Augustus 2006 stoppers, wie nog meer ???

Ben bezig met de lijst maar krijg die alleen niet zichtbaar hierop de site.

Zal vanavond Dennis ff vragen hoe dat moet.

Groetjes Ellen

Hier ook geen nieuws dan maar een kletspraatje.

Pien die staartjes bij susanne :inlove: smelt dat wil ik ook voor pien :smiley: . Maar het past nog niet he!!

He Mila waar ben jij gebleven? Op het feest blijven hangen?

Hoi Ilse leuk dat je ons succes wenst ik hoop dat wij ook niet zo lang hoeven te wachten.

Ellen leuk dat je een lijstje gemaakt hebt.

Voor de rest gaat alles hier zo zijn gangetje. Ik denk weer vanalles te voelen natuurlijk ik ben er echt veel te veel mee bezig denk ik. Vandaag is dag 22 van mijn cyclus dus als de cyclus weer zo is zoals voor Pien zou ik toch volgende week ongesteld moeten worden op vakantie. Voor Pien had ik dan 2 dgn voor tijd al wat voorbodes met een klein beetje bloed. Maar ja misschien is het dit keer heeeeeeel anders en word ik pas na een dag of 35 ongesteld. Pffff. Ik weet niet of ik dat aankan hoor :mrgreen: . Dan is er al wel een test doorheen denk ik.

Pien fijn dat je weer ongesteld geworden ben dan kun je nu echt weer beginnen met een schone lei en er weer voor gaan. Ook veel succes op kantoor vandaag weer. Zal ook wel weer zwaar vallen inderdaad na zo’n lange tijd.

O ja Affy die tip van die staartjes zal ik zeker onthouden. Maar ik heb nog even geduld nodig.

Ik ga nu zo een emmer latex halen voor het plafond het is wonder boven wonder even droog hier. En als Pien vanmiddag op bed ligt ga ik nog even schilderen

tot forums

O voor het geval dat iemand nog nieuwsgierig is hoe het met mijn schoonzus is afgelopen. De wachtperiode is gelukkig afgelopen. 2 dgn na het slechte nieuws heeft ze een spontane miskraam gehad. Dus nu wacht ze haar menstruatie weer af en gaan ze ook weer opnieuw proberen. Dus ik :thumbup: voor haar dat ze heel snel weer zwanger mag zijn.

Hoi allemaal!!

hehe, weer terug uit auckland hoor! Wat een weekend… :roll: Beetje druk en stresserig (gestreste schoonmoeder :hand: ) helaas, maar wel weer lekker warm. Het is een uurtje vliegen, en die afstand merk je wel in het klimaat: veel tropischer, broeierig. Het weer word hier zowiezo lekkerder, vandaag was het echt op zijn ‘lentes.’

He bah Pien, wat STOM van je werk zeg. Kan me goed voorstellen dat je baalt en je onzeker over de toekomst voelt. Leuk he, thuis blijven met je kindje!!! Ik vind 't meestal heel leuk, maar ook wel saai hoor soms. Dan denk ik, had ik nou maar een part-time baan om op terug te vallen… ( Ik probeer een roman te schrijven, daar was ik mee bezig voordat en tijdens mijn zwangerschap, maar dat is nu met Mees te moeilijk) Die staartjes! Zo mooi, zou ik bijna ook bij Meessie doen :lol:

(Altijd al en geemancipeerde tante geweest, haha)

Baukje, leuk, van je haar! (ook o p[j eavatar) (ha, dat rijmt) Lukt 't schilderen? Een soort van fijn om t ehoren dat je schoonzusje zelf een miskraam heeft gehad na het slechte nieuws. Ik ken mensen die het kindje in het ziekenhuis moesten laten ‘weghalen’. He, hoe schrijf je dat nou een beetje mooi, zachter? Kan niet, het blijft gewoon knalhard denk ik. Ik duim voor ze dat ze snel weer zwanger zijn…

Hee Daantje, Affie en Ellie, gezellig zeg! Nog leuker met nog meer ‘zwanger-geobsedeerden’ erbij! Spannend he??!!

Goed van die lijst Ellen! Ik moet rond 5 September weer ongesteld worden, ik heb best een lange cyclus denk ik. Niet 28 dagen tenminste. Ben na mees pas 4 keer ongesteld geweest, cycli van 29 (denk ik), 30 en 35 dagen. Niet echt een touw aan vast te knopen dus. Balen. In ieder geval, zet mijn NOD maar op 5 sept, daar ga ik voor… Nog een weekje…!!

Alles goed met jou Esther?? En met je kleine jochie?

Ik heb ook al die pijntjes die jullie beschrrijven, denk dat ik mijn baarmoeder steeds voel enzo -onzin onzin dus, maar toch…Zou het…???

ZOOO SPANNEND!! Wie zou de eerste zijn?? Het mag van mij best een paar maanden duren, maar niet meer dan 4, haha… LAnger kan ik niet wachten. Kom maar op baby! Hebben jullie trouwens een voorkeur, jongen of meisje?? (gezond is 't belangrijkste natuurlijk, dat staat voorop)

Ik vind allebei heel leuk, een meisje omdat ik zelf een meisje ben, en een jongen vind ik heel erg leuk voor mees. Maar als ik er zo over denk: toch een meisje. Of toch niet…?? Kan niet kiezen. Gelukkig valt er ook helemaal NIETS te kiezen :mrgreen: !! Lamaar komen…

Ik ga naar bed. Drukke dag gehad vandaag: schommel gemaakt (houten zitje), verder aan de zandbak gewerkt ( jaaa, nu is ie bijna klaar!), oppaskindjes, lange wandeling gemaakt, met een vriendin koffie gedronken, en verder de hele dag met een super actieve mees die alleen nog maar overal zelf heen wil lopen. Vooral overal waar het niet mag. - nu dus moe.

Welterusten meissies, heb een fijne dag!

Tot forums- Mila[/b]

Oja, en hoeveel kindjes denken jullie dat jullie op de wereld willen gaan zetten?? (Voorzichtige prognoses!)

Wij denken lekker veel, een hele clan zeg maar! Zo’n lekkere Familie Knots… 3, liever nog 4 … 8) (ik behoud het recht van mening te veranderen na baby nr 2 of 3 :shock: )

Mila: welkom terug. Kun je dat mooie weer niet hier heen sturen.

Wij gaan voor 2 kindjes ik wou er altijd 4 maar na Alyssa ben ik daar op terug gekomen. We hebben geen voorkeur wat het wordt als het een meisje wordt hebben we 2 kattekopjes en als het een jongen wordt heeft die dus niks te zeggen want Alyssa is dan de baas over hem(had ik namelijk ook bij mijn broertje). Maar we zien het wel.

Groetjes Ellen

Hoi Mila, wat ben ik blij met jou zwanger-obsessie-kwalen zeg… héél herkenbaar! Leuk he allemaal haha…

Ik zie dat volgende week erg spannend wordt met een stuk of 3, 4 dames met hun NOD!!! :pray:

Ik ga dit weekend naar een soort Muziekfestival, heel leuk, maar dubbel gevoel, iedereen is flink aan t drinken daar, maar ik durf eigenlijk niet zo erg, vervelende is dat mijn ouders ook meegaan, en ik ben zo bang dat ze iets merken…

Ik wil trouwens 2 kindjes denk ik, ik kom uit een groot gezin (6 kids) en dat gaat me nou net even te ver. Twee is genoeg (denk ik)

Groetjes!

Dames manlief heeft de lijst bewerkt hopelijk kloppen alle gegevens en is iedereen tevreden met het resultaat.

Groetjes Ellen

Ow Ellen how cute! Echt super! Haha, het is helemaal af he, nu we een lijstje hebben :dance:

En waar zijn Chester, Jasmijn en Elly? Die ben ik al een tijd niet “tegengekomen”…? Hopelijk laten ze nog iets van zich horen, wel gezellie!

Ohh schattig lijstje hoor Ellen.

Bedacht me net ineens hoe slecht het wel niet is om te verven stel dat ik zwanger mocht zijn :oops: . Hypothetische vraag he? Stel dat ik nu zwanger ben zou het in dit termijn dan al schadelijk zijn. Zit nu al een week in de verfstank en ik heb ook nog met stickerverwijderaar zitten knoeien enzo. Schoot meteen in de stress toen ik erover nadacht!!

Over de voorzichtig prognose over het aantal kinderen. Ik denk als het nu lukt natuurlijk dat het hier met 2 kinderen echt op gaat houden. Ik mag al heeeeel blij zijn dat mijn man nu eindelijk ook door de knieen is gegaan voor een tweede want vroeger wilde hij steevast helemaal geen kids. Ik denk dat ik 2 ook wel genoeg vind het zal wel druk genoeg zijn zo. Maar ik sluit niet uit als ik een paar jaartjes verder ben dat ik wel weer erg de kriebels krijg voor een derde maar dat is echt de supermax hoor haha!! Ook financieel gezien. En we wonen ook behoorlijk klein.

En ja voorkeur heb ik wel maar durf hem niet uit te spreken is een soort bijgeloof :oops: .

Nog wel lekker op kunnen schieten vandaag met verven. Plafondje is ook nog gewit vanavond door mijn mannetje. Vrijdag nog wat verven en dan is het klaar op behangen en herinrichten na.

Nou ik ga verder stressen over de schilderstank en het eventueel zwanger zijn. Jeetje wat ben ik erg zeg.

Ellen, wat een mooie lijst! Wat een supervent heb je dat ie de lijst bewerkt heeft.

Mijn NOD is 26 september.

Baukje, niet te veel stressen over dat verven hoor!! Stel dat je nu zwanger bent…In de eerste weken van de zwangerschap leeft het vruchtje nog gescheiden van jouw bloedsomloop. Dan vindt er nog geen uitwisseling plaats tussen stoffen uit jouw bloedsomloop en de embryo. En als het goed is weet je ongeveer twee à drie weken na de bevruchting al of je zwanger bent. Dat is wat mij altijd verteld is.

Mila, Ik wilde eigenlijk altijd wel voor drie kindjes gaan maar ik ben al 34 en mijn vent wordt 38. Als de tweede vlot lukt zou het misschien nog kunnen maar als deze op zich laat wachten dan vinden we het wel goed zo. Daarnaast wil mijn vent er maar twee. Dus ik zal moeten praten als brugman voor een eventuele derde. Maar eerst maar eens aan de slag voor de tweede! En jouw twijfel of jongen of meisje…dat herken ik wel. Een meisje lijkt me geweldig, twee zusjes. Lijkt me zo leuk later, gezellig meiden dingen doen. Maar dat kunnen natuurlijk ook twee ontzettende kattekopjes worden en daar zit ik nou niet echt op te wachten.

En Mees met staartjes…gewoon doen!!! En dan vooral wel even een foto plaatsen hier!!!

Maar ik ga lekker slapen nu. Morgen weer vroeg op.

XxP

Baukje, had ik ook, stressen over verven hoor! Alleen had ik mij haren geverfd, net zo stom stom stom… Ik heb ook per ongeluk ham enzo gegeten… :wall: Niet stressen hoor. Het zal wel meevallen?!

Goed zeg, mooi lijstje Ellen!

Veel ‘nod-ers’ zeg, volgende week! Ik denk eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Waarom ik dat denk, weet ik niet. Heb gewoon zo’n gevoel dat alleen ik maar in mijn lijf zit… Misschien is het ook wel zelfbescherming? Toch denk ik van niet. Maar ik ben niet iemand die al zo ongeveer vanaf de conceptie voelt dat ik zwanger ben. Sommige vrouwen hebben dat toch? Die weten gewoon dat ze zwanger zijn, lang voordat ze lichamelijke ‘klachten’ krijgen? Hadden jullie dat? Bij Mees was ik 5 dagen overtijd, en had zo’n ‘ik word ongesteld’ gevoel in mijn baarmoeder, en ook pijnlijke borsten. Dus daar wacht ik maar op )o ja, en op overtijd zijn dus… haha ) Maar misschien is het bij een 2e anders, en herken je het zwanger zijn gevoel (niet het lichamelijke) van de vorige keer?

Wat een hoop bla-bla-ik-probeer-zwanger-te-worden-geklets :wink:

Tijd om weer te gaan studeren. Moet dit weekend een essay schrijven… Lange geleden dat ik dat gedaan heb - :shifty: Hopelijk lukt het.

Tot schrijfs,

mila

hallo allemaal,

als eerst wil ik even zeggen dat het een mooie lijst is geworden eventueel nog wat aanvulling van mijn kant. je mag me in de lijst zetten als daantje, ik ben 23 en mijn eerstvolgende nod is op 26 sept.

nu verwacht ik eigenlijk niet dat het gelijk raak zal zijn en dat mijn nod ook wel eens heel lang zal duuren omdat het de eerste maand is dat we geen pil meer slikken. maar we zien het wel vind het alllemaal zo spannend. en net als jullie zie, hoor en ruik ik ook overal zwangerschappen en baby’s.hihhi.

wel ben ik al begonnen met het slikken van foliumzuur.en ook ben ik al 4 dagen gestopt met roken en tot nu toe gaat dat erg goed(gelukkig)

voorlopig gewoon lekker klussen!!!

iedereen suc6

gr.daantje

Daantje vind ik ook beter klinken, zal het aanpassen in de lijst straks.

Vandaag vroeg mijn moeder of ik zaterdag mee wil voor een voetmassage van 1 uur. Zei meteen ja. Vind dat heerlijk net zoals kietelen onder mijn voeten heerlijk ontspannen is dat. Zullen er niet veel zijn die dat ook vinden denk ik.

Mijn moeder heeft vandaag bij de Blokker 2 paar pantoffels gehaald maat 22 en 23 (staan nu in de folder) voor 2,99 euro voor Alyssa. Ze vind het prachtig want deze kan ze zelf aan en uit doen.

Ben er wel steeds meer mee bezig nu en zie ook nu overal zwangere buiken en alles wat daar bij hoort. Vandaag ook op het werk gekeken naar eventuele zwangerschapscursussen hier in de buurt. Heb bij Alyssa aan gym gedaan maar wil nu iets van yoga gaan doen denk ik. Zijn jullie daar ook al mee bezig?

Groetjes Ellen

Eigenlijk zouden we de lijst meteen in beeld moeten krijgen bij het openen van dit. Heb Ruud al een mailtje gestuurd of dat kan of dat we dan een nieuw deel moeten openen.

Groetjes Ellen

Inderdaad veel NOD’s volgende week!

Ik vind het zo grappig om te merken aan mijn vriend dat hij het ook allemaal heel erg spannend vind, vannacht maakte hij me wakker toen hij thuis kwam (hij werkt’s avonds/'snachts) en zei hij: Hey schatje, ben je al zwanger? HAHAHAH Alsof er kans was dat ik “ja” zou zeggen… Hij is er ook heilig van overtuigd dat het niet al te lang zal duren, maar dat vind ik een enge uitspraak, dat is zo ongeveer de goden verzoeken…

Maar ach, we zien wel, ik ben nog jong (de jongste hier zag ik, ik ben dus letterlijk de BABY van het stel haha)

Vanaf morgen tot zondag ben ik niet online, ik ga een wild weekend tegemoed, lekker in een tentje op de camping met dit ***weer hihi…

Prettig weekend allemaal!

Affie: veel plezier dit weekend en hopelijk hoe je het droog.

Hoi

Affie fijn weekend en inderdaad graag een beetje droog aub. Leuk dat je vriend er ook zo mee bezig is. Wel lief toch? :inlove: . Ik merk wel dat mijn man er ook meer mee bezig is dan met Pien vind ik ook erg fijn ook hij vraagt het iedere keer bij “verdachte” omstandigheden.

Nou ik ga ook op vakantie eindelijk. Morgen gaan we naar de ardennen het word vast heel erg leuk maar ik heb ( nog ) geen zin. Erg he!! Ik ben veel te veel bezig met mijn huiskamer die ik eigenlijk liever eerst af wil hebben maar dat kan niet want het behang is er dus nog niet. Nou ja geeft niet het komt vast helemaal op zijn pootjes terecht. Ik ben zo’n irritant type die alles geregeld wil hebben en onder controle wil hebben. Het was eigenlijk de bedoeling dat alles behang klaar zou zijn bij vertrek maar ik vrees dat dat niet gaat lukken. Het plafond moet nog een keer gewit worden. En ik moet de ene kant van de deur nog 2x doen de deurpost nog een keer en het raam ook nog 1 of 2 keer. Dat grijs wat erop zat dekt echt heel moeilijk. Dus ik hoop dat Pien lekker gaat slapen vanmiddag en zich een beetje zelf kan bezig houden dan kan ik kijken hoever ik nog kom.

Ja voor de rest :mrgreen: . Wat zal ik zeggen. Ik voel me dus echt niet lekker. Ben misselijk voel me enorm opgeblazen last van mijn buik (darmen?) en behoorlijk moe. Eergisteren was ik dus ook in de supermarkt en daar was een vrouwtje gevallen en die had dus heel haar been opengehaald echt erg er lag een heel plas bloed onder en daar werd ik me toch misselijk van. Dat terwijl ik eigenlijk heel goed tegen bloed kan? En ik schiet weer vol bij het minste of geringste. Dus je voelt hem al aankomen ik zit me dus echt vanalles in mijn hoofd te halen hier. Ik zou bijna zeggen ik voel me zwanger maar dat zal wel tussen de oren zitten met een combi van vakantiestress behoorlijk moe van al het geklus (verven enzo en een beetje van dat andere ) en misschien een aankomende “eerste echte” menstruatie. Nou ja jullie zullen wel denken o daar heb je haar weer met bla bla bla haha. Hoezo zwangergeobsedeerd?? Maar goed het is echt HEERLIJK om het hier even kwijt te kunnen :mrgreen: . Heb ik toch een gezellig koffiepraatje :smiley: .

Daantje wat goed van je dat je gaat stoppen met roken zet 'm op meid je kunt het. Ik ben nu 5 jaar gestopt was niet makkelijk maar goed te doen.

Ellen Heerlijk een voetmassage nou daar ben ik ook wel voor te porren hoor geniet ervan!!

Oh ja nog voor de mama’s onder ons wanneer zijn jullie “echte” schoenen gaan kopen voor de kids. Pien heeft nog steeds “nep” schoenen die ik haar alleen aan doe in de wandelwagen of op de fiets van de H&M. Maar ze loopt nog niet echt dus binnen heeft ze altijd blote voeten schijnt het beste te zijn om te leren lopen. Maar aangezien ik verwacht dat ze snel echt kan lopen vind ik het zonde om nu nieuwe te kopen want men zegt dat die eerste weken na het lopen de voeten ineens heel erg gaan groeien en dat je dan het best een week of 6 kan wachten? En aangezien “echte” schoentjes behoorlijk prijzig zijn? Wat vinden jullie? En ik wil zo graag ik zie zulke schattige schoentjes en laarsjes super lief en stoer. Ik vind dat ze er al wel een beetje aan toe is.

Voor alles wat ik vergeten ben sorry. Ik kijk later op de dag nog wel even of iemand nog wat geschreven heeft en als ik jullie niet meer “spreek” tot over een week. Dat horen jullie de uitslag die vast wel weer resulteert in een nieuwe NOD.

Deze foto is vond ik terug hier op mijn pc op het werk. Toen waren we net begonnen met de kinderkamer. Heeft mijn zwager toen geschilderd.

Groetjes Ellen

Baukje het is inderdaad waar dat de voeten een groeispurt krijgen als ze eenmaal los lopen. Met Alyssa hebben we na een maand pas echte schoenen gekocht. Hoef dan dus niet meer met een flexibele zool dus heb je dan ook meer keus. Heb voor Alyssa nu leuke bruine laarsje staat heel stoer onder rokjes.

Verder een fijne vakantie gewenst.

Groetjes Ellen