Augustus 2005 stoppers deel zes....8 zwanger van de 17

bianca ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ben nog steeds druk aan het strooien met me hormonen dus wel vangen he dames :pray: :pray: :pray:

Deze maand zit vol verassingen dus zou leuk zijn als er een hoop zwanger zijn deze maand.

Moet zeggen dat ik blij ben als ik me niet meer zo misselijk voel en ik normaal alles mag eten zonder dat alles me tegen staat.

Begin me wel steeds meer zwanger te voelen me broeken worden krapper en me buik voelt al zo mooi, alleen ik zie het maar toch.

succes allemaal

Proficiat Ilse!!! :slight_smile: Ook in augustus gestopt?

Ik probeer de hormonen te vangen!!! :pray:

Liefs, Naduah

Ilse lekker hoor dat je nu jezelf lekker zwanger gaat voelen.

Normaal vindt ik het niet prettig dat de broeken te strak zitten, maar in dit geval heerlijk nu iedere buik maatje meer.

Bedankt voor het strooien van nog meer zwangerschapshormoontjes hopelijk heb ik er deze maand genoeg gevangen

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Ha meiden, hier ook nog even heel snel een berichtje van mij. Heb het mega druk de laatste tijd (nou ja, ik slaap zo’n beetje de halve dag, dus hou weinig tijd over, en dan wordt het nog al snel druk…).

Naduah, welkom hier! Leuk juist, dat je zo jong moeder wil worden. Wilde ik ook altijd, maar leerde m’n vriend pas kennen toen ik 24 was… Ben nu 26 en vind dat ook nog wel een leuke leeftijd.

Met mij gaat op zich alles goed. Ben wel echt héél erg misselijk. Vooral 's morgens, maar tegen de tijd dat ik 's avonds weer m’n bed in duik is het nog steeds niet helemaal over. Ja, en moe ben ik ook. Maar ondanks dat word ik nog steeds iedere dag stralend wakker. Geniet overal van, en heb die misselijkheid er wel voor over.

Komend weekend uitvoering van ballet. Wordt een heel spectakel, het hele weekend lang. Zal wel erg vermoeiend worden, maar heb er super veel zin in. M’n laatste voorstelling als juf, want in januari stop ik bij de ene balletschool met lesgeven, en over een paar maanden bij de andere. Ga wel kijken of ik dan hier in de buurt wat kan vinden, want het lesgeven op zich is het probleem niet, maar het reizen (2 uur heen en 2 uur terug) wel…

Meiden, ik duim me rot voor jullie allemaal!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En Erika, al nieuws? Wanneer ga je testen?

xKe

Ke, Dankjewel! Heb inderdaad altijd al jong moeder willen worden, en ik ben heel blij dat ik hier zo makkelijk geaccepteerd wordt. Dankjulliewel, dus allemaal!!! :slight_smile: En heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap Ke!!!

Erika, al wat bekend? Hoe voel je je??? Ik duim voor je! :pray: :pray:

Liefs, Naduah

Overigens, ik hoop dat iemand me zou willen helpen. Het is bij mij de laatste tijd zo raar… Vrijdag is mijn NOD, maar vorige week maandag heb ik een klein beetje bloed verloren (echt maar een paar druppels) en sindsdien heb ik veel meer afscheiding :oops: , en ziet het er ook heel anders uit… HELP!!! :lol: Overigens is mijn temperatuur nu 0.6 graden hoger als normaal, en mijn mannetje is beledigd, want ik heb compleet geen zin in seks… (verdere symptomen zie hierboven) Am I making any sense at all??? :?

xx Naduah

Ik voel me net als anders… totaal geen zwangergevoel/ kwaaltjes (had ik bij Thomas trouwens ook niet hoor in het begin) maar ook geen ongiegevoel…

Ik wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig, het punt is alleen dat het volgens mij gewoon haast niet kan… we hebben het maar heel weinig gedaan in de betreffende periode… Nou ja, afwachten nog maar even…

Ja Naduah deze dingen kunnen wijzen op een zwnagerschap, maar je zal toch echt moeten afwachten tot vrijdag… testen heeft nu ws nog geen zin en pas als je een test hebt gedaan weet je t zeker… maar ik duim voor je :thumbup:

Naduah dat je vorige week een beetje bloed bent verloren zou ook een innesteling kunnen betekenen.

En die hoge temp heb je ook als je zwanger bent, temp daalt meestal net voor dat je ongi wordt.

Naar mijn iedee ziet het er goed uit voor je.

Al enig iedee wanneer je wil gaan testen als je ongi uit blijft vrijdag :?:

Erika ik blijf hopen 1 keer knuffelen kan genoeg zijn he, ik blijf duimen.

Gisteren was toch jouw NOD dag :?:

Wanneer ben jij van plan te testen, hou ons op de hoogte :!:

Oww spannend damens wordt dit weer zo super maand met veel positive zwangerschapstesten!!!

Ik hoop het zo :smiley:

Wanneer ik van plan ben om te testen??? Ik was net even in de drogist en toen moest ik me inhouden om er niet 1 mee te nemen…

Maar ik wacht liever nog even af, een negatieve test vind ik zo ontzettend deprimerend dat ik liever een wacht totat ik de kansen dat hij positief wordt wat groter inschat.

Ik heb het deze stoptijd nog niet eerder gehad, maar de vorige keer was ik wel vaker zomaar een paar dagen overtijd.

Haha, Erika, ik ken het. Je inhouden om geen test te kopen.

Wanneer ik van plan ben om te testen als mn :evil: niet komt? Niet te snel in ieder geval… Veel te bang voor een teleurstelling. :? Maar zou het eerlijk gezegd niet weten, ben nog nooit overtijd geweest… :pray: :pray: Meestal voelde ik mn ongi wel aankomen vanaf een week van tevoren, nu dus niet echt, voel me anders… :slight_smile:

Ik probeer rustig te blijven… :silenced:

Erika, ik duim voor je!

Helleut,

Hier ben ik weer…Welkom Naduah…

Spannend he…

Nou hier is het een ziekenboeg.

Mateo heeft 40 graden koorts, ik voel mij ook grieperig en Mark is natuurlijk ook nog ziek…

Joepie hoor… :roll:

Verder nergens last van. Af en toe wat affersie tegen dingen, maar echt misselijk nee…

Heb wel veeeeeeel behoefte aan sinasappelsap en drinken in het algemeen…

Ik duim nog voor iedereen…

Mark en ik gaan dinsdag voor een huis kijken…Spannend!!!

Mark wil nu een huis gaan kopen, mits het financieel allemaal lukt, maar ik wil eigenlijk niet weg uit Amsterdam. Nu gaan we in Purmerend kijken…Is lekker dichtbij…

Ik heb op funda een leuk huis gezien, dus ik ben benieuwd dinsdag, ik houd jullie op de hoogte…

Ik ga kroelen…

Hoi hoi

Marlous, dankjewel voor je welkom! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!! :slight_smile:

Balen van de ziekenboeg, tja, het is weer die tijd van het jaar, he???

Een huis kopen is inderdaad spannend, zeg! Mijn vriend en ik hebben ook een nieuwbouwhuis gekocht, als het goed is wordt het in februari opgeleverd…spannend!!! Ik zal voor je duimen dat alles lukt! :pray:

Trouwens Marlous, wist je dat er een bakerpraatje is dat als je veel zin hebt in sinaasappelsap tijdens je zwangerschap, dat je dan een jongetje krijgt??? :lol:

hmmmmmm, en wat moet ik eten/drinken voor een meid :wink:

Hihihihi, Mark en ik zijn dolgelukkig met Mateo, maar we zouden wel heeeeeeeeeel erg graag een meisje willen.

Mocht onze puppy toch weer een jongen zijn, ook helemaal top hoor…

Jeetje meiden,

wat zijn er al veel meiden zwanger!!! :shock: :clap: :thumbup:

jeetje zeg, nou ik kom vrijwel haast nooit meer op internet en ben in de huiskamer aan het lezen en ineens zie ik onder Marlous haar naam een banner met 6 weken zwanger! :shock:

Dus ik meteen na de aug. stoppers.

Ik ben mega blij voor jullie!!!

Tjeetje, wie is de volgende?

Ik blijf als ik tijd heb, mee kijken en lezen met jullie.

:-*

Hoi meiden,

Naduah, welkom hier !!! symptomen klinken goed, dus wie weet ben je al zwanger ! Spannend hoor dat wachten. Ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbup:

Lous, snel allemaal beter worden !! Dikke kus voor Mateo.

Leuk op huizenjacht. ik ben heel benieuwd of jullie iets leuks kunnen vinden.

Ik las iets over steken in je lies : dat kan zijn van de banden van je baarmoeder, want die zitten namelijk vastgemaakt aan je liezen. Dus wie weet een baarmoeder die aan het groeien is :smiley: :smiley: :thumbup: :thumbup:

Erika, ik blijf ook voor je duimen dat je zwanger bent. Zou natuurlijk heel mooi zijn.

Hier zijn we op het einde van de klusdagen… tenminste dat denk ik. Ik heb niet echt een eisprong gevoeld, maar dit was in het verleden ook niet altijd even duidelijk. Hier begint het lange wachten dus. Ik hoop in de tussentijd veel zwangerschapsberichten van jullie te horen !!

Erika nog niet ongi? We blijven :thumbup: :thumbup: :thumbup: !

Naduah, Bianca en Jolanda voor jullie zitten ook al teggen de spannende dagen aan, ook jullie heel veel sterkte met wachten.

En hoop ook spoedig goed nieuws te mogen horen van jullie kant!

Marloes heerlijk op huizen jacht ook weer een spannende periode.

Ach wat zielig is dat als die kleintjes altijd ziek zijn, hoop dat tie snel opknapt.

Natuurlijk ook je mannetje en jij zelf.

Michar hoe gaat het nu met jouw?

Erika, je maakt het wel héél erg spannend hoor! Wat goed dat je kan wachten met testen, dat lukte mij dus niet. Deze maand zelfs op m’n NOD al getest, op aandringen van die ongeduldige vent van me. Ging er toen dus vanuit dat 'ie hoe dan ook negatief zou zijn. Uhm…niet dus. Was echt heel gek. Maar wel leuk gek natuurlijk. Meid, ik blijf voor je duimen, je hoeft echt niet iedere 5 minuten met elkaar het bed in te duiken om zwanger te worden!

Naduah, bij jou klinkt het ook héél hoopvol zeg! Zou toch leuk zijn als december ook weer zo’n vruchtbare maand wordt! Duimerdeduimduim!

Michar, leuk weer wat van je te horen!!! Hoe is het nu met je?

Marlous, wat leuk, op huizenjacht! Ik krijg weer helemaal kriebels als ik dat zo lees. We zitten nu een half jaar in ons paleisje, en het bevalt echt super hoor! Maar ik vond dat zoeken naar een huis zo leuk! Die bezichtigingen enzo, en dan de spanning rond het bieden. Op het huis dat we nu hebben, hebben we trouwens al een bod uitgebracht voordat we het zelf gezien hadden. We hadden een afspraak voor een bezichtiging gemaakt, maar konden uiteindelijk allebei niet. Toen we de afspraak wilden verzetten, kregen we te horen dat dan de kans groot was dat het huis al verkocht was, omdat er erg veel belangstelling voor was. Uiteindelijk is de vader van mijn vriend gaan kijken. Die kreeg te horen dat een ander stel al een bod had gedaan en dat we alleen nog mee konden doen als we meteen ons uiteindelijke bod uitbrachten. Zijn advies: doen! Dus dat hebben we gedaan. We hadden iets minder geboden dan een ander stel, maar die lieten vallen dat ze ook nog verder wilden kijken en het dus nog niet zeker wisten. Toen mochten we die week nog komen kijken, en als we bij ons bod bleven was het huis van ons. En toen hadden we dus opeens een huis!!! De verhuizing en het klussen enzo vond ik trouwens ook helemaal super. En we zijn er voordeliger uitgekomen, terwijl we hiervoor een appartement hadden (ook koop). Door de lage rente betalen we nu een stuk minder, voor veel meer ruimte!

Anyway, succes! En veel beterschap voor jullie drietjes!

Haha, heel lulverhaal weer… sorry!

xKe

Haha Ke nou iedere 5 minuten doen we ook niet hoor :wink: Dat houd hubbie nooit vol :mrgreen:

Maar ondertussen nog steeds niets aan het handje… We wachten nog maar even af…

He mIchar leuk weer van je te horen. Ik miste je al een tijdje!! Gaat alles goed? Ook thuis met je mannetje??

Hoi dames,

Hoe is het met iedereen? Harstikke bedankt allemaal voor jullie steun!

Hier nog steeds geen sporen van een aankomende ongi te bespeuren.

Wel een vreselijke nacht gehad, let op niet voor zwakke magen:

Rond een uur of 4 werd ik wakker met een soort onbestemd gevoel in mijn maag en buik, na een half uur woelen (mannetje vond het een beetje irritant) naar de badkamer gegaan om wat water te drinken, dit lukte echter niet want zo’n twee seconden nadat ik de badkamer binnengekomen was hing ik al boven de wc te braken (zal het netjes proberen te houden :oops: ). Nou ja, dat gedaan te hebben toch maar weer terug naar bed. Het onrustige gevoel ging echter niet weg en zo ben ik de HELE NACHT van het bed naar de wc en weer terug naar bed gelopen.

Vanochtend kwam er niks meer uit (neem aan dat de maag nu toch wel leeg was), maar ik moest nog steeds kokhalzen. Voorzichtig een mandarijntje geprobeerd (je moet toch wat) en die bleef zowaar binnen en bracht mijn maag een beetje tot rust! Eureka!!! :dance:

Voel me nu alsof iemand de hele nacht met mijn mag gebasketbald heeft, en heb een beetje hoofdpijn. Geen grote temperatuursverhoging (die had ik al, mijn temp is nl 0.6 gr hoger als normaal), geen diarree, alleen die verrekte misselijkheid… Ik ben zielig!!! :cry:

God, wat een lang verhaal zeg, zal jullie er nu niet meer mee lastig vallen, moest het alleen even kwijt. Sorry!! :oops:

Dames, ik duim voor jullie! Erika en Bianca, hoe voelen jullie je ondertussen? :pray: :pray:

Liefs,

Naduah