Augustus 2005 stoppers deel VIJF (4 zwanger van de 16)

Ilse, nog even tot maandag in spanning dus!!!

Yona, we gaan voor de drie keer is scheepsrecht hè :lol:

Zou echt geweldig zijn!

Volgende week de klusperiode, hopelijk lukt het om dit keer om de dag te klussen. Als ik het hier zo lees, is dat toch dé manier?!



Groetjes Garfield

Ja Ke, ik ben nu ook wel erg benieuwd hoe het met jouw gaat!!!

hoi hoi



vandaag is de dag , maar voel helemaal niks.

geen buikpijn ben niet sjaggie en heb geen behoefte aajn chocola.

Heb het gelukkig te druk om de hel;e dag over na te denken :slight_smile:

Zo me tas inpakken, nog ff boodschappen doen.



ik had toch verteld 2 weekjes geleden dat manlief ziekjes was, hij’s gister na de huisarts geweest blijkt ie al 2 weken met een longonsteking te lopen.

Dus hij heeft antibiotoca gekregen en pijnstillers.

Hij’s gewoon mobiel en kan de hele dag achter de pc hangen dus ik ga gewoon na praag.



Moet nog 1 wasje draaien , had ik eigenlijk gister moeten doen maarja ben van de uitstel :frowning:

En nu moest ik het net doen anders heb ik niet me lekkere warme kleren.



nouw succes dames

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ke hoe is het bij jouw, we zijn nieuwsgierig :!:



Zorro is er bij jouw nog wat te melden, jouw NOD was gisteren :!:



Marloes hoe gaat tie bij jouw, jij loopt ook al op het eind van je cyclus, al kwaaltjes :?:



Ilse ook bij jouw is het spannend.

En nog geen ongi verschijnselen dat geeft hoop :dance: !

Balen dat je man nu een longontsteking heeft, hopelijk knapt hij snel op van de antibiotica.

Maar in ieder geval wens ik je hele fijne dagen toe in Praag, geniet er van :!:



Nou damens spannend hoor zijn er nu wel een hoop damens achter elkaar, haha houdt de spanning erin… :thumbup:

Oh wat wordt het spannend deze week.



Ke, hoe is het vandaag ?? nog steeds geen :twisted: :twisted:



Marlous, lekker hoor dat Mateo zo’n heerlijk beertje is !! dikke knuf en wie weet ben je toch zwanger.



Oh, wat een plaatje van een keuken !!! :inlove: :inlove: :inlove:



Hier pas de tweede ronde omdat ik natuurlijk een lange cyclus heb. Ben dus ook best een beetje jaloers op al die meiden met een mooie korte regelmatige cyclus.

Ik ben de komende twee weken aan het werk, dus ik weet niet of ik veel tijd heb om te schrijven, maar ik kom regelmatig even kijken of er nog nieuws is.

Yvonne ik ben niet een beetje nieuwsgierig maar wat voor werk doe je als je nu twee weken moet werken?

Ik me best voorstellen dat je soms wel wat jaloes bent op al die meiden die een korte regelmatige cyclus hebben.

Maar hoor hier ook soms verhalen dat teunisbloemolie een gunstige werking kan hebben op je cyclus. Op de duur en regelmaat van je cyclus.

Ilse , beterschap voor je hubbie hopelijk slaat de ab aan en is hij snel weer beter!



Heel veel plezier gewenst in praag hopelijk heb je het naar je zin daar,



Ke en zorro al nieuws?



Tjee wat een spannign weer zeg, hopelijk toch nog zwangeren op het lijstje!



Lientje ik kan me best indenken hoor die gevoelens van toch jaloezie, is ook best verwarrend voor je een onregelmatige cyclus,



hopelijk ben je snel zwanger meid! TOYTOYTOY!

Yona, ik ben quality engineer. ik doe allerlei projecten om sneller, beter te werken (kwaliteit verbeteren) of geld te besparen voor mijn baas. Voordat Kylian geboren was werkte ik 40 uur per week. Ik heb meteen na het zwangerschapsverlof mijn ouderschapsverlof opgenomen en hoef nu maar 20 uur per week te werken tot het einde van het jaar. Echter ik heb wat zitten schuiven waardoor ik volgende week 40 uur moet werken en dan ben ik in week 45 helemaal vrij. Zoals ik mijn uren gepland heb, komt het neer dat ik nu 2 weken full-time moet werken (woensdag tot woensdag).

En ik heb mijn ontslag al ingediend. vanaf 15 december ga ik full-time genieten van mijn ventje. Ik ga een paar jaar thuis blijven !



En die cyclus : ik heb er al twee jaar voor bij de gyn gelopen in het verleden en zelfs daar kregen ze het niet regelmatig. Ik heb nu ook geen zin meer om vanalles uit te proberen en daar weer mee bezig te zijn. We hebben gewoon een langere klusperiode en dat vind ik relaxter dan vanalles uit proberen. Maar blijft feit dat ik soms wel eens denk : lekker zo’n cyclus van 28 dagen, zou ik ook willen !



Ilse : veel plezier in Praag !! en maandag met testen :pray: :pray:

Nou dames, lief dat jullie aan me gedacht hebben en sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitten. M’n lijf liet mij ook behoorlijk in spanning zitten moet ik zeggen, want tot vanmorgen nog niks te bekennen. Maar ging net naar de wc en ja hoor, de eerste rode duiveltjes zijn gearriveerd. Blèèèh!

Nou ja, weet dat ik m’n gevoel in ieder geval best kan vertrouwen, want ik had gisteren echt zo’n ongi-buikpijn. Gelukkig was m’n vriend die middag vrij, zodat ik wat afleiding had en niet iedere 5 minuten naar de wc ging. Maar toen er 's avonds nog niets was had ik stiekem toch weer goede hoop. Nou, die goede hoop is nu dus weg, en m’n vriendje is natuurlijk weer op z’n werk. Dus ga ik de poezen maar heel erg knuffelen. Die merken toch altijd zo goed aan me als ik verdrietig ben.



Maar Marlous, Zorro en Ilse, voorlopig is de hoop dus op jullie gevestigd! :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Ilse, heel veel plezier in Praag! Hoop dat het weer een beetje meezit, dan is het echt een hele mooie stad. Zou er ook nog wel eens heen willen, want heeft veel indruk op me gemaakt (ookal was ik toen nog maar 13). En hopelijk staat je nog iets moois te wachten als je thuiskomt!

Wel vervelend dat je vriend longontsteking heeft. Maar met medicijnen is hij er vast zo weer bovenop!



Yvonne, moet zeggen dat je baan wel leuk klinkt. Maar lekker fulltime bij je mannetje is (ook voor hem) natuurlijk super fijn.

Kan me voorstellen dat zo’n lange cyclus vervelend is zeg! Ik had nu een cyclus van 31 dagen en dat vond ik al lang. Wel knap van je dat je er nu nuchter over kan denken en het gewoon afwacht. Dat scheelt waarschijnlijk toch een hoop stress.



Weet trouwens niet wat ik nu aan moet houden voor m’n volgende nod. Denk dat ik het maar op 30 dagen hou. Ik had wel vaker een iets langere of iets kortere cyclus, maar toch gemiddeld 28 a 29 dagen. Heb alleen geen zin om weer voor niets zenuwachtig te worden, dus plak er maar een dagje aan. Zal het zo meteen ff veranderen…

Yvonne; Klinkt als een uitdagende baan.

Maar fulle time een jaar bij je mannetje zijn lijkt me ook heerlijk.

Kun je naar dat jaar weer aan de slag bij je huidige werkgever dan?

Ja als het dan ook door een gynacoloog in twee jaar niet lukt om je cyclus regelmatog te krijgen, dan wordt het gewoon extra lang klussen.

Wat ook niet echt vervelend is te noemen :inlove:



Ke; balen dat rode :evil: toch zijn gearriveerd.

Hoe voel je je nu :?:

Ik hoop voor jouw de volgende ronde meer geluk (ik weet dat dat een dood doener is) Sterkte.

Goedenmorgen dames…



Heb het vandaag erg druk…



Moet met Mark naar de ha, dan Mateo naar oma brengen, snel naar huis om om te kleden en dan naar scheveningen!!!



LION KING…



Heb er zo’n zin in…



Hier ongesteldheidskwaaltjes hoor…dus het zit er aan te komen…

Morgen is mijn NOD…ik snap die ticker niet, maar morgen is het 33 dagen geleden, net als de vorige keer…Raar hoor, dat ik nu opeens een cyclus van 33 heb, terwijl het normaal altijd 28 was…En na de bevalling voor dat ik weer begonnen was met de pil was het ook 28…zal wel goed zijn…

Ik wacht af…



Druk druk druk…



Kussies

Voel me niet echt happy, maar dat is natuurlijk bij iedereen zo als de red devils er zijn. Ik haat die dingen!

Gek genoeg was het eerst dat ik dacht: “gats nou ben ik zaterdag ongi en dan moet ik optreden met ballet.” Nou ja, bij dat optreden hoort wel een hele feestavond en nu kan ik gewoon lekker een wijntje drinken. Als ik niet zou drinken zou ook meteen de hele balletschool weten hoe ver het was (al mijn seniorleerlingen), want ik heb het al een jaar alleen maar over kinderen (of over wijn :wink: ), geloof ik…

Maar goed, ik ga verder niet bij de pakken neer zitten. Al zou ik wel een knuffel van m’n vent kunnen gebruiken nu…



Yona, bij jou duurt het ook niet lang meer voor je NOD er is. Meid, ik duim voor je, en voor alle anderen, dan heb ik ook wat te doen voor de klusdagen er weer aan komen. :wink:

Oh Marlous, leuk de Lion King!!! Veel plezier joh!

Wel balen dat je ongi er waarschijnlijk aan zit te komen. Hoe moet dat nu met die 10 zwangeren deze maand. Maar zolang er nog niets is blijf ik gewoon voor je duimen hoor. Bij mij mocht het dan niet zo zijn, maar dat wil niet zeggen dat jij niet meer geluk hebt. Je weet nooit!

In ieder geval heb je vanavond dus een mooie manier om je gedachten te verzetten!

Marlous; heel veel plezier vanavond dan, geniet nu maar heerlijk van deze avond.

Lekker een avond dat je ff je gedachten kunt verzetten.

En zolang de :evil: er nog niet zijn blijf ik duimen :thumbup: :pray: :thumbup:

Trouwens ik denk dat zorro bij de juli stoppers schrijft

Ze schreef vanmorge dit bericht daar:

Nou het rommelt aardig bij mij vandaag dus ik vrees dat ik vandaag of morgen toch gewoon ongi ga worden, damn!!

Wat die langere cyclus betreft: ik heb wel eens het idee dat die ongi gewoon weg blijft door de spanning. Ik had dat vroeger altijd tijdens drukke periodes, vlak voor optredens, proefwerkweken, examens, wat dan ook. Dan werd ik opeens later ongesteld. En nu wil ik zo graag dat ik niet ongi word, en spontaan is het een paar dagen later…



Ik mag sowieso in m’n handjes klappen dat ik nog zo’n mooie korte cyclus heb. Toen ik 16-17 jaar was heb ik behoorlijk anorexia gehad (lang leve het ballet-wereldje…) en ben toen ruim een jaar niet ongesteld geweest. Lekker slecht voor m’n lijf natuurlijk en ik heb er nog steeds buikklachten aan over gehouden. Maar m’n cyclus werkt weer prima en met mijn vruchtbaarheid is dus als het goed is ook niets mis (al weet je dat natuurlijk nooit, maar heb toentertijd wel onderzoek gehad en leek allemaal in orde). En daar heb ik echt geluk mee!

Nou dan is het maar mooi dat je ongesteldheid weer goed opgang is gekomen he…



Anorexia sucks…



Ik heb er mijn paper over geschreven, nee ik lieg, het ging over boulimia, maar mijn algehele point ging over verslaving naar macht via eten (of niet eten)…(ik werkte in de verslavingszorg, dus het moest op die manier gerelateerd zijn…)…



Ik ken meerdere mensen die anorexia hebben gehad en gelukkig overwonnen…Een daarvan heeft nu 2 prachtjes van kinderen…

Moet zeggen dat het me toch altijd weer goed doet om te horen dat het dus gewoon kan, zwangerschap na anorexia. Blijf altijd een beetje bang voor wat ik mijn lijf aangedaan heb. Ik ben er op zich nog goed vanaf gekomen, vreemd genoeg ook weer dankzij ballet. Toen ik nog maar 48 kilo woog (is erg weinig voor iemand van 1.70, maar nog redelijk veel voor iemand met anorexia) zakte ik bij een balletvoorstelling spontaan door m’n benen. Kon niet meer dansen en dat had ik er uiteindelijk niet voor over.

Maar goed, het feit dat ik een vrij regelmatige cyclus heb, wijst er wel op dat alles weer goed zit. Ben inmiddels ook bijna 20 kilo zwaarder dan toen, dus helemaal in orde, haha!

Goedemorguh dames!!!



Ke; ik had dat ook de eerste ronde, het idee dat ik nu niet aan de pil was, en dus zomaar zwanger kon raken, maakte dat ik erg zenuwachtig was toen ik de eerste keer ongesteld moest gaan worden, ik was toen spontaan 4 dagen over tijd. Ik had toen een test gedaan (was dus niet zwanger) en die nacht werd ik spontaan ongesteld.



Marlous; Wat leuk, wat voor werk doe jij precies in de verslavingszorg? Ikzelf ben werkzaam in de psychiatrie, dus enigszins wel gerelateerd.



Ik ben zelf de laatste dagen zo moe, niet gewoon. Nu heb ik in mn hoofd toch weer die hoop van stel dat het zo is… Moet ik niet doen, dat weet ik, en ik probeer rationeel te denken dat het 't weer is, we gaan nu de herfst in, ik heb daar altijd een beetje last van.



Ik ben nu met de derde ronde bezig.

ke verdoreie toch de duivels er, jakkes meid, wat ontzettend verdrietig moet dat zijn geweest vroeger de anorexia, gelukkig is nu wel je cyclus op orde meid! Knap hoor als je zoiets overwint, petje af vor jou!



nu duimen voor de anderen,



Marlous meid heel veel plezier bij de linon king hopelijk ene mooie avond meid!





Corien succes meid met je kwaltjes hopelijk horen ze bij de evt zwangerschap, zou dat even je stemming en gevoel opfleuren.

Erg lastig als je last hebt van het weer en seizoen, mijn zus heeft dat ook gehad, nu nadat ze zwanger is geweest heeft ze het nognooit weer gehad,

maar het was voor haar altijd een moeilijke zware periode, die soms heel donker was.



Nou meiden ,mijn onig is zo goed als over, de klusdagen komen weer, we zullen zien, hopelijk gaat het deze maand wat gemoedelijker allemaal en heb ik es het geluk met me!!



Alle liefs van bianca, :-*