Michar pff ik ben er helemaal stil van, weet even niet hoe ik moet reageren.
Neem de tijd om dit alles weer te verwerken, sterkte :!:
Marlous balen zeg ongi geworden.
Hopen op meer geluk de volgende, weet het is een dood doender.
Dan is de hoop deze maand nog gevestigd op Ilse, Daanthuh en Corien volgens mijn. Ik blijf duimen voor de laatste NOD deze maand.
Nou gisteren had ik echt het gevoel van zwanger te zijn ontzetten misselijk tot kokhalsen aan toe gevoelige borsten.
Dus vanmorge toch maar getest 2 dagen voor NOD was ook me eerste test, maar die was negatief.
Dus ga er nu maar vanuit dat ik niet zwanger ben, maar de verschijnselen blijven
@Marlous wrote:
ben ongesteld geworden…
nou zeg, verdorie meid, klote hoor,

Ach, dooddoener of niet…het is nu eenmaal zo 8)
maar goed, ik baal misschien meer van die lange cyclus die ik nu schijn te hebben…
ja helemaal begrijpelijk datop dit momentje daar wel heet meest van baalt,
ms enik hoop dat voor je is het net als bij een malig,
ik had vorige maand ook een lange cyclus en nu deze maand weer een normale,
ik hoop het voor je!
twee-malig dan
Had vorige maand 33 en nu 35…
sorry :oops:
:-* maar ik blijf dan toch maar duimen dat ie dan de komende maar goed is :thumbup: :thumbup:
Ik ook…
Voor iedereen…
Ik ook :-*
zo nu ga ik effe mannie helpen de schilderijtjes ophangen, effe verfraaiing in de woonkamer hihi
nu de gordijnen nog :roll:
doegie
Balen Marlous… wel raar dat je cyclus zo kan veranderen… Ik sta er af en toe nog steeds van te kijken van zwanger zijn met je doet of heeft gedaan.
Zo kwam ik gister tot besef dat ik dit hele jaar en vorig jaar toen ik zwanger was nog geen last van hooikoorts heb gehad… Dat is dan natuurlijk wel prettig Weet niet of het door zwnager zijn komt, maar is wel erg toevallig.
En dan die emoties… poeh he… ik kan overal wel om huilen nog steeds!!
Doet Thomas iets grappigs? daar gaat mama weer… een bevalling op tv?..haal de doekjes maar…
Michar, sjit meis, bah wat naar! Heel veel sterkte en hier vandaan een knuffel voor jullie.
Marlous, balen voor je . Zo’n wisselende cyclus is ook niet alles nee. Get!
Erika, dus nog steeds erg emotioneel. Ik hoor dat wel van meerdere moeders. Zelfs Daphne Deckers had het er op tv over!
Wel lekker dat je geen last van hooikoorts hebt gehad al die tijd!
Yona, het is nog niet verkeken toch! Je zit nog voor je NOD. Er is dus nog wel kans voor je toch!
goeiemiddag
ben weer terug van praag.
Wat erg voor je michar ik hoop dat je veel troost vindt in je fam. je kunt ook altijd je verhaal bij ons doen.
Praag was harstikke leuk alleen super vermoeiend heb me benen onder me lijf uit gelopen overal bergen en trappen.
Mijn kuiten en voeten doen echt zeer.
Ben trouwens nog steeds niet ongesteld durf eigenlijk geen hoop te hebben.
De vorige keer kreeg ik na 17 dagen nog een bloeding of het ongesteld het is geweest of toch een miskraam tja dat weet ik niet.
Wil morgen ochtend wel testen hoewel ik nog niet echt een posotieve test verwacht maarja ben wel nieuwsgierig.
Veel succes met het klussen deze maand en een dikke knuffel voor michar
OH ilse spannend!!! :thumbup: :thumbup:
Ilse wat spannend :thumbup: :thumbup:
Hopelijk bij jouw een SUPER positive test :-*
Spannend zeg tjonge, hopelijk een zwangere er bij hoor,
ik heb een gedicht geschreven kwam zo in me op en heb het direkt opgeschreven, om niet te vergeten, staat in hk ,
hier alles verder goed
Groetjes bianca
Jeetje wat een mooi gedicht bianca… wordt er gewoon stil van binnen van.
Heel mooi geschreven…en hoop ook dat jouw wens snel vervuld mag worden.
Hey Lous…
Wil je me wel weer toevoegen aan de lijst???
Ik kan niet zonder jullie en ons wens blijft hetzelfde, dus we gaan er weer voor als de tijd rijp is.
Maar ik ben nog steeds een au.stopper
Lous, balen dat je ongi bent geworden en dat die cyclus zo lang is ! Hopelijk volgende maand beter (een cyclus van 9 maanden :?:
)
Ilse, spannend
:thumbup: :thumbup:
Oh, ik ben super-benieuwd…
Oh Michar, ik lees het nu pas… wat erg! Sterkte meis, en hopelijk krijg je snel een nieuwe kans om zo gelukkig te worden.
Marlous, sh*t dat je toch ongesteld bent geworden. Zo’n lange cyclus is ook flink balen zeg. Gatver.
Yona, een negatieve test 2 dagen voor je NOD hoeft inderdaad nog helemaal niets te zeggen (wel leuk om te lezen dat ik niet de enige doos ben die zich niet in kon houden…). Maar zolang je nog niet ongi bent is alles nog mogelijk!
Ilse, spannend!!! Heb je al getest? Praag was leuk dus? Kon ook niet anders! Nou, ben heel benieuwd, een zwangere erbij zou toch wel leuk zijn.
Hier gaat alles z’n gangetje. De rode duivels zijn nu volop aanwezig, maar gelukkig deze keer weinig buikpijn ofzo. Valt weer mee.
Zaterdag opgetreden en ging super. Alleen het bijbehorende feest was vreselijk. Meer een bejaardensoos… Maar goed, toch wel lol gehad. En een groep jonge leerlingetjes (10 of 11 jaar, en een talentje van 8 jaar) heeft ook opgetreden en die vonden het helemaal geweldig. En ik heb weer lekker kunnen moederen, hihi.
Gisteren was m’n schoonmoeder nog even op bezoek en later ook m’n schoonzusje met haar kids. Toen hebben we toch maar verteld dat m’n spiraaltje eruit is en dat we graag een kindje willen. Schoonmoeder in tranen, zo blij. Schoonzusje ook helemaal blij en bood al aan om op te passen (alsof ze het nog niet druk genoeg heeft met 3 zoontjes…). Toen kregen we ook te horen dat m’n andere schoonzusje, die eigenlijk geen kinderen zou kunnen krijgen, nu waarschijnlijk toch via IVF zwanger zou kunnen raken. Dinsdag hoort ze meer en als het kan dan gaan ze er ook voor. Mag het officieel nog helemaal niet weten, maar m’n schoonmoeder kon het ff niet voor zich houden. Hoop nu echt dat het bij m’n schoonzusje allemaal kan, zou zo super voor ze zijn. En wie weet zijn we dan straks wel samen zwanger!
Natuurlijk wil ik je toevoegen Michar…Wat is je NOD…
ilse, spannend…ik denk aan je…
Ik heb dus wel voor het eerst sinds de bevalling last van mijn ongesteldheid. Buikpijn, rugpijn en supersjagie…
Dus als ik hier niet vaak ben dan weten jullie het…
Bianca, mooi gedicht, recht uit je hart… :-*
Ke, dat zou cool zijn, allebei zwanger, ik hoop het voor jullie allebei…
Volgende maand misschien…
:dance:
hoi hoi
doordat ik vanacht zo moe was van de lange ries uit praag ben ik helemaal vergeten de test te doen vanochtend vroeg
En durf hem eigenlijk niet nu te doen tis nu 3,5 uur geleden dat ik geplast heb zal dan wel niet genoeg hormonen erin hebben ?
Denk dat ik maar moet wachten tot morgen ben wel nieuwsgierig hoor maar zoals ik al denk durf eigenlijk niet te hopen.
Maar zelfs me vriend begint er nu al blij om te worden.
Terwijlie het vorige maand nog zo stom vindt dat ik zoveel testen nu zit ie echt te wachten op de test morgen.