Augustus 2005 stoppers deel zes....8 zwanger van de 17

MOJO is zwanger!!!

Monique-Darkangel is zwanger!!!

Ilse is zwanger!!!

Biebs is zwanger!!!

Ke is Zwanger!!!

Marlous is zwanger!!!

Erika is zwanger!!!

Yona is zwanger!!!



Wie l Leeftijd l Gestopt l 'ste beeb l NOD



Bianca l 24 l Aug. '05 l 1e kindje l 10-12



Jolanda l 26 l Sept. '05 l 2e kindje 11-12



Garfield l 28 l 10-04-05 l 1e kindjel 26-01



Daantjuh I 26 I Aug '05 I 1e kindje I 24-10



Corien I 29 I Aug '05 I 1e kindje I 16-01



Zorro I 32 I Aug '05 I 1e kindje I 19-10



Yvonne I 37 I Aug '05 I 2e kindje I 19-12



Michar I I Aug '05 I 2e kindje I nog onbekend



Naduah I IAug '05 I 1e kindje I 09-13

Ms kan 1 van de modies je helpen joh die kunnen het wel toch? Heb je even minder werk!!



liefs bianca



Ik zat ook al de nieuwe te zoeken grinnik hihi

Ik heb al een pb gestuurd naar Hedwich…Komt allemaal goed…

hihi…



Ik ook zoeken, maar kon niets vinden…Ook geen nieuw deel. Die maak ik meestal aan, maar misschien dat iemand anders gewoon zin had in een nieuw deel. Maar het laatste berichtje was van jou en er stond niets over nieuwe delen in.



Aug 2004 is ook gesloten, dus misschien dat ze dachten dat we allebei de topics wel wilden sluiten…



Maakt niets uit, als ik vanmiddag nog geen pb terug heb, zal ik het wel over moeten tikken. Niet dat ik daar op zit te wachten, maar wat moet moet…(het is natuurlijk makkelijker om het te kunnen quoten he)… 8)

even weggehaald de tekst



en zo dan?

Ja dat is ook een idee…



Ik ben gewoon lui hoor… :oops: Want het ging mij om de bold stukjes…



Erg he… :oops: :oops: 8)

Alweer een nieuw deel zeg wat gaat dat rap.

Heeft iemand al wat in zijn schoen gekregen van de goede sint?? Ik niet, maar was gister dan ook vergeten te zingen en de wortel lag niet klaar, ja dan rijdt hij natuurlijk stilletjes ons huisje voorbij…



Vanavond maar weer eens proberen. Ik ben toch echt niet zo stout geweest het afgelopen jaar…



Verder heerlijk rustig weekend lekker vrij, gister de intocht bij ons gekeken Thomas had een voetenzak vol met pepernoten :smiley:

Straks ff naar m’n papa en mama. Ze laten de tuin helemaal verbouwen en ja gaan we ff kijken. D;r komt een jacuzzi in… oh kan niet wachten straks in bikini op visite en dan kindje op bed en mama in de jacuzzi met een glaasje wijn en ja sorrie… en sigaretje!!

Jummie jummie!!!

sorry marlous ik zou me der ook niet me emoeten bemoeien he,ik dacht dat je he tms zo ook kon, hopelijk kunnen de modies je helpen. groetjes

Nou lieve Bianca, daar bedoel ik niets mee hoor…Hartstikke lief juist van je…

:-*

whhaha oke dan ik wou je ook gewoon helpen hoor,



groetjessssssssssss



( wat is het hier rustig trouwens)

Hoi!



Ik heb de intocht ff helemaal gemist, ik was het hele weekend druk met andere dingen :inlove: .



Zaterdag was mijn vader jarig en hebben we het hen + mijn zus verteld. Superzenuwachtig was ik!! Echt spannend. Hele leuke reacties gehad!

En vanmiddag dan mijn schoonouders +broertje van mijn vriend, ook hartstikke leuke reacties! Dus superweekend gehad!! :smiley: :smiley: :smiley:

Mijn Nod mag naar 11 december…ben vanochtend ongi geworden helaas.

