Augustus 2005 stoppers deel VIJF (4 zwanger van de 16)

Biebs we misten je al, leuk dat je er weer bent :!:

Was ff vergeten dat je aan het verhuizen was. :wall:

Gelukkig konden andere me daar aan herinderen.

Haha en die dozen dat duurt nog wel ff voor ze allemaal uitgepakt zijn.

Maar en bevalt jullie huis :?:



Corien ik vindt dat we ook een erg gezellig clubje hebben.

Werkt gewoon verslaafd, moet gewoon iedere keer ff kijken of er iets nieuws is.

Hopelijk komt die moeheid van een zwangerschaps kwaaltje :mrgreen:



Ke knap hoor dat je er zo boven op bent gekomen, helemaal omdat je nog steeds in dat wereldje mee draaid.

Petje af voor jouw :angel: .



Yvonne honderd veertig kilometer per dag rijden das is tegen woordig echt een opgave. Zijn het niet de filles dan zijn het wel de toren hoge bezine kosten :think:

Het lijkt me heerlijk om straks al je tijd te kunnen steken in jullie Kylian.

Ik denk dat ik nog wel zo’n 24 tot 28 blijf werken maar werk onregelmatig dus ook vaak buiten kantoor tijden.



Malous hoe was de lion king :?:

Is er nog nieuw te melden, hopelijk nog geen ongi :!:



Garfield ja je gund het iedereen dat ze zwanger worden maar je baald wel dat jij dan weer door moet naar de volgende ronde.

Ik kan je ook niets vertellen over ovulatie testen.

Zelf zit ik nu nu eind ronde drie en hopelijk heb ik volgende week goed nieuws :pray: :thumbup: :pray:



Mmmm is weer een heel verhaal geworden.

Ha Yona, ik duim voor je!!! Heb je al een voorgevoel???



Mijn ongi zet nu helemaal door, wat op zich prima is, dan is het ook weer snel voorbij, alleen is nou morgen m’n ergste dag denk ik en dat is precies de dag dat ik op moet treden. En daar baal ik wel een beetje van, want ik vind het nooit prettig om te dansen als m’n ongi zo heftig is. Maar ja, niks aan te doen.



Oh sh*t, katten slopen het huis zo te horen. Ff kijken wat ze nu weer doen…

Nou, viel mee, ze slopen vooral elkaar geloof ik… :roll:

hahahaha, het valt mee… ze slopen alleen elkaar … hihihi … zie dat helemaal voor me!



He Marlous, hebben we idd weer even niet gehoord… :think:



Tja die vermoeidheid… ik haal me niks in mn hoofd… :liar:

Ke ik weet het niet het ene moment denk ik van wel het andere moment weer van niet.

Is mijn man op gevallen dat mijn borsten groter zijn geworden.

Verder eigenlijk geen verschijnselen.

Tuurlijk hoop ik van wel 3 is scheeps recht zeggen ze, maar we wachten maar af.

Heb gelukkig weinig tijd om er aan te denken, moet veel werken de komende week:!:

En van het weekend kan ik er alleen zondag mee bezig zijn :!:

Vanaf vandaag is het mogelijk om er achter te komen via een bloedtest.

Maar werk zelf in het ziekenhuis dus ken daar erg veel mensen, dus doe het denk ik maar niet.



Corien; jij bent de hekke sluiter van de maand. Dus hopelijk een positief resutaat :!:



Ke als ze elkaar maar slopen, geeft een hoop troep hoor :wink: :!:

Haha, ben het wel gewend dat de katten elkaar slopen… is bedoeld als spelen, maar soms loopt het een beetje uit de hand. Heb één van de katten naar buiten gestuurd (de ander mag niet vanwege z’n gebroken pootje), maar aangezien het nu weer regent, zal ik eens kijken of ze weer naar binnen wil.



Nou meiden, wel weer spannend voor jullie hoor. Hoop het zo dat er toch nog een paar zwangeren bij komen deze maand! Want 3 is ook al leuk, maar het moeten er meer worden! :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

@Ke wrote:

Haha, ben het wel gewend dat de katten elkaar slopen… is bedoeld als spelen, maar soms loopt het een beetje uit de hand. Heb één van de katten naar buiten gestuurd (de ander mag niet vanwege z’n gebroken pootje)




AAAAA wat zeilig een gebroke pootje wat sneu :cry:

Ja, is echt heel zielig, hij zit in het gips nu! Over 5 weken mag het er af, dan heeft het er 2 1/2 maand om gezeten. Hij is het helemaal beu nou, zit er telkens aan te knagen. Denk dat we over 5 weken ook niet meer met 'm naar de kliniek hoeven, dan heeft 'ie al 't gips er zelf al afgevreten…

Maar het geneest wel goed en hij loopt er al weer prima op, dus komt helemaal goed. Al weten we nog steeds niet hoe het gebeurt is, blijft toch wel heel vreemd.

