Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

ik heb zopas 2 testen gekocht en ben even bij andre langsgegaan stond ik daar ineens tehuilen :? :shifty: nu ja , ik zeinhuis bel zohetzkh even , heb een vraag, aan hun

Ow Bianca, ik kan me zo goed voorstellen dat je het nu echt niet meer hebt van de zenuwen. Maar goed, de testen zijn dus in huis… Meis, ik blijf duimen hoor, totdat ik hier goed bericht lees! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hihi, en Yona, gefeliciteerd met je 1000-berichtjes-jubileum :wink: :dance:

Bianca de testen zijn al in huis spannend kun je je nog bedwingen :?:

Begreep ik nou goed dat je het ziekenhuis ging bellen? Waarom ga je bellen, als ik vragen mag.

Oww door die zenuwen wordt je natuurlijk ook emotioneel, al zitten de tranen bij nu ookk losser nu ik zwanger ben :shock:

Ik hoop het zo voor jullie.

Oww spannend hoor :: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: ::

kom zeker nog eens terug om te lezen of er al nieuws is :!:

Begreep ik nou goed dat je het ziekenhuis ging bellen? Waarom ga je bellen, als ik vragen mag.

Ja ik heb net even gebeld moet zo terug bellen, tuurlijk mag je me vragen .

Ik heb even een vraag hoe het gaat dan als ik mee doe aan de alive studie , want die kan ik deelnemen als de dna/genenonderzoek binnen is, en moet vragen of deze versneld kan, soms doen ze dat , zeker nu ik 2 mk heb gehad.

EN ik heb dus voor 3 week trug van mijn ha te horen gekregen dat ik niet znwager mocht raken deze maand ivm de medicijnen maar ik had dag 12 sex gehad en die dag er na was ik dus bij de ha en kreeg ik de medicijnen en dat te horen toen zein de ha nog niet zwnager raken en vroeg ik ookwat als wel zo is, maar hijzei die kans isklein,maar ik ben nu toch echt 4 dgn overtijd

ik wil zkh dus bellen in hoeverre die medicijen kwaad kunne bij zwangerschap en ik wil vragen ofdat deze medicjnen kunnen voor zorgen dat menstruatie uitblijft off cyclus veranderd als dat zo is kan zijn dat dat het geval is en ik niet zwanger ben ,

hoi

bianca ik was ook 4 dagen overtijd toen ik ht niet langer meer vol hield en heb s’middags de test gewoon gedaan.

maar had helemaal niet het idee da ik zwanger zou kunne zijn voelde niks aan me lichaam maar ja hoor was harstikke zwanger.

succes wel laten weten he :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Oh Bianca lieverd, ik snap zo dat je het moeilijk hebt, het is ook moeilijk. Aan de ene kant wil je testen want je wilt weten of je zwanger ebnt en aan de andere kant wil je niet testen want je wil niet dat er negatief in het venster staat… Ik vond een negatieve test altijd veel erger dan gewoon ongie te worden… ik stond ze ook altijd met trillende handen te kopen…

Ik denk aan je, en hoop het zo voor jullie!!!

Mooi stukje heb je trouwens gemaakt!!! Met die vlindertjes erbij heel symbolisch, mooi.

Heb je al een antwoord terug van het zkh??

Natascha gefeliciteerd met je mijlpaal!! 1000!!

Ellen ook hier die onzekere momenten hoor, vooral toen ze de eerste keer op controle het hartje nog niet konden horen… ik had al wel een echo gehad, maar ja je weet maar nooit… Heel logisch hoor!!

Zal ook even spieken bij Biebs dan!!

Halllo lieve allemaal,

Ik typ en kopieer het verhaal even knippen plakken anders steeds overal doen geen zin in,

heb net een pijnaanval gehad, en behoorlijk ook. Moest wendy naar huis brengen dus gedaan, wel even snel maandverband om tuurlijk,

en toen thuis test gedaan negatief helaas, ik heb al licht bruin en bloed verlies en ik denk aangezien de erge pijn ik nu weer heb het wel doorzet,

ik duik mijn bed weer in ( kom er net uit) met een kruik en pijnstilling,

morgen ben ik er wel weer

wil wel iedereen bedanken voor het duimen, en hopen met me ointzettend lief. Ik kan dus volgende keer uitgaan van een nog langere cyclus nl 35 /35 dagen ,

nou toedels en liefs van mij

Ah nee… dat is flink balen Bianca…

O nee hè, verdorie meis! Balen zeg… :frowning: Stomme rare cyclussen ook altijd! :x Zou toch handig zijn als je de klok erop gelijk kon zetten, dan hoefde je niet telkens zo te wachten en te hopen.

Nou meissie, kruip idd lekker je bed in. Hopelijk wordt de pijn snel minder, dat scheelt alweer een klein beetje.

xHeske

Hallo dames ik ben er weer even.Ik snap het niet meer, en iga even weer typen en knippen en plakken omdat ikmeerderetopics schrijf,

het ging dus zo, andre en ik hadden gezegtmorgen te gaan testen. Als ik wel ging bloeden wel een testom een evt miskraam uit te sluiten.

Tegen half 7 toen ik wendy naar huis wou brengen, kreeg ik kramp en heel heftige steken in mijn rug en benen, zo gaat demenstruatie dieop gang komt delaatste maanden steedsdus ikdacht ja hoor. Maaromdatik op tijd stond heb ik snel bij de toilet, een maandverband omgedaan en bij het afvegen zat er heeel licht bruin heel weinig.

Dus wendy naar huis gebracht…en toen naar huis. Had veel krampen dus toch samen met andre getest negatief.

Heb toen maar even op bed gelegen en toen hier getypt, maandverband bleef schoon , toen heb ik een pijnstiller genomen en ben op bed gegaanmet een kruik, de pijn zakte afdus we hebben zopas gewoon csi gezien. Maar nu moest ik plassen en er was totaal niks op mijn maandverband gekomen. Als ik diep van binnen voel met 1 vinger, dan zit erwel bloed op. Heel donker, ik heb het nooit gehad…

Heel vreemd dus dit. Ik kan dit nog niet echt rekenenals een ongi, das nl heel anders.

Ik weet niet of ik hoop moet houden of moetlatenzakken, vooralsnog ben ik en zo ook andre de kluts kwijt, als dit vrjdag nog zo is bel ik gewoon even de ha.

liefs bianca,

O meissie wat gedoe zeg. Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je is…

Verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. De hoop is nog niet opgegeven…of ondertussen wel?

he ellen,

weet zelf ook niks te zeggen, ik voel me gewoon schuldig om, er is elfs een topic geopend hier voo rme, en ik had echtzo gedacht dat ik konzeggen dat ik zwanger was, endat ben ik niet verlies helder rrood bloed welliswaar heel anders dan anders ook minder en meer rossig als op maandverband komt, heel vreemd,

de kramopen en pijntjes houden aan maar zijnte doen hoor, moet ook wel gewoonhe,

straks even boodschappen doen dus dan weer afleiding,

maandag heb ik gesprek in het verzorginsghuis wb vrijwilligerswerk ms dat ik er mag komen en dan weer meer normaler leventje heb ook ,

nou toedels bianca

Ohhhh lieverd toch, wat is dat toch wat allemaal.

Maar ik begrijp dat je dus nog niet 100% ongie bent?

Jeetje Bianca, wat rot allemaal meis. Denk dat iedereen wel goede hoop voor je had. Moet een enorme teleurstelling zijn om na zoveel dagen overtijd toch ongi te worden. Niet eerlijk… :frowning:

Lieverd, ik hoop dat je met dat vrijwilligerswerk aan de slag kan. Lekker veel afleiding, en wie weet gebeurt er dan vanzelf wel waar je al zo lang op wacht. Ik hoop het echt voor jullie!!!

Hier weinig nieuws. Zou vandaag gaan werken maar ga dat even verzetten naar morgen, want ik val om vande hoofdpijn. En op de studio waar ik werk, heb ik zo’n heel klein beeldschermpje, dus dan denk ik dat mijn kop uit elkaar barst, als ik daar de hele middag naar moet koekeloeren.

xHeske

En lieve Bianca,

Je moet je niet schuldig voelen meid , dat er speciaal een topic voor je geopend is.

Ik denk dat je het zo moet bekijken,

Je bent hie overal op het forum te vinden en je bent altijd zo meelevend met iedereen, en wij zijn allemaal ook meelevend met jouw, want het wordt je zo gegund meid!

Je bent gewoon een dikke lieverd, dus je mag je niet schuldig voelen!!! :-*

En daar sluit ik me nou helemaal bij aan! Zo :-*

Ik sluit mij daar ook helemaal bij aan!! :-*

Owww Bianca wat balen zeg, we hadden zo goede hoop.

Weer zo ernorme teleurstelling, sterkte…

Sluit me ook helemaal aan bij de rest.

Alles is al gezegd Bianca!!! Voel je niet schuldig malle meid!!! :-*

ach ja weet ik ook wel ,maar toch, al diemoeite van iedereen voor niks, zo zonde, maar wel ontzettend lief en heb er wel steun aan geweldig,

het bloeden is doorgezet, dus geen hoop meer,

volgede maand beter