Augustus 2008 stoppers (deel I)

Nette, op pagina 1 of 2 heb ik een link gezet voor de banner. Je moet een nieuwe aanmaken.

Balen joh dat je ongi bent geworden.

Deb, hier stond ik met plu hoor deze keer.

nette, ik heb nog ff gezocht voor je, maar blijkbaar herinner ik me iets anders, dan wat daadwerkelijk is, dus bijdeze:

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm

Nette :hug: balen dat je ongesteld bent geworden

He dames,

Welkom tante Isja!

Jammer Nette dat het deze ronde niet raak is. Hier van hetzelfde Ook bij mij is vannacht de :evil: gekomen. Na wat kwaaltjes de vorige weken had ik bij mijn naderende nod nergens last meer van. Bij mij is het dus een wod-tje geworden. Och ja het hoort erbij.

We gaan gewoon weer verder met klussen :dance: :dance: Het enige voordeel.

Manlief is weer thuis na een weekendje lowlands. Hij staat nu te koken. Ries ligt lekker te slapen dus heb effe tijd voor mezelf. Heb vanmorgen de hele bovenverdieping gepoetst. De rest van de week moet ik werken maar de vakantie komt stees dichterbij. Nog 3 weekjes en dan lekker naar Kreta!!! Kan niet wachten.

Groet mammasu

Mammasu: :hug: op naar de volgende ronde

WWB dank je wel, zoals je kunt zien is het gelukt :thumbup:

Deb, jammer hoop dat de volgende ronde je meer geluk brengt :hug:

Mammasu, jammer op naar de volgende ronde :hug: hopelijk ook met meer succes.

Heb verder niet echt veel bij gelzen, sorry, nog al druk met van alles namelijk.

wwb, bij deze mijn info voor het lijstje:

Ik ben 34 jaar, het wordt ons tweede kindje en mijn NOD is als alles goed is 28 augustus.

Nou meiden wat wordt er veel geschreven, ik heb alle berichtjes eens gelezen en was zowat de hele avond bezig (heb nog met een scheel oog naar Jericho gekeken) :lol:

Vandaag weer een begin aan de week gemaakt, bah wat valt die maandag toch altijd tegen. Heb net vakantie gehad en dan heb ik toch altijd zo’n moeite met opstarten.

Ik werk overigens 4 dagen in de week en wat ik toch wel grappig vind (je komt het niet zo vaak tegen), net als missmarm in de Business Intelligence hoek.

Ik zag dat er al meiden een ronde verder zijn, jammer dat het nog niet gelukt is, hopelijk dat we gauw onze eerste positivo mogen bewonderen.

Meiden (en hubbies natuurlijk) er is werk aan de winkel.

Nou ik ga nog effe verder snuffelen op het forum en dan naar mijn bedje toe. Kleine man ligt er al van acht uur in, is gelukkig een gemakkelijke inslaper (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

ik zal vandaag het lijstje bijwerken dames.

Hier getest vanmorgen…

en

ik weet het niet :? :roll: :shifty:

De test was dusdanig vaag dat het alle kanten op kan. Ik kan het willen zien, het kan de schaduw van het testspul zijn, maar ook licht positief. Het was zo vaag dat ik het niet eens op de foto kan zetten.

Donderdag maar weer testen he.

Mogguh meiden!

Nou…wat jammer Nette en mammasu…Maar goed, op naar de volgende ronde!

wwb…wat spannend!!! :shock: :shock: :shock:

Vertel eens, wat voor test heb je gebruikt? Was je bloeding alweer een week geleden? Maar inderdaad…donderdag nog maar een testje er tegenaan gooien…Ik ga in ieder geval keihard duimen!!!

Hier verder weinig nieuws. Kan ook niet anders, want nieuwe ronde is pas net van start he.

Gisteren Basten weer zijn eerste schooldag gehad. In groep 3 en hij vond het toch stoer! Hij is gisteren al met me naar de bieb geweest om een eerste leesboekje te halen. Daar ging hij meteen fanatiek mee aan de slag. Ik hoop dat dat zo blijft, ben ik hier thuis misschien niet meer de enige echte leesfreak 8)

Oh, ik zat gisteren de Kinderen of Ouders van Nu te lezen (was toch bij de bieb geweest he). Stond daar een verhaal in van een vent die, toen zijn vrouw de eerste weeën kreeg, hij nog even anderhalf uur lang boodschappen ging doen. Het was goed bedoelt van hem hoor, want hij had allerlei lekkere hapjes voor tijdens de bevalling en vlak erna in huis gehaald, maar toen hij anderhalf uur later thuis kwam, stond zijn vrouw dus op het punt hun kind te lanceren en heeft hij met een bloedgang de vk moeten bellen.

Ik vond het een beetje een raar verhaal…Wie gaat er nou boodschappen doen terwijl zijn vrouw weeën heeft…Dat zou mijn vent is in zijn hoofd moeten halen! Ik geloof dat ik hem zijn nek zou omdraaien…

Maar nu moet ik wel eerlijk zeggen, dat ik bij mijn laatste bevalling zelf degene was die boodschappen liep te doen tussen de weeën door…Al had ik toen niet in de gaten dat het weeën waren. Voor mijn gevoel waren het niet meer dan harde buiken, maar ze hebben wel hun werk gedaan, want een goeie anderhalf uur later had ik Finn op mijn borst.

Deb, ik heb eigen merk van de kruidvat gehaald. En ik had op donderdag en vrijdag bloedingkjes. Ik heb dus gewoon te vroeg getest hihi.

Ik hoorde dat matcare heel gevoelig was. dus misschien moet ik die bestellen.

Toen jij testen bestelde, hoe lang deden die erover om bezorgd te worden?

Moge!

Voor de meiden met de :twisted: :twisted: Bummer zeg! Maar op naar de volgende ronde… We gaan gewoon knallen… Uhuh, klinkt leuk :lol:

Hier gister een hang avondje gehad. Heel de dag aan de studie gewerkt en toen was ik het helemaal zat. Lekker met een boekje in bed gekropen. Gelukkig dat vriendlief dan lekker de zorg voor Leine op zich neemt. Leine is nu trouwens het zich helemaal gewoon aan het maken om te poepen tijdens het eten :?

WWB, wat spannend zeg! Ik heb gehoord dat Matcare en Sensitest erg goed zijn. Sensitest is zelfs nog iets goedkoper. De meiden die ik ken die via hun besteld hebben hadden de tests de volgende dag in huis. Maar dan moet je wel voor 17.00 of 18.00 besteld hebben dacht ik.

Zijn jullie trouwens ook zo verslingerd aan de Olympische Spelen?! Ik ben echt een sportfreak en ik moet mezelf er echt van weerhouden om niet de hele dag voor de televisie te hangen. Scheelt dat ik echt keihard aan de studie moet werken. Tot kwart voor 10 is het plezier hier en dan aan de bak weer!

xx

mogguh

wwb oh wat spannend :pray: :pray: :pray:

hier een ongelooflijke rot nacht achter de rug

als ik de verkeerde dingen eet krijg ik heel veel pijn en aangezien ik dus nog niet helemaal weet welke dingen dat zijn heb ik gisteren dus weer heel veel pijn gehad :wall:

blijkbaar is mijn maag overgevoelig voor bepaald voedsel en gisteren was dat andijvie :wall:

ik loop al 2 jaar met die klachten en elke keer werd er gezegt dat het spierpijn was dus vandaar ook dat ik niet weet van welke voeding ik dus pijn krijg :wall:

ik loop ook al in het ziekenhuis bij de cardioloog/mdl (maag-darm-lever) en chirurg :lol:

de huisarts dacht namelijk aan galstenen of m’n hart gezien m’n klachten

de chirurg zegt ik geloof niet dat het je galstenen zijn ik laat je eerst verder onderzoeken

de cardioloog heeft tot nu toe nog niets aan m’n hart gevonden en de mdl dacht ook niet dat het m’n maag zou zijn :lol: ofwel ik zou dan geopereerd worden aan m’n galblaas

maar nu gisteren kreeg ik die pijn dus weer en overal pijn behalve dus bij m’n galblaas :lol:

nu heb ik maagtabletten gekregen en die mag ik dus waarschijnlijk niet slikken :doh: (zwangere vrouwen en vrouwen die zwanger willen worden mogen het uitsluitend gebruiken in overleg met de ha) dus ik heb straks een belafspraak met de ha :lol:

scheelt dat ik volgende week de endoscopie krijg (slokdarm en maag worden dan van binnenuit bekeken) en 4 september weet ik dan precies (althans dat hopen we :D) wat ik mankeer

en dan ga ik nu weer verder met hard hopen dat ik de juiste groentes ertussen uit pik om te eten :lol: en dus geen pijn krijg :wink:

wwb: Dat was de volgende dag al binnen hier. Supersnel dus!

Matcare…ik zou het niet doen hoor…Het gebeurt weleens dat die dingen heel vroeg al positief aangeven. Mooi zou je denken…Helaas gebeurt het vaak genoeg, dat mensen een week later ofzo toch nog ongesteld worden en dus blij zijn gemaakt met “niks”.

Kruidvat schijnt wel hele goeie testen te hebben.

Ik denk ook dat je te vroeg getest hebt trouwens. Ik zou zeker tot zaterdag wachten als ik jou was (ik weet het…dat duurt nog zo lang…)

Angel…ik heb zelf een galblaasverwijdering gehad, dus kan je er wel het een en ander over vertellen…Maar galstenen zijn in principe via een echo heel duidelijk te zien. Hebben ze dat nog niet gedaan dan?

En wat voor pijn had je? Had je het gevoel dat er een band liep? Zo van je rug tot je buik? Da’s namelijk de “standaard” galkoliek-pijn. Bij mij was het toen zo erg dat ik niet eens meer kon liggen. Heb dagen (of eigenlijk nachten) zittend geslapen (of pogingen tot slapen gedaan).

Debbie, ik ben niet eigenwijs hoor :liar: :lol: maar ik test echt donderdag weer.

Als wat ik nu zie toch een licht positieve test is, dan moet het donderdag duidelijker zijn. Heeeeeeeeeel erg ben ik. Te ongeduldig etc hihi…

Donderdag is het precies 2 weken na de eisprong, en 1 week na de eerste bloeding. Zou theoretisch moeten kunnen he.

Ik ga die sensitesten wel bestellen. Die zijn goedkoper dan kruidvat.

wwb, ik ken je toch :mrgreen: :wink: Ik weet ook wel dat jij gewoon donderdag weer gaat testen, maar ben niet meteen van de kaart als hij dan nog niet (overtuigend) positief is he! Dan gewoon zaterdag nog een keertje!

ow nee hoor ik ben niet van de kaart. Ik hou er ook heel sterk rekening mee dat mijn lijf mij gewoon ontzettend voor de gek houd (al zou ik het ook wel weer erg gek vinden hihi)

Ja…soms zit een lijf gewoon even raar in elkaar he! Maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik in jouw geval toch ook wel een beetje uitga van een innestelingsbloeding en dus een zwangerschap.

Ik ben nu alweer heel benieuwd naar donderdag!

Debke: ja er waren galstenen gezien op de echo alles wees naar galstenen ook leverfunctie die te hoog is enzo

gisteren kwam de pijn van rechterzij naar maag naar keel opzetten

toen werd het gewoon van rechterzij naar linkerzij (net onder de borsten) dat het pijnlijk was

toen na de paracetamol was m’n rug aan de beurt het stuk achter m’n maag zeg maar van links naar rechts wat gewoon helemaal verkrampt leek

de pijn was wel minder heftig dan andere keren moet ik zeggen misschien toch omdat ik heb overgegeven :think:

ik ook. Ik heb net die sensitest extra sensitive besteld hihi (3 stuks, dan kan ik nog een keer extra testen he hihi)

Ik ben ook wel erg zenuwachtig aan het worden moet ik zeggen. Het is of echt, of mijn lijf houdt mij zo enorm voor de gek.

Ik vond gisteren de capucino ook al niet lekker, en had erna vreselijke last van boeren (ik schaamde me dood, we hadden visite zitten).

Ik kan veel indenken, maar een bloeding kan ik niet bedenken. VOcht vasthouden zodat ik mijn trouwring bijna niet meer uit kan doen, en de weegschaal geeft hetzelfde aan. Dat is ook objectief he. Je ziet de vochtkussentjes gewoon zitten.

aderen op mijn borsten zijn ook ongewoon.

En nu, nu zit ik lichtjes misselijk te zijn, en ik ben niet zo snel misselijk. Maar goed dat kan dus wel ingebeeld en opgewekt zijn denk ik dan…