Augustus 2008 stoppers (deel I)

Angelique, succes met de rommelmarkt morgen

Hier morgen een opruimdagje, heerlijk als dat weer gedaan is.

En de zon, ja ook hier (we waren dus bij de beekse bergen) was het heerlijk, strak blauwe luchten hoor, en nu vuurrode ruggen (gelukkig de kleine man niet, want die smeer ik strenger in, domme mama)

Flien, die avondjes haat ik, maar stiekem geniet ik ervan, alleen als manlief weg is. Ik rommel dan wat aan, lekker puteren heel de avond ofzo, maar ik kan er zo tegenop zien.

Nu ga ik naar bed. Ik ben triestig, we hebben een stuk van die nederlandse film simon zitten kijken (man kijkt nog), en die gaat over sterven en alles wat daarbij komt kijken. Tjee wat heftig zeg, ik kan het niet zien.

Mis momenteel toch al zo diegene die er niet meer zijn.

Truste,

:zzz: :zzz: o o dit is vroeg… nu maar hopen dat het een goede dag word :pray:

Angelique; Succes vandaag op de rommelmarkt!

WWB; Ik geniet aan de ene kant ook wel, maar het is wel vreselijk lang soms. Hij was om 5 uur al weg en was om half 3 pas thuis. Daar kan ik nooit zo goed tegen. We kunnen vreselijke ruzie maken, maar als hij weg is… Dan verlang ik echt naar hem!

Pfff, hier was Leine vanochtend half 9 wakker, maar nog lang n iet uitgeslapen. Ik heb haar dus gelijk weer teruggelegd na het ontbijten. Nu heb ik een hele berg strijk die weg moet, want vanavond krijgen we bezoek. Gister wel gewassen en gedroogt, maar een strijk zijn we niet toegekomen! Dus ik ga maar eens aan de slag!

Flien, dat bedoel ik ook, dat het niet leuk is als je zo lang alleen zit, en dat is hier ook aanleiding tot irritaties hoor.

Ik heb een hardloper als man. 2 avonden en de zondagochtend is hij uren weg. Dat is niet erg, maar die avonden doet hij dus niks hier. En als hij dan ook nog een andere avond weg is, dan is me dat dus gewoon te veel. Zeker als hij dan iets ‘leuks’ gaat doen.

Angelique, ik hoop dat je een hele goede dag zal ‘draaien’ vandaag.

Hier is mijn man dus hardlopen en komt pas over een uurtje vies en bezweet thuis.

Manneke zit tv te kijken, en die wil ik een rustige hangdag geven (morgen begint school weer he). Ik zit aan een heerlijke cappucino, en aan de pc. Soms kan het leven best goed zijn…

Heerlijk, een hardloper… Ik ben hier de hardloper, maar nu loop ik niet zo hard! Ben nogal lui geworden sinds ik mama ben… Heel slecht, maar goed!

Vandaag vrienden van mijn vriend op bezoek gehad. Zij verwachten in December een kindje. Zo grappig, want ze vroegen wanneer wij voor een tweede gingen. Ze vonden ons niet echt de types om lang te wachten. Ik heb met moeite mijn mond kunnen houden.

Wie weten bij jullie in de omgeving dat jullie bezig zijn?!

Flien, Deb, Mammasu, wanneer is jullie nieuwe NOD? Kan ik het lijstje bijwerken.

Flien,

ik heb ook een poging gedaan tot hardlopen. Ik heb prachtige asics in de kast staan en een super broekje om te lopen. Maar na een poging via de site van asics kreeg ik na 10 dagen een knieblessure. Het is dus niet echt verantwoord om met mijn overgewicht hard te lopen. Al lijkt het me heerlijk om te doen als hobby.

En je omgeving…

Ik heb van de week nog tegen iemand ‘gelogen’. Die vroeg hoe het bij ons zat nu. Wij hadden er nooit een geheim van gemaakt dat we na de bruiloft zouden willen, maar toen kwam die verhuizing er tussendoor.

Nu zijn we dus gesetteld, en krijgen we vragen.

Deze vriendin (eigenlijk is het de partner van mijn mans maat) vroeg het heel direct, maar ik wilde er niets over kwijt

Ik zei dat mijn man heel graag wil, maar dat ik nog wel van de rust geniet nu. Is ook zo, maar dat betekent niet dat we er niet voor gaan gnagna.

Ik zal haar me excuses wel aanbieden als het zover is dat het wereldkundig gemaakt mag worden.

Mijn beste vriendin weet niet eens dat we ervoor gaan nu. Ik heb best wel een dillema daarin eigenlijk.

Aan de ene kant wil ik dat onze zoon het het eerst weet (op KoK na dan he hihi), en dan de rest van de wereld pas. Aan de andere kant wil ik denk ik wachten om het hem te vertellen tot de eerste echo, omdat je dan weet of het hartje klopt enzo. Natuurlijk kan het daarna oook nog fout gaan maar goed, dan word het risico wel kleiner.

Aan de andere kant zou ik het mijn vriendin wel heel graag willen vertellen. Moeilijk dus.

Man zegt dat ik het mijn vriendin gewoon moet vertellen als ik daar behoefte aan heb. En dat onze zoon het pas mag weten als de echo goed is.

Vreemde situatie denk ik, omdat hij natuurlijk ook best wat van het onderwerp mee zal krijgen, zonder dat hij het weet, en het hem ook erg aangaat.

We zien wel, eerst maar eens een posi-test in handen krijgen he.

:zzz: :zzz: :zzz: ikke moe :wink: :mrgreen:

we hebben redelijk gedraait gelukkig denk dat we na alle aftrek zo’n 60 euro per persoon hebben verdient vandaag dus dat is wel lekker na zo’n rot dag :smiley:

Flieniemama: hier weet iedereen die erom vraag eigenlijk dat wij bezig zijn

in het begin hebben we het nog stil gehouden maar dat was meer omdat wij 2 huizen hadden (en dus dubbele hypotheek en al die onzin meer) dan dat ik het niet wilde vertellen

maar de eerste die het wisten waren mijn ouders, schoonmoeder, oma, buren van m’n ouders (zulke lieve mensen hebben zelf ook in de mm gezeten vroeger)

en mensen die opmerkingen maken dat we lang wachten met een 2e nemen vertel ik dat we de bestelling al hebben geplaatst maar dat de ooievaars staken of dat het bij ons gewoon niet zo makkelijk gaat ligt er een beetje aan hoe en wat :smiley:

Ow Angelique, wat fijn dat je behoorlijke omzet had vandaag. Dat kan soms best wat goed maken he.

En ik kan me voorstellen dat bij jullie iedereen het weet. Als het hier lang duurt, dan weet ook iedereen het hoor.

oei daar heb ik niet eens aan gedacht eigenlijk :lol: Luna “weet” dat er ooit een brusje aan komt en ze wilt een zusje hahahahahahaha

niet dat ik haar nu vertel van papa mama gaan brusje maken

meer van Luna zou jij een broertje of zusje willen en dan vertelt ze dus dat ze een zusje wilt :wink: :inlove:

scheelt ook dat Luna nu nog jong is en het broertje zusje id nog niet helemaal snapt :shifty:

hier een mannetje van 5,5 dat vind ik toch wel anders. Deb hoe ga jij dat aanpakken?

hallo dames,

Zal me even voorstellen, ben een mama van een peuter van 2 en dus aan het klussen voor een brusje.

Het heeft even geduurd voor we uberhaupt aan een tweede konden denken vanwege een zware zwangerschapsvergiftiging bij de eerste, maar ik kan denk ik wel stellen dat de maand augustus ook officieel onze stopmaand is geworden.

Spannende tijden breken dus weer aan.

Ik was vergeten hoe zwanger worden je kan bezighouden, dat je zo de hele tijd met je lijf bezig bent. Zo van een kriebel hier en daar, lage rugijn, pijnlijke borsten, sla de lijst met eerste verschijnselen er maar op na en ik denk dat ik overal last van heb. :wink:

Ik heb ook al eens aan mijn kleine ventje gevraagd of ie een broertje of zusje wil, het enige dat ie zegt is ja. :mrgreen:

Jullie hebben lekker geklept zeg!

Eerst: tante isja, welkom! Gezellig dat je komt meekletsen!

Goeiemorgen dus!

Hier begint vanaf vandaag het “gewone” leven weer. Net Basten naar school gebracht. Hij had er zin in! Voor het eerst naar groep 3…best wel een beetje speciaal hoor.

Hier weet helemaal niemand dat wij weer voor een beebje gaan. Er is ook niemand die het nog verwacht, dus er wordt ook niet naar gevraagd.

wwb, hoe ik dat ga aanpakken met vertellen enzo? Uhm…daar heb ik nog niet zo over nagedacht eigenlijk. De kids zijn in ieder geval de eersten die het horen en daarna de rest pas. Ik ga daar (als het enigszins mogelijk is) wel mee wachten tot we een kloppend hartje gezien/gehoord hebben, dus dat betekent dat de rest ook braaf moet afwachten. Ik klets wel tegen jullie aan tot die tijd!

Nee, zonder gekheid…jullie weten dat we voor een beebje gaan, mijn vriendinnetjes bij de juni 06 stoppers weten het, mijn mede-april 2007 mama’s weten het en mijn vriendinnetjes op valtaf weten het ook. Eigenlijk weet de halve wereld het dus al :mrgreen:

En mijn nieuwe NOD is (even rekenen…) 11 september.

Verder een beetje een rotweekend achter de rug. Ik zal jullie niet met de details vervelen, maar het is hier weleens gezelliger geweest…

Ik ga nu even verder rondneuzen hier hoor, heb mezelf tot half 10 pc tijd gegeven namelijk. Daarna moet ik echt even aan de slag hier.

Tot straks maar weer!

Goedemorgen Ladies!

Hier ook ieman die zich tot half 10 computer tijd heeft gegeven. Deze week beginnen voor mij de tentamens weer (jaja, die rotstudie!), dus ik moet ook flink aan de bak. Morgen gelukkig alleen een opdracht inleveren! Donderdag echt een hertentamen!

Hier weten 3 vriendinnen van mij dat we bezig zijn. Dat zijn mijn rosé-vriendinnetjes en toen ik van de week een glaasje wijn afsloeg wisten ze al genoeg. Dus ja, probeer dan maar vol te houden dat je echt niet aan het klussen zijn. Vrienden van mijn vriend, en onze ouders weten niks. Ik heb weleens bij mijn moeder laten vallen dat we “erover nadenken”.

Leine is nog te jong om het echt te snappen denk ik…

WWB: Ik ben ook erg blessure gevoelig en ik zal eerlijk zeggen dat ik nu nog een tikkeltje te zwaar ben. Maar toch wil ik (ooit) wel weer beginnen. Lekker het hoofd leegmaken was het altijd voor mij. Mijn loopschoenen bewaar ik dus nog maar even :wink:

Mijn volgende NOD is (ook even rekenen), uitgaande van de langste cyclus dan maar… 19 september! Pfff, wat lijkt dat nog ver weg zeg!

Nou, ik sjees nog even door naar mijn mail! Het is alweer bijna half 10!

@tante isja wrote:

Ik heb ook al eens aan mijn kleine ventje gevraagd of ie een broertje of zusje wil, het enige dat ie zegt is ja. :mrgreen:

welkom

dan heb je geluk Luna zegt af en toe nee :lol: :lol: :lol:

Welkom tante Isja,

Als je op pagina 1 kijkt, zie je een lijstje, als je de gegevens van jou ff pb’t dan verwerk ik ze in het lijstje.

Andere dames ik zal jullie nieuwe nod’s ook verwerken.

Hier ook apie weer naar school Een nieuwe school zelfs. Want door de verhuizing kon hij niet op zijn oude school blijven. Hij vond het wel spannend, want hij wilde hand in hand naar school lopen. Zo schattig.

Tot half 10 computertijd, hmmm ik heb tot 10 uur met me vriendin aan de foon gezeten. En maar kwebbelen hihi. Nu nog ff hier tikken en dan hup naar boven met de stofzuiger. Het is zo 12.15, en daar moet ik aan wennen. Vorige school had een continue rooster, nu komt hij thuis lunchen.

Tja Deb, wachten op een kloppend hartje, ik denk dat ik me vriendin dan toch maar in vertrouwen moet nemen, want ik kan dat echt niet geloof ik. Maar goed, ik denk ook dat mijn zoon het dan al wel door zou hebben door de gesprekken die gevoerd worden over dat onderwerp. Lastig hoor.

Flien, succes met je tentamens. Wat voor studie doe je, of heb je dat al eens verteld?

Ik ga de stofzuiger maar eens vasthouden,

Zooo, eerste opdracht af. Inlever opdracht voor morgen is in 5 sub-opdrachten verdeeld. Elke keer als ik een opdracht af heb, mag ik van mezelf even een half uurtje wat anders doen (en vooralsnog lokt de berg strijk die ik heb liggen niet echt :oops: )

Ik studeer aan de PABO. Ik ben, vanwege de zwangerschap, overgestapt van voltijd naar deeltijd. Ik zou het eind dit studiejaar klaar kunnen zijn, maar ik ga nu voor juni 2010. Gewoon rustig aan doen. 2 avonden per week naar school, 1 dag per week stage en 1 week per semester stage… Ik heb geen haast en volgens mijn vriend hoef ik me ook niet druk te maken :thumbup: dat doen we dan dus ook niet!

tjee ik ben ook niks gewend zeg.

Zoon komt op de nieuwe school thuis lunchen. Heel leuk, eerst sta ik in de regen op hem te wachten (had natuurlijk geen paraplu bij, want het was droog toen ik thuis weg ging), en toen ik hem wegbracht begon het weer te regenen. Bah, leuke 1ste schooldag hoor.

Oh herkenbaar! Hier niet anders hoor! En nu regent het weer…Moet over een kwartiertje weg om Basten weer op te halen.

Nou eerst maar eens even dit, gister zijn de :evil: :twisted: gekomen dus deze ronde was het mis, is niet erg, gaan we de volgende ronde gewoon weer verder, tuurlijk wel wat jammer, maar goed, probeer ik net mijn banner te veranderen, geen idee hoe dat moet, ach weet ik veel heb er gewoon geen verstand van kan het nergens meer vinden.