Nathalie; Fijn dat het niks ernstigs is. Wat moet jij geschrokken zijn zeg!
Angelique; Klusze vanavond
Zou je niet een allergie voor bepaalde groentesoorten kunnen hebben? Zo kan ik dus helemaal niet tegen appels en krijg dan klachten die lijken op jouw klachten.
Hier vandaag erg nuttig geweest! Heb een swieper aan de studie gegeven en ik had het optijd af. Net ingeleverd… Vanavond lekker niksen en dan morgen weer aan de bak! Wel een lekker gevoel hoor. Ik heb het idee dat ik er nu opeens allemaal meer controle over heb! Ik heb van de week samen met de hogeschool besloten dat ik een stapje terug neem en er een jaartje extra overdoe. Dus afstuderen in juni 2010 ipv juni 2009… Lekker idee en het geeft veel meer rust!
Vriendlief vraagt nu al 2 dagen wanneer we mogen klussen, hij wil “een kindje maken”… Maarja, ben nogsteeds een beetje ongi… Dus nu even niet
nathalie, fijn dat er niets aan de hand is. Dat zal wel een zorg minder zijn nu
Morgen ladies, vandaag lekker mijn vrije dagje, soort van mini weekend midden in de week.
Mijn schoonpapa is jarig, dus die gaan we straks verrassen met een bezoekje, voor de rest rustige dag gepland.
Nathalie, gelukkig is de weg nu vrij voor een nieuwe beeb.
Angel, heb je al eens aan osteopaat gedacht, miscschien dat die iets voor je kan betekenen. Mijn hubbie heeft daar best veel aan gehad.
wwb, enne nog een keer getest? ben helemaal niet nieuwsgierig :liar:
Vorige week dacht ik nog misschien ben ik wel zwanger, maar nu ben ik dat gevoel helemaal kwijt. Dus het zal wel niet gelukt zijn deze keer. Nog maar even geduld hebben.
fijne dag allemaal
@tante isja wrote:
Angel, heb je al eens aan osteopaat gedacht, miscschien dat die iets voor je kan betekenen. Mijn hubbie heeft daar best veel aan gehad.
:mrgreen: m’n man zit heel de tijd van misschien moet je eens naar een osteopaat gaan :lol: ik wacht gewoon nog even de onderzoeken af die ik nu heb en wat daar uitkomt
Hmmm, heb net eens even in de andere topics geneuzeld… Maar wat zijn we eigenlijk met weinig stoppers deze maand! Natuurlijk is augustus nog niet voorbij maar… Echt een klein topic!
Hier weer een slinger aan de studie en ik heb gewoon echt geen zin meer! Morgen wel nog een tentamen en ik zie wel hoe ver ik kom, maar de tegenzin waar ik nu mee aan de slag ben is gewoon om te kokken… Werkt ook niet echt lekker dan!
meiden, het lijstje is aangepast. Liever zou ik volgende nod’s per pb willen, want dit is enorm zoekwerk voor mij.
Kijk ff of het klopt,
De mijne klopt hoor…maarre…ik hoop eigenlijk dat ik je geen NOD meer hoef door te geven Mocht dat nou wel nodig zijn, zal ik het even naar je pb’en hoor! :mrgreen:
Verder heb ik even geen zin in geklets…mijn kop staat er niet naar. Sorry meiden! :-*
WWB, ik kom uit op 13 sept, en mijn leeftijd is trouwens 31 oohh telefoon
Nette, het is aangepast
Deb :hug:
:hug: Deb, wat is er? Of heb ik iets gemist :oops:
WWB; Als ik nog een NOD aan je door moet geven (hopelijk en liever niet natuurlijk) dan zal ik dat via PB doen!
Ik zit nog even een spanning, nouja… Spanning… Nederland-Argentinie staat 4-1… Niet echt spannend, maar als fanatiek hockeyer toch wel spannend!
Flien, hihi, die OS boeien mij niet zo veel, maar mijn man des te meer hihihi.
Ik vind het wel leuk om te horen dat anderen er zo in opgaan hihi
Nee hoor Flien, je hebt niks gemist. Ik heb alleen even zo’n rotdag…Zo’n dag dat je over allerlei dingen na gaat denken en momenteel denk ik (door omstandigheden) na over waarom ik in hemelsnaam nog een keer het “risico” neem een kind op de wereld te zetten.
Dit komt puur en alleen door een berg ellende hoor…Eerst een forumvriendinnetje van een ander forum die dacht niet meer zwanger te kunnen worden in de wolken omdat ze toch zwanger was…wat niet veel later eindigde in een miskraam…toen een forumdinnetje van hier wat nu middenin een miskraam zit…en dan ben ik ook nog bij vlinderpraat gaan kijken naar het verhaal van Lente…omdat we het daar met mijn mede juni 06 stoppers op ons priveforum ook even over gehad hadden…Had ik nooit naar moeten gaan kijken natuurlijk.
