Augustus 2005 stoppers deel zes....8 zwanger van de 17

Yona, ik ben ook niet van plan om voor de rest van mijn leven thuis te blijven. Ik wil over een jaar of 2 weer werk zoeken. Alleen dan dichter bij huis (ben nu iedere dag 2 uur aan het reizen). Het leek me altijd geweldig om die eerste jaren helemaal mee te maken van je beeb, en nu heb ik de mogelijkheid…en over een jaar of 2 zien we wel weer verder.

Yona, zoals Erika ook al zegt… ook al verwacht je er weinig van, het kan toch ineens zo zijn dat je zwanger bent :smiley: :smiley: Dus gewoon hoop blijven houden, en wij duimen voor je :thumbup: :thumbup:

Corien, nog gefeliciteerd !!! en wie weet is die puist een voorteken :wink:

Ik kende de naam Flor trouwens ook niet…

Yona wrote:
Ilse alweer bijna twaalf weken zwanger, de magische grens komt dicht bij.
quote]

:dance: je wil niet weten hoe blij ik er mee ben.

Was de eerste weken zo zenuwachtig dat het mis zou kunne gaan maar toen ik rond de 7 weken mijn eerste echo kreeg en daar een bolletje met een kei groot kloppend hart zag, wist ik dat het goed zou komen.

Maar ook mijn 2e echo met 10 weken was super je zag hem of haar mooi bewegen en spartelen met armpjes en beentjes alleen nog een groot hooft in verhouding.

Maar 12 weken blijft magisch inderdaad.

En zondag heeft mijn vriendin opgemerkt dat me buik gegroeit was :inlove: naast ikzelf en me vriend dat alang ondekt hadden.

Was natuurlijk super als mesne om je heen het gaan zien dan pas voel je je echt zwanger denk ik met zo'n lekkere dikke buik.

Ben nu vol spanning aan het wachten op de eerste bewegingen van mijn wondertje de meeste in het juni forum hebben hem al gevoelt met 15 weken.
Het schijnt bij meerdre zwangerschappen dat je het eerder veoelt.
Kan natuurlijk niet wachten :inlove:

Yvonne was niet als aan val bedoeld hoor :oops:

Het me heerlijk om een tijd met je eigen kindje thuis te zitten vooral eerste half jaar tot jaar.

Maar ik denk dat ik daarna het “denk ik” weer lekker zou vinden om 2 of 3 dagen te kunnen werken.

Gelukkig is dat ook mogelijk omdat ik onregelmatig werk, en mijn man dan de andere tijd samen kan zijn met de kleine.

achhhhhhhh is allemaal nog nog niet zeker, eerst maar zien zwanger te worden!

Ilse zal vast voor jouw dan ook niet meer zolang dren voordat je jouw hummeltje kan voelen, lijkt me echt een geweldig gevoel als je dat voelt.

Echt zo bevestiging van dat je het nu ook zelf kan voelen (zonder echo of doppeler)

Hi dames

Ten eerst erika gefeliciteerd zeg!!!

Mijn NOD wordt 11 januari helaas op naar ronde 4

Ben vanaf volgende week 2 weekjes op vakantie en beloof dat ik hier wat meer zal komen in 2006.

Alvast fijne feestdagen allemaal

xxx JOlanda

Balen jolanda…!! En alvast een fijne vakantie!!!

Jolanda balen dat je ongi bent geworden, maar nu eerst lekker op vakantie heerlijk hoor.

Waar gaan jullie heen?

Hey Jolanda, balen dat je ongi bent geworden… :frowning: Maar wel lekker nu twee weekjes op vakantie. Veel plezier!!!

Yona, Corien en Naduah, ik duim voor jullie hoor. Heb een goed gevoel, deze maand wordt nog beter dan de vorige, met een héleboel zwangeren! Nog even vangen, hier komen mijn hormoontjes (want net als Erika, kan ik er ook wel een paar missen, volgens vriendje-lief): :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Naduah, bij jou is het wel écht spannend nu. Wanneer ga je testen? Niet voor jezelf hoor, maar voor ons natuurlijk. We zijn véél te nieuwsgierig, je mag ons echt niet langer in spanning laten zitten :wink:

Oh en Corien: GEFELICITEERD!!! Je bent wel eens stiekemerd hoor, zomaar 30 worden zonder ons daarop te wijzen. Gelukkig zijn er een paar oplettende dames aanwezig!

Mijn lijf is een beetje raar. Dit weekend bijna niet misselijk geweest, maar nu is het gewoon weer helemaal terug. Blèèèh!

Morgen mag ik voor 't eerst naar de verloskundige. Best een beetje spannend!

xKe

succes ke

hopenlijk krijg je snel een echo.

ik kreeg in het ziekenhuis rond de 7 weken ook een echo was echt mooi om te zien zo’n klein bolletje met een groot kloppend hart.

Ik mag vrijdag weer na de gynaecoloog voor het eerst gaat me schoonmoeder mee dus hopenlijk krijgen we iets te horen of zien.

Heb weer een blaasonsteking voor de 2e keer deze zwangerschap gelukkig mag ik deze antibiotica prima slikken tijdens de zwangerschap.

Mijn buik is toch mooi joh ben er zo trots op.

ik trooit ook nog steeds erg fanatiek dus vangen he dames :-*

He Ilse laat eens een foto zien dan van je buik!!!

Hallo dames,

Dank jullie wel nog voor de felicitaties van mijn verjaardag, hahaha stiekem he Ké!!!

Nee joh, ik ben soms zo weinig op internet dat het er soms even bij inschiet…

zeg, we hebben nog niks gehoord van Naduah hè???

@Yona wrote:

Yvonne was niet als aan val bedoeld hoor :oops:

Yona, ik vatte het ook niet als een aanval op hoor..... :-* :-*

Jolanda, balen dat je ongi geworden bent… Geniet in ieder geval maar van je vakantie !

Ke, spannend de vk !!! wel alles meteen komen vertellen !!

Naduah, je maakt het veel te spannend, dat is niet goed voor ons :smiley: :smiley: :smiley: .

Vandaag mijn laatste werkdag gehad. vanaf nu ben ik dus full-time mama :smiley: :smiley: . Dan heb ik dus ook meer tijd om hier te komen kletsen :smiley: :smiley:

Ik ga nu eerst even lekker op de bank hangen met mijn ventje :inlove:

Naduah, wanneer kom je ons uit ons lijden verlossen??? Ik kan de spanning echt niet langer aan!

Vanmiddag om half 4 naar de vk. Heb er toch wel zin in hoor! Al is het waarschijnlijk niet meer dan een intakegesprek.

Yona en Corien, hoe is het bij jullie nu? Al zwangerschapsverschijnselen? Ik blijf strooien hoor… :: :: :: :: :: :: :: ::

Moet nu aan het werk, heb een deadline om 12 uur… Geen zin helaas…

xKe

wil jullie graag foto’s laten zien maar mijn digitale camera zitten baterijen in die ik nergens kan krijgen.

En hij’s dus leeg dus ik moet nog flink op internet zoeken na een adapter ofzoiets.

Fijn joh camera kopen bij een drogistrij.

Tis een fijn ding alleen wist niet dat batterijen niet verkrijgbaar waren.

Ook mijn echo’s wil ik zo graag showen heb alleen geen scanner dus moet het ff afwachten tot ik het ergens kan inscannen.

Mag morge na de gynaecoloog vindt het spannend zal het sávonds gelijk schrijven

Wie loopt er al bijna tegen de nod aan ?

ik duim flink :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoi Dames,

Ja ik heb het druk druk druk op het werk en vanavond vertrek ik op een lang weekend met de family… dus veel tijd om te testen heb ik nog niet… :oops: Ik zal mijn best doen!

Denk alleen niet dat ik zwanger ben… de symptomen zijn weer zo’n beetje weg, maar het zou nog kunnen… :pray:

Dames, dankjulliewel voor de steun en de gedachten!

Liefs, Naduah

Hier nog weinig nieuws,

ik ga er niet van uit, ik voel me niet anders als anders, heb een zeurende buik, dus de :evil: :evil: :evil: zullen er wel aan komen…

Ik hhop het niet voor je Corien, zoasl ik al eerder zei, ik ben eenzaam bij de aug.mama’s :wink:

Corien, ik blijf gewoon heel hard voor je duimen hoor, het kan nog alle kanten op!

Net bij de vk geweest. Super aardige en rustige vrouw. Stelde verder nog weinig voor. Heleboel vragen moeten beantwoorden en bloeddruk opgemeten. Over 2 tot 4 weken mag ik een echo laten maken. Ga ik morgen dus meteen maar even voor bellen. En dinsdag even bloed laten prikken. Kreeg wel een enorme stapel info mee, en tijdschriften en een knuffelbeestje. Leuk!

Over 4 weken mag ik weer, op 12 januari geloof ik. Voor die tijd heb ik de echo dan al gehad. Joepie!

Leuk Ke!! Ja die eerste keer is niet zo heel veel bijzonders he, terwijl je er zoveel van verwacht, tenminste dat had ik wel.

Spannend hoor je erste echo!!! Leuk om naar uit te kijken!!!

Ke jeetje dus nog een paar weekjes geduld en je kan jullie spruit gaan bewonderen. Laat je straks wel je echo ff zien :!:

Probeer hiet ook de zwangerschapshormoontjes te vangen, hopelijk heb ik er nu voldoende gevangen. :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Naduah je bent nu 6 dagen over tijd heb je dit al eerder gehad van die onregelmatiige cyclussen?

Pff knap van je dat je het zolang kunt uit houden.

Ilse ik ben ook benieuwd naar jouw mooie buik hoor. Geweldig lijkt me het nu het zo zichtbaar gaat worden voor de buiten wereld.

Jeetje nu al voor de tweede keer een blaasontsteking hopelijk ben je er snel weer vanaf.

Yvonne ga er heeeeelijk van genieten van je full time moederschap.

A.s. maandag ook jouw NOD :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Corien morge jouw NOD ik duim, ook voor jouw voor een extra mooie kerst. Zou toch wel een heel mooi kerstkado zijn voor de kerst :inlove:

Ik hoop dat de zwangeren lijst deze maand nog flink uitgebreid mag worden :!:

Zelf heb ik enkelt last van volle borsten (zijn nu zelfs ongelijk) en over me volste borst loopt een loopt een ader die mijn nog nooit opgevallen is . Valt zelf me mannetje op.

Ook een zeurend gevoel in de onderbuik, of dat me ongi er vandaag zit aan te komen. Nou we wachten maar rustig af op wat gaat komen.