Het heerst ook een beetje hoor… :sick:
Beterschap voor iedereen :**:
Och wat sneu, die zieke hummels. Beterschap voor ze hoor!
Meiden, ik was het bijna vergeten, maar bedankt voor al jullie enthousiaste reacties! Erg leuk en lief! Hoop dan ook dat jullie komende maand ook lekker allemaal zwanger zijn!
Corien, wat super dat je zo goed opgevangen wordt op je werk. Erg professioneel allemaal, fijn hoor! Lijkt me een bizarre en nare ervaring, dus ik hoop dat je er een beetje bovenop gekomen bent. Wel kl*te dat je ongi bent geworden. Maar een cyclus van 26 dagen is gelukkig lekker kort. En wat lekker dat je geen last van ongi-pijntjes hebt.
Ik wel… blijf maar zo’n gevoel houden dat ik ongesteld ga worden. Maar ja, 2 positieve testen… is gewoon een beetje beginners-stress, zullen we maar zeggen. Morgen gaan m’n vriend en ik naar de HA, eens kijken wat die allemaal te vertellen heeft. Heb echt geen idee, de assistente zei dat ik dan ook een verwijskaart voor de VK kreeg, maar ik lees overal dat dat helemaal niet nodig is… Maar ja, nu die afspraak bij de HA staat voel ik me wel al een beetje echt zwanger. Al blijft het zo’n raar idee…
Nog steeds erg misselijk, en sinds gisteren ook héél erg moe. Heb zelfs m’n balletlessen van vanavond afgezegd. Moest vanmorgen al om 6 uur m’n bed uit, en heb nu echt geen fut meer. Lekker vroeg naar bed vanavond!
Wat is dit :**: trouwens een schattig sterretje!
Ke, in principe heb je idd geen verwijskaart van je huisarts nodig, echter sommige huisartsen vinden het prettig als je toch even ook bij hun langs gaat omdat ze het wel belangrijk vinden om te weten dat je zwanger bent. En dat ongi-gevoel heb je idd ook als je zwanger bent/ De baarmoeder is flink aan het werken (tijdens je ongi om alles eruit te gooien, en nu om hard te groeien voor jouw kleine ukkie !!)
Hier is alles rustig. Kylian is gelukkig niet ziek. Ik heb vandaag helemaal geen zin om ook maar iets te doen. Ga zometeen even lekker een beetje puin ruimen in de woonkamer en de rest komt morgen wel
Spannend Ke, morgen saampies naar de huisarts!
En dan waarschijnlijk dus snel door naar de verloskundige.
Houd je ons op de hoogte hoe het gaat in de molen der zwangeren???
Groetjes Garfield
Dag dames. zoals gewoonlijk ben ik weer helemaal kapot…Werken, mama zijn en het huishouden doen is nu even moemakend…
Ik ga morgen naar center parcs. even uitblazen…
Ik post maandag of dinsdag weer…
en dan horen jullie ook of ik ongesteld ben geworden of niet. Zaterdag is mijn NOD…
kussies
Marlous,
Veel plezier in center parcs!
Wij gaan eind januari met de familie een weekend. Daar kijk ik ook erg naar uit. Naar welk park gaan jullie? Wij gaan dit keer naar een park van Landal…
Groetjes Garfield
Hallo lieve meiden, ik ben er weer es,
( dank je erika , die me er even op attent maakte dat ik hier toch al een poosje niet meer was, ) sorry daarvoor hihi,
Ik heb ook weinig te melden, ik zit in de klusdagen , en afwachten dus maar de komende weken,
ik zal es bijlezen hier, wat ik wel las al is dat marlous naar Cp ging,meid heel veel leuke dingen gewenst, en een fijne vakantie voor jullie, maak je leuke fotos voor in showforum?
Nou ik zla es lezen , tot gauw, bianca.
Marlous, veel plezier dit weekend !!!
Hier is alles rustig. Komen nu weer in de buurt van de klusdagen , dus dat zullen we dan ook eens flink gaan doen :inlove:
ik zal voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hey meiden,
Nou, gisteren naar de huisarts geweest en was toch eigenlijk wel leuk… Bloeddruk gemeten (was goed!), wat vragen beantwoord en verder een soort verwijskaart meegekregen voor de verloskundige. Zat ook een strookje aan om in te leveren bij de apotheek, dus allemaal toch wel handig.
's Avonds zijn we naar mijn ouders geweest om het nieuws te vertellen. Wist vantevoren niet hoe ze zouden reageren, maar ze waren echt dolgelukkig! Ik had een boek gekocht ‘het opa en oma boek’ en verder in eerste instantie niets gezegd. M’n moeder had het meteen door en was helemaal blij. Bij m’n vader duurde het wat langer voor het kwartje viel, maar ik heb hem nog nooit zo zien stralen. Heb ook een boekje gekregen, ‘Het Muizenboek’, dat mijn ouders vroeger altijd voorlazen en waar mijn zusjes en ik geen genoeg van konden krijgen. Ze zagen het 2 jaar geleden (!!!) zien liggen bij een boekhandel en hebben het toen al gekocht. Voor het eerste kleinkind… Erg lief.
En verder: Marlous, heel veel plezier dit weekend! En ik duim voor je dat de duivels de weg naar Centerparcs niet kennen! Nee serieus, hoop dat je goed nieuws hebt, begin volgende week!
Voor alle meiden in de klusperiodes: veel plezier met klussen, en bij deze alvast een lading zwangerschapshormoontjes: :: :: :: :: :**:
xKe
Hoi Ke,
Wat leuk dat je ouders zo enthousiast hebben gereageerd.
Op welke termijn ga je nu naar de VK??
Groetjes Garfield
hoi hoi
ik ben vandaag ook bij de verloskunidge geweest.
mijn bloeddruk is nog steeds te hoog dus ze wil uit voorzorg dat ik volgende week na de genacoloog ga.
Maar ze gaf al aan dat de kans groot is dat ik voor mijn verdere zwangerschap bij de genacoloog blijf voor controles.
En veiligheid is natuurlijk het belangrijkst.
Wel jammer waren echt leuke veloskundige.
hoop stiekum dat de arts volgende week nog een echo maakt.
Hallo hallo,
Wat een leuke reactie van je ouders Ké!! Dat ze daar ook gelijk aan dachten om jullie dat cadeautje te geven.
Hé Ilse, dat is minder nieuws, heb je zelf ook last van je bloeddruk?
Dat lijkt mij zo rot, dat je zelf niks voelt aan je lijf en dat er van binnen dan toch van alles gebeurt wat gevaar kan zijn voor de kleine. Maar ja dat is dan ook het mysterie van een miskraam denk ik dan.
Een collega van mij heeft afgelopen zomer 2x een miskraam moeten behappen, en bleef erg gefrusteerd achter, er is gewoon geen rede te benoemen waarom.
Hè bah, wat een negatief verhaal eigenlijk.
En dat met al die zwangeren al bij ons…
Wie weet is Marlous dit keer aan de beurt…!!!
Ik heb zelf eens in de agenda gekeken, de komende maand tijdens de klusperiode zitten mn vriend en ik in een gewoon ritme, van werken enzo, maar in december vallen mijn klusdagen precies in onze vakantie :inlove: :inlove: :inlove:
Nou ja we wachten rustig af.
Ik zal blij zijn over 2 uurtjes als ik weekend heb, het is me 't weekje wel geweest.
Fijn weekend allemaal en ik kom dinsdag weer even kijken op KOK
Kus
Hoi hoi,
Ik mag bij de verloskundige een afspraak maken voor tussen 8 en 21 december. Da’s dan met 7 tot 9 weken. Waarvan er al 5 voorbij zijn, dus in principe mag ik over 2 weken al. Ga maandag bellen, dus ben benieuwd.
Ilse, zo’n hoge bloeddruk is wel vervelend joh. Ik weet van m’'n moeder dat dat bij ons in de familie erg veel voorkomt tijdens de zwangerschap. Heb dat dus ook meteen doorgegeven bij de HA. Op zich vind ik het dan wel fijn dat er wat extra controle is natuurlijk. Grote kans dus ook dat ik in het ziekenhuis ga bevallen (ahum… om maar even op de zaken vooruit te lopen).
Corien, zo’n klusvakantie klinkt niet verkeerd joh! Maar wie weet is het ook al eerder raak… (niet dat je dan niet meer mag ‘klussen’ natuurlijk, blijft een plezierige bezigheid…).
Nog meiden met leuke plannen dit weekend? Voor mij wordt het een beetje een saai weekend. Morgen moet m’n vriend werken van 11.00 tot 22.00 en zondag heeft hij personeelsuitje, de hele middag en avond. Als het weer een beetje meezit denk ik dat ik de stad in ga om Sinterklaas-inkopen te doen, maar verder heb ik nog geen idee hoe ik m’n tijd door ga komen. Achter de pc dan maar…
xKe
Ke fijn dat je zulke leuke recaties hebt gehad op dat je zwanger bent.
Lekker hoor :!:
Marloes gaat het al wat beter met meteo :?:
Lekker een weekend center parcs, hopelijk blijft je ongi weg :!: en kun je binnenkort gaan testen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Je bent onze laatste hoop deze maand op een zwangere.
Hier verder weinig te melden, me ongi loopt weer op z’n einde
Dus dat is altijd weer een lekker gevoel.
Van de week ook ovulatietesten gekocht via het net waren na een dag al in huis. Echt super snel :shock:
whhhaahh, m’n vriendinnetje is aan het bevallen. Ze zou vandaag ingeleid worden dus ik ging gisteravond nog even langs en toen was ze spontaan al begonnen. Helemaal geweldig natuurlijk, dus ik ben maar weer snel naar huis gegaan (deurtje verder) en een tijdje later zag ik de ha aankomen die al snel weer weg ging en nu vanmorgen stond de auto ernog om 8 uur terwijl ze om half 9 in het zkh moesten zijn… het is dus doorgezet!! Nu zijn ze net wel alsnog naar het zkh gegaan dus ze zal wel een beetje hulp krijgen… Maar ze krijgen vandaag hun oh zo ontzettend gewenste kindje!!
En ik ben zo blij!!! Maar ook een beetje zenuwachtig… Ik hoop zo dat alles goed gaat…
Nou dat was het wel weer… zometeen even naar mijn ouders die hebben vandaag hun puppie opgehaald… ben zo benieuwd!!!
wauwwwwwwwwww kindje tijdenns de sneeuw tenminsdte als het bij jullie ook sneeuwt hih , leuk hoor,
hopelijk gaat alles goed,
nou ik heb een superdag, die man van me is me aan het trakteren hih , niet met zaadjes, maar met kleding, heel wat winkells af en met leuke truitjes vesten schoenen en laarsjes terug thuis, heerlijk even ergens gegeten en koffie gehad,
en nu gaan we zo “romantisch” naar zijn werk, naar de garage met de auto bezig, we hebben lekkage en dat moet niet natuurlijk, dus zo even hem helpen, niet omdat het nodig is dat snappen jullie vast, maar het is wel zo gezellig voor em, en altijd reuzelol samen,
( ow net als 1x, toen waren we net met de “auto” bezig, ( lees wijzelf met elkaar, zoenen en niks meer, hih maar toch) toen de baas binnenkwam in de werkplaats hihi, nu ja lachen dus, maar 2 rode hoofden )
Owkee was een flashback, maar zal er nu niet van komen hoor,
nu ja ik ben der weer vandoor,
doegie meiden.
Hmm nog steeds niets van mij vriendinnetje gehoord, ik word nu toch wel erg zenuwachtig. Als alles maar goed gaat…
HEb je een leuke dag gehad Bianca :inlove: ??? Mijn man heeft zichzelf op nieuwe kleren getrakteerd… toch minder romantisch…
Ben benieuwd hoe het met Marlous is…
Ja Marlous heeft al enige haar NOD nog deze maand, dus!!!
Hier weinig nieuws. Ik ga eens een ontbijtje regelen en kijken of ik mijn ventje uit bed kan krijgen…
Fijne zondag allemaal!
Groetjes Garfield
ow spannend voor marlous, zeg, ze moest gisteren ongi worden of eigenlijk liever niet natuurlijk,