Maar goed, al dit soort dingen zet mij aan het denken…Ik heb verdorie 3 gezonde kids, heb 3 eitjes van zwangerschappen achter de rug en ook 3 goeie bevallingen waar ik zelf ook nog redelijk ongeschonden uit gekomen ben. En dan lees ik al die ellende en vraag ik me af waarom ik in hemelsnaam nog een keer de goden wil verzoeken…Maak me een beetje zorgen dat het deze keer misschien wel mijn beurt is voor een pak ellende…
Ik weet het, dat moet ik niet doen. En het gaat vast morgen weer beter, maar vandaag even niet.
Sorry voor deze stortvloed van onsamenhangend geklets…
Deb :hug: :hug: die angst kan ik me wel voorstellen hoor, ik heb het ook als ik dan bij vlinderpraat lees, of bij sommige verhalen van arm om je schouder, ik ben ook zo blij dat ik een gezond en flink kindje op de werled heb gezet en dat ik er zelf ook goed vanaf ben gekomen, je wilt niet weten hoe vaak ik gebeden heb, tijdens de zwangerschap van mathijs dat het maar goed mag zijn en dat het maar goed groeit, en tijdens de bevalling hoe vaak ik toen wel niet gebeden heb, van oohh laat het alsjeblieft goed en gezond ter wereld komen en laat mij alsjeblieft er ook goed van af komen.
Ik denk dat iedereen hier wel eens over na denkt, vooral omdat je op dit forum het ook kan lezen van anderen, en dan lijkt het soms toch dichtbij te komen he.
Kom op hoor meid, :hug: :hug: maak je er niet te veel zorgen over, geniet van de mooie en goeie momenten.
Hoi allen,
wij zijn ook gestopt… met het gebruik van condooms…deze maand!!
Ik heb het advies ook van een arts gekregen… zwanger te worden …
(hormonen die je dan aan maakt… endometriose die ik heb)
we wilde dit al graag… maar pas als ik een vast baan had…
die heb ik nu dus :dance:
mijn laatste cyclus-sen… zijn elke keer rond de 25 dagen geweest…
vandaar dat we nu ook ‘extra veel’ geprobeerd hebben afgelopen weekend…
Mijn 1e dag van ONG… was 4 augustus … en kijkende naar mijn eerdere cyclussen… zal dan mijn NOD dag op 29 augustus zijn…
Nu maar hopen
@Flieniemama wrote:
Hmmm, heb net eens even in de andere topics geneuzeld… Maar wat zijn we eigenlijk met weinig stoppers deze maand! Natuurlijk is augustus nog niet voorbij maar… Echt een klein topic!
:shifty: nou, zal ik me ook maar melden dan?
Lees al wel bijna de hele maand mee met jullie, maar vond de stap om mee te schrijven toch wat groot. Helemaal omdat nog bijna niemand weet van onze plannen. Maar: hoe verder we in augustus komen, hoe erger de kriebels worden. Dacht van mezelf dat ik er niet zo veel mee bezig was, maar als ik naar m'n lichaam kijk blijkt dat toch anders te zijn. Voel van alles, terwijl er eigenlijk nog niets kan zijn :mrgreen: Maar ach, 't is toch wel leuk om daar een beetje met mede-stopsters over te miepen toch :mrgreen:
heidy,
welkom hier, en bedankt voor je PB, ik heb je ff een andere gestuurd met nog een vraagje erin,
Welkom Jiska, wij verklappen niks hoor, kom maar lekker beppen
Stuur me ff een pb met je leeftijd, hoeveeste kindje je gaat, en NOD-datum, dan kom je ook op ons lijstje (pagina 1)
welkom!!!
hopelijk kom je lekker veel kletsen!
Is wel de bedoeling he
Lekker veel kletsen
heb niet al jullie verhalen gelezen… alleen de eerste pagina en de laatste 3… dus wel een beetje bij denk ik
Vandaag bij ons op het werk, extreem druk, dus laat thuis… mannetje lief helaas late dienst… dus zit de hele tijd alleen.
Vanavond me dus als lid van deze site aangemeld omdat we… aan het ‘proberen’ zijn he
Lijkt mij een gezellig clupje hierzo
Wij zijn heel gezellig :lol: , en doorgaans ben ik niet zo nerveus, maar nu roept de test me, kijk dan, doe het nu, test dan toch ff, grrrrr hihi…
Ik word nu echt zenuwachtig, al vrees ik dat ik gewoon te vroeg test hoor hihi…