Augustus 2005 stoppers deel zes....8 zwanger van de 17

He bah, bianca…Je voelde het al echt aankomen he…

Ik blijf aan je denken hoor…

Ah nee Bianca.,… :frowning: bah zeg… Ik had het echt gehoopt…

Iemand al wat van Naduah gehoord???

nee ookniet in de andere topic bij zwanger worden geennieuws van naduah,

:-* voor jullie meiden

:-* terug!

pfff heel het weekend ziek op bed gelegen. Peter was ook niet lekker dus dat was dubbel rot want om beurten moesten we toch voor Kylian zorgen.

Ik heb alleen het idee dat ik juist dit weekend mijn eisprong had…dus dat zal wel niks worden deze maand. Mijn cyclus zal deze deze maand wel langer zijn dan de vorige twee maanden.

goedmeorgen

beterschap voor jullie!!!

Zwangere dames die nog hier meelezen en typen hoe voelen jullie je?

Nou hier alles oke,

doegie

ow ja mijn nod?

( op mijn verjaaerdag ) 8 jan .

Oh sjips, Bianca… balen meid! Had het zo voor je gehoopt… :frowning:

Met mij gaat het eigenlijk wel goed nu. Heb dit weekend balletvoorstelling gehad en zag er vreselijk tegenop, omdat ik vrijdag de hele dag moest overgeven. Maar zaterdag werd ik wakker, en geen misselijkheid te bekennen. Was wel een zware dag. Om 9 uur 's morgens al in de schouwburg, eerst alle kleedlokalen klaarmaken, decor klaarzetten, foyer versieren enzo. Daarna de hele middag generale repetitie. Toen anderhalf uur om te eten en nog wat laatste dingen te regelen, voordat alle leerlingen weer kwamen om zich om te kleden en te scminken. De voorstelling duurde uiteindelijk tot 22.45 en na de laatste dans ben ik compleet ingestort. Voelde me tijdens het dansen al misselijk worden, en was héél moe. Zodra ik de coulissen in liep kreeg ik het ijskoud en in de kleedkamer ben ik in huilen uitgebarsten. Lekker zwanger dus…

Tja, en zondag moesten we weer… Gelukkig nu alleen 's middags. Ik was er om 12 uur en om 7 uur weer thuis. Was die dag wel wat misselijker, maar al bij al viel het enorm mee. En nu gaat het eigenlijk ook wel. In ieder geval minder misselijk dat vorige week!

Ben trouwens inmiddels héél benieuwd hoe het met Naduah is…

xKe

Naduah; Hoe gaat tie bij jouw vieren de (zwangerschaps) hormonen nog hoog tij :?: En wanneer ben ben je van plan te testen :?:

Bianca wat balen eerst de neagtieve test en daarna ongi worde.

Balen hoor meid, ik hoop dat 2006 voor jouw ook een top jaar wordt met een kleine in je armen.

Ke ik hop dat je nu wat kan uitrusten van je drukke weekend :!:

En de zwangerschapshormonen weten je al heerlijk te sollen met je, sterkte.

Erika hoe waren de recaties van je familie op jullie zwangerschap?

Corien ben je van het weekend 30 geworden :?: :?: :?: Omdat je Zaterdag al de viste had :!: :!: :!:

Yvonnen ik hoop dat jullie beide allebei weer snel aan de betere hand zijn, sterkte :!:

hoi hoi

ik bereik deze week mijn mijlpaal :dance:

ik ben donderdag oficieel 12 weken

hoop wel dat ik vanaf dan minder misselijk ga voelen

maar gaat hier super zit stiekum al te hopen dat ik binnen enkele weken de kleine hoop te gaan voelen.

Mag vrijdag weer na de gynaecoloog dus hopenlijk horen we het hartje

succes allemaal he ik strooi nog steeds rond

Hey Ilse, super joh, je mijlpaal al bijna bereikt!!! Ik moet nog precies 4 weken langer, ben donderdag 8 weken…

Ik zal vrijdga voor je duimen dat je het hartje al kan horen!

Yona, die zwangerschapshormonen doen hun werk inderdaad al goed! Ben echt een emotionele muts geworden. Maar ja, schijnt er allemaal bij te horen! Ben wel blij dat m’n misselijkheid weer wat minder lijkt te worden.

Naduah, is er al nieuws???

Hier alles goed. Heel weekend gewerkt en vandaag dus ben het nu wel weer zat… Gelukkig weer lekker vrij tot zaterdag :smiley:

Verder alles goed met mij tot nog toe nergens last van, en wat betreft die verjaardag bianca, dan moet het lukken!!! Mijn nod was nu op Thomas verjaardag en dat heeft mij ook geluk gebracht!!!

Mijn ouders waren dolgelukkig, allebei huilen, dus ik ook… Thomas had een shirt aan met het Big Brother-logo, het kwartje viel niet direct, todat mijn vader ineens zei, grote broer, wordt Thomas grote broer??? Mijn moeder helemaal door het dolle heen en mijn vader ook!! Leuk hoor. Ik vind het fijn dat ze het nu weten.

Ook mijn schoonouders waren heel gelukkig!!

Wie is er nu aan de beurt met haar NOD??? En idd hoe is het eigenlijk met Naduah…

Oh Naduah, maak het nu niet zo spannend, ik moet gewoon ieder uur kijken op KOK of er al nieuws is…Heb je al een idee wanneer je wil gaan testen ?

Ik heb even gespiekt op de eerste pagina… Jolanda had ook haar NOD afgelopen zondag… Jolanda, al leuk nieuws voor ons ? :pray: :thumbup: :pray:

En daarna is Corien aan de beurt. Corien, al een voorgevoel ?

Ke, Ik kan me voorstellen dat je helemaal gebroken was na zo’n weekend. Denk je wel een beetje aan jezelf en zorg je dat je ook genoeg momenten hebt om te rusten want zwanger zijn is zwaar voor je lichaam.

Ilse, met een week of 16 zal je de kleine wel voelen. Voor jou is het natuurlijk de derde zwangerschap en dan gaat dat sneller als bij de vorige. Bij hoeveel weken voelde je de kleine de vorige keren ?

Erika, heerlijk dat je (schoon)ouders zo enthousiast reageerden. wisten ze dat jullie bezig waren voor een tweede of was het echt een hele verrassing ?

Wij zijn gelukkig weer helemaal beter. Gistermorgen had ik nog wat hoofdpijn, maar ik was gelukkig niet meer misselijk en kon ook gewoon eten. Morgen nog 1 dag werken en dan ben ik officieel full-time MAMA !!

Naduah, waar zit je??? We zijn allemaal zo benieuwd hoe het is!!

Lientje, ik heb gisteren bijna de hele dag geslapen, omdat ik zo moe was van het weekend. Vanaf nu kan ik het wat rustiger aan gaan doen. En bovendien heb ik over 2 weken natuurlijk kerstvakantie! Fijn trouwens dat jullie weer beter zijn. En wat lekker zal dat zijn, full-time mama!!!

Erika, leuke reacties dus, van je ouders!

Vroeg me trouwens ook al af hoe het met Jolanda was. Al lang niets meer van haar gehoord…

En Corien, heb jij al een gevoel welke kant het deze maand op zal gaan? Zal in ieder geval nog wat hormoontje rondstrooien: :: :: :**:

xKe

Hoi dames,

Hier alles goed, hoor. Een ongelooflijk druk weekend gehad, dus geen tijd gehad om om het forum te komen… sorry! :oops:

Hier nog steeds geen :evil: , maar de symptomen zijn wel afgenomen, dus ik vrees dat de :evil: er toch wel aankomen. Maar vooralsnog niks nieuws. Bianca, ik denk aan je meid! Alle dames veel sterkte en succes en voor de zwangeren onder ons: strooien met die hormonen ! :smiley:

Liefs, Naduah

Jeetje je laat ons wel in spanning hoor Naduah.

Wanneer wil dan wel gaan testen als je ongi weg blijft?

Ilse alweer bijna twaalf weken zwanger, de magische grens komt dicht bij.

Erika lekker dat je nu je vreugde hebt kunnen delen met je ouders en schoonouders. Geeft een goed gevoel denk ik dat ze door het dolle heen waren.

Yvonne oww wat heerlijk morge nog 1 dag dag werken, en dan FULL TIME moeder zeg.

Lijkt mijn ook wel wat voor een korte periode, denk niet dat het voor mijn weg gelegt is om altijd fulle time kinderen bezig te zijn.

Werken geeft mijn denk ik ook een welkome afwisseling met andere contacten.

Jolanda hoe is het met jouw, jij had zondag je NOD zijn :evil: :evil: :evil: weg gebleven ik hoop het.

We zijn nieuwsgierig.

Corien vrijdag is hou NOD, en…wat zegt je voor gevoel??..of al zwangerschapskwaaltjes?

Hier verder weinig te melden a.s. zondag is mijn NOD maar verwacht er deze maand weinig van, waarom weet ik niet.

Wel vollere gevoelige borsten maar ik heb gemerkt dat dat nu keer keer is na mijn ovualie tot een paar dagen voor ongi.

We wachten verder gewoon rustig af.

Ho ho Yona, ik verwachtte er deze maand ook weinig van en zie hier het resultaat!!! Dat zegt dus niets he!! Ik duim voor je hoor!! Ik kan toch niet de enige zijn deze maand!!!

Hier zijn mijn hormoontje, ik kan er wel wat missen, Edwin wordt nu al gek van mijn opvliegerigheid!! :mrgreen:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Hoi hoi,

Dat was weer aardig wat bij lezen!!

Yona, ik was idd gisteren jarig en heb de 30 gezien :oops: !! Afgelopen zondag heb ik het gevierd en is er visite geweest. (heb trouwens sowieso maar niets gedronken voor de zekerheid)

Yvonne (lientje) / Ke; ik heb absoluut geen voorgevoel, ik reken er niet op. We hebben niet bijzonder veel “geklust” deze maand, mijn gevoel zegt hetzelfde als de andere maanden.

Het enige verschil is, tijdens de jaren dat ik de pil slikte had ik ALTIJD de week voor ik ongesteld moest worden last van puistjes rond mijn neus. Sinds augustus heb ik die dus niet meer, tot deze maand, uitgerekend afgelopen zaterdag sta ik op en ja hoor, een knoepert van heb ik jou daar pronkt trots naast mijn neus en zegt mij goedemorgen… Leuk hoor word je 30, zie je er nog uit als een puisterige puber…

oh ja, nog even mee lachen???

Ik heb in mijn studie tijd 2vriendenontmoet die na de studie een relatie kregen en zijn gaan samenwonen (zij is belgisch) in België. Afgelopen februari zijn ze getrouwd en vrij snel kwam de boodschap dat zij zwanger was!

Afgelopen weekend kreeg ik een sms-je van hem;

kiekeboe ik ben flor, ik ben geboren op 10-12 om 23.40 uur groetjes van papa en mama…

Echt heel lief, maar ja afgelopen zondag toen ik de visite had heb ik dus iedereen de vraag voorgelegd… is er nou een jongen of een meisje geboren :oops: :oops: :oops:

Ik heb maandag die vriend gebeld om te feliciteren en ik heb hem het dus maar gevraagd :oops: :oops:

Het is dus een jongen

Ja sorry hoor, het blijven wat dat betreft Belgen!!!

Corien als nog van HARTE GEFELICITEERD

Jeetje 30 dat is dan weer twintiger af

ik hoop dat je nu voor je 31ste een stralende moeder mag zijn

Ik ben in ieder geval voor je aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ja bij de naam flor zou ik het ook ff niet weten jongen of meisje :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Erika ik ben je hormoontjes aan het vangen ik wil dol graag een augustus mama worden!

Corien gefeliciteerd!!!