Augustus 2005 stoppers deel zes....8 zwanger van de 17

Getsie Ilse, wat naar dat je opgenomen moest worden in het ziekenhuis. Gelukkig is alles goed met de kleine en ben je weer opgeknapt. Wel een veilig gevoel dat je goed onder controle wordt gehouden ! Dikke kus voor jou en lekker rustig aan doen.



Het wordt inderdaad tijd voor weer wat zwangere meiden.



Garfield, heb je nog een test gedaan ?? ik hoop zo dat die positief is.

Jeetje Ilse, dat is niet niks zeg! Maar gelukkig is nu alles weer goed. En gaaf dat je je beebje al hebt gezien!



Garfield, weet je al iets? Je houdt ons wel in spanning hoor!



Hier nog geen tekenen van (naderende) duivels, maar ja, moet ook nog 2 dagen wachten. M’n buikpijn is in ieder geval weer bijna weg dus dat zullen toch m’n darmen geweest zijn. Ben wel al een week misselijk, voor in de auto/bus/trein, maar ik hou het toch op een verstoring van m’n evenwichtsorgaan, na mijn zee-avontuur van vorige week… Want heb nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben.



Zometeen ga ik bij m’n schoonzusje babyfoto’s kijken. M’n andere schoonzusje (die ook een beebje wil) en m’n schoonmoeder komen ook. En later op de middag komen ‘de mannen’ ook nog even want het jongste mannetje van m’n schoonzusje wordt vandaag 2 jaar!

Garfield!! Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop dat je een heeeeeeel mooi kado hebt gekregen!!! Een positieve test misschien???



Goh zeg Ilse jij hebt een heftig begin van je zwnagerschap, da’s niet niks, maar fijn dat je weer thuis bent en dat het weer beter gaat.

Meiden,



Ik had helaas weer een negatieve test vanochtend.

Iemand enig idee of het helpt als ik Clear Blue gebruik ipv eigen merk Etos?? Ha ha, hoezo wishful thinking!!!

Ke, bij jou wordt het ook al spannend zeg :lol:

Ilse, dat was even schrikken hè! Hopelijk is alles bij de volgende echo ook prima in orde :wink:



Groetjes Garfield

Hey Garfield, wat raar joh, weer een negatieve test. Of dat aan de Etos-test kan liggen?.. Geen idee, zou natuurlijk wel een mooie oplossing zijn. Ben je al vaker zo veel dagen overtijd geweest?



M’n schoonmoeder was er net heilig van overtuigd dat ik zwanger was… Ze zag het aan m’n ogen, zei ze. Ze dacht dat ik iets voor haar achterhield, dat ik stiekem wist dat ik zwanger was en dat ik het haar nog niet wilde vertellen. Pas toen ik voor de 100e keer zei dat ik pas over 2 dagen ongesteld moet worden en dus écht niet weet of ik zwanger ben, wilde ze het geloven. :roll: Gek mens. Maar ja, hoewel ik tot nu toe best rustig ben gebleven, vind ik het nu toch even spannend worden. :?

Maar ja, we hebben leuk babyfoto’s gekeken. M’n vriend en ik krijgen in ieder geval een baby met grote ogen, want dat hadden we vroeger allebei. En stijl haar, helaas.

Zo, daar ben ikweer!

Joepie weer een nieuw deel! kom maar op met al die zwangeren…



Ik heb gisteren een hele vervelende ervaring gehad op mijn werk;

ik ben, voor het eerst in 4 jaar dat ik in de psychiatrie werk, bedreigd en fysiek belaagd. Ik heb vanochtend mijn leiding gevende aangifte gedaan. Ik zit nu net eigenlijk pas weer rustig aan de pc in mijn lokaal. Het is gistermiddag gebeurt op het moment dat ik iemand wilde schorsen.

Normaal gesproken verloopt dit prima, ik zou haast zeggen met een glimlach, de clienten weten dat ze over de scheef zijn gegaan en lopen bijna fluitend mee naar buiten, en dan mogen ze de volgende dag weer naar binnen.



Alleen ging dat gisteren even anders. Deze client heeft me geduwd, bespuug en bedreigd.



Het hakt er behoorlijk in, maar de echte schrik ben ik wel kwijt. Ik werk vandaag tot 20.00 uur. Ik vind het straks wel spannend om naar mn auto te gaan. Maar ik word gelukkig goed opgevangen door collega’s. Daar is al over besproken dat er iemand mee loopt.





Garfield, weet je al wat?



Biebs, hoe voel je je?



Ilse, dat is schrikken, goed dat je nu controle krijgt, en dat men er zicht op houdt

Jeetje Corien wat een nare ervaring. Fijn dat je zo goed opgevangen bent, maar kan me idd voorstellen dat de schrik er goed in zit.



Garfield weer negatief? Wat apart… hmm dus geen superleuk verjaardagskado… Ik heb geen idee of het verschil maakt met clearblue of etos… je kan het altijd proberen natuurlijk. Toch heb ik hier wel vaker verhalen gehoord van vrouwen die pas na een week of langer overtijd een positieve test hadden… dus wie weet!!!

Corien, dat was dus wel even heftig! Ik ga met mijn werk ook af en toe mee op bezoek bij psychiatrische instellingen en over het algemeen gaat het wel goed, maar soms reageren ze heel heftig als de rechter beslist dat ze nog langer opgenomen moeten blijven…

Erika, ik denk dat ik zaterdag weer een testje ga proberen. Er staat op de verpakking dat je na een negatieve test drie dagen moet wachten, maar ik denk niet dat ik geduld heb tot zondag, bovendien hebben we dan ook logés in huis :hand:



Groetjes Garfield

Garfield nog GEFELICITEERD met je verjaardag!! :dance: :smiley: :smiley: :smiley:

Sjips joh, die negatieve test. Ja, ze zeggen dat clear blue gevoeliger is. Maar of dat echt waar is weet ik niet. Spannend allemaal joh! Ik duim voor je!!



Ke, ook voor jou een spannend weekend!!! Ik hoop dat je oma gelijk heeft! Speciaal zeg dat ze zo heilig overtuigd was!

En leuk een baby met van die grote ogen!



Corien, jeetje schrikken zeg! Lijkt me ook best eng zo’n bedreiging, je schrikt je rot! hoe voel je je nu?



Ik voel me helemaal ok, ik heb zelfs niet het idee dat ik zwanger ben. Ietwat gevoelige borsten, maar dat was het ook. Is wel heel gek, want nou heb ik nog het idee of er niks aan de hand is. Ga dan bijna twijfelen of het wel klopt. :wall:

Ik kijk daarom ook heeel erg uit naar de afspraak met de verloskundige over een poos!

Eindelijk kun je het dan echt zien!!

Gisteravond naar de winkel ‘Kids Factory’ geweest. Hippe tent en natuurlijk lekker duur, maar hele leuke dingen! We hebben er wel een kamertje gezien die we erg mooi vinden!

Hebben ze wel leuk gedaan daar trouwens, allemaal kamertjes ingericht. Er zaten er ook een paar voor oudere kinderen bij. Naja, lekker zwijmelen iig!

Ik voelde me er wel onwennig om daar te lopen, hihi.

Hè Corien wat akelig joh! Kan me wel voorstellen dat je dan van slag bent…



Biebs, wat gaaf, dat je nu zo lekker kan gaan rondneuzen in babyzaken enzo. Moest gisteren een shirtje halen voor m’n neefje die 2 werd, en dat vond ik al zo leuk! Oja, en 't was niet m’n oma die dat zei, maar m’n schoonmoeder, haha.



Maar ik vrees dat m’n schoonmoeder geen gelijk heeft. Vanmorgen toen ik opstond meteen al zo’n typische ongi-buikpijn… Dus ik zie het nu écht somber in. Nog even afwachten wanneer de eerste duiveltjes komen, en dan maar weer op naar de volgende ronde, denk ik…

Jeetje Corien…Wat naar…

Dat is iets waar je nooit op hoopt…Had ik ook toen ik in de verslaving werkte, maar gelukkig nooit meegemaakt… En nu???



Dames, ik heb vandaag vrij, maar dat betekent helaas niet dat ik tijd heb… :roll:

Het huis ziet er namelijk uit als of er een tornado in heeft gewoed…



Dus ik ga aan de schoonmaak hier…



Kussies…

Damens wat was er weer veel bij te lezen :!:



Jeetje Corien wat een nare ervarind zeg. Vindt het knap van je dat je dit werk doet.

Wij moeten soms komen assiteren bij mensen die soms kunnen flippen op de PAAZ als ze naar de isoleer moeten maar ja dan ben je met een man of 8. Gelukkig komt dat niet al te aak voor.

Maar zo te horen ben je goed opgevangen, sterkte.

Binnen kort ook jouw NOD :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:



Garfield nog GEFELICITEERD met je verjaardag.

Wel balen van je negatieve test, maar zolang de rode golf er nog niet is blijven we :thumbup:



Ilse gelukkig dat je nu weer goed voelt, wat zo’n infuus allemaal niet kan doen in zo korte periode als je uitgedroogd bent he.

Hopelijk verloopt de rest je zwangerschap van een leien dakje.



Ke morge jouw NOD spannend, ik hoop dat je zelf ongelijk hebt met je ongi-buikpijn.



Maloes succes met het opruimen van de tornado die door je huis is geweest.

Nou Yona, bij jou wordt het anders ook al behoorlijk spannend! En bij Corien ook! Hebben jullie al 'n idee welke kant het op zal gaan?



Haha, hoop natuurlijk ook dat ik ongelijk heb, maar daar ga ik maar niet vanuit. Heb nog een heel klein beetje hoop omdat ik nog steeds een beetje misselijk ben, en ik weet niet of dat nog kan komen van dat tochtje met die loodsen… Maar ja, het is wel toevallig dat het net op die dag begonnen is, dus ik denk toch nog steeds dat het daar mee te maken heeft. Zeker nu ik zo’n ongi gevoel heb… Maar ja, zolang er nog geen duivels zijn kan het natuurlijk best nog positief uitpakken. Die kans lijkt me alleen een beetje klein. We zien wel.



xKe

Ja inderdaad in loop ook als me cyclus 27 dagen weer zal zijn tegen me NOD aan.

Maar me lichaam heeft me al eerder voor de gek gehouden, dus koester niet al te veel hoop :!:

Hee meiden, vandaag drukke dag, edwin is jarig dus visite enzo. Moet nog een taart maken en tapas voor vanavond. Allemaal wel leuk om te doen in mijn nieuwe keuken dus dat scheelt!!



Morgen een verjaardag van de 2 kids van mij vriendin die zijn een dag na elkaar jarig en vieren het nu nog op 1 dag, dat is voor mij wel makkelijk!

Daarna werken en dan zondag ook werken, oh en maandag trouwens ook, blehh, ik hou er niet van om 3 van die lange dagen achter elkaar te werken… Maar heb de laatste tijd zo’n lekker rooster dat ik gewoon een beetje verwend ben geraakt denk ik…



nou doeg allemaal!!!

Erika GEFELICITEERD met de verjaardag van je hubbie. Lekker he kokerellen in je nieuwe keuken is ook een plaatje.



Werkze het weekend, gelukkig ben je niet de enigste ik mag ook werken :wink:

hoi hoi



vandaag met me zoontje naar detandarts geweest hij had zo’n tandpijn bleek dat de melkkies eruit gehaald moest worden :frowning:



Hij heeft zich als een super grote jongen gedragen heeft zelfs 3 kado’s gekregen van de tandarts.



Hij ligt nu zielig op de bank heb zo’n medelijde met hem.

Moeten zo zijn zus gaan halen dus hij moet zo nog eventjes mee echt sneu.



Hij heeft zo’n hoge pijngrens dus als ie klaagt is het serieus dus de tandarts schrok ook wel toen het bleek dat ie een abses onder die kies had.



Wat heb ik toch een sterk manneke, ben zo trots op hem dat ie zo sterk bij de tandarts was.

Nou Ilse, daar mag je ook wel trots op zijn hoor!! Stoere vent heb je!



Erika, gefeliciteerd met je hub! Lekker genieten van je nieuwe keuken dus… Veel plezier met het feestje.



Als het goed is komt m’n vriend over een half uurtje thuis en dan hebben we een lekker lang weekend samen, want morgen is 'ie vrij. En ik werk wanneer ik wil, meestal dus als m’n vriend ook niet thuis is.



Gisteren mocht trouwens EINDELIJK het gips van onze kat z’n pootje. Hij moet er nu erg aan wennen dat 'ie opeens weer een lichtgewicht pootje heeft, leek gisteren wel of 'ie z’n balans een beetje kwijt was. Nu gaat het wel weer. Hij durft er nog niet goed op te lopen, maar af en toe probeert hij het wel, dus ik denk dat het wel goed zal komen. 't Is wel een zielig gezicht nu, zo’n heel dun poezenpootje. En z’n vachtje valt nu helemaal uit, op die poot, maar dat schijnt normaal te zijn. Maar: alles beter dan zo’n zware gipsen poot!

Hoi meiden,



Ilse, wat een stoere jongen heb je zeg!



Ke, toch hoor ik dat wel vaker en dan vooral van (schoon)moeders dat ze het aan je kunnen zien dat je zwanger bent. Wie weet heeft ze toch gewoon gelijk??



Groetjes Garfield

Hier weer een druk weekend voor de boeg…

We gaan kijken naar dichte tv-kasten, want Mateo sloopt de boel… :naughty: :inlove:



En morgen een verjaardag…



Kussies



En Ke, al duivels??

En Garfield, hoe is het met jou?