Mea iki moet morgen naar de ha voor de verwijzing naar een gyn, niet o zeer dus om mijn cyclus ,maar meer om de b12 en vragen er rondom,
ben best wel beetje nerveus hoor, maar goed ik heb ook zo iets ik wil zo graag weer verder, dus we zien wel ,morgen om kwart voor 9 mag ik er zijn, meestal ga ik wat eerder heen , hi h
jullie horen het wel dan
Erika, heb je al wat van je vriendin gehoord? Hoop dat alles goed is gegaan?
Bianca, succes morgen bij de HA!
Hier eigenlijk ook niet zo veel nieuws te melden vandaag. Heb deze week weinig gewerkt, omdat ik teveel in de ban van m’n zwangerschap was. Nou ja, dat ben ik eigenlijk nog steeds, maar moet morgen toch 2 teksten inleveren, en liefst 3 zelfs, dus ik zit nu nog even te ‘zweten’ achter de pc. M’n vriend heeft een personeelsuitje, dus ben toch maar alleen thuis. Maar ja, op zich heb ik op m’n zondagavond altijd wel wat gezelligers te doen dan werken…
M’n misselijkheid word minder, geloof ik. Maar ben wel nog steeds heel erg moe… Maar goed, als het hier bij blijft mag ik in m’n handjes klappen…
Ben ook héél benieuwd hoe het nu met Marlous is. Lekker weekend om weg te gaan hoor, en dan ons zo in spanning achterlaten
Oké, nu maar weer aan het werk…
xKe
Oh ja, ze hebben een dochter ze heet Isa we gaan zo even om het hoekje kijken. Alles was goed gegaan alleen de ontsluiting wilde niet vlotten, vandaar dat het allemaal zo lang duurde. Vrijdag avond begon ze met weeen en zaterdag nacht is ze pas geboren… Maar volgens de verhalen van de kersverse papa is ze beeldschoon en toekomstig vriendinnetjes materiaal voor Thomas :inlove:
Jij nogmaals suc6 morgen Bianca!!!
Ja Ke dat moe zijn herken ik ook heel erg had ik ontzettend ‘last’ van bij Thomas. Ik kon de hele dag wel slapen. Maar na verloop van tijd was dat zo ineens over. Dat je misselijkheid weg is is natuurlijk wel prettig.
gekke erika , je had me toch al succes gewenst bij vlinderpraat?
Maar iig bedankt, jij ook KE,’
Gefeliciteerd met de dochter van de buurvrouw;
:think: mmm hoe zeg ik dat anders? hihi nu ja weer een nieuw wereldburgertje der bij,
grotejes bianca81
Erika, gefeliciteerd met je toekomstige schoondochter, hihi!!!
Ke, dat zou wel lekker zijn als die misselijkheid wat minder begint te worden. Logisch dat je even een weekje aan niets anders kunt denken en je werk dan niet zo interessant meer vindt…
Een vriendin van mij is morgen uitgerekend, dus dat wordt ook spannend!
Groetjes Garfield
Hallo ik ben bij de ha geweest,
ik vraag me af waar ik me druk om maakte hihi, maar goed ik heb de verwijzing, die ha is ook wel een maf persoon hoor, hihi,
nu ja ik kan zo bellen tussen 11 en 12 naar de gyn,
het verhaal verder staat bij dit topic.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=13229&start=15
groetjes en liefs bianca
Goedenavond dames,
Net terug van een superslopend weekend.
Vrijdag begon het al goed met sneeuwstormen etc. Ruim 800km file :shock:
Wij hadden geluk en hebben maar 6 uur over een stukje van 150 km gedaan. 8)
Hele weekend drama, jankende Mateo, 's nachts gewoon NIET slapen.
Zijn 2 boventandjes zijn doorgekomen…
Dus niet het ideale weekend. Ik ben kapot…
Ik probeer morgen of woensdagavond bij te lezen. Ik kan nu echt niet meer…
Kussies…
Ik ben nog niet ongesteld…Ik denk het wel te worden. Maar baal dus enorm van deze cyclus hoor…Het is alweer dag 37…Het lijkt steeds meer te worden… :wall:
Ik ga Mateo in bedje doen…kussies
misschien ben je gewoon zwanger Lous! :mrgreen:
he meid, tjee wat een rotweekend zeg, heb j enog niet echt bij kunne komen ,
nou vanaaf maar lekker relaxed tv kijken joh,
groetjes bianca
He MArlous, wat een weekend zeg, niet wat je vantevoren bedacht had of wel… JAmmer, maar wel 2 tandjes!!! Nou kan je thuis ff bijtanken van je weekendje weg…
Nog een week en dan wordt Thomas 1… jeetje he, vorig jaar op deze dag moest ik naar de ha en had ik een te hoge bloeddruk voor het eerst… ook was ik de slijmprop al verloren… Ja…alweer een jaar geleden… snif
Hallo Hallo,
Zo moest weer aardig wat lezen, wat zijn jullie in een weekend allemaal productief zeg!!
Maar vanaf deze week kan ik ook EINDELIJK thuis weer online.
ik kon wel online, maar mn kamer was ik nog aan het behangen enzo, dat heb ik nu afgelopen zondag afgemaakt en al een bettej begonnen met inrichten.
Verder hebben we gisteren de lamellen en achtergordijnen gerkegen, en afgelopen zaterdag ook nog 2 meubeltjes gekocht. Langzamerhand wordt het echt steeds meer huis, hihihi
Zondag hebben mn vriend en ik een vakantie geboekt naar Tenerife, we vertrekken 28 december en komen 5 januari terug. HEERLIJK, mmmmmm
Marlous wie weet,…
Liefs Corien
He bah, wat een rotdag… eerst verbrand Thomas zijn hand aan de verwarming, huilen, huilen, huilen, een blaartje op zijn hand tot gevolg…
En nu komt net de kraamhulp van mijn vriendin (buurvrouw) even bij mij aan de deur om te zeggen dat ze met Isa naar het zkh zijn want ze heeft een ondertemp, drinkt niet en is suf… Bah…
Nou hebben ze verdorie bijna 6 jaar op dit kindje moeten wachten en dan nog kunnen ze niet genieten zoals het hoort… Wat zullen ze zich zorgen maken en wij hier ook… nou ik hoop maar dat het allemaal meevalt… wat zou dit nou weer kunnen zijn…
He Erika, Wat een naar verhaal. ik hoop dat alles goed is…Beter te vaak checken dan te weinig he…
hier weer volledige moeheid. Gisteren terug van een gaar weekend. Vandaag, morgen en donderdag werken.
Vrijdag kadootjes kopen voor de sint-avond. Zaterdag, moeska jarig, zondag sinterklaas vieren…gaaaaaaaaaaaaaaaaaap…
Houd het dan nooit op…
Heb hier een test liggen, durf niet te testen…heb nu elke keer getest met negatief einde…Heb daar geen zin meer in…
ga bankhangen…
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
5 weken en 3 dagen zwanger!!!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Marluos, gefeliciteerd!
Wat gaat dat bij iedereen snel zeg.
Geniet ervan!!!
Groetjes Garfield
Oh, wij hadden ook absoluut niet gedacht dat het zo snel zou gaan hoor…we zijn behoorlijk verbaast en erg blij.
Ik voel mij absoluut niet zwanger…Komt wel, want bij Mateo was het gelijk feest…
Ik las het net, helemaal geweldig meid, ik feliciteerde je pas al.maar nogmaals meid alle geluik en gefeliciteerd!!!
( hopelijk mag ik ook bij de aug mamas typen samen met je)
GEFELICITEERD!!! :dance:
@Garfield wrote:
Marluos, gefeliciteerd!
Wat gaat dat bij iedereen snel zeg.
Geniet ervan!!!
Groetjes Garfield
Haha niet bij iedereen even snel hoor ,maar ik moet zeggen dat ons kluppie aardig opschiet zo met 6 van de 16 zwanger!!
Wow Marlous : GEFELICITEERD !!! Super dat je zwanger bent.
super goed nieuws marlous
echt leuk voor je je dat je kleintje er een broertje of zusje erbij krijgt.
ik mag morge trouwens na de genecoloog hoop dat hij mischien na het hartje wil luisteren of weer een echo :dance:
Morge alweer 10 weken voelt echt als een mijlpaal toch nog wel een klein beetje bang maar op de laatste echo was alles zo goed en haar of zijn hartje klopte zo hard.
Moet zeggen dat de moeheid minder wordt hoop wel dat ik binnekort weer me oude eetlust terug heb zodra er eten voor me neus staat lust ik het eigenlijk al niet meer.
vooral met kerst dan wil ik mezelf toch lekker vol eten met al dat heerlijks.
voor alle dames die zwanger willen worden ik ben flink aan het strooien vang ze he :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: