Angel, hebben ze dmv je bloed getest of je galblaas ontstoken is? Dat was bij mij het geval (waardoor er ook niet direct geopereerd kon worden, maar pas 3 maanden later toen de ontsteking voorbij was). Die ontsteking zorgde bij mij voor heel veel pijn…
Heb je al gedacht aan paracetamol zetpillen? Als je last hebt van je maag of andere dingen, werken die vaak beter omdat ze je maag enzo niet door hoeven.
wwb…wat je beschrijft klinkt allemaal wel heel erg zwanger hoor…echt meid, ik duim me suf voor je! Het is je zo gegund!!!
geen id waar ze allemaal op hebben getest laatste keer dat ik het had is toch alweer 2 maanden geleden (heel de tijd de juiste groente ertussen uit gepikt en gisteren had ik weer de verkeerde :lol:)
WWB… Zo kan ik me niet meer op mijn studie concentreren hoor… Ik zit nu de hele tijd te denken of jij nou zwanger zal zijn of niet. En alles lijkt er inderdaad vreselijk op! Haha, ik krijg er helemaal kriebels van! Ik ga in elk geval vreselijk hard duimen!
Zo en nu weer keihard aan de studie :?
ff een ego berichtje van mij hoor , ik zit niet helemaal lekker in me velletje.
ik maak me druk …
eergisteren verloor ik een heel groot stolsel met weefsel er nog aan ( ik voelde em eruit glijden zeg maar ) sorry voor de ranzigheid.
ik heb dat stolsel gevangen uit de pot zeg maar en het rook niet erg fris … het bloedverlies watik nu heb is troebel en niet echt bloedrood niet helder iig. en bloed heeft toch echt zon luchtje dat metaal luchtje ? nou dat heb ik dus niet meer het ruikt nu meer naar een ontsteking , ik heb geen koorts oid … om 13.00 uur moet ik naar het ziekenhuis vandaag , want ik wil nagekeken worden , ik heb ten slot van rekening maar 1 baarmoeder en daar ben ik zuinig mee…
ik maak me zorgen :think:
over die matecare testen volgens een aantal hier zijn ze wel goed hoor http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60315
nathaliehvdominique± hoop dat er niks ernstigs is :hug: :hug:
:hug: Nathalie, meid wat moet je toch doorstaan zeg. Bloed ruikt inderdaad naar ijzer (dat zit er ook in he), en een ontsteking ruikt weeïg, zoetig, specifiek luchtje.
Heeeeeel goed dat je naar het zh gaat, en er naar laat kijken.
Kroel voor jou meid, ik wou dat je dit in ieder geval lichamelijk achter je zou kunnen laten.
En Flien, aan de studie, je kan me toch niet zwanger kijken
Angelique,
ik heb nu die sensitesten besteld. In vergelijking met de test die ik had van kruidvat is het goedkoper.
Ik denk dat de soort niet zo belangrijk is, als je maar een positief resultaat hebt en behoud. Dan maakt het merk niet echt meer uit denk ik.
Ik werd net gebeld door het volgende telefoonnummer: +88213213340
Als je gebeld wordt door dit telefoonnummer, NEEM NIET OP EN BEL ZEKER NIET TERUG!
Ik heb even gegoogled en het kan je een fortuin kosten!
Check deze link maar even!
Zo, daar wil ik wel even de studie voor onderbreken!
Hey allemaal,
WWB wat spannend met je testen joh, ben wel benieuwd hoor… :thumbup:
Nathalie, :hug: :hug: ik hoop dat ze je in het ziekenhuis kunnen helpen en dat je weet wat het nu is.
Angel, wat vervelend zeg, dat je zo’n pijn hebt gehad, en dat je niet weet waar het nu van komt :hug:
Nou ik had gister ook weer wat hoor, jeetje het stroomde er uit bij mij wist even niet hoe ik het had en hoe ik het houden moest, ja zonder pil is het toch heftiger, maar dit is de eerste keer zonder pil dat het weer zo heftig is, ik had zo gehoopt dat het een beetje normaal zou gaan, ging het ook, maar tot nu dus niet meer, ik zal blij zijn als de ongi dagen weer voor bij zijn hoor.
tjee flien, wat vaag zeg. Goed dat je niet opgenomen hebt
en Nette, bij mij was het ook veel heviger zonder hormonen. Rot is dat he!
Nette: jeetje vervelend dat het zo heftig is :hug:
bij mij is het veel heftiger met pil zal mij nu ook benieuwen hoe het is dalijk als het niet raak is met de clomid :shifty:
net met de huisarts gebeld en ik mag alweer stoppen met de pillen die pillen hoef je alleen te slikken als je maagpijn hebt :roll:
dan heb ik weer zoiets van jeetje ze luisteren echt maar met een half oor die artsen krijg ik nu gewoon pillen voor maagpijn terwijl het bij mij gewoon aanvallen zijn en als ik dus gewoon had afgewacht had die pijn ook vanzelf weg gegaan ipv met dat stomme pilletje :wall:
Jesses Nathalie…daar zou ik me ook niet lekker bij voelen… :hug: :hug: :hug:
Ben je al in het ziekenhuis geweest ondertussen? Hopelijk heb je al wat duidelijkheid nu…
Ik duim in ieder geval voor je, dat het niks is waar je je zorgen om zou moeten maken. :-* :-* :-*
pff meiden, ik krijg niks uit mijn handen vandaag. Ik ben zo moe. Maar of dat nu komt door het slechter slapen van vannacht, of van… ik weet het gewoon echt niet hoor. Ik maak mezelf gek.
En Angelique, die artsen, daar word je gek van he. De ene zegt dit en de ander zegt dat. Binnenkort heb je je scopie toch? Hopelijk komt daar iets onschuldigs behandelbaars uit, dan ben je van je klachten af, want dit is geen pretje!
nou alles is goed , hoef me geen zorgen te maken het ligt wss aan het feit dat die stoling het laatste was en het daarom niet zo lekker rook …
me baarmoeder is al bezig om een nieuw laagje slijm te maken en zich aan het voorbereiden op een evt zwangerschap , maar dat kan die deze maand vergeten ik wacht eerst nog maar eens een menstruatie af…
dussss … het einde is in zicht :dance:
ow gelukkig Nathalie, want het is toch een kostbaar goedje he, je lijf. Dat huisje in je buik moet nog eens bewoond worden he, dus moet goed schoon zijn.
Ik ben blij dat het goed is, dan kan je het fysiek gezien achter je laten.
ja juist je hebt helemaal gelijk hoor , ik zei zelf ook al tegen de gyn van ik heb maar 1 baarmoeder en daar ben ik zuinig op , ik kom liever 10 keer voor niets als dat ik 1 keer zeg van het gaat vanzelf wel over en het is wel iets ernstigs … maar goed , ben blij dat ik geweest ben en nu op naar de klus periode !! ik hoop dat de andere dames snel leuk nieuws hebben !! alle ellende hebben we wel weer genoeg gehad.
He gelukkig! Ik kwam er speciaal nog even voor kijken nu…moet zo weg want er moet er weer een naar zwemles en moet de etenszooi nog opruimen…
Ik vlieg er weer vandoor dus!
Oohh natalie, gelukkig maar alles is goed.
wwb: ja volgende week krijg ik de endoscopie en 4 september krijg ik alle uitslagen
die artsen die mij nu in het ziekenhuis aan het onderzoeken zijn verwachten eigenlijk dat ik aan mijn galblaas geopereerd ga worden :shifty: :lol:
maar na gisteren weet ik het allemaal niet meer hoor…
ik hoop nu maar dat Darius nog een klein beetje fut heeft vanavond :oops: al is het maar even heel onromantisch een vluggertje :silenced: :oops: (geloof dat we pas 2.30 gingen slapen en zijn wekker ging alweer om 5.45 )
Nathalie: fijn dat er niks aan de hand is :dance: