Augustus 2008 stoppers (deel I)

zow wij zijn gezellig naar ballorig geweest vandaag Luna heeft het erg naar haar zin gehad dus zullen we vast vaker heen gaan dan :smiley:

Jiska: waarschijnlijk zoals het er nu naar uitziet (ahum volgens een aantal artsen dan sommige denken toch weer anders :lol:) word gewoon mijn galblaas verwijdert

een endoscopie is idd met een slangetje via m’n keel naar m’n maag :shifty: :sick: (en dat is echt iets waar ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg tegenop zie)

tjee meiden,

wat een teksten. Ik moest 2 pagina’s doorlezen. Pffff hihi…

Ik heb hoofdpijn, dus ik hou het kort. Ik ben namelijk ook doodop.

Het dagje Ikea was zeer geslaagd. Deb, ik heb een laptoptafeltje gekocht (Dave heet het, als je in de gids kijkt hihi). En daar zit ik nu op te putern. ZOOoooo handig.

Verder een heleboel keuken-handige-hebbedingetjes gekocht.

Ik ga nu ff bankhangen (en waarschijnlijk in slaap vallen hihi)

Morgen ben ik ook druk, maar kom ik zeker langs!

owja, die voorstelmails, doe ik morgen.

:oops: Ik las worstelmails :oops:

En flien lig je nog plat op bed?

Ik ben inmiddels omlaag geholpen door mijn vriend en zit nu op de bank. Knieen doen echt niks meer. Die schrijf ik maar af voor de komende dagen. Flink gekneusd dat is zeker. Pols is wat dik en mijn schouder doet flink pijn. Leine daarentegen heeft echt helemaal niks eraan overgehouden geloof ik!

Ik ben zelf begin van het jaar ook van de trap gedonderd maar dan met een wasmand. Aan een voet mijn middenvoetbeentjes helemaal naar de knoppen, maar net niet gebroken. Heb 2 weken met mijn been een meter de lucht ingelegen. En daarna nog een tijdje in de tape rondgelopen. Weet dus hoe je je voelt. Mijn man had de hele tijdschriftwinkel voor me leeggekocht om me bezig te houden. :lol:. En lastig dat ik was, volgens hem dan, ik dacht daar natuurlijk heel anders over :angel:

Ik ben zowieso al lastig :wink:

Maar hier een brokkenpiloot puur sang! Echt hoor, elke drempel die ik tegen kom breek ik mijn nek over… Toen ik nog sportte ook heel veel geblesseerd… Weet dus precies hoe alles voelt en hoelang het duurt. Dnekd at ik nu nog t/m zaterdag niet goed kan lopen… Word leuk shoppen morgen :wink:

ff snel een berichtje,

Ik ben zwanger!!

ga vandaag naar een bruiloft dus tot zaterdag/zondag!

:shock: :shock: :shock:

GEFELICITEERD!!!

Jippie! De eerste zwangere onder ons!

Oh Jaimy…ben je niet hyper nu? Ik zit gewoon te springen op mijn stoel van enthousiasme!

Geniet van je geluk!

@Flieniemama wrote:

:oops: Ik las worstelmails :oops:

:lol: :lol: :lol:

Ook al zo’n brokkenpiloot dus? Ik zit zelf ook standaard onder de blauwe plekken…Gelukkig nog nooit echt wat ernstigs gehad klopt nu af, behalve dan een keer de helft van mijn pink eraf toen ik tussen de deur zat en de deur helemaal dichtgetrokken werd…

En ooit ben ik zelfs met volleyball gestopt, omdat ik gewoon ALTIJD met een paar gekneusde vingers rondliep…

wwb, goed dat het bij de IKEA zo goed gelukt is. Kan me voorstellen dat je het handig vindt, zo’n laptopding. Ik had in het boek ook zo’n laptopding voor op schoot gezien. Had je nog willen mailen…zo van “die niet kopen, dat past straks niet met je dikke buik!” :smiley:

Angel, ik zou ook niet blij worden van het vooruitzicht van zo’n slang door je strot…Maar goed, het is voor het goede doel he, even doorbijten!

Het wordt dus waarschijnlijk toch een galblaasverwijdering? Da’s geen ramp kan ik je zeggen. Hebben ze bij mij ook gedaan (via een kijkoperatie, dus met een paar hele kleine sneetjes) en daar was ik binnen no-time ook weer van hersteld. En sindsdien…nooit meer “echt” buikpijn gehad! Heeeeerlijk!

Uhm…verder weinig te vertellen nu. Ik ga even een rondje KOK doen!

Jaimy, geweldig de kop is eraf. Geniet ervan en ook van de bruiloft dit weekend.

Whahahahahahahahahaha! Jaimy, geweldig… GEFELICITEERD!!!

Minor detail: Have fun op de bruiloft!

Depke: Ik heb al ettelijke malen in het gips gezeten, operaties achter de rug noem maar op. Ook om die reden gestopt met hockey. Ik was op een gegeven moment te vaak geblesseerd. Dat was voor het team ook niet leuk meer…

Jaimy: gefeliciteerd :dance:

Oohh jamy, gefeliciteerd met je zwangerschap wat super geweldig, en wat zullen jullie blij zijn zeg, geweldig, en veel plezier op de bruiloft vandaag.

Flien, doe maar lekker rustig aan de komende dagen, en wat een geluk dat leine er niets aan over heeft gehouden.

WWB, dus je hebt een leuke dag gehad bij de ikea, en zo te lezen veel leuke dingetjes gekocht, super leuk toch.

Angel, wat leuk naar ballorig, en wat geweldig dat luna haar zo vermaakt heeft, kan me voorstellen dat je tegen het onderzoek op ziet met het slangetje via je keel in je maag sterkte er mee.

Uuhh ja verder heb ik eigenlijk weinig nieuwtjes, oohh ja zal even zo’n voorstel-verhaaltje schrijven.

Angel; Endoscopie… Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar mijn ervaring was dat het “wel ging”. Niet al te erf dus! Laten we hopen dat ze dan met iets concreets kunnen komen trouwens!

Hier trouwens ook weer een lekkere ochtend… Had met vriend afgesproken dat hij Leine mee naar beneden zou nemen en daar het campingbedje op zou zetten zodat ik zo min mogelijk trap hoef te lopen en al helemaal niet trap hoef te lopen met Leine in mijn handen. Geen van beide gebeurt… Dus ik kruip nu trap :wink:

WWB; Ik vind dat ook altijd leuk, naar IKEA gaan… Maar het is vaak zo druk bij de IKEA hier in de buurt, daar baal ik dan wel een beetje van! Ik wil binnenkort om inspiratie op te doen baby kamers. Heb namelijk ontdekt dat de ledikantjes van IKEA om te bouwen zijn tot peuterbedjes en dat vind ik toch wel een heel groot voordeel! Het ledikantje bij de kamer van Leine kan dat niet!

Euh… De rest ben ik vergeten :oops:

Flieniemama: :hug: hoop dat het gauw weer beter gaat

Wow Jamiy proficiat zeg. Wat gaaf. Ben je niet aan het stuiteren op de bruiloft?

Proficiat zeg!!

Flien, tjee zeg wat een smak moet je gemaakt hebben.Gelukkig dat je meiske er niks aan over heeft gehouden. Maar jij dus wel. Klinkt heftig.

En van dat bedje en kindje beneden, en je man, tja dat herken ik hoor. Mijn man zou zoiets ook ‘vergeten’.

Ik ga nu ff die VOORSTELmails verwerken hihi

op pagina 1 heb ik mijn 1ste 2 berichtjes aangepast. Kijk maar ff dames.