yona gefeliciteerd meid!
Yona, GEFELICITEERD!!! Joepie!! :inlove: :mrgreen:
Marlous, beterschap he! Sneu voor Mateo. Nie leuk!
Ke, mooie foto zeg. T ziet er prachtig uit, mooie pakken ook zo te zien.
Waar ging de voorstelling over?
Hier alles ok. Naar een kerstmarkt geweest hier bij een tuincentrum. Ben eindelijk niet meer zo vermoeid en misselijk meer! Echt heel fijn!!
Ik heb al een echo gehad woensdag en alles was goed! Ik was eerder gegaan, omdat ik me zorgen maakte om het oud bloedverlies dat ik elke dag heb. Soms ook met wat rood.
Maar ze kon niks vinden en alles zag er prima uit. Dus wij ook weer gerust gesteld en blij!
Yvonne, pronken met jullie zoon. En het is ook zo’n lekkertje, zou hem graag weer een keer willen kroelen hoor. Hij was een van mijn favorieten… :oops: :inlove:
Mateo is wat ziekig en hangerig. Verder zit hij af en toe aan zijn oor, maar echt super veel last lijkt hij niet te hebben gelukkig. Ik hoop dat het snel afzakt. Nu heeft het wel weer lang genoeg geduurd…
Corien…oooh dat had ik ook bij Mateo. Ik op mijn NOD testen. GEEN UITSLAG :wall:
Dat is zo raar, ik had de volgende dag weer getest en had een dikke plus. Ik blijf voor je hopen…
Oooh Biebs, vervelend he, dat bloedverlies.
Ik val in de herhalling (zie boven) maar dat had ik dus bij mateo ook. Ik heb toen wel gelijk een echo aangevraagd hoor. Ik wilde het zeker weten.
Ik ga mijn poppetje in bed doen.
Nee Yona!!! Je meent het Zwanger!!! Zie je wel!! Gefeliciteerd meid!!! Kon je gezellie bij de aug. mama’s kletsen???
Verder alles goed met jullie dames?? Hier wel was vandaag zo moe heb al thomas zijn tukkies meegeslapen… poeh he… Verder niets aan het handje.
Nou Corien ik hoop dat er snel een positieve test aan komt voor jou!!!
He Biebs fijn dat je een mooi echo had!!! Dat doet je gevoel vast goed!!!
Arme MAteo, :-*
Corien, ik blijf ook voor jou duimen dat het toch heel snel een positieve test wordt !! :thumbup: :thumbup:
Yona, het was heel gezellig in Limburg. Ik heb daar vroeger gewoond, dus heb daar nog veel vrienden en familie wonen. In zo’n weekend hoppen we dan ook bij veel mensen even binnen om lekker bij te praten.
Biebs, gelukkig ben je weer gerust gesteld. Mooi is dat hè, zo’n echo van je kleine garnaaltje !!
Marlous, gelukkig heeft Mateo er niet zo heel veel last van. En als ik een keer in de buurt van Amsterdam kom, spreken we wel af voor een bakje koffie (of als jij in Vlissingen komt ) want ik wil natuurlijk ook weer kroelen met Mateo.
Ik was vanmiddag zo trots op Kylian : hij ging voor het eerst helemaal zelf zitten vanuit een buikligging :inlove: :inlove: Het duurt volgens mij nog maar een paar dagen en dan kruipt hij gewoon de hele kamer rond. Nu is het nog wat schuiven op de buik, en dan vooral in z’n achteruit
:dance: :dance: :dance: :dance:
Voor Kylian!!!
@lientje wrote:
En als ik een keer in de buurt van Amsterdam kom, spreken we wel af voor een bakje koffie (of als jij in Vlissingen komt) want ik wil natuurlijk ook weer kroelen met Mateo.
DATE!!!
Corien,
Dat gevoel hebben veel van de zwangere meiden ook gehad hoor, dus het zegt nog helemaal niks. En misschien hoef je al niet eens meer te vangen, omdat je al genoeg hormoontjes hebt. Ik hoop het voor je
Groetjes Garfield
Hoi dames,
YONA WAT FANTASTISCH!!! Gefeliciteerd! Het is je zo gegund…
Hier zijn helaas de :evil: doorgebroken… ik voel me zo stom…
volgende ronde beter…
Liefs, naduah
hè Naduah, wat vervelend. Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt !!
Officieel is vandaag mijn NOD dag, maar mijn gevoel zegt dat ik die pas volgende week maandag heb. Daar ga ik dan ook maar van uit. Ik voel nu nog helemaal niets. Niet zwanger, maar ook niets van een naderde ongi. We wachten rustig nog een weekje af… voor zover ik daar rustig onder kan blijven :?
groetjes
Yvonne
hoi hoi
ben helemaal vergeten te vertellen hoe het vrijdag bij de gynaecoloog was.
ik ben goed gekeurd mijn bloeddruk was gezakt :dance:
En weeer een echo gehad heb zo een hele rits foto’s voor ie geboren is
Je zag echt al alles zijn oortje zijn wervels neus en mond en natuurlijk een mooi kloppend hartje.
Mag nu over 4 weekjes terug komen dus das wel fijn dat alles zo goed gaat :inlove:
He NAduah balen meid, maar waarom voel je je zo stom??? Dat is toch nergens voor nodig??? :-*
Hè Naduah, balen zeg. Had zo’n goede hoop voor je Nou, volgende maand hopelijk meer geluk.
Yvonne en Corien, wel spannend bij jullie nu hoor! Ik duim!!!
Ilse, super dat je bloeddruk is gezakt!
Biebs, wat gaaf dat je al een echo hebt gehad. Kan me wel voorstellen dat je ongerust was door dat bloedverlies hoor. Maar gelukkig weet je nu dat alles goed gaat. Ik heb vanmorgen bloed laten prikken en meteen maar even een afspraak voor de 1e echo gemaakt. Dinsdag 3 januari gaat het gebeuren. Nog 2 weekjes! De balletuitvoering stond trouwens in het teken van kerst. Er was een heel kerstverhaal waar alle dansen in pasten. Niet zo heel origineel (al was het verhaal wel heel leuk), maar we hadden nog nooit eerder een kerstvoorstelling gehad en ik vond het echt super. Toch een heel apart sfeertje.
Marlous, beterschap met je zieke mannetje. Wel sneu hoor, oorontsteking. Hopelijk knapt 'ie snel op!
Corien, ik zal de hormoontjes voortaan laten rollen, dat vangt makkelijker
xKe
ooeeeeh spannend he Ke…Ik heb hem ook op 3 januari…Om 8:30, jij???
Malous hoe gaat het nu met mateo :?: Hopelijk knapt hij snel op, is altijd zo sneu als ze nog zo klein zijn.
Dezelfde dag de echo als ke, das toch ook toevallig :!:
Corien vandaag al 4 dagen overtijd meid…wanneer ben je van plan weer te testen :?:
Spannend hoor, ik had voor me NOD en nu ook zo zeurend gevoel in me onderbuik (net of je ongi bent). Niet continu, maar toch ik blijf voor je duimen :!:
Ilse wat heerlijk dat je bloeddruk gedaald is, en al een hele rits echo’s gaaf hoor.
Biebs jeetje ik kan me voorstellen dat je in de rats zit met dat bloedverlies, gelukkig hebben ze je nu wel gerust kunnen stellen d.m.v. een echo.
En alles is :dance: goed :dance: , dus lekker verder gaan genieten.
Ke haha de bloedafname is gelukt, nu op naar de echo :!:
Was je ook al bij de verloskundige geweest :?:
Erika ja ik praat nu ook mee bij de augustus mama’s. Hoe gaat het nu verder met jouw, al veel last van zwangerschapskwaaltjes :?:
Wel een raar iedee hoor dat ik nu over zo 8 maanden moeder ben klinkt zo vreemd.
Yvonne hopelijk kun je snel positief testen, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je.
Super dat Kylian nu al van buikligging naar buikschuif(kruipen) is :dance: :dance: :dance:
Naduah balen dat je ongi bent geworden. En stom is het helemaal niet je had zoveel verschijnselen, ik dacht echt dat je zwanger was.
Hopelijk januari jouw ronde, is cliche maar toch.
Garfield voor jouw wordt het ook spannend zegt 26/12 jouw NOD, zou wel een heel speciaal kerst geschenk zijn
hallo lieve meiden,
alles goeds ? ik las kylian kunnen zitten beetje? supergoed zeg gefeliciteerd!!!
Erika en marlous hoe gaat het?
Yona meid heerlijk he zwanger? ik las het en feliciteerde je al, hoe voel je je je meid?
Nou voor de rest succes , ik zelf zit in de klusdagen/weken, maar komt er helaas niet van, zou wel jammer zijn want moet op mijn verjaardag mijn nod hebben hihih,
maar goed ik denk even dat het deze maand niet zal zijn,
as donderdag mag ik naar de gyn en toch stiekum best wel nerveus terwijl ik alllen even heenwil om vragen te stellen nav de b12 en zwangerschap, ik meen erika die me al es wat geruststelde , want ze kent iemand die het ook heeft en injecteerd ,maar toch stelt me het me denk ik ook wel gerust om es de vragen te stellen aan een gyn, ook heb ik nog wat andere vragen mbt mijn miskraam enzo, dus we weet wordt ik wat wijzer.
Nou ik ga weer, we zitten druk in de verhuizing van mijn zus en zwager, ik en zus hebben de afgelopen dagen vanaf donderdag alleen met zijn 2en een heel huis geverft ( nieuwbouw) werg lastig met die kale muren maar wel erg fun , hgihi maar wat een uren werk zeg.
Nou meiden toedels, en sorry dat ik even niet op iedereen persoonlijk inga.
:-* bianca
Hoi Marlous, toevallig zeg, op dezelfde dag de echo. Ik heb 'm wel ietsjes later, om 9.10.
Yona, ik was afgelopen donderdag naar de vk geweest. En 12 januari moet ik weer. Nu alleen maar vragen gesteld en bloeddruk opgemeten.
Bianca, kan me voorstellen dat je het prettig vindt om even met de gyn te praten om je onzekerheden weg te nemen. Succes donderdag! En succes met klussen, een mooie positieve test zou wel een heel mooi verjaardagscadeautje voor jezelf zijn!
Garfield, zou inderdaad een mooie kerst voor je kunnen worden… spannend hoor! Ik duim voor je!!! :thumbup:
Vanavond afscheid nemen van mijn balletgroepjes. Stop bij één van de balletscholen met lesgeven. Bij de andere ga ik nog een maand of 2 door en dan stop ik ook. Vind het vreselijk moeilijk, maar het gaat gewoon niet meer, met al dat reizen enzo. Zal wel een raar avondje worden straks…
xKe
Hier alles goed al moet ik zeggen dat ik me vandaag voor het eerst met vlagen flink blehhh voel. Niet echt misselijk meer mijn maag die ff omdraait… en dan moet ik natuurlijk precies vandaag werken… nou ja…
Overmorgen kerstinkopen doen… Wie kopen voor iedereen wat, voor m’n moeder heb ik alw at de rest moet nog, gelukkig weet ik al wel wat voor iedereen…
Hub heeft vanmiddag een afspraak bij de reumatoloog om te beginnen met de nieuwe medicijnen heb gisteren ff de bijsluiter gelezen poeh he, het wordt ook gebruikt bij allerlei vormen van kanker… klinkt dus behoorlijk heftig nou ja als het maar werkt, en snel een beetje want zoals hij er nu bij loopt wordt het niet snowboarden met de wintersport en dat zou jammer zijn…
Yona Ik was je al tegen gekomen bij de aug.mama’s Gezellig. Ineens ben ik niet meer alleen. Jij en Marlous!!!
Ja ik kon het de eerste keer ook moeilijk bevatten dat ik moeder zou worden ook omdat je dan nog niet weet hoe het gaat voelen enzo. Maar het is toch echt zo!!!
Ik voel me prima alleen soms wat ongi klachtjes in me onderbuik, maar schijnt wel normaal te zijn.
Me vanmorge aan gemeld bij moeders voor moeders, vreemd hoor dat dan opeens iemand je zo feliciteerd met zwangerschap.
Erika ik hoop dat de medicatie snel aan slaat bij je hubbie, en van bijsluiters wordt je meestal niet zo vrolijk soms denk ik wel ik kan er alleen maar zieker van worden.
Succes morge met de kerst inkopen, heb de kado’s gelukkig al in huis .
Ke jeetje afscheid nemen van 1 van je baletgroepjes lijkt me niet makkelijk. Succes vanavond.
Bianca hopelijk kan er nog lekker geklust worden.
Maar het vreemde is dat ik deze maand je minst knuffeld hebt maar wel het resultaat heb wat ik heel graag wilde.
Succes donderdag bij de gynaoloog :!:
Nou bianca an wordt dit jou maand en je verjaardag en je denkt dat het hem niet wordt!!! Ik had dezelfde symptomen, hihi, alleen was het niet jou verjaardag maar die van Thomas!!!
Ik hoop het echt voor je!! Als ik het iemand gun :-*
Ja meid als ik je niet meer spreek voor die tijd suc6 donderdag. Ik hoop dat hij duidelijke antwoorden voor je heeft want daar wacht je nu toch al een tijdje op!!!
Ja mijn vriendinnetje heeft ook geinjecteerd en heeft een geweldige mooie knul rond lopen!!! Alles kan dus!!!
Liefs Erika