Augustus 2005 stoppers deel zes....8 zwanger van de 17

Zo het weekend is weer voorbij… heb net weer eens achter mijn slaapzak aan gebeld. Ik heb zo’n 4 a 5 weken geleden bij de wij jonge ouders een combisleeper besteld met 22,50 korting. Dt scheelde aardig dus ik dacht nu bestellen die hap. Hij is er nu dus nog niet. Vorige week gebeld hij zou ‘vandaag of morgen’ komen. Nou niet dus en net maar weer gebeld en jullie raden het nooit… hij komt vandaag of morgen…

Grrr… Nou ja… we wachten maar weer af.



Verder alles rustig hier. We zitten op de klusdagen te wachten. :wink:



Garfield ja zollang je niet ongie bent kan die positieve test nog best komen hoor!!! ik hoop het voor je!!



Dus Marlous weer helemaal beter? Bevalt het werken je? En hoe vindt Mateo het op het dag verblijf??



Jolanda balen dat je ongie bent geworden…



Nou Yona ik heb totaal geen verstand van tempen dus ik kan je daar niet mee helpen, ik weet alleen dat je temp hoger blijft als je zwanger bent, toch?? Dus wat dat betreft…

Hahaha staat er toch een half uur na mijn vorige bericht een koerier op de stoep met mijn slaapzak!!!

thomas ligt er nu heerlijk in te slapen!

Ow, ik was jullie kwijt… :oops: Maar gelukkig weer gevonden hoor!



Jolanda, rot dat je ongi bent geworden…

En Garfield, het wordt wel erg spannend hoor! Ik zal voor je duimen dat je over een dag of wat toch nog een positieve test in handen hebt!



Heb een lekker druk weekend achter de rug. Gisteren uitvoering van de balletschool. Ik hoefde zelf niet te dansen, maar al m’n leerlingen wel. Dus adrenaline in overvloed, en 's avonds helemaal gebroken. Maar het was een geslaagde dag, dus doel bereikt!



xKe

Hoi meiden,



Dat is nog eens snelle service Erika :mrgreen:

Hier vooralsnog geen :evil: :evil:



Groetjes Garfield

Pffff, rotnacht gehad. Kylian is zeker 5 keer wakker geweest. We zullen de tandjes maar de schuld geven want iets anders kan ik niet vinden. Hij heeft geen koorts en gaat nadat hij de fop weer heeft gekregen weer slapen. Soms wel onder protest, dus dan ligt hij nog 10 minuten te huilen.



Vandaag nog even het huishouden doen en dan moet ik morgen weer gaan werken (tot en met volgende week woensdag). Ik heb het dus druk, maar dan gaat de tijd gelukkig ook snel voorbij en zijn we weer snel aan de klusdagen toe :smiley: :smiley:

Goedenmorgen, hier alles goed…



Ik raak al een beetje gewend aan werken. Gisterenavond was ik een stuk minder moe dan de vorige werkdagen. Mateo slaapt nu ook steeds beter daar en speelt lekker met de kleintjes. Hij pikt er ook nog eens wat op, want hij kan nu echt goed vooruit komen…Op een rare manier dan wel, maar hij komt vooruit…



Ik ga even de was opvouwen en zodirect komt mijn moeska gezellig…



Ik spreek jullie later…



Kus

Marlous, fijn dat je werk goed bevalt en dat je nu wat minder moe bent! Lijkt me ook super leuk voor Mateo om tussen al die andere ukken te zitten!



Garfield, we blijven duimen hoor! Zolang er nog geen duiveltjes in aantocht zijn hou ik goede hoop voor je!



Ik had gisteren enorme buikpijn. Dus ben bang dat mijn ongi er gewoon aan zit te komen. Maar goed, ik blijf gewoon nog een paar daagjes afwachten…

poeh he, ik heb al een tijdje last van mijn rug, heb k wel vaker, maar t wil nu niet echt over gaan… krijg natuurlijk ook niet echt rust want ik til tig keer per dag een kind van rond de 12 kilo op… en dan moet ik straks ook nog werken… nou ja…

Leuk dat Mateo het ook naar zijn zin heeft. dat lijkt me toch minstens zo belangrijk als dat je het zelf naar je zin hebt. Thomas vond het ook altijd erg leuk op het kdv, maar ik werk nu zo weinig uren op kdv tijden dat ik echt moest puzzelen om hem daar ook eens heen te doen… dus ik heb het opgezegd. Wel jammer want hij vond het super. Nu gaan we gewoon wat vaker bij zijn neefje spelen of de kids van mijn vriendinnen.



Nou Ke hopen maar dat je het mis hebt… ik heb als klein meisje altijd geballet en ik heb altijd spijt gehad (nog steeds) dat ik toen gestopt ben… ik zit er vaak aan te denken om weer te gaan beginnen… maar ja daar blijft het dan ook bij. Ik moet echt helemaal opnieuw beginnen, ken bij wijze van spreken alleen de voetposities nog …

Erika, ik krijg regelmatig nieuwe leerlingen, meiden of dames die ook jaren niet gedanst hebben en het weer op willen pikken. Die denken ook altijd dat ze weer van voren af aan moeten beginnen, maar meestal valt dat wel mee. Het is weer even wennen, maar iemand die vroeger al gedanst heeft pikt het veel sneller op dan iemand zonder danservaring. Dusse…ik zou het gewoon een kans geven als ik jou was. Ballet is bovendien goed voor je rug (mits je de juiste persoon voor de groep hebt staan, want als je iets verkeerd doet kan je rugpijn ook juist veel erger worden natuurlijk…).

Ke, hopelijk klopt je voorgevoel inderdaad niet en blijven de :evil: :evil: weg!

Ik word nog steeds in spanning gehouden.

Morgen naar de tandarts en dan krijg ik een verdoving, maar dat schijnt niet erg te zijn, al zou ik dus wel zwanger zijn.



Groetjes Garfield

Marlous wat fijn dat Mateo het zo naar ze zin heeft, en natuurlijk dat dat jij ook minder vermoeid bent :wink:

Blijft er nog wat energie over voor de avond en nacht uren :oops:



Garfield wat spannnend heb je al getest :?: (of heb ik ergens over heen gelezen?)



Ke Corien en Marloes ook jullie behoren tot de laaste NODers van de maand sterkte en succes :!:



Ik zit nu ook als ik een cyclus van 27 dagen zou hebben 5 dagen voor NOD.

Maar me temp zakt ook weer, en me lichaam voel anders aan dan vorige week geen gespannen borsten ect.

Dus ik denk dat voor mijn ook me ongi er weer aan zit te komen. Stel me er in ieder geval maar vast op in. :frowning:

Heb gelukkig de laatste tijd veel moeten werken, dus kon er niet echt bij stil staan.

Hoi Yona,



Ik heb maandagochtend getest, maar: negatief!

Ik wil nu wachten tot donderdagochtend. Als ie dan weer negatief is, weet ik het niet meer zo goed. Ik gebruik nl. ovulatietesten en had bijna drie weken geleden wel een eisprong. Ik vraag me af als je een langere cyclus hebt, of de periode voor je eisprong dan langer is of de periode erna…

Maarja, nog even spannend dus!!



Groetjes Garfield

Als je een langere cyclus hebt is de periode ervoor langer…de periode na je ei…de luteale fase is bijna altijd gelijk…het kan wel van persoon tot persoon verschillen…ik weet dat ie tussen de 11 en 17 kan liggen. …het kan dus weleens een dag afwijken maar normaal gezien heb je altijd hetzelfde aantal dagen tussen je ei en je ongi…ik had bijv voor ik zw was van Sam een luteale fase van 15 dagen…het kon ooit een dag langer of korter zijn…



dus garfield…als jij een positieve ovutest had.,…dan heb je 1 a 2 dagen erna je ei gehad…en tel dan de dagen tot je ongi bij op…zo lang is jouw luteale fase dan en dat zou elke maand (ongeveer) even lang moeten zijn.

Jeetje Garfield, het wordt wel erg spannend zeg! Wat Jolanda zegt klopt inderdaad met wat ik ook gelezen heb. Dus in dat geval… Wie weet heb je morgen wel een positieve test! Niet om je valse hoop te geven, maar het klinkt allemaal wel erg goed…



Ik heb nog steeds zo’n erge buikpijn. Lijkt alleen niet echt op ongi-pijn. Meer m’n darmen. Een vriendin van mij heeft maandag hetzelfde broodje op als ik (op 't station gekocht), en zij heeft nu ook last van haar buik. Denk dus dat we iets verkeerd gegeten hebben.



Yona, Corien en Marlous, en Garfield ook natuurlijk, ik zal voor jullie duimen dat de rode duivels wegblijven. We moeten toch het zwangerenaantal eens een beetje opschroeven!

kom maar op met die positieve testen. ik zal voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Hier is verder alles rustig. Ik zit nu op het werk, dus mag niet te lang op het forum zitten :oops:

Nou meiden,



Nu begin ik wel een beetje zenuwachtig te worden hoor!!

In ieder geval ga ik morgenochtend weer testen en wie weet, heb ik dan een prachtig verjaardagscadeau :inlove:



Groetjes Garfield

Ik hoop het voor je Garfield :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Ik heb vannacht slaapdienst gehad maar door een stroomstoring konden we niet ingeluisterd worden. moest ik tot half 2 's nachs wakker blijven tot de storing verholpen was, ben dus nu een beetje brak en dan nog op zo’n waardeloos bed dus m’n rug is er ook niet beter van geworden… klaag, klaag



Maar mijn vriendinnetje is morgen uitgerekend, edwin is overmorgen jarig dus ik ga nog ff een cadeautje halen voor papa met Thomas.

M’n schoonzusje mag morgen op sollicitatie gesprek, maar dat is niet zo’n held in de auto dus moet ik zometeen even met haar naar het kdv rijden zodat ze morgen de weg weet… hihi

M’n moeder is nu in Leeuwarden aan het kijken voor een leuk (niet al te duur) skipakje voor Thomas voor de wintersport. Hoop dat ze wat vind want hier hebben ze dus echt niets…



En ik zit te kok-ken en ga zometeen maar eens een flinke bak koffie achterover gooien :shock:

hoi allemaal



ik ben een hele tijd weg geweest.

mijn pc is een tijdje kapot geweest en daarnaast ben ik 2 weken geleden

door de griep geveld.



opzich niet erg dacht ik maar naar mate de week vorderde kon ik zowel voedsel als vocht niet meer binnen houden.

De huisarts gebeld die schreef me zetpillen voor die niet hielpen.



Dus uiteindelijk heeft de verloskundige me laten opnemen, toen bleek dat ik uitgedroogt bleek te zijn, was ff flink schrikken.



Was ook best bang dat de baby er iets van mee zou krijgen maar in het ziekenhuis kreeg ik gelijk een echo en natuurlijk met de beelden van mijn kleine wondertje voelde ik me al een stuk beter.



Na 5 dagen opgenomen geweest te zijn en heel veel liters via het infuus binnen gehad te hebben gaat het super met mij en de baby.

Ben wel een beetje misselijk soms dus moet vaker eten.



Ben al bij de verloskundige geweest en moet volgende week terug komen omdat me bloedruk te hoog was dus hoogstwaarschijnlijk zal ik toch medicatie moeten gaan gebruiken daar tegen.



Heb jullie wel allemaal gemist hoor :slight_smile:

He getsie Ilse!! Wat schrikken zeg en dan nog 5 dagen opgenomen moeten worden, Jeetje!

Nu ben je weer een beetje ervan bijgekomen? Fijn dat het nu weer ok is!

Dus extra onder controle ook vanwege je bloeddruk. Iig fijn dat dit zo snel al ontdekt is.

Toen ik werd opgenomen vondt ik het alleen maar fijn , ik was zo op.



Ze vertelde me ook zodra je de eerste liters via het infuus binnen hebt ben je een heel ander mens en dat klopt de volgende dag voelde ik me al helemaal super.



En we hebben natuurlijk ons kindje mogen zien was echt geweldig je kon nog niet echt zien waar het hoofd zat enz. maar het hartje klopte zo hard was echt heel mooi.



Mag over 4 weekjes weer een echo maken dan moet de baby er helemaal goed uit zien op de echo ben erg benieuwt.



Zal weer eens gaan trooien hier met hormonen zodat er snel een zwangersachapsgolf is :slight_smile:



succes allemaal