Tja 3x is scheeprecht zeggen ze idd;

Ik moest wel lachen gisteravond; ik had mn moeder aan de tel (zij weet dat ik gestopt ben met de pil), en ik vertelde over het forum, dat we lekker kunnen kletsen over van alles enzo en dat er nu van de 16 al drie zwanger zijn … Toen reageerde ze dat ik daaruit mijnconclusie kon trekken als je er een kansberekening op los laat… hahahaha



dan zijn we over 10 maanden allemaal ongeveer zwanger :clap: :clap:

@Ke wrote:

Ja, is echt heel zielig, hij zit in het gips nu! Over 5 weken mag het er af, dan heeft het er 2 1/2 maand om gezeten. Hij is het helemaal beu nou, zit er telkens aan te knagen. Denk dat we over 5 weken ook niet meer met 'm naar de kliniek hoeven, dan heeft 'ie al 't gips er zelf al afgevreten…

Maar het geneest wel goed en hij loopt er al weer prima op, dus komt helemaal goed. Al weten we nog steeds niet hoe het gebeurt is, blijft toch wel heel vreemd.




lijkt me ook erg vervelend voor zo’n beestje, jij heeft geen iedee waarom hij in dat gips zit.

Scheeld weer werk voor de dierenarts als hij het er zelf af haalt, hopelijk blijft het nog ff goed zitten.

Raar he dat je niet weet hoe het beurt is.

Het is in ieder geval buiten gebeurt, want daar vonden we een plukje vacht van 'm… en op z’n pootje zat een kale plek en een schaafwond… Ik ben er zelf ff goed ziek van geweest, voelde me een slechte ‘poezenmoeder’. Het moet wel echt flink mis zijn geweest, want zo’n soepel beetje als een kat breekt niet snel iets.

Maar goed, hij heeft nu een sok van mij aan, zodat 'ie niet zo aan dat gips zit te knagen en te plukken, hopelijk houdt het dan nog even!



Leuk kansberekening trouwens! Maarre…10 maanden…pfff, dat duurt nog wel lang! Weet dat het vrij normaal is dat het zo lang duurt, maar hoop toch dat het bij ons allemaal sneller gaat. Je kunt het ook zo bekijken:

1e ronde: 1 zwangere

2e ronde: 2 zwangeren erbij, dus in totaal 3

3e ronde: 3 erbij, totaal 6

4e ronde: 4 erbij, totaal 10

5e ronde: 5 erbij, totaal 15



Dus dan zijn we in 5 maanden allemaal zwanger! Heeft zo niks meer met kansberekening te maken, maar zo gaat het wel sneller :wink:



Oh, of telkens de ronde in het kwadraat:

1e ronde: 1x1=1

2e ronde: 2x2=4 (moet er deze ronde nog 1 zwangere bij, wie biedt zich aan?)

3e ronde: 3x3=9

4e ronde: 4x4=16!



Ha, nog sneller!!!

Ik kies voor de laatste optie

16 zwanger in vier maanden :mrgreen: :!: :!: :!:



Ik zit nu in ronde dus daar geef ik me dan wel voor op.

Waar kan ik me aanmelden??? KE

Hahahahahaaha

Ke, jij doet het ook leuk met cijfertjes!!!

Ik ga wat dat betreft dan wel met jouw berekening mee!!!

Ik meld me bij deze ook aan!!!

Yona, zullen we lootjes trekken? :wink:

Corien jij zat toch ook in ronde drie??

Hm, aanmelden, daar heb ik nog niet aan gedacht. Misschien bij de hcg-fee, die met hormoontjes strooit?

Oh, wat een leuke berekening. Ik kan die ronde 2 nog wel volmaken… want door mijn lange cyclus zit ik nog in die ronde :smiley: :smiley: . Maar als er nog meer mensen zijn, mogen ze wel voor hoor. Ik wil ook nog wel tot ronde 4 wachten (heb al zo’n klein hummeltje, dus een maandje extra wachten is voor mij minder zwaar)

We kunnen natuurlijk ook allemaal een beeb-in-buik vragen aan Sinterklaas. Misschien wil hij hem alvast komende maand bij ons allemaal in de schoen bezorgen :smiley: :pray: :smiley:



Ke, vervelend voor je poes, een pootje in het gips. Ik vind het ook altijd zielig als een dier iets heeft. Ik heb zelf een hamster, maar er moet ook niks zijn, anders voel ik me ook meteen slecht.



Marlous, waar ben je nou ??

Heeee.

Ik bied mij ook aan hoor… :mrgreen:



Nou hier nog niets hoor… :pray: Maar goed…Komt denk ik wel…



Lion King was helemaal GEWELDIG…

Het is 100% de moeite waard, ook voor 80 pleuries…

We zaten op rij 8 helemaal vooraan in het midden…Helemaal top…



Daarvoor nog ff sushi gegeten (ik zei al tegen Mark, als ik nu zwanger ben heb ik mij wel misdragen, met sushi en in de vakantie heeeeeeeeeeeeel erg veel wijn)…



Maar het zal wel niet, want steeds als ik voorheen dacht dat ik zwanger was, was ik het niet en de maand dat ik er niet mee bezig was (maand 10) was ik zwanger… :mrgreen:



Maar ik heb het eigenlijk druk, we krijgen visite, en ik moet het huis opruimen, maar ben te lui…Ik kan mij er niet toe zetten…Erg he… :oops:



Nou nog een poging dan maar…



zucht…



WIL NIET :snooty:

Haha, hier nog zo’n lui varken! Moet de badkamer poetsen (nou ja, moeten… ik had het mezelf voorgenomen), maar ben nog niet verder gekomen dan de kraan…



Maar Marlous, toch wel erg spannend nu!!!

Lous, fijn dat je zo genoten hebt van de Lion King. Ik zal voor je duimen dat het toch deze maand raak is… spannend hoor !! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:



bleh poetsen… moet ik van het weekend allemaal doen. want ik zit nu op mijn werk en volgend week moet ik ook de hele week werken.



alvast allemaal een prettig weekend !!