Nou damens ik ga wel weer daoor naar de volgende ronde, baal maar zag het gisteren al aan komen :evil:
Ga zo maar weer eens kijken wanneer mijn volgende NOD zal zijn :!:
Hopelijk brengen mijn de donker lange nachten meer geluk :?
Nee hè Yona, wat kl*te! Nou, kruip dan inderdaad maar lekker veel tegen je mannetje aan in de lange, koude, donkere nachten, wie weet wat daar dan voor moois uit voortkomt.
Marlous, lekker joh, een weekendje centerparcs! Heb je wel verdiend hoor, met je drukke leventje. Bevalt het werken nog goed?
Vanavond weer ballet, maar nu ik weet dat ik zwanger ben durf ik eigenlijk niet zo goed meer te dansen. Stom hè… Ga in ieder geval wel een beetje voorzichtig doen, maar door m’n misselijkheid is enthousiast springen toch al geen optie…
Ke, gewoon lekker rustig aan mee doen. Kan geen kwaad voor de kleine !! Goed naar je lichaam luisteren, en rustiger aan doen als je voelt dat het niet meer gaat .
Lekker Marlous, weekendje centerparks. Geniet ervan en een dikke kus voor Mateo.
Yona, vervelend dat de :evil: :evil: er zijn.
Vanochtend met Kylian naar het consultatiebureau geweest. Alles was goed. Hij weegt nu 10.8 kilo en is 73 cm lang. Een lekker dik ventje dus :inlove: :inlove:
He Ke!!! ik lees het nu pas, druk weekend gehad enzo!!!
Gefeliciteerd!!! Wat geweldig voor je!!! Toch de vooruitziende blik van je schoonmoeder voortaan maar geloven!!!
Heerlijk een weekendje weg.
He ik zie nu net dat de emoticons zijn aangepast, er zijn sterretjes bij gekomen…
Verder alles z’n gangetje hier de klusdagen zijn er nu, maar we zijn er deze maand allebei niet zo mee bezig… weet niet wat het is…
Hey Erika, misschien wel goed joh, om er wat minder mee bezig te zijn. Dat hadden wij afgelopen maand namelijk ook…
Ben nog steeds misselijk, maar moet zeggen dat ik het er graag voor over heb! Gisteren bij ballet verteld aan m’n lerares / collega en aan 2 meiden. Hele enthousiaste reacties, ze zaten te gillen in de auto (ik vertelde het op weg naar huis pas, want ik wilde niet dat heel de groep het al te horen kreeg)!
Gaaf Ke!! Leuke reacties dus!:mrgreen:
Dus de 27ste uitgerekend, ik de 23ste!:**: Hihi, leuk leuk leuk!
Maar je hebt al af en toe last van misselijkheid, jakkes!
Moeilijk om het voor je te houden dan he? Vooral als het je zo ff gevraagd wordt!
Marlous lekker een weekendje weg!
Yona, vervelend dat je toch ongi bent. :-*
Lientje, fijn dat Kylian helemaal goed gaat!
Wij hebben het onze ouders, broer en zus + 1 vriendin van mij verteld tot nu toe.
Gisteren was ik ziek, buikgriep. Niet grappig, maar gelukkig tegen de avond en vannacht geen last gehad. Nu nog ff vandaag vrij en morgen weer aan de slag.
Toch minder leuk om ziek te zijn als je zwanger bent, ik wil toch alle gezonde voedingsstoffen binnen krijgen. Maar dat ging gister helaas gewoon niet.
Verder stonden we t weekend in de Prenatal rond te neuzen. Komt er een enthousiaste verkoopster naar ons toe of we uitleg wilde over kinderwagens. Wel ff gek, maar goed, we waren wel geinterresseerd dus stonden we daar. Haha!
Wel ongemakkelijk nog hoor!
Hoi meiden,
Biebs, dat zal wel een beetje vreemd zijn ja, zeker als het allemaal nog zo pril is
Ik heb gisteren de babykamer gezien bij mijn vriendin. Ze is volgende week uitgerekend, maar verwacht zelf dat het wat langer zal gaan duren.
Zaterdagochtend was ik natuurlijk al ongesteld, maar zij is de enige die weet dat wij bezig zijn, dus gelukkig stelde ze geen rare vragen ofzo :shock:
Ik vind het soms best wel confronterend, maar het is ook wel lekker als je er met iemand in het echt over kunt praten.
Ke, wel jammer dat je al zo snel misselijk bent, want dat heb je dan eigenlijk al vanaf het begin toch? Hopelijk ben je er weer snel vanaf :-*
Yona, balen dat je ook door moet voor de volgende ronde. Ik ga in ieder geval met je mee
Marlous, wij gaan in januari naar Landal. Daar heb ik ook al zin in!!!
Groetjes Garfield
Ja, die misselijkheid heb ik volgens mij echt al zo ongeveer vanaf de innesteling, of vlak erna. Al bijna 2 weken nu en het wordt steeds een beetje erger… Niet echt leuk, maar ja…
Garfield, kan me voorstellen dat het behoorlijk confronterend is om daar in dat babykamertje van je bijna uitgerekende vriendin te staan… Maar wel lief dat ze verder geen vervelende vragen stelt.
Zometeen weer naar ballet. Was gisteren niet zo’n succes, maar vanavond moet ik les geven. Gelukkig staat er een optreden voor de deur. De dansen zijn af, dus de meiden gaan hard oefenen en ik hoef zelf alleen maar te corrigeren. Misschien af en toe nog een stukje voordoen, maar verder zal ik niet veel hoeven te dansen.
xKe
Zo wat een nieuws,
Ke, gefeliciteerd!!
Bij mij zijn de :evil: :evil: :evil: aangekomen…
he ke,
by the way,… en maar misselijk zijn van die boottocht hè… iedereen wist het gewoon al eerder behalve jijzelf!
Ik vind het echt heel tof voor je, geniet ervan!!
Dank jullie wel, trouwens voor jullie lieve woorden, na mijn belevenissen van vorige week.
Inmiddels is er aangifte gedaan, en ik ben gewoon weer aan het werk. Ik word goed opgevangen door mijn teamleider ('k moest gisteren even op kantoor komen en hebben we een gesprekje gehad, hoe mijn weekend was geweest enzo, heel betrokken, dit wil hij om de paar dagen voorlopig doen en wanneer ik daarzelf behoefte aan heb)
De pesroon in kwestie is door ons voor 2 maanden geschorst, maar de wijkagent kan ook nog een pandverbod opleggen, dat hoor ik de komende week geloof ik.
Nou ja, al met al, heb ik ook nu zoiets van, goed ik werk nu 4 jaar in de psychiatrie en dit moest ook een keer gebeuren.
Nog even heel wat anders, ik ben dus zondag ongesteld geworden, ik geloof hiermee dat mn cyclus nu op 26 staat (is al de 3e keer nu), maar ik voelde helemaal niks aankomen. Ik hoor iedereen over de bekende ongesteldheidkwaaltjes, maar die had ik wel tijdens de pil slikken, maar nu helemaal niet, wel een beetje raar… (maar wel prettig hoor!!)
Corien fijn dat je zo goed bent opgevangen door je werk.
Balen dat je oon weer ongi bent geworden.
Ik zal ook 26 dagen aan gaan houden als je vorige cyclussen ook 26 dagen waren.
Hopelijk bij jouw ook meer geluk de volgende ronde, dat je maar met z’n drieeen het nieuwe jaar mag in proosten.
Gisteren ook ovulatietesten gekocht kijken of dat me nu nog een beter inzicht gaat geven wanneer mijn nu ovulatie is.
Met tempen merkte ik namelijk al op dat hij bij mijn later was.
En ik weet nu ook dat ik veel voel in me lichaam nu ik gestopt ben met de pil maar het geen eisprong is wat ik voel.
Corien, wat jammer van de :evil: :evil:
Ik zit helaas met mijn cyclus op tenminste 35 dagen, dus het duurt hier iedere keer wat langer voordat er weer effectief geklust kan worden…
Yona, ik gebruik ook ov. testen, maar omdat ik er deze keer zo naast zat, ga ik volgende keer wel wat langer door. Maar even een nieuwe voorraad bestellen dus
Groetjes Garfield
Hi dames…
Sorry hoor, maar ik heb het zooo druk dat ik doodmoe ben.
Vandaag vrij, maar met mijn moeska schoongemaakt…
En ik hoor nu een beeb wakker worden… :roll:
sorry…
hij heeft koorts
Jeetje, ik kan ook echt geen vrije dag hebben… :wall:
arme pop van mama
aaah zow zielig als ze ziek zijn en ze zijn nog zo klein.
Ze kunnen ons niks vertellen.
Moet zeggen dat het wel makkelijker wordt als ze ouder worden, als mijn kids ziek zijn zijn ze meestal wel rustig.
Mama’s stopt ze lekker in en ik vertroetel ze goed maar tot nu toe gaat het goed.
Geen onder gespuwde bedden ze vragen netjes om de emmer of rennen na de wc.
Goh wat heb ik toch lieve kinderen haha
Zal wel weer wennen worden straks met een klein afhankelijk hummeltje.
Marlous, wat zielig dat Mateo ziek is. Geef hem maar een dikke knuffel van mij en ik hoop dat hij snel weer beter is.
Hier vandaag nog een half dagje werken en dan heb ik weer een paar dagen vrij. Alhoewel vrij ?!?!?!?! die dagen staan ook alweer helemaal volgepland, maar wel met leuke dingen : sinterklaasmiddag, kraamvisite, lekker de stad in etc
Och gossie is Mateo ziek?? :-* :-* Dikke kus voor hem. Thomas is ook al ziek… het zal wel in de lucht hangen…
Verder niet veel bijzonders te melden. fijn dat je zo bent opgevangen Corien. En balen dat je ondie bent…
Voor de anderen natuurlijk ook… Maar gelukkig hebben we ook weer zwnageren onder ons :thumbup:
:: Kop op voor alle zieken ::
Garfield