Augustus 2005 stoppers deel zes....8 zwanger van de 17

MARLOUS, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Misschien ben je daarom ook wel zo moe nu…

Echt super voor je meid!

Enne, zie dat je bijna gelijk loopt met mij, scheelt 2 dagen. Maar wanneer ben je uitgerekend? Juli nog, of alweer augustus?

xKe

Haha, lekker slim van mij. Natuurlijk ben je dan ook 2 dagen na mij uitgerekend… :oops:

Ha ha, Ke, da’s een goeie!!

Ik zit op dit moment even niet zo lekker in mijn vel en ben over alles aan het twijfelen. Hopelijk is het tijdelijk en komt het gewoon omdat ik het nu erg druk heb :?

Groetjes Garfield

Wauw,

Marlous GEFELICITEERD !!!

Als je inderdaad kijkt vanaf augustus dat we ons allemaal hebben gemeld, en er nu 6 al zwanger zijn, we zijn nog maar 3 maanden bezig, dames!

We doen het heel goed!!!

Liefs Corien

He MArlous Gefeliciteerd!!!

Super voor jullie zeg!!!

Zo dames,

Net terug van werk en eten bij mijn ouders…

We zijn nog steeds erg beduusd hoor…Het is heel vreemd. Ik voel ook niet zo veel. Wat steken in mijn borsten, maar verder niets.

voor ons is het echt megasnel gegaan. dat hadden we zeker niet verwacht.

Morgen de vk bellen.

Ke, ik ben dus 29 juli uitgerekend… :wink: 8) :mrgreen:

Marloes GEFELICITEERD, helemaal super.

Sorry voor de late reactie maar heb veel gewerkt en probeer wat meer afstand te nemen.

Corien lekker naar tenerife, heerlijk hoor.

Naar welk gedeelte gaan jullie?

heeeeeeeeeeey marloes! SUperleuk voor jullie, van harte gefeliciteerd!

Hoe maak ik eigenlijk een nieuwe banner???

Ha meiden, ben ik ook weer even!

Garfield, wat rot joh, dat je niet lekker in je vel zit. Hopelijk kom je er snel weer bovenop!

Gisteren ballet gehad en dat ging echt heel slecht. Ben gewoon veel te moe steeds, en had bovendien af en toe steken in m’n buik, waardoor ik eigenlijk niet goed durfde te dansen. Niet leuk…

Vandaag een beetje een rotdag. Mega moe en misselijk (oké, is een bevestiging van iets heel moois natuurlijk, maar ben het vandaag gewoon even zat). Moet eigenlijk naar een feestje vanavond, maar geloof niet dat ik daar fut voor heb. Is in Brabant, dus ook nog anderhalf uur reizen (maal 2 dus, met de terugweg erbij 3 uur). Dus denk ik dat ik maar thuis blijf en lekker vroeg m’n bed in duik. Ook wel eens lekker.

Erika, volgens mij ben jij nu de eerste die weer NOD heeft, toch? Nog een klein weekje… Heb je al voorgevoelens? Ik ga voor je duimen!!! Ook voor degenen die nog iets langer moeten wachten natuurlijk! Hoop dat er komende maand weer zo veel zwangeren bij komen!

xKe

Yona,

We gaan naar het zuid oosten van Tenerife, voor zover ik dat op de kaart goed kon zien.

Eerst alle feestdagen nog doorkomen,…

• sinterklaas
  • mijn verjaardag
  • kerst

en dan lekker uitrusten en kijken naar het spaanse vuurwerk :lol:

Hey Corien, lekker hoor, naar Tenerife! Zou ik ook wel zin in hebben… Maar helaas, geen tijd en geen geld. Misschien gaan we in maart nog een weekje weg. Als alles goed gaat de laatste vakantie met z’n tweetjes (nou ja, en eigenlijk toch al een beetje met z’n 3tjes). Hopelijk voor jullie ook! (als je tenminste niet van plan bent de komende 9 maanden nóg een keer op vakantie te gaan).

Ik heb totaal geen voorgevoelens zijn er ook druk mee geweest in de periode dat het moest zeg maar. ik schat mijn kansen deze maand dus vrij klein in, maar ja eigen schuld he :wink:

Ik ben meer bezig met Thomas zijn eerste verjaardag… dinsdag en we vieren het zondag ook al een beetje…

Ik denk dat ik mijn geld deze maand dus maar op iemand anders inzet… Bianca bijvoorbeeld???

Jammer meid, maar ik blijf voor je duimen hoor.

Ik duim voor mezelf wel , we hebben flink ons best gedaan echt megasuf ge…klust (sext, hobbelt, n…t mwaaaahha) nee maar je zou toch zeggen dat het dan eens raak moest zijn?

Nu ja 1 zwangere meer hebben we al, he marlous!!

:-*

Oh meiden, ik hoop zo voor jullie allemaal dat het nu gewoon raak is. Dan is dat vervelende afwachten lekker afgelopen. En het zou wel mooi uitkomen: van augustus-stoppers naar augustus-mama’s…

Ik heb gisteren MvM over de vloer gehad en weer een test gedaan, en nog steeds hartstikke zwanger. Dus bij deze een heleboel zwangerschapshormoontjes voor jullie: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

(stel me voor dat hormoontjes er zo ongeveer uitzien… :wink: )

xKe

als alle zwangeren onder ons nu eens allemaal tegelijk alle hormonen op jullie gaan bombaderen wie weet ?

ik gun het jullie zo allemaal iedereen verdient het om een wonder te voelen in zich

ik duim nog steeds flink :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ook ik blijf hopen hoor…

En wij hebben ook niet zo veel geknuffeld afgelopen maand, dus dat zegt niets… :wink:

Damens toch zijn er in November 3 Zwanger ge®(M)aakt.

Dus November was vruchtbare maand, hopelijk is December nog vruchtbaarder, en kunnen de drie naar zes verdubbelen.

Dan zijn we allemaal in rap tempo zwanger.

Nou en met al jullie zwangerschapshormonen moet dat deze maand toch wel gaan lukken :smiley:

Hier verder niks te melden, door het temperaturen van vorige maand ben ik er wel achter gekomen dat mijn ovulatie waarschijnlijk wat later ligt.

Dus ik wacht hier nog ff rustig af, ben nu een paar dagen al gestart met die ovulatiesticks, hopelijk geeft mijn dat nog een duidelijker beeld.

Meiden, ik ben ook zwanger geworden in een maand dat ik er veel minder mee bezig was, had veel te veel andere dingen aan m’n hoofd en we hebben dan ook helemaal niet zo bewust rond de eisprong geklust ofzo. Gewoon wanneer het uitkwam en eigenlijk veel minder dan normaal. Dus vooral de moed niet opgegeven, het kan zomaar opeens raak zijn! :smiley:

hoi

En ook wij waren in okt. minder aan het klussen dus , ik wist zeker dat ik niet zwanger kon zijn.

Deste groter de verassing was toen.

Dus laat de hoop niet zakken en klus zo vaak mogenlijk en vooral genieten.

Ik zal flink duimen en flink strooien :thumbup: :thumbup: :thumbup:

haha meiden dank jullie wel hoor!!! We zien het wel binnenkort…

Eerst andere drukte, het kindje van mijn vriendin mag met een beetje mazzel vandaag weer naar huis, mijn schoonzusje is jarig geweest, vanavond feestje. morgen Thomas zijn verjaardag alsvast. Dus druk druk vandaag, taarten halen, cadeautje voor schoonzusje, slingers en ballonen enz.

Ik denk nu steeds aan wat ik vorig jaar om deze tijd deed… toen was ik voor het laatst bij de HA geweest, al wist ik toen natuurlijk nog niet dat het de laatste keer was, mijn bloeddruk was weer normaal en ze zei tegen mij dat ze dacht dat hij dat weekend geboren zou worden omdat ik er zo opgeblazen :sick: uitzag… en ze had gelijk… hihi

Nou ik ga verder met mijn voorbereidingen, Edwin heeft een hele grote 1 gemaakt op zijn werk met allemal gekleurde kerstlichtjes heel leuk en lief natuurlijk.

:-* Erika