Dag dames…



De eerste paar posts hier zijn een beetje uit verband gerukt, maar ik hoop dat niemand het erg vind…



De NOD-lijst staat er weer netjes op…



Jo, balen lieverd… :-*

Bianca balen dat je ongi bent geworden meis, gatver.

Hopelijk hebben bij jouw de gezellige dokere en lange nachten jouw ook volgende maand goed nieuws.



Garfield hoe is het bij jouw, nog nieuws te melden.

Ben weer erg nieuwsgierig, spannend :oops: :!:



Ke 19/10 jouw NOD, :thumbup: :pray: :thumbup:



Nou ik ben toch deze maand begonnen met tempen en er wou steeds maar geen verhoging in komen maar me temp is nu alleen maar aan het stijgen.

Normale temp is 36.5, maar was eergisteren 36.7, gisteren 37.0 en vanmorge al 37.1.

Van mijn mag hij zo voorlopig nog wel ff blijven :!:

Wel vreemd want vandaag is dag 21 van me cyclus is, en mijn vorige cyclussen waren 28-27-27.

Kan iemand dit verklaren :eh: Omdat dat het mijn iedee aan de late kant is, of is me cyclus nu langer :?:

Ben in ieder geval opgelucht dat ik wel een ei sprong heb, zat me al weer van alles in me hoofd te halen :oops:

Yona, kan zijn dat je cyclus nu ook langer gaat zijn, omdat meestal 14 dagen na je eisprong de ongi komt, maar er zijn ook mensen waarbij het aantal dagen na de eisprong minder dan 14 is. Een vriendin van mij heeft standaard maar 8 dagen tussen eisprong en ongi. Die kon dus ook pas bij 1 week overtijd testen voor zwangerschap omdat er anders nog niet genoeg hormoon in de urine zat.



Marlous, voel je je al weer wat beter ??



Jolande, balen !



Biebs, heerlijk toch om dat leuke nieuws te kunnen delen met je familie : Geniet er maar lekker van.



Hier verder alles rustig. Mijn ongi dagen zijn weer bijna afgelopen en dan kunnen we weer rustig beginnen met klussen :smiley:

hmmm, Yona, ik heb geen idee. Maar goed dat hele tempen, daar snap ik niet zo veel van…

Ik ben wel benieuwd voor je…



Yvonne, het gaat een stuk beter met mij. Had buikgriep, niet zo fijn, maar ga morgen weer naar mijn werk…



Ik heb net Flightplan gezien. Aardige film, niet om geld voor uit te geven in de bios, maar zeker voor een avondje film…(wij zijn stout bezig, met downloaden van films…stttt :silenced: )…



Nou ik ga nog wat zappen in bed, en dan slaapjes doen…



Mateo zit in een sprong en ik al een paar dagen 's nachts wakker. Hoop vandaag van niet…



kus

haha wij hebben em ook nog op dvd-tje gedownload :silenced:

Lous, dat is niet zo lekker om 's nachts wakker te zitten als je zelf ook nog ziek bent. Hoop dat vannacht beter gaat, zodat je lekker uitgeslapen bent als je morgen weer moet werken.

He Marlous,



Wij wilden vanavond naar die film…! Ik heb bonnen van de bios hier, dus ik denk dat we toch maar gaan, ha ha.

Hier nog geen :evil: :evil: en vanochtend een negatieve test. Afwachten dus!!



Garfield

Garfield, spannend !!. Zolang er nog geen :evil: :evil: zijn is er nog kans ! :thumbup: :thumbup:

Spannend Garfield…



En tja, misschien vind jij het een meesterlijke film…hahahaha…Ik vond het niet om je geld voor uit te geven, maar als je bonnen hebt…



Ik voel mij weer beter…Ik ga zo naar mijn werk…Even Mateo in zijn jas proppen…



Liefs en een fijne dag iedereen…