Augustus 2006 stoppers, wie nog meer ???

Haaaai,

Ik wil me ook graag aansluiten bij de ‘augustus stoppers’ club. :smiley:

Op 18 augustus heb ik mijn nuvaring eruit gehaald en hebben mijn vriend en besloten er niet meer eentje in te doen… Het is nu 2 weken verder en ik heb al 3 dagen kramp in mijn buik en ben af en aan misselijk de hele dag. Heb soms hoofdpijn en voel me soms wat licht in mijn hoofd, maar voel me niet ziek ofzo. Mijn lichaam zal me wel voor de gek houden. :frowning:

Maar wat zou mijn vriend trots zijn als het hem meteen in één keer zou lukken!!! hahahaha!! :smiley: :wink: :dance:

Ik ben 26 en mijn NOD is 17 september geloof ik… (dat is toch de datum dat je weer ongesteld zou moeten worden)

:think:

Welkom Manja leuk nog een kletstante erbij. Jij ook heel veel succes.

Ik denk dat ik er al over uit ben hier hoor. Volgens mij word ik binnen nu en 3 dgn ongesteld want mijn afscheiding is nu zoals ik dat normaal ook heb als ik ongesteld ga worden. Zou wel mooi op tijd zijn beetje vroeg misschien maar niet zo erg hoef ik niet steeds zolang op mijn NOD te wachten. Nu is het dag 24. Kan ook wel een beetje verklaren waarom ik een beetje van slag ben natuurlijk. Is toch anders zo zonder die pilhormonen.

Kan ik in ieder geval lekker ophouden met stressen over verf hahahaha.

Nou hier niet echt super op kunnen schieten want Pien was echt megavervelend vandaag ik weet niet wat ze heeft maar grrrrrr. Heel de dag lopen jengelen en nephuilen en dan boos worden omdat mama daar niet op reageerd.

Verven jeetje alleen nog de deur 1x en het raamkozijn. Morgenochtend het plafond nog witten. Spullen heb ik al een eind bij elkaar gezocht voor vakantie morgen auto even inpakken wat boodschappen doen en vroemmmm naar de ardennen ben benieuwd wanneer we weg kunnen.

Nou allemaal heel veel succes!! Kan haast niet wachten om te kijken na mijn vakantie of er al een gelukkige zwangere in ons midden is. Zou wel heel leuk zijn zo meteen de eerste ronde.

Tot volgende week

O ja Ellen wat een supergave muurschildering zeg heel mooi.

Welkom Manja gezellig.

goedemorgen,

hallo manja.welkom!

nou we zijn niet meer ongesteld. dus nu gaan we klussen en telle en rekenen. het is zo schattig zelfs mijn vriend is er helemaal mee bezig. die zei gisteren ineens: zullen we vandaag een wijntje nemen dat is dan voor jou misschien wel de laatste dus laten we er vandaag nog even van genieten!!en ook wilde hij ineens(vind hij anders verschrikkelijk)naar de ikea om alvast wat rond te neuzen bij de ledikantjes en andere baby spullen!!! ik stond helemaal met open mond van verbazing.

het niet roken gaat nog steeds super.

ben nieuwd of er idd deze maand al zwangeren onder ons zijn.

gr. daantje

Daantje: leuk dat je vriend zo enthousiast is. Leuk is dat lekker rond neuzen voor de kinderkamer. De onze gebruiken we gewoon opnieuw en Alyssa krijgt een nieuwe kamer. Veel plezier met het neuzen verder bij de Ikea.

Groetjes Ellen

Manja: Welkom hier! Gaan jullie voor de eerste of heb je al meer kinderen?

Baukje: fijne vakantie!!! Ik hoop zo dat het weer een beetje mee doet. Zou wel leuk zijn toch?

Ben benieuwd of je zwangergevoel ook klopt. Zoals je het omschrijft kan je er bijna niet meer onderuit! Maar het is misschien ook wat aan de vroege kant om al zoveel verschijnselen te hebben. Nou ja, ik hoop het zo voor je!

En dat schoenenverhaal herken ik heel erg. Ik kan me ook bijna niet beheersen. Ik heb schoenen die haar nichtje gedragen heeft. Die doe ik haar af en toe aan als we even naar buiten gaan en ze wil graag aan de hand lopen. Maar absoluut niet te lang want da’s niet goed voor haar voeten inderdaad. En sowieso zijn tweedehands schoenen niet goed. Ik kan mijn drang om nieuwe schoenen te kopen een beetje beheersen omdat ik nu net super leuke (en dure) leren slofjes heb gekocht. De grootste maat die er is dus nu moet Susanne maar echt zelfstandig leren lopen!!

Daantje: wat goed dat je bent gestopt met roken en wat fijn dat het super gaat! Ik ben in mei gestopt en eerlijk gezegd heb ik de afgelopen weken een dipje gehad maar ik ben nu weer helemaal gestopt!

En wat leuk dat je vriend de kriebels heeft! Die van mij heeft dat ook wel een beetje gehad maar pas halverwege de zwangerschap. Leuk is dat hoor!

Ellen: Wat een mooie muurschildering!!! Echt prachtig. Ben ik zelf ooit ook nog eens van plan maar het komt er maar niet van. Eerst maar eens andere dingen in huis afmaken…

Ik heb zelf niet zoveel te melden. Ben de dagen aan het aftellen…Ik heb wat ovulatietesten gekregen van een vriendin (die is inmiddels zwanger dus heeft ze zelf niet meer nodig). Ik ga ze denk ik maar eens gebruiken, ben wel benieuwd of dat helpt. Dan hoef ik niet eerst helemaal af te tellen naar mijn NOD, eerst aftellen naar wanneer ik met de ov.testen aan de gang kan. Leuk!

Weltruste voor nu.

Is een spannende week voor een 3 tal dames zie ik aan de lijst.

Ik ga :thumbup: :thumbup: .

Net met Alyssa bij het cb geweest ze was 9960 gram en 79,7 cm. Ze was aardig gegroeit maar zit nog steeds onder het gemiddelde maar niet meer zo veel als eerst.

Verder weinig te vertellen Alyssa slaapt nu dus ik ga ff ramen lappen nu het nog kan.

Groetjes Ellen

Pien

Het zal ons eerste kindje worden, dus ik ben heel benieuwd!

Het is nu 5 dagen geleden dat de ongi krampen zijn begonnen en ik heb ze nog steeds. Ook nog steeds erg moe en veel hoofdpijn. Als dit zwangerz zijn inhoud dan vind ik er tot nu toe niet veel aan… :frowning:

Ik ben in elk geval nu een weekje gestopt met roken. Dus dat is wel een voordeel.

Ik vind het best moeilijk, ik kan het met niemand delen buiten mijn vriend. We hebben namelijk besloten om het geheim te houden de eerst 3 maand omdat je dan best veel kans hebt dat het mis gaat. Maar daardoor ik kan ik niet even wat dingen vragen aan vriendinnen of aan mijn moeder en dat is best lastig als het je eerste kindje wordt. Maar gelukkig bestaat deze site en is de dokter er ook nog!

Baukje

Een hele fijne vakantie toegewenst!

ja het is heerlijk om zo rond te neuzen ookal is het nog niet zover.

en voor alyssa is het natuurlijk leuk een nieuwe kamer!!!

erg leuke naam trouwens voor een meisje.

verder niks nieuws te melden alles gaat ze gang

en dames voor wie het spannende moment al snel is ik :thumbup: voor jullie

gr. daantje

Hallo allemaal, ik ben weer terug van mijn weekendje en ik heb het vreselijk gezellig gehad! Het was een groot feest en gelukkig hadden we alleen de laatste dag een beetje regen!

Hey Manja gezellig dat je er ook bij bent! Nóg iemand die voor zn eerste gaat!

Mijn NOD is deze week en tot nu toe alleen ongelooflijke zere tepels! Alsof er iemand héél hard in heeft geknepen haha (en dat is niet gebeurd hihi)… Ook is mijn smaak veranderd, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik (zo goed als) gestopt ben met roken heb ik me laten vertellen. Ach we wachten nog af he… Mila heeft haar NOD vandaag dacht ik? Ik ben benieuwd!

Groetjess!

hallo hallo,

he affie het klopt idd dat je smaakt veranderd als je stopt met roken.je smaak gaat dan weer normaal werken dus je proeft alles beter!!

gr.daantje

hallo daar ben ik weer,

ik heb net iets gehoord over tarwekiemolie. het schijnt dat als je dit gebruikt je sneller zwanger kan raken?!het werkt doordat het je hormonen rustiger maakt waardoor je een stabielere cyclus krijgt en daardoor dus sneller zwanger raakt. heeft iemend van jullie hier ooit over gehoord of misschien zelf gebruikt ben hier wel nieuwschierig naar?

heb trouwens sinds ik ongesteld ben geweest nog steeds dat vervelende gevoel van krampen in mijn onderbuik?? iemand hier bekend mee komt dit omdat dit de eerte maand zonder pil is?

alvast bedankt.

gr. daantje

Daantje: het kan van alles zijn ontwenningsverschijnselen van de pil of zwanger is bij iedereen weer anders. Dat van de tarwekiemolie heb ik ook gelezen nooit geprobeerd want ik was met de pil gestopt en een maand later zwanger. Het is nog maar je eerste ronde dus zal nog ff wachten voor dat je dat gaat gebruiken.

Affie: je hebt wel mazzel gehad met het weer.

Mila: laat ons niet te lang in spanning zitten.

Groetjes Ellen

hey,

was alleen nieuwschierig hoor ben niet van plan om daar nu al aan te beginnen wil eerst gewoon rustig afwachten!! en denk idd dat het gewoon afkicken is van die rot pil. ben pas in mijn eerste maand zonder maar voel me nu al beter. veel gezelliger zeg maar.

gr. daantje

nou dat gevoel ken ik ook daantje, ik heb veel meer energie en ben ook veel vrolijker!

en wat ellen al zei: Mila laat ons niet te lang wachten ! hihi

[/b]

Heej dames wat stil hier…

Is er geen nieuws van Mila en Baukje? Ik ben best benieuwd…

AAArgh ik ben de volgende, heb mijn tests al besteld via internet, lekker goedkoop, maar las hier op het forum dat ze wel betrouwbaar zijn, dus we zullen zien!

Ben lekker vandaag nog vrij en hoef alleen maar donderdags en vrijdags te werken en dan alweer weekend! Relaxed! Kan ik even lekker uitrusten van mijn wilde weekendje hihi…

Affie je bent niet de enige die benieuwd is naar Mila en Baukje.

Het is hier inderdaad erg rustig.

ooow ik lees net eventjes terug, maar Baukje kan zowiezo niets van zich laten horen want die is lekker op vakantie! Jammer nou…

hopelijk komt ze terug met goed nieuws :smiley: