geweldig dit! :mrgreen: ik kan er niet over uit!
Dank dank voor die lieve felicitaties!!
Ik ben echt een brok zenuwen! (het goede soort zenuwen hoor!)
Ik ben alles uit aan het rekenen nu, 15 mei uitgerekend, over een week of 8 een echo? SPANNEND!!! En mijn beste vriendin trouwt op 6 januari, ik ben bruidsmeisje- met een dikke buik!!! :oops:
Leuk he die brok zenuwen kunnen we samen gaan stressen :mrgreen: :mrgreen: . Als alles hier ook goed blijft gaan ben ik 16 mei uitgerekend.
Ik heb er ook weer een beetje vertrouwen in hier die heftige krampen heb ik vandaag niet gehad en nog steeds geen bloed of iets dergelijks.
Whoooo spannend he??
Geniet ervan :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Baukje en Mila…Gefeliciteerd!!!
Baukje, ik snap je onzekerheid heel goed hoor. Ik wou dat ik dat voor je weg kon nemen maar dat kan helaas niet. Maar je moet je niet druk maken over dat je teveel zeurt ofzo. Dat kan hier niet
En Mila helemaal overrompeld… ha ha ha, ook dat gevoel ken ik wel.
Wat lief dat jullie me gemist hebben. Ik ben er nog steeds hoor maar druk met :silenced: Ha ha, nee grapje, onze pc was overleden. Wat ben je dan onthand…verschrikkelijk. Maar we hebben een nieuw moederbord gekocht en die heb ik ingebouwd en nu doet ie het weer!
Dus ik moest aardig wat pagina’s bijlezen. Jeetje wat was dat spannend. Is nog steeds spannend…
Tis wat teveel om nog op iedereen te reageren dus ik hou het even bij de melding dat hier alles oke is. Op het werk gaat het wel, het is erg rustig. Ik heb me min of meer bij de situatie neergelegd en ben eigenlijk niet van plan om er nog meer (negatieve) energie in te stoppen. Ben druk op zoek naar wat anders, heb twee sollicitatiebrieven verstuurd. En ik heb definitief besloten om de PABO te gaan doen. Dat wordt wel even zwaar voor ons maar ik heb er heel veel zin in en over een paar jaar kan ik dan misschien voor de klas staan. Lijkt me geweldig!!!
O ja, Baukje, geweldig dat Pien ineens loopt!!! Ik kan hier bijna niet wachten. Susanne heeft vandaag wel hele einden gesjouwd achter de buggie.
Liefs
Pien
Mila gefeliciteerd. :dance: :dance: :dance:
Wat een dag gehad vandaag…Beetje op een roze wolk gezweefd, en mijn Meesje en mannetje geknuffeld… Speciaal, om weer zwanger te zijn. We zijn helemaal gelukkig - en leuk Baukje, samen zwanger alle leuke dingen delen en ook gezellig zeuren over alle pijntjes! Wie doet er nog meer mee!!! Kom op meiden, zet hem op, zijn we gezellig met zijn allen zwanger!!! Gaan met die eitjes en spermaatjes :mrgreen: !!!
Nog nieuws, Affie?
En ist bij jou Ellen? PBtje gekregen, is goed hoor!
Gaat het een beetje met jou ester? Waarom denk je dat je zwanger bent? JE zegt dat je jezelf een beetje gek maakt? Wat bedoel je daarmee? Doe je het een beetje rustig aan? Wat veel vragen… Ik denk aan je hoor, :hug:
Baukje, krampen nu echt over? EN krijg je die eerdere echo? Alles goed en ben je blij?
Pien, fijn dat je niet je je niet over je werk opvreet, en ook nog 2 sollicitatiebrieven geschreven! You go girl - ben benieuwd!
Ik ga nu weer slapen -ja, erg vroeg, maar ik denk opeens, ik kan maar beter helemaal bij geslapen zijn als die doodvermoeide weken beginnen, rond de 8 tot 15 weken had ik dat bij mees. Lag de halve dag op de bank.
Tis me het dagje ook wel geweest, dus, fijne dag allemaal, ik ga
Dag!
ps ik durf nog geen banner te maken, dat komt nog? :shock: [/b]
kom over 10 minuten nog even spieken
gespiekt, en er is niemand: dag!
Mila vind het echt leuk dat je zwanger bent ondanks dat je nog geen echte klachten hebt. Geniet er nog ff van.
Baukje met jou gaat het ook goed las ik het bloeden was gestopt. Dus nog steeds zwanger. Ik blijf nog steeds duimen voor je.
Affie en hoe is het met jou?
We lopen nu voor op de juli stoppers :lol: :lol: :lol:
Groetjes Ellen
Ik heb vanmiddag een afspraak bij de Huisarts. Ik hoop dat hij wat meer duidelijkheid kan geven of een echo met een week of 6? :mrgreen: . Jullie horen het nog
Spannend Baukje we duimen.
Dames heb een nieuw deel geopend staat de lijst ook meteen goed.
Groetjes Ellen