Augustus 2005 stoppers deel zes....8 zwanger van de 17

Yona, ik ga er eigenlijk niet vanuit dat mijn NOD maandag is want ik had mijn eisprong volgens mij ook een week later. Dat wordt dus voor mij pas testen na de kerstdagen… misschien een verjaardagscadeautje voor mijn mannetje… (die is 29-12 jarig :smiley: )

Corien, vandaag jouw NOD… Heb je al nieuws?

Yvonne, wordt voor jou dan even spannend, of niet? Lijkt me zenuwslopend als je niet precies weet wanneer je NOD is… Succes!

Yona, ook nog maar heel even wachten. Hoop gewoon dat jullie nu allemaal zwanger zijn. Dan is Erika ook niet meer zo alleen bij de augustus-mamas’.

Nou, Naduah is nu als het goed is een weekendje weg, dus die horen we op z’n vroegst maandag weer. Ben toch zo benieuwd!!!

Erika, ik had in eerste instantie ook niet veel evrwacht van die eerste keer bij de vk. Totdat m’n schoonzusje (die heeft dezelfde vk gehad) zei dat ze al naar het hartje zouden gaan luisteren. Niet dus… Maar toen ik dat daarna aan haar vertelde, zei ze dat ze ook pas met 12 weken voor 't eerst naar de vk ging. Tja, dat verklaart natuurlijk een hoop! Kan nu eigenlijk niet wachten tot de echo, dan heb ik eindelijk (hopelijk) een beetje zekerheid. 't Is allemaal zo spannend nu…

xKe

He Corien hoe is het met je???

Ja, inderdaad Corien, ben benieuwd hoe het met je is…?

Hier even een mooi fotootje van de balletuitvoering… Niet zo duidelijk, maar vond 'm er toch wel mooi uitzien. Heeft in mega-formaat in de (plaatselijke bijlage) krant gestaan.

Wat een mooie foto Ke!! Ziet er mooi uit! En op mega formaat in de krant nog wel gaaf man!!!

Sorry dat ik al een paar daagjes niet ben geweest. Het is nog steeds een ziekenboeg hier.

Net toch weer met Mateo naar de ha geweest en hij heeft gewoon oorontsteking. Arm schaapje…Heb antibiotica gehad, hij ligt nu te slapen.

Hier alles goed. Ik ben erg moe. Na 1.5 week ziek (en nu nog een beetje) en gewerkt te hebben had ik vandaag vrij. Hoopte ik. Maar het was werkelijk zo’n zooi hier. En de kat had gisteren de kerstboom omgegooid dus die moet vanavond opnieuw…

Ik ga zo even op de bank liggen. Hopelijk even mijn ogen dicht doen. En dus hopen dat Mateo niet wakker wordt.

Naduah, wat een spanning zeg…Ik ben benieuwd…

Ik ga echt even liggen, ben kapot…

Hier nog geen nieuws,

ik kom dit weekend waarschijnlijk ook niet online, ik heb zaterdag een begrafenis van mijn oom, ben erg druk ook met werk, zodra ik wat weet laat ik het jullie weten,

dikke kus

Hoi Corien, sterkte zaterdag… en ik ga extra hard voor je duimen! :thumbup:

Corien gecondoleerd.

Maar als je ff tijd hebt we zijn wel erg nieuwsgierig of je ongi uitblijft :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Gatver Marlous hopelijk knapt iedereen snel bij jouw op in huis.

Ke wat een gave foto zeg, ziet er profesioneel uit.

Mmmmm Naduah je houdt ons wel in spanning hoor.

Yvonne ik hoop dat je mannetje een heel mooi verjaardags kado kunt geven.

Hier verder weinig te melden, een fijn weekend iedereen :!:

Damens ik kan het zelf nog niet geloven, maar vanmorge getest en ik ben zwanger .

Stond te shaken en te tillen, tranen van blijdschap.

Is nu een hoop onzekerheid, maar ben helemaal in me nopjes :smiley: :smiley:

Damens ik hoop ook dat jullie snel zij, duim vol op voor jullie, ik heb waarschijnlijk nog niet veel zwangerschapshormoontjes maar de maar de overige strooi ik rond :: :: :: :: :**: .

Ik hou julie op de hoogte :!:

Yona,

GEFELICITEERD!!!

Super meid, geniet ervan :dance:

Groetjes Garfield

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwww Yona…

Van harte gefeliciteerd meid…spannend…

Yona,

Je staat al in het lijstje, stoer hoor!!! :wink:

xx Garfield

yona super goed nieuws.

gefelciteerd.

Mag je druk met ons mee strooien zodat we snel allemaal zwanger zijn hier.

Yona, joepie!!! GEFELICITEERD!!!

Weet je al wanneer je uitgerekend bent? Je gaat Erika zeker gezelschap houden bij de augustus-mama’s, of niet?

Meiden, het gaat echt hard hier, nog even en iedereen is zwanger!

owwww damens bedankt voor jullie reacties, ik ben toch zo blij.

De test gaf echt al heel snel aan dat ik zwanger was, we konden allebei onze ogen niet geloven.

Naduah ik ben wel heel nieuwsgierig naar jouw…al getest?

Corien, Yvonne en garfield voor jullie blijf ik natuurlijk ook duimen.

Hoop voor jullie ook extra mooie feestdagen.

Ik kom net terug van een weekendje Limburg… kijk op KOK en zie 8 zwanger !!! Ik dus snel op zoek naar WIE … Yona dus !!!

Yona : gefeliciteerd !!!

Marlous, dikke kus voor Mateo. Heeft hij veel last van zijn oorontsteking, of valt het wel mee ??

Ke, foto ziet er mooi uit !!

We hebben een gezellig weekend limburg achter de rug. We hebben bij mijn moeder geslapen en zijn bij een aantal vrienden en familie langs geweest. Lekker pronken met onze zoon :smiley: :smiley:

Yona, gefeliciteerd

ik heb een rare dag geahd gisteren, in de ochtend hebben we de begravenis van mijn oom gehad en peter en ik zijn daarna doorgereden naar Belgie, naar mijn vriendin die vorige week was bevallen. Een prachtig ventje bewonderd. En tussen de sneeuw stormen en halgebuien zijn we terug gereden.

Peter wilde dat ik vrijdagavond een test zijn doen ipv gisteren, omdat dat toch al zo’n dag van emoties is. Goed, dat heb ik dus vrijdagavond gedaan, vrijdag was mijn nod, maar er kwam geen tweede streepje…

… maar ik ben ook nog niet ongesteld.

we wachten het maar “rustig” af. Ik voel me nog steeds niet anders als anders, zo af en toe een zeurende buik, alsof de ongesteldheid er wel ieder moment aan kan komen.

Jeetje damens ik :oops: bloos :oops: helemaal van al die reacties.

Harstikke bedankt, volgens een calculator op baby brabbel zou ik uitgerekend zijn op 27 Augustus 2006 :smiley:

Maar ja dat zou natuurlijk ook zomaar een paar dagen later zijn, ach wat maakt het allemaal ook uit, ik ga eerst heerlijk genieten.

Yvonne een heerlijk weekendje gehad daar in limburg?

Hopelijk zal voor de rest van de groep ook snel een positivetest volgen, ik gun het iedereen zo.

ik doe trouwens mijn best om al die zwangerschapshormoontjes te vangen, maar vangen was op de basisschool al niet mijn sterkste kant :slight_smile: