spannend wwb ga je nog volhouden te wachten???
iHeydi k probeer ook zoveel mogelijk te kletsen en als het op mijn werk rustig is log ik ook wel eens in. spannend dus ook voor jullie
ik ga ff over mijn lijk kijken., zo.s bijzindere serie…
tot morgen allemaal
lijstje is aangepast dames,
Jaimy, ik hou het nog wel een paar uur vol hihi… (morgenochtend test ik)
maar voor jouw begint het ook spannend te worden… nog 2 daagjes…
ik weet ook… dat het zo geeen nut heeft om nu al te testen… dus ik doe het maar niet…
Mijn mannetje zei van het weekend na de sex…
zow… nu ben je zwanger… (alsof het zo makkelijk zou gaan)
zou wel grappig zijn natuurlijk
Ik houd jullie op de hoogte dames
ene… jullie mij natuurlijk, ben nu al nieuwschierig naar jullie verhalen allemaal
Heidy, bij mij zo het theoretisch kunnen. Ik ben namelijk met mijn banner van een lange cyclus uit gegaan, en alles wijst op een korte deze keer…
spannend hoor… laat maar weten…
Wij hebben het nu 1keer… (ik heb nu 1keer in mijn leven)
zonder voorbehoedsmiddelen sex gehad…
eerder altijd met de pil…
3 jaar geleden met ‘de ring’ begonnen
en sinds 4 maanden geen hormonen maar condoom…
zou … wel heel veel geluk hebben… als ie nu precies zou hebben raak geschoten… hij was er wel heel zeker van… dat is ook wel grappig…
Ik ga nu slapen weltrusten dames
gek is dat he, zonder voorbehoedsmiddelen vrijen. Ik vond dat zoooo raar.
Die gekke ring hebt ik ook gehad, maar mijn libido was hierdoor echt totaal verdwenen, en ik werd een heel onaangenaam mens hihi.
Vandaar dat wij een jaar al met rubbertjes deden.
truste
Ik zeg echt nooooooooit meer wat! Wat een drukte opeens
Ja, whahaha… Hier een echte sportverslaafde hoor! Dat mis ik nu ook echt het meeste! Ik heb de tijd niet meer om intensief bezig te zijn met mijn sport. Buiten dat het blessuretechnisch niet meer kan.
Maar wij gaan vanaf vandaag om de dag klussen. Ik heb namelijk ook weleens een cyclus van 21 dagen gehad, dus we gaan uit van “iets” tussen de 21 en 35 dagen. Daarnaast ook vast tests besteld
Owja, welkom nieuwelingen :lol: Ik vind het echt wel leuk dat jullie er zijn hoor…
Haha, jaja… Profileer me weer goed merk ik… Dit is de typische Flien na een dag studie, dan word ik echt strontvervelend!
nieuwe dames erbij wat gezellig !!! en we kletsen al heel wat af … maar vind het wel beter hoor dat we niet zo heel veel a.s. mama’s hebben houd het lekker overzichtelijk !!
dames have fun voor de rest ik ga me rolluiken sluiten !!
tot morgen !! en succes wwb ik zal duimen voor je !!
Ownee, dit is erg!!! Whahaha, loop al de hele avond mijn vriend te jennen… Dat hij maar vast zich voor moet bereiden, omdat vanavond klusdag 1 is en dat we wel even moeten testen of hij in goede conditie is… Nu, je voelt het al aankomen… Zit ik op internet en ligt hij al een boekje te lezen (lees slapen) in bed… Gaat goed zo :?
Heidy en Jiska welkom hier
misschien een id een voorstel stukje te doen op de 1e pagina onder het lijstje weet niet hoe jullie daar over denken? (zo hoeft niet iedere “nieuwe” alle pagina’s door te lezen om te weten te komen wie wie is )
He Ladies,
Ja wat een drukte opeens. Heidy en Jiska van harte welkom!!
Nathalie wat een geluk dat het stolsel niets is geweest. Je gaat toch denken he.
Wwb: spannend joh, ik zou dat echt niet kunnen om het testen zo uit te stellen. Ik hoop voor je dat het raak ik. Ben je mooi de eerste van ons. Laat je het ons wel zsm weten?
Angel: Ik heb in 2005 een galblaas operatie gehad. Phoe wat heb ik een pijn gehad zeg. Bij mij dachten ze ook eerst dat ik het aan mijn maag had. Iedere keer maar tabletten mee en niets hielp. Ik heb nachten opgezeten van de pijn, letterlijk door de kamer gekropen. Het meeste last had ik na wat vetter eten. Als ik dat weg liet ging het wel. De operatie valt wel mee. Ik mocht de dag erna al weer naar huis. Wel mag je een paar weken niets doen. Ik liet me lekker verwennen. Klussen deed ook pijn, je hebt meerdere wonden op je buik. Dat was wel balen
Hier nog flink aan de :evil: :evil: Ik was vergeten hoe erg het is als ik de pil niet slik. Heb ook flinke hoofdpijn erbij. Wat is dat toch heerlijk als je straks 9 mnd nergens last van hebt!!
Heb het helemaal gehad vandaag. Ben echt aan vakantie toe. Ga lekker ff douchen en dan duik ik mijn bedje in.
Wwb veel succes morgen!!
Heidy en Jiska, welkom bij de club.
Van ons weet ook alleen mijn zus dat we aan het klussen zijn, mocht het lukken dan horen mijn moeder en schoonouders het nog snel genoeg.
Vandaag twee testjes gekocht, je hoeft ze maar in huis te hebben mocht het nodig zijn, dacht ik zo.
Flien, wat houd je tegen hem heeeeel zachtjes :lol: wakker te maken.
Ik heb me vandaag toch een dag met mijn kleine man gehad. Hij was de hele dag opstandig niet normaal meer. Dat ben ik helemaal niet van hem gewend. (zou hij misschien iets aanvoelen :think: ). Op een gegeven moment vroeg ik hem of ie zijn oortjes op zijn kussen had laten liggen of op het kdv had achtergelaten, zegt ie doodleuk, nee ze zijn kapot. En dan serieus blijven. :inlove:
nou ga me ook wegleggen.
Whahaha, wat een superlieve opmerking Tante Isja!!!
Oeoeoeoe, ik word gehaald!
mammasu: ik heb het alleen bij bepaalde groentes :?
ik kan echt heel vet eten en heb dan dus geen last maar maandag dan andijvie gegeten en toen was het raak :wall:
4 september krijg ik de uitslag en weet ik of ik geopereerd zal worden of niet (nouja als ik niet zwanger ben dan hahahahahaha :silenced: :shifty: )
@Angel & Luna wrote:
misschien een id een voorstel stukje te doen op de 1e pagina onder het lijstje weet niet hoe jullie daar over denken? (zo hoeft niet iedere “nieuwe” alle pagina’s door te lezen om te weten te komen wie wie is)
Ja da’s wel een goed idee vind ik! Zal morgen even kort wat vertellen over ons, ga zo m’n bed in, morgen drukke dag.
@tante isja wrote:
snel genoeg.
Vandaag twee testjes gekocht, je hoeft ze maar in huis te hebben mocht het nodig zijn, dacht ik zo.
:lol: :lol: :lol: hihi, ik zit ook al steeds op zo'n site te gluren waar je tests kan bestellen (ook van MatCare, waren bij mij betrouwbaar, alhoewel je verschillende verhalen erover hoort), maar ik doe het niet :naughty: weet dat ik mezelf dan toch niet kan bedwingen, dus ik wil ze niet voor 1 september in huis hebben :snooty: :wink:
nou flien dat worden drukke weken!!!wel spannend hoor!!
wwwb ben nu al benieuwd naar je uitslag…
Wij zetten morgen om 6.15 de wekker omdat we om 7.30 de deur uit gaan. Ga dus lekker vroeg testen!!!
Jiska kan me voorstellen dat je ze bewust nog niet in huis haald, kom je ook niet zo snel in de verleiding.
Bij de eerste hebben we cleat blue gebruikt en hebben die nu weer gekocht… ohh was het maar vast morgen!!
nou meiden, negatief.
Ik weet niet wat ik moet denken hoor. Maak ik nog te weinig hcg aan? en heb ik dus te vroeg getest (want ik ben adh van klachten en die bloedinkjes toch overtuigd van een zwangerschap)
of houd mijn lijf mij ontzettend voor de gek dan word dat nog wat de komende tijd, pfff
Ik ga vandaag een dagje met me vriendin shoppen, dus ik ben vanavond pas weer terug.
En wat die voorstelberichtjes betreft, pb ze maar, dan pas ik mijn eerste post aan.
:shock: stelletje kletskousen!
Heidy en Jiska, gezellig dat jullie er ook bij zijn!
wwb…hoe kan dat nou? Toch te vroeg dan? Of misschien heeft die bloeding juist wel met je eisprong te maken gehad…Ach, gewoon zaterdag of zondag nog een keer testen he. De kans is er dat je inderdaad gewoon te vroeg getest hebt. De duimen blijven hier gewoon draaien!
En Jaimy? Jij getest of was het niet meer nodig?
Angel, als je nou last hebt gehad van andijvie…zou het goed kunnen dat het het ijzer is wat het hem doet bij jou. Ook even oppassen dan met sla, spinazie en appels. Zou je zo maar eens een hoop pijn kunnen schelen.
Uhm…en verder…ik ben door jullie geklets het spoor een beetje bijster geloof ik
Hier in ieder geval weer een betere dag dan gisteren. Goede nachtrust gehad, de ongi is weer voorbij, dus we gaan gewoon voor deze nieuwe ronde!
Ik zal je zo even een voorstelstukkie pb’en wwb!
Fijne dag meiden!
Kus Deb