Augustus 2005 stoppers deel zes....8 zwanger van de 17

Hier zijn de :evil: :evil: gekomen na 42 dagen!

Groetjes Garfield

Oh Garfield, sh*t, wat balen! Het zag er zo mooi uit… Nou, dan móet het volgende maand gewoon wel raak zijn. Na die onzekerheid van de afgelopen dagen heb je dat toch wel verdiend!

Hier nog geen duivels, maar nog wel steeds het gevoel dat het eraan zit te komen… we wachten af…

Marlous, klinkt bekend, zo’n kleine die de boel sloopt. In onze boxen van de stereo staat een mooie handafdruk van m’n neefje…

He gets Garfield, balen joh! 42 dagen is echt lang wachten, bah! :frowning:

Ke, ik ben nou wel heel nieuwsgierig of jou schoonmoeder (was het toch?) gelijk heeft!!

En je kat moet weer helemaal wennen, agos!

Marlous, toch maar aan de dichte tv kast. Ja ik zie de bui ook al hangen, aangezien ik weet wat kinderen aanrichtten, door mn werk. Ik probeer me soms al voor te stellen wat er hier makkelijk stuk te maken is. En dan hebben we ook de kattenbak en het voer hier, die moet dan denk ik, tegen die tijd echt verplaatst worden naar ons kleine halletje. :?

Succes met zoeken!

Ilse, jeeemig gewoon een abces eronder! Wat een bikkel zeg!

Je arme mannetje…

Erika en was het een geslaagde verjaardag? Nog gefeliciteerd he!!

Wij konden het niet laten om al naar een grote babywinkel te gaan. Zoooow leuk!! Lekker wegzwijmelen… :inlove:

hoi hoi

garfield ik was in sept. 17 dagen overtijd geweest toen ik ongesteld werd.

Maar de maand later was ik wel echt zwanger dus wie weet.

Zal voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ilse hoe gaat het nu met je zoontje :?:

Ik hoop dat hij zich snel wat beter voelt :!:

Garfield jeetje balen zeg, ik dacht het moet wel raak zijn bij d’r.

Maar toch niet deze keer, ik hoop echt dat je spoedig wel een positieve test zult hebben.

Ke spannend hoor, nog steeds geen red devils te spotten :?:

Deze zijn voor jouw :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Marlous nog nog geslaagd voor een gesloten tv kast :?:

Bij schiet het ook al aardig op naar je NOD, 26/11 toch de hekker sluiter deze maand :!:

Biebs oww wat lijkt me dat heerlijk dat je nu echt gericht kan gaan kijken.

Volgens mijn nu een heel ander gevoel, met zo kleine nu in je buik.

Zelf vindt ik het nu al leuk om in die baby zaakjes rond te neuzen maar volgens mijn ben ik daar niet meer weg te branden mocht ik zwanger zijn.

Gelukkig zijn er dit jaar wel drie kleintjes geboren bij 2 vrindinnen en me schoon zus dus kan ik daar toch af en rond neuzen op die afdelingen.

Meid geniet er maar lekker van :!:

Hier is verder nog weinig te melden, we wachten maar gewoon rustig af.

Dag dames.

Garfield, klote zeg, zo overtijd raken is zo vervelend mentaal…kus voor jou…

Ke…Ik :thumbup: voor je…

Hier niet geslaagd voor een kast. Ik werd er bloedlink en sjagie van. Al die kasten zijn te klein voor onze enorme breedbeeld…

En ik moest bijna huilen, dus mijn duivels zitten er ook aan te komen hoor…

Als ik nu morgen ongesteld ben, is dat wel ‘mooi’, want dan is mijn cyclus 28 dagen… :mrgreen:

Ik ga bankhangen…kus

Het was zeker een geslaagde verjaardag en ook mijn tapas vielen erg in de smaak!!

We hebben alleen van 15.50 tot 20.00 uur zonder stroom gezeten, het hele dorp en een buurdorp. er was een kabel doorgehakt met een graafmachine :wall: We gezellig zo met kaarsjes aan, maar wat ben je dan onthand zeg… kon geen koffie zetten verwarming deed t niet. Heel maf, maar gelukkig deed het t weer vlak voor alle visite kwam!!

Garfield, balen meid… je had toch een beetje hoop denk ik… rot…

Dus geen kast kunnen vinden?? Thomas is ook zo wild op de tv vooral als k3 erop is, dan loopt hij constant die tv te zoenen :inlove:

@Erika01 wrote:

Thomas is ook zo wild op de tv vooral als k3 erop is, dan loopt hij constant die tv te zoenen :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

hihihihi, wat lief he…smelt

Uh meiden, goed nieuws hier… Ik geloof dat m’n schoonmoeder me beter kent dan ikzelf…

IK BEN ZWANGER!!!

Moeilijk te bevatten hoor. Gisterenavond al een test gedaan, op aandringen van m’n vriend, want ik wilde eigenlijk tot vanmorgen wachten. Maar voordat ik beneden was, was 'ie al positief. Zat helemaal te shaken. Toen we zelf een beetje bijgekomen waren zijn we naar m’n schoonouders gereden om het meteen te vertellen. Misschien niet slim, zo vroeg al, er kan nog zo veel mis gaan, maar ja, m’n schoonmoeder had het toch al in de gaten. Bovendien, mocht het nu mis gaan, dan zijn ze er voor me. En m’n schoonzusje hebben we het ook al verteld. Die kwam meteen aanzetten met een stapel boeken. Da’s wel weer leuk. En onder de woorden ‘ik geloof dat ik een beetje voorbereid was’ gaf ze me het allereerste rompertje! Ben blij dat we het al verteld hebben, achteraf gezien.

Mijn ouders vertellen we het over 2 weken, dan zijn we daar om Sinterklaas te vieren. Tot die tijd zie ik ze maar 2 keer een half uurtje, dus ik denk dat ik het wel voor me kan houden.

Nou, ik ga maar eens naar beneden, lekker tegen de toekomstige papa aankruipen.

Meiden, ik hoop dat jullie ook allemaal snel hetzelfde mogen meemaken, want ik moet zeggen: het voelt erg goed!

En nu we het daar toch over hebben: Yona, volgens mij is vandaag jouw NOD… Heb jij al nieuws? Ik duim hoor, voor jullie allemaal!

xKe

Ke GEFELICITEERD meid, de tweede zwangere deze maand.

Ga er heerlijk van genieten hoop je snel achter na te mogen komen.

Hier verder nog geen rode duivels te bekennen dus wacht nog rustig af :!:

Nou ja rustig :shifty: Moet vanmiddag gelukkig werken dus genoeg afleiding hopelijk :lol:

gefelciteerd ke

Echt super leuk voor je.

Jaaaa KE!!! GEFELICITEERD JOH!!

Je schoonmoeder had toch gelijk! Gaaaaaf!

Gek nu he? Ik vond het ook maar raar om het te bevatten. Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

We lopen bijna gelijk! Leuk!!

[/b]

Yona, ik duim hard voor je!

Erika, agos wat een lieverd is Thomas toch ook zeg! :smiley:

Marlous, wij hebben er ook eerst voor gekeken. Maar idd je moet lang zoeken om een breedbeeldkast te vinden. :?

Wij hebben nu nog ons oude meubel staan.

Ke, wat gaaf zeg.

GEFELICITEERD!!!

Groetjes Garfield

Ke, GEFELICITEERD !!! superleuk !!!

Garfield, wat rot dat de :evil: :evil: toch nog gekomen zijn. Hopelijk volgende maand beter.

Marlous, balen dat je geen kast hebt kunnen vinden. Bij ons staat de tv gelukkig hoog genoeg (boven op het dressoir) dus daar kan Kylian de eerste tijd nog niet bij. De rest van de apparatuur staat in het dressoir en daar kunnen de deurtjes van op slot :smiley: :smiley: .

Voor de rest die tegen de NOD aanzit : :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: Ik hoop op nog een aantal zwangeren deze maand.

Marlous,

Mijn nieuwe NOD is 26 december!

Groetjes Garfield

Nou, inderdaad wel een raar gevoel hoor, om zo ineens zwanger te zijn. Biebs, ik ben 27 juli uitgerekend. M’n vriend is 26 juli jarig… Leuk dat we inderdaad bijna gelijk lopen!

Yona, heb jij nog nieuws? En Corien? Jouw NOD staat ook voor de deur geloof ik, toch?

Net naar de verjaardag van m’n beste vriendin geweest. In Nijmegen, dus dat was een eindje reizen. Ik ben alleen nogal misselijk (kwam dus toch niet door die boottocht…) de hele dag al, dus ik twijfelde of ik zou gaan. Uiteindelijk toch gegaan met het idee het zéker tot 22 uur uit te houden…om 20.00 hield ik het niet meer, dus toch maar naar huis toen. Was helemaal trots op mezelf dat ik niks over baby’s ed gezegd had, roept 'n vriend van me, vlak voor ik weg ben: “Je bent toch niet zwanger ofzo?” Oeps… nou, heb het lekker ontkend en ben toen maar snel naar buiten gelopen. M’n zusje was ook op die verjaardag en 't zou een béétje lullig zijn als zij op die manier zou horen dat d’r zus zwanger is… Bovendien wil ik 't voorlopig echt alleen aan onze families vertellen. De rest hoort het over een maand of 2 wel…

KE!!!

Wat ontzettend gaaf…

Heb ik erover heen gelezen… :oops:

GEFELICITEERD… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :inlove:

Dames ik heb het deze week ontzettend druk…Ik probeer voor vrijdag nog even te komen…Dan ga ik een weekend naar Centerparcs…

kussies voor jullie.

lekker marlous na center parcs

na welk park ga je ?

ben ook wel weer toe aan vakantie :slight_smile: