Hoi dames,
He ja hoe kan dat nou. Baukje is weer terug van vakantie. Waarom? Het was 3x niks en we zagen het niet meer zitten. Het huisje was vies de helft was kapot en Pien was ENORM vervelend het was voor haar echt niet leuk en het huisje was alles behalve kindvriendelijk. Erg? Helemaal niet want we hebben het op zich best leuk gehad maar we hadden het gezien daar. Wandelen was lastig met Pien omdat ze nog echt niet lopen en het landschap was niet echt wandelwagenvriendelijk en aangezien we het nog superdruk hebben in de huiskamer hier gingen we gewoon liever naar huis.
En waar het natuurlijk om gaat. Ik ben nog niet echt ongesteld geworden maar… Dag 25 van cyclus zweempje bloed bij afscheiding dag 26 nog niet ongesteld maar wel een bekend soort buikpijn dat ik ook bij Pien had. Dag 27 kon me niet beheersen heb een clear blue gekocht in het eerste de beste restaurant binnengestapt WC piesen en lichtpositief. Vandaag een 2e test gedaan (vandaag is mijn nod) met ochtendurine donkerder positief maar nog steeds erg vaag. Kan natuurlijk nog niet anders maar bij Pien knalde die streep er op mijn nod al vanaf. Maar goed wat me nu dus het meest zorgen baart is dat zweempje bloedverlies een keer of 4 op een dag en vandaag een beetje bruinverlies en wat buikkrampen. Dus het zwanger worden is al gelukt maar het zwanger blijven is iets waar ik me nu dus nog zorgen over maak. ( en die verf natuurlijk hahaha ikke supermuts.) Ben wel blij dat ik alles niet verbeeld heb. Ik ben dus tot het tegendeel bewezen is zwanger. Maar ben nog niet echt blij maar heel HEEEEEEEL ERG ONZEKER!!!
Het zou misschien een innestelbloeding kunnen zijn? De mama’s onder ons wel gehad misschien? Even vies praatje. Het is dus gewone glasheldere afscheiding met een zweempje bloed erin. ( net als de bloedvaatjes in je oog/ alsof er een draadje rood in zit/ een pluisje? ) En vandaag was dat zweempje dus bruin en niet meer helderrood. Maar wel buikkramp.
Sorry een beetje een egoberichtje geworden maar jullie zijn dus op de hoogte. PLEASE DUIM ALLEMAAL VOOR ME.
Leuke annekdote toen we net uit Belgie terugreden zaten er een tiental ooievaars op de lantaarnpalen langs de snelweg laat dit een teken zijn!! ( grappig ik las een tijdje terug ook een onderwerp hierover op het forum bij zwanger worden ik zal hem eens opgraven.)
Ik maak nog geen zwangerbanner aan hoor durf nog niet.
MILA HOE IS HET BIJ JOU
Baukje gefeliciteerd. Zal voor je duimen :thumbup: :thumbup: dat je ook zwanger mag blijven. Dat je onzeker ben door dat bloedverlies logisch want het kan van alles zijn. Dat berichtje hier op het forum over die ooievaars heb ik ook gelezen zij bleek inderdaad toen ook zwanger te zijn.
Wel jammer van je vakantie maar dat niet kindvriendelijk vind ik echt niet kunnen meer in die vakantiehuisjes.
Mila laat het ons niet langer in spanning.
Groetjes Ellen
ohhh vanmorgen er nog een matcare tegenaangegooid en geen vaag lijntje maar een duidelijke middelroze lijn. stressss al een dag geen zweempjes meer verloren haha. Stel dat je een miskraam krijgt is het dan zo dat de lijn op je test gaat vervagen in de loop van de dagen? En jeetje wat stinkt het thuis naar de verf zeg ik heb alles al open staan.
Mila waar ben je? Weer geen berichtje!
Bij mij werd de + op de test naar een dag een - maar was wel zwanger. Dus ik zou het niet weten ligt misschien aan de test. Heb alleen clearblue gebruikt toen.
MMMMMMIIIIIIIIIILLLLLLLLLAAAAAAA
Groetjes Ellen
Hoi allemaal!!
Even snel een berichtje, ik was er even niet want mees, een vriendin en ik waren een paar dagen naar een stad hier 3 uur vandaan omdat ik 2 dagen les op de uni had, en ik was per ongeluk uitgelogd en kon niet meer inloggen want wist wachtwoord niet… STOM Nouja, nu zijn we weer terug (was heel leuk, vertel morgen meer) Ik wil graag slapen, dus morgen reageer ik op iedereen!
Maar wel nu even BAUKJE!!! JAAAAAAAAA JEUHHHHHHHHHHHHHHH je bent zwanger!!! gefeliciteerd zeg!!! Wauw wat ontzettend snel!! Dat gaat wel goed hoor, rustig blijven, ik heb er een goed gevoel over!! Wauw. Ik ben echt helemaal overdonderd!! Goed gedaan jullie! Daar ga ik van dromen vannacht! Wauw…
Bij mij nog niks aan de hand, maar heb de laatste keer ook een cyclus van 36 dagen gehad, dus dat zou de 9e zijn… Afwachten. Voel verder nog niks…
IK DUIM VOOR JE BAUK!!
kussen mila
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties dat geeft de burger moed. Maar ik vind het nog zoooo eng die 1e 3 mnd vind ik echt een hel tot de echo en dan moet ik ook nog eens naar een huisarts omdat ze hier geen verloskundiges hebben op het dorp. Ja zeeland he? Die zijn al helemaal zo van de afwachten instelling en een echo hoef je echt niet op te rekenen hoor. Bij Pien ben ik ook gaan vloeien met 10 wk. Toen had ik het dus helemaal niet meer maar kreeg geen echo hoor moest gewoon wachten tot de 12 wk termijn echo. Je wil niet weten hoe ik er toen aan toe was.
Over die zwangerschapstesten bij clearblue knalde bij pien dus op mijn nod de plus ervan af ook met urine van de middag. De predictor was bij Pien tot zeker 8 wk negatief daarna niet meer getest ( hoezo onzeker? hele slechte eigenschap van me.) Ik heb nog 1 matcare liggen die ga ik volgende week gebruiken om te kijken of de streep donkerder word. Nu dus 2x getest met Clearblue die ligt postief zijn (nog steeds de 1e miniscuul vaag en dun maar een streepje zelfs mijn man ziet het en de 2e met ochtendurine is ook een hele vage + maar nog steeds zichtbaar maar die matcare van vanmorgen is toch echt overtuigend positief) Maar nu ik het dus weet voel ik me helemaal niet meer zo zwanger heb alleen veel pukkels misschien een beetje misselijk bij mijn 2e bakje koffie en mwa gaat wel gevoelige borsten heb alleen weer net als bij pien die vage menstruatieachtige pijn ik denk een soortje van bandenpijn. Nou ik ga er dan maar vanuit dat ik dan nu 4 wk zwanger ben. Wanneer zal ik naar de Huisarts gaan? Als ik nu weer een beetje bloed ga verliezen en dat blijft aanhouden ga ik toch volgende week naar de HA bedelen om een echo.
WIE ZAL DE VOLGENDE ZIJN.
O ja let niet op al mijn vragen her en der op het forum want mijn klopjacht op hoe zit het met innestelbloedingen is begonnen :mrgreen: .
wahhhhh baukje van harte!!!
echt super!!!
wie zal de volgende zijn!!
ben echt heel erg benieuwd.
nou meiden zet hem op :**:
gr. daantje
:dance: GEFELICITEERD BAUKJE :dance:
Wat gaaf! Nou meid je bent gewoon zwqanger hoor, geen twijfel mogelijk… En misschien stelt het je gerust dat ik eens van de dokter gehoord is dat licht bloed/bruinverlies heel normaal is de eerste tijd omdat je eitje af en toe tegen de baarmoederwand stoot en omdat alle bloedvaatjes vol en gespannen zijn, het kan gebeuren dat er eentje knapt/opengaat
Gewoon niet zoveel zorgen maken en goed op jezelf letten… Wel jammer van je vakantie by the way…
Ik voel me vaagjes en onrustig, nog steeds zere tepels en licht ongi gevoel vanaf gisteravond… waarschijnlijk gewoon ongesteld dus… we zien wel!
Oja Mila een test er tegenaan gooien kan toch geen kwaad hihi… zal wat zijn zeg, als we meteen 2 zwangeren hebben? Leuk!
Succes allemaal!
Ohja Baukje welke matcare tests gebruik je? Ik heb de strips besteld, heb je die ook/ of ervaring ermee?
Hoi affy
Ik had de midstream geloof ik. Dat zijn die tests die je ook zo van clear bleu hebt waar je over heen kunt plassen met een blauw dopje erop (dus niet die cassette). Die strips heb ik ook wel goede verhalen over gehoord hoor maar ik vind het leuker om hem mooi te kunnen bewaren kan met stripje ook wel natuurlijk maar ik heb mijn clearblue van pien ook nog in de piendoos. Samen met de navelklem enzo.
En ja ik heb tenslotte ook 1x wat bloed verloren bij mijn ( vermoedelijke ) eisprong dus misschien heb ik wel een heel gevoelig baarmoedertje ( ik had bij pien ook wat bloedverlies bij 10 wk maar dat was nog minder ) Ohh ik hoop het zo dat alles goed gaat.
Baukje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Tof zeg, en zo lekker vlot.
Meiden ik zal de komende tijd er even wat minder zijn. Ik zit al even niet zo lekker in mijn vel en heb momenteel weinig KOK-energie. Ook bij de junimama’s ben ik er maar weinig.
Ben inmiddels wel ongesteld geweest, ben alweer een week onderweg in mijn nieuwe cyclus. Zou dan voor ons opgaan, driemaal is scheepsrecht. Ik hoop het.
Dikke knuf voor jullie allemaal en ik hoop snel weer volledig mee te schrijven. :-*
hallo!
Welkom Manja! Gezelllig!
Ester, gaat het een beetje?? Dikke knuffel van mij, en doe maar lekker rustig aan.
En baukje, alles nog goed???!!! Ik reken daar gewoon op hoor! Ik ben echt zoooo blij voor je, hoe voel je je nu? Ben je blij of bang of uitgelaten of zenuwachtig??
Ellen (heeeel laat) wat een knap werk zeg, die muurschildering. Alyssa is volgens mij het oudste kindje van de augustus stoppers. Als jij weer meteen zwanger bent, dan is ze ongeveer 27 maanden als de tweede eraan komt! Dat is eigenlijk wel een hele mooie leeftijd, dan snapt ze al een beetje wat er allemaal gebeurd! :inlove:
Affie , hoe is het bij jou?? morgen is jou NOD waarschijnlijk, SPANNEND!!! Nog wat kwaaltjes om aan te fantaseren te slaan??
En ben jij er nog, jasmijn??]
Hee daantje, goed van dat niet roken zeg! Nog 17 dagen tot de ‘redday’, dus dat wordt gezellig bij jullie rond deze tijd… :mrgreen:
Pien, hoe gaat het nu op je werk? Zoek je actief naar iets anders??
Sorry hoor, voor mijn plotselinge verdwijnen rond m’n NOD!! ik kon dus niet inloggen, en was toen een paar dagen weg, op de universiteit. Een goede vriendin ging mee om op mees te passen, heel lief van haar. Het was de eerste keer dat ik mees 2 dagen van 8.30 uur tot 17.00 niet zag!! (was er wel tijdens de lunch!) Het was echt heel gaaf, de colleges, nieuwe mensen ontmoeten, en mees en Fleur deden het ook heel goed samen. Dat was wel een pak van mijn hart, dat die twee het naar hun zin hadden, daardoor kon ik me ook goed ontspannen en vermaken!
Nog steeds niks qua ongesteldheid… Maar zoals ik al zei, mijn cyclus lijkt nogal onregelmatig te zijn, vorige maand de langste, 36 dagen… Daar baal ik eigenlijk als een stekker van. Dus ik wacht maar tot de 9e, of zelfs wat later… Misschien op zondag een test doen?? Ik heb geen zwangerschaps verschijnselen, behalve de afgelopen 3 dagen een ongi gevoel, alsof ik ongesteld moet gaan worden. Alleen heb ik dat al 3 dagen dus, terwijl het ‘normaal gesproken’ maar 1 dag is, en daarna word ik dus ongesteld. En bij mees had ik dat ook, alleen dan ook met pijnlijke borsten. Toen deed ik pas na 5 dagen een test, want ik dacht steeds dat ik ongesteld ging worden! Ik heb nog steeds het gevoel dat ik niet zwanger ben, maar de laatste paar dagen begin ik toch stiekem te hopen… Gewoon omdat het zzoooooooooooooooo lang duurt… Zal wel een teleurstelling worden vrees ik… Nouja, ik ga pas echt zeuren als het langer dan 6 maanden duurt!! :roll:
Oh! Het eten is klaar, dus ik schuif gezellig aan tafel!
Tot snel,
Mila
Mila je hebt inderdaad gelijk dat Alyssa de oudste is had ik nog niet opgelet. Laten we hopen dat jij ook zwanger bent. Is wel snel hoor dat er nu al augustus stoppers zwanger zijn. Wel leuk.
Baukje met jou ook nog alles goed. Ik blijf nog gewoon duimen voor je.
Affie spannend morgen je NOD.
Groetjes Ellen
Hallo allemaal,
Ja morgen mijn NOD en vandaag niet meer te houden… Negatief helaas, maar is nog hoop want de vorige x dat ik stopte met de pil (en niet voor een kindje ging) duurde mijn cyclus precies nog een week langer… Dus ik ga pas over een weekje nog een x testen, als ik dan niet ongi ben natuurlijk…
Daarbij komst ook nog eens dat ik hiervoor maar liefst 6(!) weken ongesteld ben geweest en mijn NOD dus een gokje is…
misschien hoop ik wel té veel, maar dan gaan we gewoon lekker voor een tweede keer. Ik ben nog jong zullen we maar zeggen
Heeft de rest al "kwalen"o.i.d?
Groetjes!
Affie Wat jammer dat je de test negatief is maar goed het zegt natuurlijk niks. Je hebt al wel verschijnselen schreef je. Is altijd moeilijk te zeggen wanneer je NOD is als je zolang aan de pil hebt gezeten. De mijne was ook een gok dus afwachten maar.
Maar we gaan ervan uit dat jullie zwanger zijn Affie en Mila.
Groetjes Ellen
HAHAH Ellen, je bent onze eigenste Emile Ratelband: positief DENKEN hahaha
(… ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt…)
Hoi meiden hier ben ik weer
Nou ik heb er geen vertrouwen meer in. Mijn afscheiding is nu roze geworden en ik heb een soortje van harde buiken dit komt niet meer goed. Ik denk dat het innestelen mislukt is. Ik ben nu heel verdrietig maar eigenlijk had ik er vanaf begin af aan geen vertrouwen in. Nou ja liever nu dan over een paar weken. Ik hoop dat ik er maar snel vanaf ben nu. Mijn buikpijn word steeds erger ook. SHITZOOI!!! Nou maar ff lekker janken nu en hopen dat het snel achter de rug is. Weet niet of ik snel weer schrijf. Ik zoek jullie later weer op OK kom zeker weer terug misschien wel heel snel.
BAUKJE!!!wat gemeen. :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik geef je een hele dikke knuffel. Weet je zeker dat dit een aankomende ongesteldheid is? Ik neem aan van wel, jij kent je eigen lijf het beste. Ik baal er echt van voor jullie. Zorg je goed voor jezelf? Huil goed uit en doe maar lekker precies waar je zin in hebt. Ik denk aan je, en kom maar weer terug als je er zin in hebt. :-
Affie, negatief… :- Een kus van mij en test over een week nog maar en keertje… Wel moeilijk in te schatten, jou nod. Is bij mij ook een beetje zo, ik weet het ook niet helemaal precies. En 6 weken ongesteld- poe, da’s lang zeg!
Hee Ellennou, ervan uitgaan, dat durf ik echt niet. Ik durf ook geen test te doen. Als het dan negatief is, dan is dat zo eenduidig, zeg maar… Liever een beetje hoop dan een negatieve test. Stom eigenlijk.
Ik ben dus nog steeds niet ongesteld, en dat ongi gevoel is ook weg nu. Zou dat betekenen dat het eitje misschien is ingenesteld, en mijn OD een NOD is geworden??? Waarschijnlijk komt mijn ongesteldheid gewoon morgen, of overmorgen. Ik voel me gewoon helemaal NIET zwanger. Maar ik zal toch wel teleurgesteld zijn…
dag,
Mila
Oh Baukje Nee toch? Nou, wat Mila al zei, je zal je eigen lijf het beste kennen… Sh*t zeg! Vind het heel rottig voor je en hoop dat je je gauw beter voelt. Huil maar lekker en neem even de tijd voor jezelf :kaars:
Ja Mila 6 weken precies! Ik kan je vertellen dat ik er aardig moedeloos van werd! Mijn record staat nog steeds op 9 weken pff toen was ik zo ongeveer depressief hoor!
En die negatieve test, ja, ik voel me ook helemaal niet overduidelijk zwanger ofzo, dus waarschijnlijk komt er wel een ongesteldheid aan… als ie maar wel gewoon KORT duurt deze keer haha
En voor jou hoop ik natuurlijk dat het een Negen-maanden-geenOD wordt hihi…
haha!! :lol: