Jeetje Ilse, dat je dat nog volhoudt, tot morgen wachten! Weet nooit precies hoe dat zit met die hormonen. Op testen staat vaak wel dat je ze elk moment van de dag kan doen, maar ochtendurine is geloof ik het meest geconcentreerd, dus ook meer hormonen? Weet wel dat je niet teveel moet drinken voor je test. Anders test je alleen of er hormonen in je thee zaten, bij wijze van spreken. Nou, spannend hoor! Ik duim voor je!
Marlous, lijkt erop dat je mijn ongesteldheidskwaaltjes over hebt genomen. Bedank daarvoor, hihi. Nee hoor, heb wel met je te doen, weet hoe kl*te je je kan voelen door die duivels. Ben normaal ook enorm lamlendig , sjago en die buikpijn is gewoon rot. Een grote kop thee doet wonderen! Of, nog beter, warme chocomel! En gewoon lekker sjago zijn hoor, moet kunnen!
hoi hoi
ik kon niet wachten en heb toch net getest.
wel apart hoor heb nu zo’n digitale teste gekocht van clearbleu zitten 3 testen bij dus opzich best goedkoop.
Ik dacht heb er toch 3 dus dan kan ik er wel al 1 vandaag doen.
We zitten nu vol spanneng af te wachten moeten 3 minuten wachten dus denk schrijf ff flink door anders wordt ik zenuwachtig
schijf zo het resultaat
nog 2 minuten hahha
wat gaat die tijd langzaam ga pas echt kijken als de 3 minuten voorbij zijn gelukkig kun je bij deze test geen streepjes verbeelden er staat of zwanger of niet zwanger.
ben zo zenuwachtig en wil zo super graag zwanger worden dit kindje is zo gewenst in ons leven.
ook hem of haar brtoer en zus wachten op een kleintje.
mijn zoontje wil een broertje zodat ie zijn zus kan plagen en me dochter wil een zusje zodat ze met de barbies kan spelen.
alleen emily is nu bijna 10 dus tegen de tijd dat de kleine met de barbies speelt , speelt emily daar niet meer mee ben ik bang :eh:
state trillen op me benen kan amper typen
ZWANGER
DURF HET NIET TE GELOVEN .
Oh Ilse wat gaaf!!! Gefeliciteerd meid!!! Je vriend ook natuurlijk!
:dance: :dance: :dance:
Vind het echt super voor je. Na al je verhalen over wat je tot nu toe meegemaakt hebt, is het jullie dubbel en dwars gegund! Ga er lekker van genieten!
ooooooooooooooooooooooooooooooooh
wat GEWELDIG!!!
GEFELICITEERD MEID…
Ik ga gelijk schrijven dat er weer een zwangere in ons midden is…
jipperdepippie…
IK HEB ECHT EEN BLACH OUT KAN HET NIET GELOVEN.
sorry capslock
ik liep na de test en daar stond zwanger dus ik springen kijk nouw er staat zwanger ik na me vriend gerent.
ik sta nog steeds helemaal te rillen het besef is er nog helemaal niet.
wist het allemaal zo goed en nu weet ik helemaal niks meer gek he dat je zo ineens alles kwijt bent.
ik kan het niet geloven
Wat gewldig voor jullie!!!
Gefeliciteerd!!! Wat gaaf!!
Heel veel geluk!!! :-*
nogmaals ilse gefeliciteerd meid, heel veel geluk en goeds gewenst!!!
Ilse, GEFELICITEERD !!! helemaal super !!
Ilse gefeliciteerd zeg, helemaal; geweldig
Je verdiend het dubbel en dwars :!:
Ga er van genieten :!:
Mmmm hier dan weer een ander berichtje, ik ga mee naar de vierde ronde.
Vanmorge ongi geworden baal er verschikkelijk van, maar is niet anders.
Ga zo ff kijken wanneer me volgende NOD zal zijn
Marloes zou jij mijn nieuwe NOD op 20 November willen zetten alvast bedankt.
Hoi dames,
Ik ben even weg en lees hier treurig nieuws(Michar), maar ook erg positief nieuws (Ilse)… en dan nog de :twisted: :twisted: die toch zijn gekomen (Marlous en Yona).
Ilse van harte gefeliciteerd en voor de andere meiden gaat het duimen hier gewoon volop verder
Groetjes Garfield
een hele dikke knuffel voor iedereen die weer begint aan de volgende klusmaand
ik zal heel veel hormonen jullie kant opsturen.
heel veel sterkte en succes.
ik verlaat jullie niet hoor
Het gaat ineens wel hard hier, dus stuur die hormonen maar door!!
Ke, ik heb net met mijn vriend naar huizen gekeken op funda.nl en hem ook nog jullie huis laten zien. Hij werd al ongeduldig, omdat ik even moest kijken waar de link ook alweer stond, maar hij was ook helemaal weg van de keuken!!! En nu heb ik hem weggestuurd om even hier te kunnen kletsen…
Groetjes,
Garfield
Ohhhh Ilse,
Meid van Harte Gefeliciteerd!!!
En nu maar lekker genieten
:-*
Michar, wat klote zeg!! Heel veel sterkte…
Marlous en Yona, voor jullie, op naar de volgende ronde!! Ik hoop zo dat er nog meer zwangeren bij komen! Kunnen we in een nieuw topic verder kletsen! Ik duim voor jullie!!
Ilse, gefeliciteerd he!! Wat gaaf zeg!
Hier gaat alles zijn gangetje, nog steeds misselijk en ontzettend moe. Mijn tepels doen pijn als ik ze aanraak, en dat is zo niet leuk! :?
Verder nog geen kwaaltjes, ik kan mijn broeken nog steeds aan, terwijl ik toch het gevoel heb dat het iets is gegroeid. Maar omdat ik zelf al een buikje heb zie ik het nog niet
Overmorgen heb ik mijn eerste echo, ik ben zo zenuwachtig. Ik hoop zo dat alles goed is!! Dan kunnen we eindelijk verder met plannen van de kosten
Want dat word nog wat…
Liefs Monique
Goeiemorgen!
Yona, balen dat je ongi er weer is… was niet de bedoeling hoor! Maar gelukkig heeft Ilse natuurlijk flink met vruchtbaarheidshormoontjes gestrooid hier dus volgende maand is het bij ons allen raak!
Garfield, leuk dat je vriend enthousiast was! De keuken is ook echt onze grote trots. Heerlijk hè, lekker naar huisjes kijken enzo. Vond dat toen echt leuk, was de hele dag op funda aan het zoeken.
Gisteren sollicitatiegesprek gehad, en als ik wil kan ik vanaf januari fulltime gaan werken. Weet alleen nog niet zeker of ik dat wil… Freelancen bevalt eigenlijk wel goed, alleen heb ik nog te weinig opdrachten. Ik had het liefst 4 dagen in de week gewerkt, zodat ik ook nog wat tijd overhield voor huishouden en ballet. Maar het is óf 5 dagen óf helemaal niets… Mag er een paar dagen over na denken. Maar op zich willen ze me graag in dienst hebben, dus dat is leuk!
Monique, spannend joh, eerste echo. Kan me voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent! Hoop voor je dat die misselijkheid snel over gaat en dat je snel een echt buikje hebt. Dat lijkt me zo gaaf! Heb je het al aan je ouders verteld?