Augustus 2005 stoppers deel VIJF (4 zwanger van de 16)

Ke,

Ik hou ook wel van jouw manier van met cijfertjes omgaan.

Let’s hope so!!!

Groetjes Garfield

hmmmm vandaag was dus mijn nod met een cyclus van 33 dagen…het gaat toch niet langer worden he :evil:

Nou Marlous, wie weet ben je wel gewoon hartstikke zwanger… al bedacht wanneer je gaat testen?

Mijn ongi is echt vreemd. Gisterenavond opeens helemaal niets meer, en nu weer een héél klein beetje. Gaat wel lang duren zo, vrees dat het ergste gewoon nog moet komen. Gats.

Ik heb nu wel een beetje lage buikpijn en rugpijn…

Eventueel ga ik vanavond of morgen testen…

Ik wilde niet meer zo snel testen, maar ik kan het niet laten… wat is dat toch… :roll:

Hihi, tja, ik kon het dus uiteindelijk ook niet laten. Jij wacht dan iig nog tot op of na je nod… Maar ja, je bent wel van een lange cyclus uitgegaan toch? Dus misschien heb je dan wel langer gewacht dan je denkt en ben je nu al 5 dagen overtijd… Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar je weet het nooit.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

succes marlous :pray:

Spannend Marlous!!

Jemig Marlous, je maakt het wel spannend hoor!!! Ik hoop het zo voor je!!!

Hier verder alles rustig. ballen weer buiten, lekker warm binnen… Kindje slaapt, mannetje is autotje plakken, vrouwtjes zit te kokken.

Wat wil je nog meer… oh de bel…

Zo daar was ik weer, m’n schoonpapa, moest ff een boor hebben…

Ik hoopte dat hte de postbode was het nl zo’n combisleeper besteld voor Thomas…hmm zal dan wel weer na het weekend worden.

Hey meiden,

Hier een berichtje van een verdrietig mens.

Ik heb dus een miskraam gehad :cry:

Dus Marlous, als je zo vriendelijk wil zijn om bij mijn naam geen zwangerschap neer te zetten, zal ik weer van voor af aan beginnen.

Misschien dat ik even niet zoveel typ hiero, maar ben nu even knap verdrietig, maar laat gauw weer wat van me horen

Jeetje meid wat vertel je me nou… Ik ben er helemaal stil van. Wat ontzettend erg voor jullie… Hoe is het nu verder met je dan???

Jeetje he ik weet verder even niet wat ik moet zeggen…

Heel veel sterkte met dit verlies.

Veel lief Erika

Ik voel me kl*te, ik ben enorm teleurgesteld, maar het is beter dat het nu is.

maar goed, het voelt gewoon niet fijn en ben erg verdrietig, maar ik kan er niks aan veranderen, en ik moet er niet teveel bij nadenken.

Nee, het voelt zeker niet fijn… je was zo gelukkig en dan ineens is dat over en voel je je zo… van het ene uiterste in het andere…

Wees maar verdrietig, teleurgesteld en alles wat je voelt het is ook niet niks…

Dikke knuffel :-* Erika

He bah meis…

Wat vervelend voor je…

Dikke kus voor jou en ik zal het veranderen hoor…

He michar wat een verdriet zeg. veel sterkte meis! :-*

Lousje, ga us testen, ik ben zooooo benieuwd :inlove: :mrgreen: ik duim voor je!

Kus Jo

Heel veel sterkte Michar… :-*

Succes Marlous! :thumbup:

hey lieverd, michar meid, heel veel sterkte,

kruip maar lekker tegen harm aan , om te huilen boos en verdrietig te zijn, het verwerken kan best wel even durren, neem de tijd meid,

alle goeds ennogmaals je weet waar ik ben he?

Michar, wat erg voor jullie. Heel veel sterkte en een dikke kus.

ben ongesteld geworden…

Ohhh Marlous meid, wat kl*te voor je!

Op na de volgende ronde