hahah ik ben benieuwd hoor mila, als je VANAVOND wakker wordt haha! Laat je het ons meteen weten???
Baukje, misschien heeft het zich gestabiliseerd doordat we met zn allen voor je geduimd hebben? :hug: … En geen sorry zeggen hoor, dat hoeft niet, je reactie was waarschijnlijk alleen maar een teken dat je hormonen flink aan het stuiteren zijn! en dat is positief! :lol: Ik blijf voor je hopen en duimen hoor!
Ik vraag me ook af waar Jasmijn, Elly en Manja zijn? Misschien naar een ander forum verhuist? En ik zie dat Pien ook een tijd al niet mee geschreven heeft?
Ik snap echt niets meer van mijn lijf, ik heb wel krampjes maar het lijkt niet op die van mn ongi… en dan die licht gele afscheiding jakkes! waar komt dat vandaan zeg? wát een onzekerheid! Ik wil graag een test doen, maar ik ben bang dat het opnieuw een teleurstelling wordt, dus probeer ik me in te houden tot volgende week, als de situatie dan nog steeds zo is…
pfff ik ben echt een stresskip!
en ojaMila, die NuvaRing heb ik 1,5 maand gehad, en dus ook 1,5 maand ongesteld geweest :wall: Voor mij dus op dat gebied niet positief, maar wel kon ik duidelijk merken dat ik minder hormonen binnen kreeg, want qua humeur en energie voelde ik me strukken beter! Van mijn kant dus niet zo heel erg veel ervaring, maar mijn collega heeft m nu een jaar en die is er helemaal verliefd op haha! Het schijnt dat je tijdens het vrijen er ook niets/weinig van merkt, maar dat heb ik dus niet mogen meemaken!
Mila :thumbup: :thumbup: :thumbup: . Ik duim voor je.
Affy[/b] voor jou ook spannend hoor.
Waar zijn de andere meiden inderdaad gebleven zijn toch niet weggelopen voor mijn gemuts. :mrgreen: .
Pien heeft vandaag iets fantastisch gedaan. Ze kan lopen. In een keer loopt ze heel de kamer rond meters aan een stuk. Yippie mama kan schoentjes ( waarschijnlijk laarsjes :inlove: ) kopen. Ik zwijmelde helemaal.
Kom vanavond nog even kijken of Mila nog nieuws heeft ik ga nu lekker patroontjes uittekenen voor een leuk broekje en blousje voor Pien.
Baukje wat goed dat Pien nu los loopt. Lekker shoppen voor schoentjes of laarsjes.
Affie en Mila ik duim mee :thumbup: :thumbup:
Hebben jullie mijn pb ontvangen?
Groetjes Ellen
Ellen ik heb geen PB van je ontvangen wel krijg ik iedere keer een schermpje waar ik mijn wachtwoord in moet tikken maar daar kan ik niets mee. En ik zie ook het lijstje niet op mijn scherm??
Wel vreemd dat je de lijst niet ziet want ik zie het wel en van dat wachtwoord schermpje ook geen idee.
Zal zo nog is proberen om je een pb te sturen.
Groetjes Ellen
Het is een schermpje van MyBirds ik weet niet wat mybirds is? en dan mijn e-mailadres als ik op het pijltje klik en een wachtwoord?
Baukje heb het verwijderd de lijst en opnieuw toegevoegd misschien dat je het nu wel kunt zien en anders hoor ik het wel.
Ellen ik heb je PB ontvangen bedankt
hmm wel irritant iedere keer als ik nu op de laatste pagina klik krijg ik dus die popup met dat wachtwoord schermpje
oh ja geen lijstje nog steeds wit vierkantje met rood kruisje erin
Heb de lijst verwijderd zo ff manlief vragen want ik zal wel iets verkeerd doen.
Ik deed inderdaad wat verkeerd.
Groetjes Ellen
Ellen ik heb je pb ontvangen hoor, en wat teruggestuurd!
Mila waar ben je? Ik hou t nog even in de gaten hier!
Baukje wat leuk dat Pien zo ineens loopt! Leuk! Die denkt ook: Straks ben ik grote zus, dan moet ik ook wel écht groot zijn!
Groetjes
IK
BEN
ZWANGER!!! :dance: :dance: :shock: :shock: :dance:
echt ongelofelijk!!! We dachten echt niet dat ik zwanger was, een uurtje geleden een test gedaan, heeeeeeeel erg positief!!! Ik ben er helemaal van ondersteboven!!! KAn het gewoon niet geloven. Zo speciaal. Zit hier helemaal te bibberen!!! Ik voel me gewoon iet zo zwanger, hoewel, nu wel een beetje meer, haha!! Ik deed de test, we moesten 3 minuten wachten, dat deden we met zijn 3en in bed. Na 3 minuten keek ik, en zei: ik ben zwanger!!! P. zei: Nee, haha, je maakt een grapje. Hij geloofde het gewoon even niet! Ik ook niet, maar toch echt 2 roze streepjes!!! WAUW!
Wij huilen, en mees zat naast ons met de positieve test te kraaien! Vorige keer duurde 't 6 maanden, nu 1… Ik ben er echt van ondersteboven…
WHOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YESSSSSSSSSSSSS YIPPIEEEEEEEEEEEEEE GEFELICITEERD MEID!!!
SUPER LEUK ZEG NUMMER 2 :inlove:
Mila van harte gefeliciteerd meid. Hartstikke tof, en nu genieten geblazen :-* :-* :-*
Ik zit ff stiekem op mijn werk te loeren dus ik ga gauw weer. Tot morgen…
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Mila gefeliciteerd :-* zeg, wat zijn jullie vlot! al 2 zwangeren dus! JOEPIE! Ik ben echt heel erg blij voor je meid!!
Nu wil ik oooooook!