Augustus 2005 stoppers deel zes....8 zwanger van de 17

weet ik ook ,maar het doet best pijn,… en het komt zo bekent voor, anderszijds weet ik gewoon niet meer hoe het voeld bij een ongi , ik heb eigenlijk nooit een pijnlijke ongi, en neem nooit pijnstillign terwijl ik nu af en toe kroinkel, . :? :cry: ( ook ineens trouwens)

Hey Bianc, kop op meid! Ik had ook enorme buikpijn, net alsof ik ongi moest worden, wist het echt zeker, maar was dus gewoon zwanger! Ik ga héél hard voor je duimen dat het bij jou ook zo mag zijn!

Naduah, spannend joh! Je klinkt echt zwanger!

Ik ben vandaag nog misselijker dan anders, kots echt alles uit :sick: (sorry, lekker onsmakelijk, zo rond lunchtijd…). Maar ja, gata vast wel weer een keer over…

xKe

test was negatief. ( kon niet wachten , en dacht als ik een cyclus van 29 dagen zou hebben ik nu dus 1 dag overtijd ben, dus als ik zwanger was zou ie als posi kunnen zijn maar dus niet, nu laat maar komen die ongi, ik ben opgelucht want dan is het iig geen miskraam, )

He Bianca lieverd heb je al getest… en negatief nee toch… ik had het zo gehoopt… dikke kus van mij!! Maar wie weet ben je gewoon te vroeg geweest met testen…?? Ik weet het ook niet hoor…

:-*

Wanneer we het gaan vertellen?? Aan mijn ouders dit weekend, het is een keer eerder mis gegaan bij ons en ik vond het toen ontzettend fijn dat ‘iedereen’ er af wist. Aan de andere kant is het zulk blij nieuws dat ik ze dat niet wil onthouden. Ook mijn schoonouders krijgen het dit weekend te horen. De rest wachten we nog even mee, al zal het veel mensen opvallen dat ik ineens niet meer rook…

Ik heb een shirt voor Thomas gekocht en Hub gaat daar even een tekst op drukken iets van ‘grote broer’ of ‘straks niet meer de jongste!!’ Zo iets.

erika succes met vertelen joh, leuk is dat die gezichten te zien van de anderen :thumbup:

He naduah,

dat klinkt zeker als zwanger…?

Weet iemand trouwens vanaf wanneer ongeveer het zwangerschapshormoon valt te testen :?:

Ik zou dus pas op de 16e mn OND hebben, maar de 11e komt er verjaarsvisite, als ik nou niet zwanger ben, zou ik eigenlijk wel een wijntje lusten, ik wordt maar 1x 30!!

Mocht het nu al te testen zijn, en het zou raak zijn, dan is dat naast een mooi verjaarscadeau, ook wel een reden om het maar op een sapje te houden :slight_smile:

Erika : GEFELICITEERD !!! wat een geweldig nieuws !!!

Bianca, misschien heb je te vroeg getest… het kan altijd nog zoland er geen :evil: :evil: zijn.

Corien, 5 dagen voor je NOD zullen alle testen negatief zijn ook al ben je zwanger. Je zal dus zelf de keuze moeten maken of je een wijntje wil drinken.

Hier is alles nog rustig. Ik heb nog steeds geen idee of ik nou een eisprong heb gehad. Gaan maar gewoon door met klussen (want met eenonregelmatige cyclus weet je het maar nooit) :smiley: :smiley:

bianca ik heb de eerste 5 a 6 weken van me zwangerschap behoorlijke buikpijn gehad.

vooral omdat de baarmoeder zich gaat uitrekken en voorbereiden.

en kwa de test wie weet ben je te vroeg met testen ik duim voor je hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:

wordt spanned onder de vrouwen hier zijn er al een aantal overtijd :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoi dames,

Hier nog geen test durven te doen, maar de misselijkheid viert weer hoogtij…

Dikke kus voor Bianca!!! Ik duim voor je!

Kusje, Naduah

Naduah, je maakt het wel heel spannend hoor…

spannend naduah,

wie wacht er nog meer opp haar nod ?

Ik zal es zien,

hier nog niks geen ongi,morgen weer tempen.

er staat op pag 1

Naduah I IAug '05 I 1e kindje I 09-13

:think: :think: :?: :?:

ik neem aan dat 13 ook 12 moet wezen ? Marlous zwangerschapsgekheid? :mrgreen:

Hoi meiden,

Ke, wat jammer dat je nog steeds zo misselijk bent. Hopelijk wordt het snel minder :wink:

Erika, ik hoop dat je leuke reacties krijgt dit weekend. En wat lekker dat het raak is bij jullie voordat je hubbie weer aan de medicijnen moest!!!

Naduah, bij jou is het nu erg spannend begrijp ik. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Bianca, voor jou deze ronde helaas dus niet. Of was je misschien toch te vroeg met testen??

Corien, over een tijdje zit een aantal van ons ook zo te dubben met de feestdagen waarschijnlijk. Wel een wijntje of champagne of toch maar niet. In ieder geval moet gevierd worden dat je dertig wordt… en hopelijk ook nog iets anders :dance:

Groetjes Garfield

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

hopen dat het uitblijft he, voor mij en de anderen net zo hard natuurlijk ,

zolang het is nog niet is is goed hiih

goedemorgen , hier nog geen ongi temp wel gezekt is nu 36.5 dus laag, zal wel snel komen nu e ndat mag ook, dat wachten vindt ik ook niks zo. En ms als de ongi er is de rug en buikpijn ook weg is of minder is.

He Bianca, nog steeds niet ongie??? Ik hoop het zo!!! :pray:

En hoe is het met jou Naduah???

Ik ben zopas erg ongi geworden, dus geen zwangerschap zoals ik al dacht gisterenna de negastieve test.

Groetjes bianca

Hè Bianca, wat vervelend !

ik heb een rotdag ik voel me rot heb opvliegers ( zo noem ik het ,maar echt dan warm dan koud enzo)

en ben chagie gelukkig is dre lief.

Ik was vanm begonnen met de kerstboom en nu blijkt dat we 1 doos kwijt zijn met de grotere zware spullen voor in de boom, dus we haddende boom half opgetuigt en toen leek het nergens naar en door ik me al niet goed voel wasnatuurlijk die hele boom het mikpunt.,

nu ja andre had de oplossing,

shoppen op zondag!!! :thumbup: :dance:

Om 1 uur gaan de gamma kwantum en leenbakker open en gaan we heen , heerlijk , en dan met nieuwe frissemoed opnieuw deboom versieren, ja opnieuw want hij is weer kaal , hiihi

nou toedels, liefs van mij.

( wat is het hier rustig ja kirjg het idee dat ik hier in mijn uppie ben aan klagen enzo hihi)