Marlous super zeg!!! :dance: Ik lees het vandaag pas!!
November was zeker vruchtbaar!
Ik duim natuurlijk ook dat december een dubbele feestmaand mag worden voor de rest onder ons! :mrgreen:
Erika, succes met de voorbereidingen! 1 jaar alweer!
Fijn dat het kindje van je vriendin weer naar huis mag!
Corien veel plezier in Tenerife!
Met mij gaat het ok. Erg moe s avonds, dus ben weinig op internet geweest deze week.
Helaas nog steeds oud bloed verlies, dus ik wacht maar af. Iig 13 dec voor een intake gesprek met de verloskundige. Daās wel fijn!
Daar was ik weer eens, nou deze maand geen dromen over ongie worden gehad, dus heb weer eens geen idee, maar zoals al eerder gezegd, de kans is klein⦠dat ik zwanger ben dan heā¦
Heb vannacht wel gedroomd dat Thomas bijna van bed af viel, terwijl hij nooit bij ons slaapt, met als gevolg dat ik Edwin keihard is zijn gezicht greep omdat ik dacht dat hij Thomas was⦠:? hihi vind t wel grappig, wij hebben allebei wel van zulke dromen. zo droomde Edwin een keer dat hij in de rij stond bij duinrel, hoe komt hij erop, en toen wilde er iemand voordringen, hij wilde die persoon weer naar achteren duwen met als gevolg dat ik een elleboog midden in mijn gezicht kreegā¦
Wij hebben allebei dus een wild nachtleven :mrgreen:
Erika dat zijn nog eens wilde nachte.
Toch bleef ik hopen dat je deze maand niet ongi wordt je hoeft maar 1 keer te knuffelen op het goede moment en het kan raak zijn.
Ik was deze maand begonnen met die ovulatiesticks, om te kijken wanneer mijn ovulatie nu ongeveer zal zijn en ik had gisteren een positive test.
Dus vandaag of morge me ei sprong.
Denk dat tie wel vandaag is, want ik heb de hele middag al een zeurend gevoel onder in me buik.
Nu maar weer afwachten, hopelijk een vervroegd kerst kado.
Dat zou mooi zijn Yona, ik duim voor je!
xx Garfield
Edwin is vandaag weer begonnen met zijn medicijnen, hij kon al een paar dagen bijna niet meer lopen dus heb ik gezegd dat hij weer moest beginnen. Hij wilde zelf niet maar ja⦠De kans dat ik de komende tijd zwanger wordt is nu dus ontzettend klein geworden⦠maar we blijven hopen, want volgens zijn oude arts hoeft het geen effect te hebben. Zelf denken wij wat anders, maar ja we zien het welā¦
Ik heb liever 1 kind en een gezonde (voor zover mogelijk) papa, dan 2 of meer kindjes die niet met hun papa kunnen spelenā¦
Erika gefelciteerd met je jongen he, ik heb een topic voor jullie aangemaakt in felicitatiehoekje, fijne dag meid.
Ik hier ben ws niet zwanger ook al dacht ik het te zijn , mijn temp is gezakt met 0,2 graden dus dan weet ik et wel.
EN voel het ook al wat,
groetjes bianca
ik heb vandaag ongelooflijk veel pijn in de onderrug en mijn buik, pfjoe lig af en toe beetje dubbel, ik ga straks een warme kruik maken en de bank opzoeken, van mij mag de ongi wel doorzetten nu.
Het is alleen zo anders pijn dan anders, geen ongigevoel .
Nu ja het wachten he?
Erika vandaag jouw NOD dag, hopelijk ben je deze ronde zwanger :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ja ik kan jouw beslissing helemaal begrijpen, de gezondheid van je man is natuurlijk erg belangerijk.
Ik hoop dat je man snel een beetje op knapt, nu hij zijn medicatie weer gebruikt.
En naturlijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie zoon.
Ik hoop ook deze ronde, tot nog toe niets aan het handje⦠maar ben vaker overtijd geweest toen we voor Thomas bezig waren. Ik weet dus dat mijn lichaam dat zomaar ineens kan doen :snooty:
We zien het wel.
Hallo allemaal, mijn naam is Naduah en ik ben in augustus āgestoptā met het Mirena spiraaltje. Daarna wel 2 maanden met condoom geklust, omdat ik eerst wilde weten hoe mijn cyclus precies in elkaar steekt. Vorige maand dus de eerste echte keer āvoor het eggieā ⦠Tja, wat kan ik nog meer vertellen? Ik ben hier terecht gekomen via Bianca81. O ja, en ik ben 21 jaar oud, 3,5 jaar samen met mijn vriend en alweer 2 jaar samenwonend. In februari zal ons eigen huisje klaar zijn en kunnen we erin⦠Goh, wat een verhaal zeg. Ik zal maar stoppenā¦
Dat al jullie wensen mogen uitkomenā¦
Liefs, Naduah
erika hoe was je dag hoe heeft thomas het gehad? heerlijk genoten?
naduah, welkom hihi , dus toch hier lekker meekletsen? gezellig hoor.
Als je hier je datum ookdoorgeeft kan marlous hetnoteren in de lijst als je dat wilt pag 1,
marlous blijf je het hier bijhouden of nu niet meer ivm je zwangerschap?
zo ik ben zo weg brieven vouwen en rondbrengen nog,
Hoi hoi,
Mijn NOD is dus aanstaande vrijdag, de 9e december dus, het spiraaltje is er op 17 augustus uitgehaald ( jaja, heb dat genoteerd in de agenda). En we gaan voor ons eerste kindjeā¦
Het lijkt me hier inderdaad heel gezellig :lol:
Liefs, Naduah
haha genoteerd in de agenda,
ik doe dat ook hoor nu ja niet over spiraalverwijderingen hihi, maar wanneer mijn ongi is stopt en wanneer ik pijntjes voel en afscheididng heb hihi
Grappig eigenlijks he
Heeft 1 van jullie het wel es gehad dat je een heel diepe en scherpe pijn in/door je lies voelde?
Echt net alsof er een mes in komt gestoken , maar duurt maar 2 a 3 sec dan trekt weg.
Ik heb geen idee, maar deed net even heeel zeer.
Goede morge damens,
Welkom Naduah, gezellig dat je hier mee komt kletsen.
Spannend a.s. vrijdag je NOD, heb je je al een (goed) voorgevoel?
Toy toy toy
Erika nog steeds niet ongi? Ik blijf duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: zal toch wel heel speciaal zijn als je nu toch nog zwanger bent.
Hoe gaat het trouwens met alle zwangeren onder ons :?:
Bianca nee ik herken dat gelukkig niet, heb je er dan vaak last van :?:
Maar ook voor de andere damens (Bianca 10/12, Jolanda 11/12) die binnenkort hun niet ongi dag hebben, sterkte.
Hier verder weinig te melden, het wachten en aftellen is begonnen.
Heb hebben jullie dat ook dat als je ovulatie is geweest dat je dan gevoeliger borsten hebt?
Hoi Yona, dankjewel voor je welkom! Heb op zich wel een voorgevoel, maar wil mezelf ook niet te vroeg blijmaken⦠wel last van vlagen van misselijkheid, vlagen van hoofdpijn, kuitkramp, verhoogde temperatuur (al ruim een week) en die steken! :oops:
Bianca, dat heb ik dus ook! Niet fijn, die steken⦠:? maar gelukkig zijn ze maar kort!
Liefs,
Naduah
Bianca ik heb wel eens steken in me onder buik, maar nog nooit in me lies gehad.
Naduah spannend hoor de symtomen klinken goed⦠jij ook sterkte met wachten :!:
He Naduah welkom hier!!! Ik ben je verhaal volgens mij al ergens eerder tegen gekomen⦠had je het toen over dat veel mensen je te jong vinden om mama te worden???
Ik was 22 toen ik stopte met de pil dus ik vind je zeker niet te jong!!
Hier nog steeds alles rustig en we hebben een hele leuke verjaardag gehad met heel veel kadoās!!! Het mooiste kado is een hobbelpaard van mijn ouders!! Geweldig ding!!!En we hebben lekker taart gegeten en worstjes en kaas en spekjes en chips!!! En natuurlijk gespeeld met een paar vriendjes en natuurlijk zijn alleraller beste vriend Eddie!!
Ja het was super!
klinkt een fijn verjaarspartijtje meid, gelukkig,
ik hoop oiok voor je dat je zwanger bent zou leuk zijn he?
Ik duim voor iedereen mee,
ik zitnu op dag 28 , nog 4 a 5 dgn ** zucht**
Hoi Erika,
Ja, ik krijg die reactie nogal vaak op forums zoals deze als ze vragen hoe oud ik ben. Dit is eigenlijk de enige plek waar ze dat niet doen :? .
Vind het hier overigens wel supergezellig!!!
Zie ik het overigens goed? Ben je 1 dag overtijd? En? Hoe voel je je?
Yona, ik heb geen idee of dit symptomen zijn van naderende :evil: of van misschien toch wel een beeb? Zijn nog wel meer symptoompjes, hoor, maar daar zal ik jullie niet mee lastigvallen
Sterkte allemaal!!!
Liefs, Naduah