Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

He Heske!

Wat vervelend van die misselijkheid. Heb je er heel vaak last van? Nou ja misschien houdt het toch op een geven moment gewoon op. Maar inderdaad je beebje doet het goed en dat is het belangrijkst maar het blijft wel vervelend.

Ik heb nog steeds niet echt kwaaltjes. Wel een beetje gevoelige borsten maar dat is ook minimaal. Dus ja ik denk dat ik een beetje geluk heb.

Maar ik besef het nog niet echt dat ik zwanger ben. Ik kijk heel erg uit naar de 1ste echo. Ik denk echt dat ik tranen uitbarst als ik die zie :mrgreen: . Mijn leven gaat nu gewoon zo verder en ik merk gewoon aan niets dat ik zwanger ben. Behalve dat ik al drie/vier weken overtijd ben en af en toe een beetje last heb van hormomen:wink:

Apart is dat he met vriendinnen van vroeger. Mijn vriendin kwam gister ook langs. Wij zijn normaal met zijn vieren en hebben echt van alles meegemaakt samen. Ik ben altijd de jongste geweest en ik was eigenlijk ook altijd vrijgezel. Ja ja samen achter de mannen aan. Naar Spanje op vakantie geweest en helemaal los gegaan…van dat soort dingen.

Toen ik een paar maanden geleden vertelde dat ik kinderen wilde zaten ze me ook echt zo :shock: aan te kijken en vonden het maar niets.

Maar nu vinden ze het helemaal geweldig!!! Kunnen we lekker bij jou afkijken zeggen ze dan. Zo zie je maar weer he hoe dingen kunnen lopen!

Groetjes

Ellen

ach meiden toch, gekkies, nee ik ga niet vandaag testen nog hoor ms morgen ik koop vanmiddag wel een test. Maar wil vandaag zowieso afwachten, vandaag 3 dgn overtijd, we hebben net gevreeen, ik zei al tegen dre zul je zien doen we het en dan wordt ik ongi ( dat is vaker gebeurd nl) dan kwam het daardoor op gang, maar nog niks van dat alles , hihi , we wachten af…lief, echt ontzettend gaaf te weten dat jullie meedenken, zelf voel ik me niet zwanger dus ,maar heb ookgeen gevoel dat ikongi moet worden, denk wel dat hetkomt hoor…we hebben immers 1 x gevreen zonder voor behoed en dat was op dag 12, jaalles kan dat weet ik maar toch… nu ja ik blijf hopen, maar ben ookbang dat ikmezelf voor de gek houdt en het daarom uitblijft snappen juliie?

Nou toedels en liefs mij

Bianca, snap wel dat je er niet op durft te hopen meid. Tja, de kans is misschien ook maar klein, maar ja, er hóeft tenslotte ook maar één zo’n klein zwemmertje geluk te hebben. We wachten gewoon af, en ondertussen héél hard duimen!

Ellen, dat over die vriendinnen klinkt héél bekend. Vind het ook echt heel gaaf dat ik die meiden nog regelmatig zie, want idd, we hebben zoveel meegemaakt samen!

Echt lekker joh, dat je weinig last van kwaaltjes hebt! En ja, dat besef komt wel een beetje hoor, na die eerste echo, tenminste dat was bij mij wel zo. Ik lag daar ook echt met tranen in mijn ogen. Zo iets wonderlijks om opeens te zien dat er écht een klein mensje in je buik zit.

Ik heb vooral in het begin heel veel last van misselijkheid gehad, en nu komt het zo af en toe weer eens terug. Maar het valt wel mee nu hoor. Heb wel dagelijks last van vermoeidheid, en niet zo’n beetje ook. Maar ik heb het geluk dat ik veel thuis werk, dus ik kan gerust 's middags een uurtje slapen. Dan is het allemaal goed vol te houden.

xHeske

Sorry ik schreef net nog iets in ons oude deeltje.

Misschien kunnen we die sluiten, maar ik weet niet hoe :?:

Erika woon je dan hier dan ook in de omgeving, ik woon namelijk in almere.

Die Thomas dat hij nou niet ff mocht zwemmen in de vijver van z’n ouders flauw hoor :roll:

Heske er staat nog veel te gebeuren voor dat je kan bevallen, succes met verder klussen.

Vervelend dat je last hebt van die misselijkheid, en dan misschien nog wel de hele zwangerschap :shifty:

Heerlijk he dat ouwe nellen met vrienden uit je kinder tijd, :think: mmmm wat klinkt dat dan weer oud.

Ellen heerlijk dat je bijna geen last hebt van zwangerschapkwaaltjes, al is soms een beetje bevestiging wel fijn (vond ik dan).

Bianc ik kan me voorstellen dat je er niet te veel hoop uit wilt halen.

Maar er hoeft maar 1 zaadcel te zijn die voor een bevruchting zorgd, ik blijft toch door duimen :!:

Ik hoop het ook zo voor jullie :-*

hoi hoi

ik heb eindelijk ontdekt hoe ik mijn foto’s kan verkleinen.

Jammer dat me pc laatst gecracht is anders had ik veel meer leuke foto’s

Deze foto’s zijn me zoon en dochter die besloten hadden van de week om de rollen te gaan omdraaien mijn dochter heeft zich helemaal verkleed als mijn zoon.

En zoonlief werd verkleed als dochter inclusief make up

En geloof me toen de een me riep en ze stonden op de trap moest ik echt ff goed kijken hahaha

En als laatste mijn lieve poes cheetah van 12 die besloten had om tussen alle babyspullen in de box in een tummytub te gaan slapen.

hey leuke fotos joh wat een goeie make overs :thumbup:

hier nog geen ongi ik heb geen test gekocht dat durfde ik niet en dre en ik hadden het zo fijn samen met winkelen,

we hebben bij de intratuin wat leuks gekocht, symboliserend voor op het grafje van mijn mams en “öns kleintje”.

Als ik het af heb ( moet nog even knutselen nl ) maak ik er een foto van,

als het weer beter is moet het grafje en het plekje schongemaakt en dan mooi maken weer voor het komend jaar.

Goeiemorgen dames!

Leuk die foto’s Ilse van je kids!

Bianc spannend nog steeds he meis maar je moet lekker doen wat je zelf wil he. Geen test dan simpelweg geen test!

Maar we blijven ondertussen wel voor je duimen hoor meis :thumbup:

Heee Natascha! Je hebt helemaal gelijk wat betreft die zwangerschapskwaaltjes. Een beetje bevestiging is wel fijn af en toe want ik voel echt gewoon helemaal niets…en het maakt me eerlijk gezegd wel een klein beetje onzeker. Ik probeer die gedachtes wel uit mijn hoofd te bannen hoor. We zien het wel 30 maart op de echo en tot die tijd wil ik me helemaal nergens druk om gaan maken. Dus ja veel kan ik eigenlijk niet vertellen over mijn zwangerschap :wink:

Nou dames verder alles goed?

Groetjes

Ellen

heyyyyyy lieve meiden, ik krijg langzaamaan wel de kriebels hoor.

Morgen ga ik echt testen, zou een mooie dag zijn of mooie datum.

Nog geen menstruatie hiero, ook niet het gevoel het te worden.

Spannend hoor, Lief enfijn dart julie meeduimen

ow bianca vindt het zow spannend.

je verdient het zo nadat je de meest4e al voorbij hebt zien gaan.

ik duim heel hard voor je en kan eigenlijk niet wachten tot morge :oops:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hihi, leuke foto’s Ilse! Gezellige kids heb je, en mooie snoetjes hoor!

Bianca, het wordt steeds spannender meid! Ik ben zoooo benieuwd. Maar ik blijf heel hard voor je duimen dat je morgen reden voor een feestje hebt!

Hebben jullie al gezien dat Biebs de 20weken-echo heeft gehad? Ik ga niet namens haar verklappen of ze een jongen of een meisje krijgt, maar de nieuwsgierigen onder ons kunnen natuurlijk altijd even bij de juli-mama’s spieken. Daar staat het namelijk wel al…

Ellen, het is idd zo dat die kwaaltjes wat dat betreft handig zijn, ze geven je steeds even bevestiging. Maar ga er maar gewoon van uit dat alles goed is meid, je hebt er niets aan om je druk te maken, en het gaat nog steeds vaker goed dan fout. Nog ruim 2 weken en dan heb je de echo al. Een mooiere bevestiging kan ik me haast niet voorstellen! En tot die tijd maar gewoon lekker genieten van je kwaaltjesloze zwangerschap :wink: :smiley:

Gisteren weer ballet gehad. Heb bijna niets meegedaan, maar we hebben zaterdag wedstrijd en dat leek me een mooie afsluiting. Dus toch maar even mee gaan trainen. We hebben gelukkig een meisje klaargestoomd om in te vallen mocht het met mij niet goed gaan. Tja, en die kans zit er wel in, want ik vond het wel erg zwaar worden, om nog op dat niveau te dansen. We moeten zaterdag 2 dansen doen. Eén langzame die technisch heel moeilijk is, maar die gaat op zich wel. Maar de andere is heel snel, met allerlei ingewikkelde sprongen enzo. Mega vermoeidend! Wil heel graag nog 1 keertje meedoen, maar ben benieuwd of het allemaal gaat lukken… :?

xHeske

ik zou nog een foto plaatsen van het geen ik gisteren maakte voor ons kleintjes ,de kindjes die we verloren hebben m dit komt op het grafje te staan, bij mijnmoeder…

Dank je ilse kan ookniet wachten maar heb gelukkig geen test,

ke leuk dus afsluitng voor je zwangerschapaan ( nu ja voor bevalling)

Hopelijk wordt leuke avond en goed omjezelfdenken he

Oh bianca… ik hou het niet meer hiero!!! Laat staan hoe jij je moet voelen!!!

Leuke Foto’s Ilse!!

Natascha ik woon in de Noordoostpolder, dus niet zo heel ver van Almere. Hub werkt in Almere. Ik heb jaren in Lelystad gewerkt. Nu lekker dicht bij huis.

Ik heb sinds 15 maanden weer contact met mijn vroegere beste vriendin. Wij hadden toen zij in engeland ging studeren afgesproken dat we geen contact zouden onderhouden omdat we daar toch allebei niet aan toe zouden komen, maar dat we elkaar een kaartje zouden sturen als 1 van ons een kind kreeg of ging trouwen. Daar heb ik me dus aan gehouden en toen THomas werd geboren heb ik een kaartje naar haar ouders gestuurd (waar zij woonde wist ik niet). Diezelfde dag belde ze me op en vertelde ze me dat ze zelf net 3 maanden zwanger was!! Leuk!! Sindsdien hebben we weer heel veel contact!!! ZIj is nu ook bezig met de tweede.

Hier verder alles goed, vandaag de verjaardag van mijn overleden opa dus gaan we straks even bij mijn omatje langs. Bosje anjers mee als ik die ergens kan vinden, want dat vond mijn opa altijd mooie bloemen.

Maar nu eerste ven samen met Thomas douchen!!!

Ow Bianca, mooi gemaakt hoor meid!!!

Erika, wat leuk dat je weer contact met die vriendin hebt, en dat jullie nog zo’n beetje gelijk op gaan ook!

xHeske

Heske :-* bedankt voor je reactie meis. Soms heb ik gewoon even een onzeker moment. Ik wil niet negatief zijn hoor :wink:

Mooi Bianc dat stukje met die mooie vlinders!

Leuk Erika dat je weer contact heb met je vriendin! Jullie hebben zeker heel wat bij te kletsen :smiley:

Volgens mij heeft iedereen die onzekere momenten hoor Ellen, ik denk dat dat er gewoon een beetje bijhoort. Ik kon groen en geel boven een emmertje hangen en toch nog onzeker zijn… Nu ik de beeb regelmatig voel bewegen, voel ik me eindelijk wat zekerder!

Ilse je moet wel ff heel goed kijken op eerste gezicht zou je ze echt ff het andere geslacht geven. Goede verwisseling.

Ellen ik begrijp die onzekerheid echt. Maar probeer wel te genieten van deze hele periode het gaat zo snel al merkte ik dat die eerste weken niet om dat ik zo onzeker was over de zwangerschap.

Oww Bianca wat spannend zeg, wij zijn al nieuwsgierig kan me waarschijnlijk niet voorstellen hoe jij je voelt.

Ziet er mooi uit bianca wanneer ga je het plaatsen op het graf bij je moeder.

Heske had stiekem ook stiekem ook gekeken wat Biebs in d’r buik heeft.

Zou wel een mooie afsluiting zijn van het ballet zo voorstelling, ik hoop dat je in ieder geval 1 dans kunt op uitvoeren. Gelukkig heb je een stand-in voor als het niet meer gaat.

hallo lieverds ja ik blijf hier schrijven,moet echt van me afschrijven nu, en ik gebruik jullie hier even hoor, sorry ,maar weet oook dat mag dus vvandaar, ikzit hier zo te janken, ik wil zo graag zwanger zijn , ik wil een test halen nu ,maar durf het niet,

ik heb zo kriebels, ik moet zo wendy halen gelukkig dan heb ik afleiding, dan kan ik geen test halen en ook niet doen, ms koop ik er 2 en dan vaanvond al maar dan moet dre wel achter me staan daarin,

zucht slik hihi

Oww Bianc moeilijk he je wilt iets zo graag maar bent bang dat het neagatief uitpakt.

Maar 4 dagen overtijd is een lange tijd (weet niet of ik dat al zou kunnen), en we gunnen het je ook zo erg.

Schrijf het hier maar van je af, gelukkig heb je zo ff afleiding door Wendy…maar wanneer wil je gaan testen.

Oww ik ben ik niet een beetje nieuwgierig he…sorry hoor hoe moet het wel niet zijn voor jouw :shifty:

Hou ons op de hoogte he, toy toy toy :!:

Ben nog steeds voor je aan het :pray: :: :thumbup: :: :thumbup: :: :thumbup: :: :thumbup: :**: :pray:

Zag net dat dat me vorige bericht me 1000 bericht hier was, hoop dat dat een teken was voor een positieve test Bianc:!: