Augustus 2008 stoppers (deel I)

@Angel & Luna wrote:

:roll: zal het niet meer over m’n visjes hebben :roll:

Nee joh… Zo was het niet bedoelt! Ik heb er echt alleen geen verstand van, kijk er wel graag naar… Vind vissen erg rustgevend. maar erover praten met de passie die jij toont kan ik echt niet! Ik kan nog net een goudvis van een Koi onderscheiden :wink:

Owja, een haai valt ook wel op… Maar dat is dan weer geen vis dacht ik :oops:

Nee joh! Klets gerust verder over je visjes! Da’s je hobby tenslotte en waarom zou je daar niet over mogen kletsen?

Hier zijn de :twisted: gearriveerd. Nieuwe ronde nieuwe kansen dus!

Van mij mag je ook gewoon over je vissen praten hoor. Ik vind het altijd wel leuk als mensen vol passie ergens over praten (of dat nu mijn ding is of niet)

Deb, wat jammer zeg. Volgende ronde dan maar zullen we zeggen. Maar die duivels kwamen wel precies op tijd of niet?

Hier dus al 2 dagen enkele uren hele lichte bloedingen, het is eigenlijk een spoortje bloed in het slijm bij het afvegen, amper in het inlegkruisje. Daarna is het over. Ben dus benieuwd of het vandaag ook weer is. We gaan zwemmen bij de beekse bergen (lekker met decibel aan de andere kant van de plas :shock: )

noujaaaa als we het dan toch over vissen hebben , we hebben gisteravond ons nieuwe vijvertje uitgegraven … kleintje maar hoor !! vanmiddag de rand afwerken en maandag eens kijken voor plantjes …

Goeiemorgen meiden!

Hier toch een vreemd idee. Ik ben gestopt, met de pil dan, wil zwanger raken, maar nu zit ik toch als een dolle op m’n ongi te wachten. Mijn laatste pil heb ik namelijk dinsdag geslikt. Meestal heb ik op maandag al voortekenen en op donderdag op z’n laatst ongi. Nu nog niks. Vanochtend dus maar een test gedaan en die was negatief…

Nou ben ik al 2x eerder dwars door de pil heen zwanger geraakt, maar 3 keer zou wel heel erg zijn!

Nu ben ik dus als de dood dat er iets mis is! Dat ik spontaan geen ongi’s meer ga krijgen. Vooral omdat we nu echt willen en het ons niet meer overkomt (zwanger worden zeg maar)…

Zo, even mijn angst eruit gegooid! Nu maar hopen dat het heel gauw ongegrond blijkt te zijn!

Debke: :hug: jammer hoor dat je ongesteld bent geworden

Nathalie: leuk een vijvertje :mrgreen: wat ga je erin houden?

m’n buren hebben een kleine vijver met schildpadjes erin en m’n ouders een mega vijver met koi karpers

wwb: vaag die lichte bloedingen… spannend nod dus :pray:

Flieniemama: ik heb ook geen verstand van visjes hoor :shifty: sommige visjes verdiep ik mij af en toe wat meer in maar de meeste planten zich gewoon vanzelf voort :shifty:

als ik mij er helemaal goed in zou verdiepen zou ik niet de combinatie vissen houden die ik nu heb

heeft weer met waterwaardes te maken en dat de ene vis de andere vis opeet als ze groter zijn :lol:

ik kijk gewoon naar wat ik mooi vind en dat gooi ik in m’n aquarium
8)

hm… vaag dat je ongi er nog niet is dan

hoop voor je dat het er toch snel is :hug:

:dance: bijna bij de klus dagen :dance: (niet dat we verder niet klussen maar toch spannende periode 8) :mrgreen: )

en morgen ga ik op de rommelmarkt staan met “rommel” van Luna en van zolder die ik druk aan het opruimen ben zal mij benieuwen of ik een hoop zal kwijt raken

Volgende keer kom ik eerder zeuren!

Nog geen uur na het plaatsen van mijn vorige post kreeg ik pijntjes en inmiddels ben ik ongi! Op naar de eerste echte ronde!!!

:lol: :lol: :lol: ach de eerste ronde kan nu in ieder geval beginnen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Jaaaa en ik heb er zin in! Vriendlief vroeg net:“En van wanneer tot wanneer gaan we dan klussen?” Heeft hij dus onwijs zin in :lol:

Ik ga eens even kijken, maar ik geloof dat ik echt een mega lang klus periode heb… Omdat ik ergens moet middelen tussen de 28 en 35 dagen!

oh dat is hetzelfde als mij dan dus :smiley:

wij hebben onze klusperiode op 12-14-16-18-20 :mrgreen: (dan kom je dus op dag 26-34 uit :wink: )

Kunnen we elkaar aanmoedigen :wink:

:lol: :lol: wij pikken vandaag er ook nog even bij hahahaha om er vast in te komen voor het verplichte oefenen 8) :lol: :lol: :oops:

dan moeten wij maandag-woensdag-vrijdag-zondag-dinsdag en dan mogen we uithijgen van het harde werken :lol: :lol: :lol: :oops:

hahahahaha, gekke meiden, uithijgen van het klussen.

Vandaag naar de beekse bergen geweest, in de bas van Decibel Outdoor. Had er eigenlijk geen last van. Zoon heeft genoten van de aandacht van papa, en ik heb heerlijk de ouders van nu gelezen haha…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :oops:

lekker gezwommen ook?

ja heeeeeerlijk… Nu een beetje trekkerige rug, dus strakkies ff lekker douchen.

Om het onderwerp vis nog ff ter sprake te brengen, nu ff lekker eten :mrgreen: :twisted: Er ligt een zalmpie in de pan :drool:

:drool: :drool:

bij mij is het vis moet zwemmen of heerlijk bereid op m’n bord liggen :wink:

alhoewel een haring weinig aan gedaan is :lol: en die is ook errug lekker (visliefhebster op verschillende manieren dus :mrgreen:)

balen van je rug

mijn rug is alleen maar trekkerig van verbrand hoor, dat gaat wel weer over. Zo erg is het niet hihi.

En het vissie was heeeeeeeerlijk!

Fijne avond!

huh zo warm was het toch niet?? :think:

Hier scheen de zon behoorlijk fel vandaag!

Pfff, echt zo’n opruimdag gehad vandaag. Vooral veel wassen! Maar nu is vriendlief weg, naar een BBQ. Ben echt een beetje allenig nu!

zo laat bbq-en?

morgen ga ik hopelijk goed opruimen :smiley: ga een hoop rommel hopelijk verkopen op de rommelmarkt :mrgreen: