Augustus 2006 stoppers, wie nog meer ???

Oké, ik kan echt niet wachten, misschien is er een verdwaalde Augustus stopper? Die net als ik gewoon niet meer kan wachten, maar wel gewoon gezellig wilt kletsen over het spannende wat er gaat komen? Kan er trouwens niet genoeg mee beginnen, toch?? Vind het allemaal maar spannend haha!



Waarom wij er in Augustus pas aan beginnen is omdat we beide een vast contract krijgen. Het is toch weer een beetje een zekerheid die je dan hebt! Dan mag eindelijk mijn spiraal eruit, en is het licht bij ons groen!! :mrgreen:

jennifer, ik heb al de neiging om topic november/december stoppers te openen. We kunnen natuurlijk met z’n tweetjes kletsen en het toekomst stoppers noemen :mrgreen:

Haha, dat kan natuurlijk ook, maar November/December duurt nog zolang :lol: Gaan jullie er dan voor??

@Jennifer wrote:

Haha, dat kan natuurlijk ook, maar November/December duurt nog zolang :lol: Gaan jullie er dan voor??




We wilden er nu al voor gaan, maar ik heb net een nieuwe baan. Ik wil voor juli 2007 niet met zwangerschapsverlof. Natuurlijk kan het heel lang duren voordat ik zwanger raak, maar voor die tijd willen we sowieso niet. Wel lastig want gevoel en verstand gaan even niet samen.

Dit topic kan verwijderd worden, ik ben een Juli stopper!!! :mrgreen: :inlove:

He jammer,



Ben ik nu alleen?



Ik ben baukje, 27 jaar en mama van dochtertje Pien ( nu 13 mnd ). Mijn man en ik hebben besloten om voor een tweede te gaan. Ben nu aan mijn laatste pilstrip ( nog maar 2 te gaan ) en na mijn menstruatie gaan we ervoor.



Nog meer augustusstoppers?

hoi baukje,

ik ben jasmijn, 25 jaar en ook ik ben bezig met mijn laatste pilstrip. ik moet nog 4 pillen. daarna gaan mijn vriend en ik er voor. ik kan niet wachten tot het eindelijk zo ver is… dus nee je bent niet alleen!

Ik wacht dus nog steeds op de november/december stoppers :mrgreen: .

Maarre beetje vroeg om dat te vragen.

hahahaha ukkie, je moet nog even hoor :mrgreen:



leuk dat er al weer stoppers zijn, ik was achteraf toch nog een juli stopper :inlove:

@Jennifer wrote:

hahahaha ukkie, je moet nog even hoor :mrgreen:



leuk dat er al weer stoppers zijn, ik was achteraf toch nog een juli stopper :inlove:




Ha ha ha, dat weet ik, maar het zou leuk zijn, als er meer meiden rond die tijd denken aan een tweede :mrgreen:

tuurlijk is dat leuk, heb je wel al iemand gevonden dan ?

@Jennifer wrote:

tuurlijk is dat leuk, heb je wel al iemand gevonden dan ?




Nope, jammer he?

komt vanzelf! :smiley:

Hoi Jasmijn,



Wil je zwanger worden van je eerste kindje? Of ben je ook al mama? Heel stom maar ik kijk bijna naar mijn menstruatie uit dan is het echt helemaal voor het echt. Ben je al aan je foliumzuur begonnen? Wel doen hoor. Bij mijn dochtertje was ik de 3e ronde zwanger ik hoop echt heel erg dat het nu weer zo vlot wil lukken. Maar ja tijd zal het leren.



Andere dames ook succes met het zwanger worden.

haai baukje,

ja, ik hoop snel zwanger te raken van mijn eerste kindje. ik zal inderdaad blij zijn als ik eindelijk klaar ben met die pil. ik merk aan mezelf zo ontzettend dat ik er klaar voor ben om mama te worden en dus ook heel veel er mee bezig ben. Overal om mij heen zie ik opeens zwangere vrouwen en ben ik bijna soort van jaloers. ik hoop dus ook dat ik snel zwanger zal zijn. met foliumzuur ben ik ook al gestart. moest geloof ik 4 weken voor conceptie? ik ga er straks gewoon voor, dus ik dacht ik begin er maar vast mee. Lijkt het opeens ook al dat je er echt mee bezig bent als je zo’n capsule slikt, vind je niet? al ben je nog niet eens gestopt met de pil. ik heb eigenlijk niet het geduld om eerst een echte ongesteldheid af te wachten, dus we gaan straks gewoon ons best doen en we zien wel hoe lang het gaat duren. ga jij ook gewoon beginnen meteen na deze ongesteldheid of wacht je een echte ongesteldheid af?. het schijnt geloof ik wel beter te zijn. spannend he?..

Hoi Jasmijn,



Nee ik ga niet netjes mijn eerste menstruatie afwachten meteen aan de bak haha. Volgens mij is dat met de lichte pillen van tegenwoordig ook niet echt nodig hoor. En die zwangere buikjes ja dat gevoel ken ik wel ja ik kan er al maanden jaloers naar kijken. Dat wil ik ook weer een keer meemaken. Ik hoop dat mijn cyclus net als de vorige keer ook weer mooi regelmatig ook na het stoppen met de pil netjes om de 28 dagen. Dat is wel makkelijk kan je ongeveer inschatten hoe of wat en vooral wanneer haha. Maar ja we zullen wel zien. Vanavond de laatste pil en dan komt de pilloze periode eraan. Zo spannend voel me net een klein kind die bijna jarig is. Gniffel. Wel heel speciaal hoor iedere maand die afwachting van. We doen ons best en gaan er gewoon voor. Ik ben er helemaal klaar voor.

Hoi baukje, jasmijn, jennifer en ukkie!!



Jaaa!!! Het is augustus, en dat betekent ook voor ons: proberen zwanger te worden!! :smiley: Ik wil dus ook wel meedoen met de Augustus mamas!!



Ik ben Mila, 28 jaar, en heb al een kindje, Mees, die nu 10 maanden is. En ik kan eigenlijk niet wachten om weer zwanger te zijn, weer zo’n kleintje te krijgen, wat zijn het toch geschenkjes, die kleintjes. Vorige keer duurde het 6 maanden voordat ik zwanger werd van Meessie, dus ik ben benieuwd… Op het moment zorg ik voor mees en studeer ik sociologie, om niet helemaal om te komen onder de berg luiers… Beetje mijn eigen ding doen, een goede balans houden. Wij wonen in Nieuw Zeeland, al bijna 4 jaar nu, mijn man is namelijk Nieuw Zeelands. Heel leuk, maar wel ver weg dus, van Nederland… Gezellig om met met nederlandse vrouwen te kletsen!



Groetjes,

Mila

Welkom Mila,



Leuk jij ook voor een tweede en je probeert ze ook vrij kort op elkaar te krijgen zie ik. Leuk!! Wauw Nieuw Zeeland lijkt me prachtig ben er nooit geweest maar wil er erg graag nog een keer naar toe. Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger mag zijn.



Voor mij gaat het bijna beginnen mijn laatste pil is geslikt en nog 2 dagen dan komt mijn menstruatie. Hopen dat mijn cyclus regelmatig blijft en dan kunnen we echt beginnen.



tot schrijfs

En meiden? Hoe gaat het?

Hallo allemaal!



Leuk om jullie reacties te lezen! Mijn vriend en ik hebben al een tijdje besloten met de pil te stoppen, maar willen pas echt voor een kindje gaan in september! Kan niet meer wachten! zie overal baby’tjes en zwangere vrouwen! Hopelijk is het snel zover!!

groetjes