Mag ik overigens ook bij de nod-lijst op de eerste pagina???
Please? :o
Naduah wanneer ben je van plan te testen?
Klinkt allemaal erg zwanger achtig misselijk, hogere temp, vorige week een paar druppels bloed (innesteling?), ander gevoel dan normaal
Pfff ik zou me in zo geval erg moeilijk kunnen in houden.
Oja als je op de lijst wilt kun je het beste een persoonlijk berichtje struren naar Marloes.
Op jullie aandringen zopas dan toch maar een test gedaan⦠ennuh kijkeens naar mijn banner??? Ik ben gewoon zwangerā¦
Ben een beetje perplex⦠had het echt niet gedachtā¦maar wat komt dit goed uit!!!
Ik had echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan⦠ik deed de test ook min of meer zodat ik zeker zou weten dat hij negatief was en dan zou ik wel snel ongie worden⦠maar als na een paar seconden hardstikke positief!!! Heb edwin maar even gebeld want die wist het niet eens :oops:
Joepie!!! :dance:
Geweldig Erika ZWANGER.
De eerste van de maand december het is je van harte gegund.
Ga er heerlijk van genieten, maar hou ons ook af en toe op de hoogte.
Nou damens dit het voorbeeld wie volgen er nog meer.
Naduah, Bianca en Jolanda jullie zijn de eerst volgende.[/quote]
ERIKA, JOEPIE!!! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Wat super! En ja, dat komt in jouw geval nu wel ĆĀ©cht heel goed uit! Ben hartstikke blij voor je!
Weet je al wanneer je uitgerekend bent? Augustus denk ik, of niet? Nou meid, geniet er lekker van. December begint in ieder geval goed meiden!
Naduah, nu aan jou de kunst om Erika na te doen. Heb er wel een goed gevoel over, want dat āminder prettige verhaalā van je, klinkt bekend. Ik was ook al heel snel misselijk, en bleek dus hartstikke zwanger te zijn.
Oja Naduah, voor de NOD lijst moet je misschien even een pbātje naar Marlous sturen. Als zij die lijst nu tenminste nog bijhoudt.
Oh, en Bianca en Jolanda zijn inderdaad ook al bijna bij hun NOD aangekomen. Meiden, ik duim ook voor jullie! Allemaal mooi het voorbeeld van Erika volgen
Dames dankjulliewel voor jullie steun. Wist niet dat een mens ZO misselijk kon zijn, en voel me idd heel anders als normaal.
ERIKA: PROFICIAT!!! :dance: :dance: Echt helemaal geweldig, geniet ervan meid en strooi even wat hormoontjes in het rond!!
Had ik nog een vraagje eigenlijk⦠welke zwangerschapstest vinden jullie het meest betrouwbaar? Of hebben jullie niet echt een voorkeur?
Testen daar wacht ik nog een weekje mee (althans, dat ga ik proberen), om niet teleurgesteld te worden⦠Ben wel een beetje zenuwachtig⦠:lol:
Liefs, Naduah
Ik had deze keer en de vorige keer gewoon een eigen merk test van de kruidvat!! En hij werkt uitstekend!!!
Dank jullie wel trouwens meiden!!! Hihi ik wordt helemaal giechelig van al die reacties, hihiā¦
E hoe reageerde Edwin?.. hij zit hij gewoon lekker te werken⦠wordt je met zo iets geweldigst overvallen
Hij werkt vlak bij een prenatal dus ik zei dat hij daar maar even langs moest voor een schattig klein babypakje, hoezo??? vroeg hij, nou ja toen zei ik het en begon hij te lachen!! Hardstikke blij! En hij vond mij natuurlijk een muts dat ik niets gezegd had :oops: , maar ja ik was er echt van overtuigd dat hij negatief zou zijnā¦
Maar ook hij voelt wel een beetje de spanning van de eerste weken, maar ja daar moet je toch doorheen.
Erika, ik vind het ook erg spannend hoor, die eerste weken. Wel grappig dat je hubbie vlakbij Prenantal werkt. Mijn vriend is bedrijfsleider bij een supermarkt en betrapt zich er steeds vaker op dat hij weg zit te dromen bij de babyvoeding en dat hij de prijs van luiers al uit zijn hoofd weet.
Naduah, ik heb nu de digitale test van Clearblue gebruikt en die vond ik wel fijn omdat er dan gewoon āzwangerā of āniet zwangerā komt te staan. Geen twijfel meer of dat streepje er nu wel echt is⦠Maar volgens mij zijn testen van Etos of Kruidvat in principe net zo goed hoor. Ik heb me opgegeven voor Moeders voor Moeders en daar kreeg ik ook weer een test, en die was eigenlijk net zo duidelijk als die digitale. Dikke vette streep!
Jolanda en Bianca, hoe is het bij jullie? Al 'n ideetje of de zwangerschapshormoontjes goed terecht zijn gekomen? Ik ga nog even strooien :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
xKe
GEFELICITEERD, ERIKA!!
Welkom Naduah, je ziet het, de een na de ander wordt hier zwanger, het is haast besmettelijk zou je zeggen, hahaha,⦠nu wij nog!!!
Hier weinig nieuws, ik heb een razend drukke week gehad, en de komende dagen worden niet veel beter, wel leuk allemaal hoor, ik heb deze week allerlei cursussen gehad op mn werk en komend weekend vier ik mijn verjaardag (ik ben 12-12 jarig). Ik verwacht zondag de visite.
Ik heb het idee dat ik deze maand ook niet echt mijn eisprong heb gevoeld, we wachten rustig afā¦
Erika, Gefeliciteerd!!!
Geweldig joh, geniet er lekker van!
Groetjes,
Garfield
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:mrgreen:
oooh meidā¦Van harte gefeliciteerdā¦
maar wat heb ik gemist, hoezo komt het ECHT goed uit??
Naduah, ik heb je op de lijst gezetā¦
zal je hier ook nog eens feliciteren echt super erika
over testen ik zweer bij de digitale test van cleurbleu
die zijn duidelijk en je kan je niet vergissen.
dames vangen he we laten erika niet alleen bevallen in augustus
nee nee, er komen nog meer zwangeren aanā¦Ik voel het aan mijn water⦠:inlove:
Erika, ik deed het net al uitbundig maar nogmaals,
Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Zitten jij en marlous in zelfde zwangerzijn topic maand mamas?
Alle goeds bianca
hier ook nog geen ongi, vanmorgen had ik 2 druppen wat bruin in mijn onderbroek :? oen dacht ik nog ow ja hoorrrr, maar nog niks dus.
liefs mij.
ik strooi wat extra hormonen naar ja bianca maar hopenlijk zijn ze niet nodig en groeit er iets moois in je.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: