Augustus 2005 stoppers deel VIJF (4 zwanger van de 16)

MOJO is zwanger!!!

Monique-Darkangel is zwanger!!!

Ilse is zwanger!!!

Biebs is zwanger!!!





Wie l Leeftijd l Gestopt l 'ste beeb l NOD



Yona l 27 l 30-07-05 l 1e kindjel 20-11



Bianca l 24 l Aug. '05 l 1e kindje l 10-12



Jolanda l 26 l Sept. '05 l 2e kindje 16-11



Marlous l 27 l Aug. '05 l 2e kindje l 26-11



Garfield l 28 l 10-04-05 l 1e kindjel 11-11



Ke I 26 I Aug '05 I 1e kindje I 19-11



Erika I 26 I Aug '05 I 2e kindje I 06-12



Daantjuh I 26 I Aug '05 I 1e kindje I 24-10



Corien I 29 I Aug '05 I 1e kindje I 22-11



Zorro I 32 I Aug '05 I 1e kindje I 19-10



Yvonne I 37 I Aug '05 I 2e kindje I 19-12



Michar I I Aug '05 I 2e kindje I nog onbekend

Ha een nieuw deel!! Kom maar op met al die zwangeren!!!

zo nieuw deel nieuwe kansen

Wie wordt onze volgende zwangere???

JIJ?

Ja jij ja!!!



Nou ik vertelde toch laatst van mijn vriendin die haar kindje in een stuit had liggen? Ze moesten vandaag heen om te draaien.

Komt ze daar ligt het kindje gewoon goed :shock: :shock: Echo gemaakt, niets aan het handje is zelfs al ingedaald… Nou ja!! Gister nog voor controle geweest en zei de HA, ga er maar vanuit dat het een KS wordt want het ligt nog steeds in een stuit en dat je vanaf nu onder controle blijft van een gyn. Komt ze daar vandaag… niets aan de hand…

Helemaal gelukkig natuurlijk!! Ze kan gewoon thuis bevallen enzo.

Ik ben zo blij voor ze!!! Wat een topdag!!!

Ow wat een goed nieuws dus, mmm dus dat word geen pruimen geven kado,

haha nee helemaal goed natuurlijk!!!

Wat een heerlijk nieuws voor je vriendin, maar wat vreemd dat de HA dat zij.



Ja meiden, wie is de volgende???



Ik moet 6 dec. voor het eerst naar de VK.

Ik belde haar gister op en ze wist nog wie ik was en vroeg of ik Michelle ook mee neem, want ze wou haar graag zien :inlove:

Ik vond het echt heerlijk dat ze me nog herkende, zo lekker vertrouwd!



We keken gister naar BB en Harm zag dat kleine kind van Tanja en hij zij, het is toch wel heel erg mooi he, heb er wel zin in.

Ja meiden, wie is de volgende????????


Hm, ik niet, vrees ik. Nog geen rode duivels, maar wel heel erg ongi gevoel. Zal vandaag wel komen dus. Sh*t!

He bah Ke… ja, ik voel het ook altijd wel aan komen… maar zolang er niets aan de hand is…



Wat Leuk dat ze je nog kende en ook Michelle. Geeft je id een vertrouwd gevoel. Trouwens 6 dec wordt Thomas 1! Leuke dag dus voor jou en voor mij!!



@Ilse hoe is het met je? En hoe bevalt het je dochter nu ze er echt woont? Het zal wel stil wezen in huis…

Yep, nieuw deel, nieuwe kansen, niewue zwangeren :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:



Wat mij betreft zijn Ke en Marlous wel aan de beurt!!!

Ke, je weet het niet, het schijnt dat de ongi klachten ook wel lijken op de eerste zwangerschapssignalen… Daarom lijkt het mijzelf ook zo moeilijk om het te herkennen (mensen zeggen toch dat je het weet als je zwanger ben???)

Ja. dat is waar, maar heb er nu geen goed gevoel meer over. De buikpijn die ik nu heb is echt exact hetzelfde als wanneer ik ongesteld word, en ik heb verder helemaal geen kwaaltjes ofzo. Niet vaker dan anders naar de wc, geen pijnlijke borsten, niet misselijk, niet moe…

Vind het wel erg jammer als ik nu weer ongi word, maar besef wel heel goed dat dit nog maar de 2e ronde is. Nou bewijzen Michar en Monique wel dat het best zo snel al kan, maar eigenlijk mag ik niet klagen als het niet direct na 2 maanden al raak is. Dus ik wacht nog even af en dan ga ik gewoon weer vol goede moed de volgende ronde in!



Ilse, ben ook benieuwd hoe het nu met je is… en met je dochtertje natuurlijk.



En Marlous, bij jou nog geen red devils? Het komt nu toch op jou aan hoor, om het zwangeren-lijstje aan te vullen!

nee ke je moet zwanger zijn :frowning:



zit een beetje in dubio waneer zal ik gaan testen als ik over tijd ga morge ?



ik vertrek morge avond na praag en kom pas zondag avond thuis.

het liefst doe ik het samen met me vriend.

Denk dan dat maandag de beste dag is dan zou ik hopenlijk 4 dagen overtijd zijn.



Vindt het wel spannend hoor

nee ke je moet zwanger zijn


Haha, ik heb m'n best gedaan!

Maandag testen lijkt me een op zich wel slim Ilse. Tuurlijk veel fijner als je vriend erbij is en met 4 dagen overtijd heb je toch wel grote kans dat je genoeg hcg aangemaakt hebt. Maar dan moet je dus wel nog even geduld hebben...

dat worden een paar spannende dagen in praag dan ilse… Knap als je dat vol kan houden

Ke, wat jammer als het inderdaad de :twisted: :twisted: -gevoelens zijn! Maar nog even afwachten begrijp ik!

Hoeveelste ronde is dit voor jullie eigenlijk? Bij sommige meiden gaat het écht snel. Ik word erhelemaal een beetje ongeduldig van :oops:

Mijn vriend vindt dat we pas net bezig zijn, maar voor mij voelt het toch anders :think:

Volgende week eindelijk weer een periode om effectief te klussen…



Groetjes Garfield

ik moet het volhouden.



Wil het moment delen met me vriend en niet in een wild vreemde stad met vrienden.



Mijn 2 beste vriende zijn homo’s en hebben niks met kids dus niet echt de ideale mensen om dit nieuw mee te delen als ik daar test.



Dus ik wacht wel tot maandag ochtend , opzich heb ik genoeg afleiding daar in praag.



dikke knuffel voor alle dames die hun nod hebben

Jeetje weer een nieuw deel maakt het allemaal weer wat overzichtelijker.

Hopelijk komen er in dit deel een hoop zwangeren bij :!:



Ke; red devils nog niet gearriveerd :?:

Ik blijf duimen en hopen tot ze anders wel arriveren, hopelijk blijven ze vele maanden weg.



Zorro vandaag is jouw NOD, is er nog nieuws :?:



Ilse; Geniet van het schitterende Praag.

Zou het erg knap vinden als je tot maandag zou kunnen wachten met testen maar is natuurlijk wel het leukste om met je man te delen

We horen het wel of de testen maandag toch nog de kast uit mogen :pray: :!:



Garfield; voor mijn is het nu de derde ronde, hopelijk ook de laatste :!:



Michar; wat fijn dat je verloskundige je nog kende van de vorige zwangerschap. En dat ze nog zoveel intersse toonde in Michelle.

Geeft toch een welkom gevoel.



Erika; Wat heerlijk dat je vrindin nu toch thuis kan bevallen wat ze wilde, kan ze het toch zelf doen.

Hier nog niets (logisch dagen voor mijn NOD van vorige maand (33 dagen)…Maar voel mij wel erg ongesteld.

Dus het zit er hier aan te komen…



Ke???

Ke en Maloes ik blijf hopen dat het weg blijft.

Misschien zijn jullie ongi verschijnselen wel zwangerschapskwaaltjes :smiley: