Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

Wat rot Bianca :frowning:

Hopen dat je de volgende ronde echt eens geluk hebt

Wat ships Bianca… ik had echt goede hoop vor je… balen… maar maart was ook onze geluksmaand met Thomas dus hopelijk kan ik wat van dat geluk naar jou toe doorstralen!!! :: :: :**: Ik ga m’n best doen!!

x ;6 1000000074

,

0 20

En dit is wat geluk van Thomas hihihi…

Hoe is het verder met de dames?? Hier alles goed, maandag de 20 weken echo… spannend, ik hoop zo dat ze het geslacht kunnen zien anders moeten we wachten tot 27 mei en ik ben zo aagje!!!

Michar hoe voel jij je???

Goeiemorgen meiden,

Balen Bianc… :-*

Oo Erika wat onwijs spannend die 20 weken echo! Je gaat het ons toch wel vertellen he :doh: :mrgreen:

Hier alles goed hoor. Geen gekke dingen. Vanmiddag ga ik even wat andere broeken kopen want ik krijg mijn eigen broeken niet meer dicht!

Dat gaat best wel snel eigenlijk…wel leuk :wink:

Ik heb een boek besteld. Mama luister je. Niet wat een kind van zijn ouders kan leren maar wat ouders van hun kind kunnen leren. Blijkt een heel erg leuk en goed boek te zijn. Lekker spiritueel dus dat is wel wat voor deze spitituele miep :wink:

Verder geen nieuws…

Hoe is het verder?

Ohhh wat spannend, een echo, het is zo leuk en bijzonder!!!

Ik voel me prima!

Ben alleen bloednerveus voor morgen (operatie)

In mijn buik voelt het ook goed, het trekt lekker aan alle kantje hahaa.

Nou meiden, ik heb eigenlijk weinig nieuws, ga zo even op de bank liggen, heb vandaag een drukke dag.

Heb vanmorgen 3 uren gewerkt en nu dus erg last van mijn handen, en aangezien ik vanmiddag nog 2 panden schoon moet maken, kan ik beter even rust nemen.

Spreek jullie gauw weer :-*

Oei ja dat is zeker spannend mIchar, ik had er al ergens iets over gelezen. Succes en alvast beterschap!!!

Dank je meiden ik ben er even heb het druk.

Gisteren kregen we van mijn vriendin te horen dat haar man een ongeluk op de werklvoer heeft gehad metde ambu naar zkh geopereerd had gebroken been en heeft pinnen, ik heb aangeboden te komen als nodig is

ivm ze ook met hun kleintje zitten die nu 4 weekjes is,

dus daar ben ik gisteravond heel laat nog geweest en was vanacht thuis.

Vanmorgen om half 8 telefoon dus dacht ik dat ze weer belde, maar bleek mijn zus in tranen en van streek, hoord emijn zwager en wendy ook dus snate er niks van, ben gelijk heen gegaan, daar is heel de nacht mijn zus erg ziek geweest, benauwd keel pin en gewoon griepverschijnselen, maar ze had boven de 40 koorts,

dus en vanmorgen deden haar longen zopijn dus dacht ze aan longontsteking, mijn zwager is al 3 dgn ziek thuis ook ziek dus dat werd niks , en dan wendy dus ik heb geholpen wendy aankelden ontbijt naar school gebracht en huisarts gebeld, die kwam langs gelukkig,

maar zusmoet uitzieken mheb net medicijnen gehaald als niet werkt dan zondag even weer bellen, gelukkig geen ernst, maar omdat het daar zon ziekenboel is heb ik wendy vanacht en morgen nacht maar.

Mijnn vriendin heb ik net even gebeld haar man is net thuis sinds vamorgen , de buuf heeft opgepast ophun kleintjes aangezi en ik vanmorgen er niet was maar begreep ze wel, mijn zus en zei zijn ook goede vrienden dus scheelt,

nou verder niks hier, mijn pijnen zijn gezakt gelukkig dat scheelt enorm, bnou iki ben er vandoor even weer naar zus de medicijen brengen daar even de boel aan kant maken tas voor wnedy inpakken dan haar al weer halen,

toedels tot vanavond meiden liefs mij :-* ow ja ik ben blij dat nu eens voor mijn zus klaar kan staan, helaas om ze ziek is, maar gleukkig kan ik helpen nu anders is andersom hhhi

:-*

Poeh he wat een ziekenboeg!! Lief van je dat je ze zo helpt!! Beterschap voor hen allemaal.

Hello Lady’s :!:

He ik ben in een goede stemming want het is bijna weekend!!! :dance:

Ik was vanmorgen alweer om 5:00 uur op en ik zag dat het zo rond 06:30 weer wat lichter gaat worden! We gaan weer naar de lente…alleen mag het wel iets warmer zijn.

Nou ik ben gister onwijs verwend. Aangezien ik mijn broeken moeilijk dichtkrijg hebben mijn moeder en ik alvast geshopt voor zwangerschapbroeken. Ik vind het zonde om nu nog gewone kleding te kopen alleen dan in een maatje groter. Dus een heel leuk stelletje gekregen van mijn moeder en een stelletje zelf gekocht dus voorlopig kan ik groeien! Mijn moeder wilde ook heel graag nog twee rompertjes kopen dus die kreeg ik ook :inlove:

Verder vannacht weer alleen geslapen want vriendje was zat weer achter de boeven aan. Vanmiddag kruip ik wel even naast hem :inlove:

Nou dames hoe is het verders?

Groetjes

Ellen

Ook goedemorgen , :mrgreen:

Hier wel oke, hebben goede nacht gehad wendy gewekt om kwart na 10 en om 2 uur werd ze wakker, even laten plassen en ze was droog :thumbup: vanmorgen tot half 7 toen even bij ons in bed en er uit klaarmaken ontbijten en naar school

straks tegen 10 en maar zus bellen hoe het er is,en vrienden maar even langs gaan zien of ik nog wat kan helpen,

Erika heb je al wel een voorgevoel jongen of meisje :?:

Spannend hoor maandag.

Zelf wil ik het aan de ene kant heel graag weten maar wil het ook heel graag pas weten op het grote moment.

Man lief wil het heel graag weten maar waarschijnlijk wachten we tot aug :think:

Michar heel veel sterkte vandaag.

Bianca jeetje wat een toestanden zeg je zus ziek, en een vrindin d’r man een bedrijfongeluk.

Loop je jezelf niet voorbij, succes in ieder geval :-*

Ellen heerlijk he dat het al vroeger licht is :dance: krijg er ook altijd een goed gevoel van.

Lekker dat je geslaagd bent voor positie kleding, ik draag nu zo 3 weken nu deze kleding en ik vond het een verademing.

Voelde me ook opeens super zwanger :mrgreen:

hihi nee hoor met mij alles oke, voor de verandering grin :mrgreen:

nee ben druk bezig voor de speeltuiun , drukke maand en dit keermoet ik dus alles alleen doenen regelen wel moeilijk maar moet lukken hne

maandag hoop ik ook echt dat ikwordt aangenomen als vrijwilliger, kanik evenweer mijn zinnen op anderedinen zetten,

nou toedels bianca

Ik heb echt geen idee wat het wordt…Bij Thomas was ik ervan overtuigd dat het een meid zou worden… nou niet dus, het is een heerlijke jongen!! Nu weet ik het echt niet… het maakt me ook echt niets uit.

Leuk Ellen al die nieuwe kleren!!

Michar sterkte vandaag ik hoop dat het allemaal goed gaat!!

Vanmorgen werd Thomas om 8 uur wakker, maar ik had nog ff niet zo’n zin, dus hem lekker nog even bij mij neergelegd en werden we smaen om half 10 pas weer wakker :shock: Heerlijk, dat is echt lang geleden dat ik uitgeslapen heb!!! Want dat heb ik nu echt voor mijn gevoel!!!

hallo lieve meiden,

ik kom even spieken we zijn hier nu allemaal ziek,

ik zorgde al voor mijn zus en zwager en had wendy al 2 dagen bij me,

maar nu ben ik ook ziek/koorts.

En wendy spuugt en doet ook, gelukkig slaapt ze nu, had last van haar oor zei ze, had 39,8 koorts, bij kinderen wel snel ookmaar toch,

andre komt zo thuis dan kan ik even op de fietsnaar zus om zetpillen voor wendy te halen want zo denacht in vindt ik ook nog wel engig, als ik niet vertoruw gaan wendy en ik gewoon beide bij haar thuis slapen,

nou toedels enkus van mij :-*

nou we gaan der zo omkleden en dan die kant op naar huis ik slaap daar ook, wel zo handig,

ze knapt nu even aardig op van de paracetamol dat wel,

Nou Bianca dan maar weer beterschap!!! En dan is het ook wel weer genoeg hoor voor dit jaar!!! :wink:

Vanmiddag geslaagd voor een kamer!! De onderstaande zonder ledikant, maar met het wiegje!! Ik was op slag verliefd!! Mocht je nog naar H’wijk gaan Natascha als je binnenkomt staat hij direct rechts om de hoek!

Maandag de echo, ik begin een beetje zenuwachtig te worden, toch een beetje nerveus of alles wel goed is… je weet het immers niet. Het is zo’n proces om van 1 celletje een baby te worden… En dan natuurlijk het geslacht… wat zou het zijn… moet ik op jurkjesjacht of worden het stoere broekjes…

En mss morgen al een echo als Edwin tenminste mee wil naar het zkh. Daar hebben ze morgen open dag en als je zwanger bent kan je tussen 11.30 en 13.00 gratis een echo laten maken. Altijd leuk zoiets. Maar ik ga niet alleen, daar is het te bijzonder voor.

Nou ik ga nog even lezen (Schaduwzuster) hub is met een paar vrienden weg, dus we zijn helemaal alleen…

Hello Lady’s

OO wat een leuke kamer Erika!!! en wat superspannend je echo van morgen! Komt vast helemaal goed meis geen zorgen!

Beterschapjes Bianc!

Nou hier gaat alles goed hoor alleen een beetje geschrokken. Mijn vriend durfde niet echt met mij naar bed omdat hij bang was dat er iets kapot zou gaan dus seks stond dus een beetje op een laag pitje. Nou ja soms heb je toch zin he :wink: :inlove: dus vanmorgen zijn we met elkaar naar bed geweest en vervolgens schrok mijn vriend want ik bloedde. Het was echt minimaal en alleen te zien op het wc papiertje. Vervolgens werd ik helemaal draaierig en misselijk en moest ik voor het eerst spugen. Ik ging lijkbleek weer in bed liggen… dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat er van moet denken :think: . Nu voel ik me weer goed en het bloeden heeft niet doorgezet dus dat is ook over…moet ik even de verloskundige bellen of zal het wel goed zijn?

Nou verder gaat alles hier goed hoor

Kus

Bianca hoe gaat het nu met je :?:

Succes morge, hoop dat je aan wordt genomen, ach zo super meid als hou kunnen ze toch niet weren.

Erika super kamertje hoor.

Ga hem 1 April (geen grap) in het echt bewonderen, dan gaan wij eindelijk de kinderkamer bestellen :dance:

Ben je nog voor een echo naar de open dag geweest?

Veel plezier maandag bij de 20 weken echo, is vast allemaal goed, maar blijft altijd spannend.

Ellen jeetje zeg zou ook schrikken, he niet echt een raad voor je.

Doe wat je gevoel je als eerste in geeft, sterkte :!:

ik typ maar even snel hier, anders moet ik overal nerzettn

ben nog bij zus en zwager we zijn allemaal zo erg ziek koorts overgeven, zus heeft huisarts al bij huis gehad en is bij de hap geweest, wendy is enorm benauwd , en ik ik provbeer het op te vanfgen samen met zwager , ben maar niet thuis andre is de enige die nog gezond is,

dus we zijn hier lekker bezig het gesprek voor mogen zeg ik af, kan zo nit heen ,

nou toedels en tot lezens van mij