Augustus 2005 stoppers deel zes....8 zwanger van de 17

Hey Erica, mega gefeliciteerd, wat geweldig goed nieuws!

Ik ben helemaal blij!!!

NEXT!!!

Ps met mij gaat het goed! en met manlief ook!

Fijn Michar!!!

Wat betreft waarom het deze maand juist goed uitkwam is omdat Hub weer met zijn medicijnen is begonnen omdat het niet zo goed ging met hem. Totdat hij weer zou stoppen waren onze kansen dus nihiel geweest, maar gelukkig hoeven we ons daar niet meer druk om te maken!!

Ja Bianca ik hoop het echt!!! Tot nu toe ben ik de enige aug.mama van hier, het zou helemaal super zijn als jij erbij kwam!!! :-*

Morgen jou dag Naduah!!!

Ow ik dacht marlous ook aug, maar dus julie,

ik wil zo graag, en dat heet natuurlijk een bepaalde reden, het moet gewoon nu zo zijn.

Nou iig jji alle goeds lieve meid!!!

:-*

Michar fijn te lezen dat het bij jullie ook goed gaat :thumbup:

Marlous is nu nog juli, maar na de echo verwacht ze dat het toch aug wordt. Nog even afwachten dus…

bianca hoopt marlous ook lekker augustus mama zijn , bianca hoopt ook augustus mama te zijn, zo lekker kletsen dan hiiihi

( solly was binnen-pretjuh )

Erika hoopt hetzelfde!!!

goed zo, :thumbup:

De ongi zit er hier aan te komen :? :cry:

Michar in ieder geval fijn om te lezen dat het jouw en je man nu goed gaat.

Naduah vandaag jouw NOD, is er al nieuws te melden :?:

Nog misselijker :slight_smile:

Erika weet je hoelang je gaat wachten tot je het aan andere gaat vertellen :?:

En op welke manier dan? Ben niet nieuwsgierig hoor :oops:

Bianca zolang de red devils er niet zijn blijft er hoop :!:

Ik duim :thumbup: nog voor je :!:

Jolanda hoe gaat het met jouw a.s. zondag juw NOD :!: :!: :!:

En natuurlijk hoe gaat het met al de zwangeren onder ons, wordt al een lange lijst :!:

Nog even en we zijn al over de helft :!:

Hoi hoi dames,

Vandaag inderdaad mijn NOD, nog geen nieuws te melden eigenlijk.

Ben alleen vreselijk moe maar heb gelukkig vannacht niet meer hoeven te braken. Wel wat misselijk nog. Ook (nog) geen spoor van de :evil: te bekennen… Spannend, hoor.

Liefs, Naduah

succes naduah :thumbup: en :pray: voor jou.

Dankjewel Bianca! Ik :pray: ook voor jou! Hoe gaat het eigenlijk?

Naduah die verschijnselen die jij allemaal hebt klinken mijn toch echt als zwanger in de oren.

Of had je al deze verschijnselen de vorige cyclussen ook?

Lijkt wel of ik nieuwsgieriger ben dan jouw :oops:

Sterkte in ieder geval!

als ik nu mijn normale cyclus zou hebben dan ben ik 1 dag overtijd vandaag, ik heb geen idee, ik heb het gevoel dat het er aan komt, alleen net toch even met een tampon gekeken en daar zat niks aan.

Herkennen jullie ook ene pijn in de gehele onderbuik?

Net of spiepijn hebt totala nieuw voor me, ik ben zo onzeker. Ik moet straks het centrum in en ik wil gewoon geen test kopen wetende dat ik hem direkt doe.

Ow wat is dit toch een strijd he meiden?

oftopic Wendy typt efkes…

:: :liar: :: :naughty: :drool: :snooty: :sick: :drool: :doh: :clap: :shifty: :pray: :thumbdown: :eh: :think: :hand: :wall: :dance: :thumbup: :inlove: :-* :mrgreen: :twisted: :evil: :lol: 8) :smiley: :slight_smile: :frowning: :x :stuck_out_tongue: :oops: :cry: :?

:liar: :: :: :doh: :dance: :thumbup: :? :shock: :shock: :frowning: :slight_smile: 8) :pray: :silenced: :naughty: :sick: :drool: :wall:

Hai Yona,

Nee, hoor. Je bent niet nieuwsgieriger dan ik, maar ik probeer rustig te blijven omdat ik niet teleurgesteld wil worden… :oops: Kan me niet echt herinneren dat ik dezelfde symptomen had tijdens mijn andere cyclussen, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Bianca, nog even volhouden meid… nog een paar daagjes en dan kan je testen… :pray: :pray:

Liefs, Naduah

ja nu ik heb alleeen zon pijn in mijn onderbuik dat ik echt echt echt denk aan dat mijn ongi komt een zwangerschap mag nl geen pijn doen.

En mijn rug ook pijnlijk ik voel me gewoon rot, maar ben aan het schoonamken geslagen ( tusen het kokken door hihi) .

Maar goed idd nog 2 dagen…

mijn temp is trouwens 37.5 terwijl anders echt onder de 37 .0 is heel gek ,maar ja ik ben ook bezig, aangezien iok toch pijn heb houdt ik het in de gaten,

klinkt ms dom maar ik zit nu te janken het lijkt zo op de mk die ik had toen de 1e,

ow ik weet et echt niet meer, kut kut kut

Meisje, hou vol! Emoties zijn niet slecht, ze maken je sterk.

Ik duim voor je :pray: , en al je twijfels en verhalen kan je hier kwijt!!!

:-*

Naduah