Pien wat is Suzanne een schatje.
dank je wel.
ze zet op de foto ook haar allerbeste “ik ben zo lief en ik krijg alle aandacht-smoeltje” op. :inlove:
Ja inderdaad Suzanne is echt een moppie!
Ik snap trouwens even niets van mijn lijf, ik was er heilig van overtuigd dat ik vrijdag mijn eisprong “voelde” d.m.v. een soort menstruatiepijn, vandaag heb ik weer de hele dag zo’n zeurderige pijn… Hoe kán dat nou?
Toch maar even extra klussen dan? hihi…
Ik heb geen idee Affie, ik voel mijn eisprong nooit. Ik moet het echt hebben van op de gok klussen of een ovulatietest (hoewel ik dat laatste nog nooit gedaan heb). Maar extra klussen kan nooit kwaad toch?..
Pien, als ik het lees, dat heel veel sterkte met alles. En Suzanne is echt mooi! Dus genieten er van.
Jeetje Pien het zit je even allemaal niet mee zeg. Bah ik hoop dat je keuken prachtig word en dat je snel weer een leuke andere baan hebt. Wij hebben het ook gehad toen ik dus net 3 mnd zwanger was van pien verloor mijn man zijn baan. Dat was dus echt een bittere pil. Hij vond 2 wk voor de geboorte een nieuwe baan gelukkig maar helaas was hij dus in de eerste weken na de geboorte gewoon aan het werk en was ik de kraamtijd enzo dus manloos. Snif. Maar het is helemaal goedgekomen dus en het hoeft je kinderwens niet in de weg te staan het komt vast op zijn pootjes terecht. Anders dan gepland maar ja die baan was toen ook heel belangrijk he. Hij was wel een paar dagen thuis hoor. En gewoon 's avonds natuurlijk en de weekenden.
En inderdaad zeg wat een schatje Suzanne nou dat “ik ben zo lief en ik krijg alle aandacht smoeltje” daar is ze heel goed in hoor. Wat zijn haar haren ook al lang ik vind dat bij pien zo lang duren ik wil staartjes maken :inlove: . Bij haar word het alleen maar voller en voller en nu pas sinds een paar maanden begint het een klein beetje in de lengte.
Mila was je feest leuk?
Affy ik dacht dat ook dat ik mijn eisprong voelde omdat ik vorige week heel de tijd menstruatiekramp had. Dat duurde wel 4 of 5 dagen toen was het weg wel heb ik vrijdag een hele felle pijnscheut gehad rechtsonderin mijn buik een uur later verloor ik wat helderrood bloed nu denk ik dat dat mijn eisprong is geweest? Maar ja weten doe je het natuurlijk niet we wachten het maar af. Daarna heb ik geen bloedverlies meer gehad het was echt alleen toen.
Ik merk wel dat ik er nu op een of andere manier veel meer mee bezig ben bij pien had ik zoiets van als het komt dan komt het en had ik veel meer geduld maar nu heb ik veel meer het gevoel dat ik zwanger moet worden ofzo heel irritant kan het moeilijk loslaten ik zit nu volgens mij na mijn vruchtbare dagen en zit ik echt zo afwachtend te voelen van hmm wat is dit gevoelige borsten heb ik dat altijd had ik dat bij pien? Enz enz wel vreemd hoe snel ik dat allemaal vergeten ben alweer. Het enige wat me heel erg bijgebleven is is dat ik een ongelooflijke menstruatiekramp had de dagen voordat ik ongesteld had moeten worden. Ik had dus ook nog niet echt het idee van ik ben zwanger maar ik word dit keer heel erg ongesteld. Dat heeft wel geduurd totdat ik 12 wk was ofzo. Wat ik dus aan iedereen mee wil geven houd een dagboekje bij in je zwangerschap en kindertijd ik heb er zo’n spijt van dat ik dat niet gedaan heb. Ook heel leuk voor je kindje later.
Nou het is weer een heel verhaal geworden zo.
Ja inderdaad, een dagboek bijhouden is heel leuk. Ik had het 9 maanden dagboek van Marianne Amelink. En dat van die menstruatiekramp had ik ook. Alleen niet zo sterk. Maar wel het gevoel van "ik moet ongesteld worden’. Maar dat was eigenlijk raar want ik voel nooit aankomen dat ik ongesteld moet worden. En dat gevoel had ik afgelopen keer ook. Maar dat kwam dus van de verhoogde bloedtoevoer naar de baarmoeder.
Het zwanger ‘moeten’ worden-gevoel heb ik ook wel wat maar gelukkig/helaas wordt het wat aan de kant gezet door alle perikelen. Ik zit wel echt te wachten op mijn menstuatie. Het is morgen precies vier weken na de curretage dus ik kan ieder moment ongesteld worden. Maar het kan ook nog wel twee weken duren (of meer). Irritant dat wachten. Maar ja, t moet maar.
En ja, Susanne d’r haar is inmiddels lang genoeg voor staartjes. Ze had ook al een beste bos haar toen ze geboren werd. Maar staartjes lijken heel leuk…maar ze trekt ze er iedere keer weer uit :wall:
Gosj Baukje, dat je man zijn baan verloor. Dat had mijn zwager ook toen zijn vrouw zwanger was. Hij nam zelf ontslag met z’n koppige hoofd. Dus ook geen uitkering. En inderdaad, toen hun dochter geboren was kon hij geen vrij nemen. Hadden ze ook nog de pech dat zij 48 uur in de weeën zat dus toen de kleine geboren was, waren zijn bijzondere verlofdagen al op.
Ach ja, ik geloof ook wel dat het goed komt met mijn werk maar het is zo’n dubbel gevoel. Ik vind het moeilijk bij een nieuwe baas meteen al aan te moeten komen met een zwangerschap. Nou ja, we zien wel. Eerst maar eens zwanger worden. Misschien lukt dat helemaal niet.
Ik zit eigenlijk achter de pc naar vacatures te zoeken. Maar dan zie ik de mailtjes binnenkomen dat iemand weer op dit forum heeft geschreven. Zit ik hier weer te lezen en te typen. En dan ook nog msn-en met een vriendin. 's schiet niet op zo. Heb al wel leuke vacatures gezien.
Maar ik moet dan nu toch echt maar even wat gaan doen. Susanne is op het kdv dus ik heb de handen vrij om even te stofzuigen enzo.
Tot gauw.
Ik kan het niet laten.
Maar even een fotootje van Susanne met staartjes.
hoi
ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen.
vorig jaar ben ik in augustus gestopt en in oktober was ik zwanger :dance:
heb in juni een hele mooi zoon gekregen dus dames heeft veel succes en vooral veel plezier :oops: haha
Ha Ilse,
wat leuk, dank je wel.
Hopen dat wij ook zo snel zwanger zijn…
Veel plezier met die kleine van je.
Pien: Dat is wel balen van dat je man werkeloos wordt. Hoop dat hij snel een leuke baan weer vind. Wat schattig die staartjes bij Susanne. Alyssa kan ook nog geen staartjes het begint nu net iets te krullen in de nek maar het groeit niet erg hard, maar goed ik had hetzelfde op die leeftijd. Moet dus nog ff geduld hebben.
Wou vanmorgen op de fiets boodschappen doen maar toen we buiten waren begon het te regen en toen maar met de auto gedaan. Het regent hier nu nog vind er niks aan dan de hele dag binnen zitten met Alyssa. Niet dat we ons niet vermaken maar toch.
Zie dat de eersten al bijna hun NOD hebben spannend. :dance: :dance: .
Groetjes Ellen
Baukje Wat jij net post over die dagenlange menstruatiepijn heb ik dus nu vanaf vrijdag, het houdt niet op en ik vraag me echt af waar het vandaan komt… Ik ben zo slecht in afwachten en mijn NOD is ook pas over een kleine twee weken…
Pien even een tip voor de staartjes van Suzanne, ik werk op een kinderdagverblijf en wij hebben ook kindjes die de staartjes eruit trekken, waardoor ouders geen staartjes meer maken MAAR als je van die kleine rubberen elastiekjes gebruikt (die mensen ook gebruiken voor van die kleine vlechtjes) die krijgen ze er niet makkelijk uit, het gaat te stroef en je kan ze heel strak doen zonder dat de kleine een zeer hoofd krijgt. Ze zijn er in leuke felle kleurtjes, dus misschien moet je dat een keer proberen.
Trouwens wel fijn, mijn ervaring op een kdv… ik weet zoveel dingen al, die ik bij de opvoeding van mijn toekomstige kindje kan gebruiken, ik leer zeg maar van de fouten die anderen maken haha… klinkt misschien onaardig maar absoluut niet zo opvatten hoor!
Hee Affie, dat is inderdaad een goed idee. Moet daar wel handigheid in krijgen want Susanne heeft het geduld niet echt en vindt dat gepruts aan haar haar maar niks. Maar ik ga het binnenkort proberen!
Niet iedereen heeft een NOD-banner dus ik ben het even kwijt. Zijn er dames die hun NOD binnenkort hebben? Wie? Ben zoooo benieuwd wie de eerste is hier!
Jeetje, ik moet morgen weer naar kantoor. Ben bijna 8 weken niet geweest. Eerst vier weken vakantie toen een week thuis vanwege de miskraam. Toen ben ik een week op kantoor geweest en heb me daarna ziek gemeld i.v.m. het arbeidsconflict. Zag het even echt niet meer zitten. Maar ik moet het deze week maar weer proberen. Lastig hoor. “lekker” aan het werk terwijl je weet dat ze je gaan ontslaan. Nou ja, t moet maar. Maar dat thuis zitten beviel me eigenlijk wel…
We zouden eigenlijk een lijst moeten maken van de NOD.
Ik weet niet zo goed hoe je zo’n lijst moet maken. Iemand anders? Anders vogel ik dat wel uit binnenkort.
Ben waarschijnlijk de enige in dit topic die blij is met m’n menstruatie :think: . Vandaag, precies 28 dagen na de curretage. Ik weet dus nu wanneer de klusdagen zijn :dance: .
Hoe is het met de rest? Iemand nog leuke kletsdingetjes?
Zal straks ff kijken hoe dat moet als Alyssa op bed ligt. Papa doet haar nu in bad.
Heb eigenlijk weinig te vertellen. Alleen dan hoe dichtbij het komt hoe meer ik ga twijfelen of ik er wel aan toe ben nu. Maar de kriebels zijn er wel. Maar zal niet de enige zijn die twijfeld hierover. Het zal allemaal wel los lopen.
Groetjes Ellen[/list]
ff testen
NOD lijst augustus stoppers
Naam Leeftijd Kinderen Naam kind NOD Uitgerekend
Ellen 26 1 Alyssa
Mila 28 1 Mees
Baukje 27 1 Pien 6 sept
Pien 34 1 Susanne
Chester 28 1 Sven
Jasmijn 25 0
Elly 28 0
Affie 0 9 sept
S-je 0
Nu nog ff mooier uitwerken.
Groetjes Ellen
hallo allemaal,
ben nu 1 dag ong. en dan gaan we er voor. vind het echt super spannend.
gr daantje
doet mijn banner het nu wel? ik weet niet of ik het goed heb gedaan.
:shock: gr.daantje
Hallo Allemaal,
Ellen je kan op de lijst bij mij zetten dat ik 21 ben, blijkbaar had ik dat nog niet gemeld hier hihi…
Bij mij veel kriebels en gevoeltjes in mn hele lijf, volgens mij zijn het 90% zenuwen en verder??? dat weten we nog niet… Ach ik ben echt een stresskipje hoor, ik zie, hoor en ruik alleen maar zwangerschappen! Ik heb hier zo naartoe geleefd.
Wel leuk trouwens als we zo’n lijst hebben, alle anderen hebben het ook en het is wel zo overzichtelijk, kan je elkaar allemaal extra goed in de gaten houden!
Nou, verder geen nieuws, succes allemaal!