Ja, die rode muur wordt zeker wel mooi. Er zat eerst geel op, maar daar hadden we ook 3 lagen nodig voordat het een beetje egaal was. Terwijl we in een andere kamer lichtblauw hebben en dat was met één laag al prima. Maar komt goed!!
Was trouwens nog vergeten te vertellen dat m’n schoonmoeder donderdag nog een leuk cadeautje meegbracht had: een heel klein mini spijkerrokje!!! Echt super schattig!!!
xHeske
Ik wil je verhaal ook zeker wel lezen Bianca!! Laat maar weten wanneer je het plaatst!!
Leuk hoor Heske zo’n klein spijkerrokje!!! schattig!! Rood is idd een moeilijke kleur, wij hebben beneden donker paarse vlakken op de muur die zijn wel 6 keer gedaan voordat ze mooi waren, maar nu is Edwin ook een zeur met verf hoor, het is niet snel goed bij hem en niemand anders mag het ook doen!!! Zal zijn achtergrond zijn denk ik (reclameschildersschool)
Nou ons babykameravontuur vandaag was weer 1 grote flop, we dachten naar een flinke zaak te gaan, maar het was echt helemaal niets. Weinig kamers waarvan geen 1 in onze smaak, terwijl wij echt niet zo moeilijk zijn hoor!!! Nou ja, volgende week maar weer en dan gaan we gewoon naar Harderwijk waar Thomas zijn kamer ook vandaan komt, maar ik wilde graag ook eens ergens anders kijken… wel een buggy gezien, maar ik keek net in het prenatalboek en daar is hij nog goedkoper ook… Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
Wel zo’n gratis baydoos gekregen trouwens, was het toch niet helemaal voor niets
jahoeeeeeeeee echte hollander erika , zo een gratis , ( dus echt voor nop hih) krijgen is altijd goed, hihih
jammer dat het aanschaffen van een kamertje niet gelukt is, …
maar het mooiste komt het laatst joh , dus ws loop je straks tegen iets geweldigs aan, succes.
Ik ben overigensnog niet ongi zit op dag 32, 3 maand terug ben ik ook eens een keer op dag 33 ongesteld geworden zag ik dus ws komt het ook wel,
toch blijf ik gewoon hopen hopen hopen, ow wat erg he, je weet dat het eigenlijk niet goed is maar toch denk ik stiekum waarom niet? de wonderen zijn de wereld niet uit,…haha , ja ja erg he,
nu verder geen nieuws wendy en ik gaan zo een filmpje zien toedels :-*
Erika, jammer dat je nog geen kamertje hebt kunnen vinden. Maar je loopt vast nog wel een keer tegen iets leuks aan. Stel je voor dat je alles meteen al vindt, dan is er ook niks meer aan toch? Ik vind juist dat rondneuzen in babyzaken zo leuk
En Bianca, toch wel spannend hoor meid, je weet het tenslotte nooit! Het lijkt wel dat iedereen hier zwanger wordt op het moment dat ze het juist niet verwachten… Ik ga heel hard voor je duimen!!!
xHeske
tja 1 dag overtijd, zucht vermoeiend, ik heb het moeilijk, 1 dag overtijd ik wil zoooo graag, te graag denk ik ws blijft het daarom uit…
waarom werdt ik het niet gewoon zoals bijna altijd op dag 29? Liefst wordt ik hetnu dan weet ik waar ik aan toe ben ik mag ook niet klagen want er zijn anderen die langer zijn overtijd weet ik wel,nu ja toedels, en liefs
He meiden weten jullie nog dat Thomas een tijdje geleden met zijn neefje op de foto is gegaan voor mijn moeder?? Ik heb ze nu eindelijk ingescand dus zal er even 1 of 2 showen!! Mijn 2 schatten!!!
Ja Bianca wat dat betreft ben ik een echt hollander hoor!! Is het gratis, dan neem ik het mee!!! Hahaha!!
Je maakt het wel spannend hoor… zou wel mooi zijn, ook jij in de maand dat je het niet verwacht, net als ellen en ik!!!
Rondneuzen is ook leuk heske!!! Hou ik ook van!!! Volgende week weer!!
Ik probeer ze nu voor de laatste keer te plaatsen, heb het al 3 keer gedaan, maar de pagina wordt steeds een beetj eopgeblazen… :shifty:
Gave fotos zeg mooi geeworden hoor
hier net thuis van de buren verhjaardag, ga zo idols zien
nbog steeds geen ongi.
kus van mij
2 dgn overtijd en nog geen ongesi te zien te voelen te merken,
het gekke is ik blijf er wel op wachten hihi zelfsin de nacht slaap je er slecht om, haha
straks naar een verjaardag zo even eten en dan die kant op we moeten even schoon pa opppikken en dn nog ene uurtje rijden
toedels liefs van mi j
Wat een gave foto’s!!!
Ik vind ze echt heel erg mooi :inlove:
Bianca…Zou het dan nou raak zijn!?
Meid ik hoop het zo voor je.
Ik gun het je echt zo van harte.
Meid ik denk aaan je :-*
:dance:Michar, GEFELICITEERD!!! :dance:
:mrgreen:
Hartstikke leuk nieuws zeg!! Hoe voel je je?
En Bianca voor jou ook spannend!
Erika, leuke foto’s!
Met mij ook alles goed, morgen de echo waar we misschien het geslacht op kunnen zien :dance: .
Oh Bianca, 't is ook wel heel spannend meis!! Ik hoop echt voor je dat het raak is! Zoek maar lekker veel afleiding in de tussentijd. Ik duim voor je!!!
Erika, echt súper mooie foto’s zeg. En wat een mooie mannetjes ook.
Biebs, veel plezier morgen! Krijgen wij ook te horen wat het wordt?
Ga vanmiddag naar de verjaardag van 'n vriendin, en verder de hele dag een beetje rustig aan doen, denk ik.
xHeske
Biebs leuk!!! Veel plezier morgen!!!
Oh wat spannend Bianca…
Het is hier stralend weer als dat zo blijft gaan we straks even naar de kinderboerderij ofzo! Altijd leuk!! Zo eerst lekker uitgebreid ontbijten!!!
hallo geen ongi nog hiero , bijna een dag om en als ik wel ngi moet worden dan mag het wel nu hoor, dat wachten isniks, maar had gelukkig heel de dag afleiding,
sorry lieve meiden voor mijn typfouten telkens doe ik zo mijn best en dan zie ik terug en dan staat het er weerwar, hopelijk is het te ontcijferen
Ik heb gisteren een aanbod gehad en denk dat ik er gebruik van ga maken.,
Jullie weten allemaal ( of iig een deel wel denk ik anders vraag maar raak) dat ik niet werkende ben, om de reden dat ik met mijn geheugen zit en bepaalde lichte beperkingen zit. Ik heb dus wel minj diplomas IG verzorgende ,maar het werken is moeilijk en daarom liepen mijn contrakten steeds af soms al vroegtijdig ik bennooit ontslagen dat mocht niet want mijn werk deed ik goed alleen het tempo niet en bepaalde handelingen niet die ik techtnisch net kan zeg maar zoals werken met tilliften ( 1 voorbeeld)
Nu kreeg ik gisteren op de verjaardag bij mijn buren om vrijwillig werk te doen op de afdeling waar ernstige zieke oudere mensen liggen ( verzorginggshuis) om daar 1 a 2 dagdelen te helepn, om bijv koffie drinken te verzorgen eten te doen verschonen mensen weg te brengen naar andere zaal spelletjes enz,
ik heb dat eerder gedaan en ben egewoon goed er mee heb ook aantal hoenoem je dat ( van de werknemer die je een verklaring meegeeft bij vertrek na diensneming over je kunnen en doen) en dat is altijd goed geweest.
Volgende week donderdag mag ik waarschijnlijk even op gesprek bj de directeur en bij de afdelingshoofd, ik moet wel mijn diplomas meenemen , omdat op de afdeling niet zomaar elk verijwilliger wordt " aangenomen" , je moet wel kunnen zeg maar want het gaat wel om zieke mensen en zo , nu ja wou ik even kwijt iig liefs van mij bianca
Bianca ik ga zeker is je verhaal lezen bij vlinder verhalen, ben er nog niet aan toe gekomen.
Blijft spannend bij jouw, wanneer zou je gaan willen testen als je ongi uit blijft :?:
Ik hoop het zo voor jullie :: :thumbup: :: :thumbup: :: :thumbup: ::
Bianc ik wist niet dat je niet werkende bent maar lijkt een erg fijn als je toch werkzaam kan zijn.
Lijkt me erg vervelend, hoe meer ik van je te weten kom, hoe meer bewondering ik voor je krijg, hoe jij je staande houdt.
Heske leuk nu dat je weet wat het wordt dat je gericht kunt zoeken naar typische meiden dingen.
Ook leuk om ze ook te krijgen, stoer hoor zo spijker rokje.
Klinkt erg mooi zo rode muur, is tie vandaag wel dekkend rood geworden :?:
En wanneer kunnen we de foto’s van de babykamer bewonderen :?:
Erika jammer dat het niks is geworden jullie speurtocht naar een nieuwe kamer voor thomas.
Ga je nar babyhuys in haderwijk? Wij gaan daar waarschijnlijk ook onze spullen kopen.
Zei hebben ook nog een kortingsbon op hun site staan voor 10% korting, altijd handig. Misschien nog iets voor jullie :?:
Wat een super foto’s lekkere stoere knullen hoor :inlove:
Biebs wat heerlijk morge de echo, gaat je mannetje mee?
Hier gisteren nog me verjaardag gevierd van afgelopen maandag en vandaag heerlijk lui geweest.
He Natascha bedankt voor de tip!! Kortingsbonnen zijn altijd welkom, zal eens even kijken. Ik bedoel idd babyhuys ja, daar hebben we Thomas zijn spullen ook vandaan en ze hebben er gewoon veel keus. Anders gaan we mss op de terugweg nog even langs de prenatal in Almere.
Jemig Bianca nog niet ongie?? Klinkt leuk trouwens dat vrijwilligerswerk, mss kan je er op die manier weer een beetje in rollen als je dat wilt!! En goede vrijilligers zijn moeilijk te vinden weet ik uit ervaring, dus ik weet zeker dat ze staan te springen om iemand als jij!!!
Wij zijn met Thomas naar de orchideenhoeve geweest, is hier vlakbij en daar hebben ze een hele mooie tropische tuin waar je doorheen kan wandelen. Thomas vond het fantastisch, vooral als die vissen in die vijvers. Op een gegeven moment wilde hij zelfs in het water, maar dat mocht natuurijk niet… gek he… en boos dat hij toen werd… poeh he. Toen dus maar verder gewandeld in de wandelwagen en ach dat vond hij ook leuk!!
nee nog steeds geen ongi,
gekke thomas dat ie ook als een vis in het water wil , en dan boos worden , als het niet mag, malle jongen haha
grrrrrrr had ik heel de morgen het gevoel ongi te worden en voelden het van onderaan ook zo aan ( vochtig alsof je het al bent zeg maar)
vanmiddag trok dat weg dus, helemaal niks meer, dus nu net ikdacht ineens ow ikvloei naar wc, had ook buikkramp maar nee hoor helemaal niks van k snap der niks vannu meer
Goeiemorgen meiden!
Bianca, klinkt erg leuk, dat vrijwilligerswerk. Lijkt me sowieso fijn om wat om handen te hebben, en het is natuurlijk nog vreselijk dankbaar werk ook!
Meid, wat maak je spannend!!! Oh, wat zou het mooi zijn als je toch gewoon zwanger bent Ik blijf duimen!!!
Onze rode muur is helemaal af nu!! Morgenochtend nog even wat planken en een schilderij ophangen en dan is onze slaapkamer zo goed als nieuw. Tja, en op de babykamer moeten jullie nog even wachten hoor. We moeten eerst de zolder verbouwen (dakkapel en scheidingswand, alles behangen/schilderen, nieuwe vloer…en inrichten natuurlijk), dan kan de studeerkamer naar zolder en dan wordt de studeerkamer de babykamer. Nog heel wat werk dus, maar mijn vriend en ik vinden het allebei leuk om te klussen, dus dat komt wel goed.
xHeske
Hello Lady’s!!!
Zo ik heb even alles terug gelezen…
Bianc wat spannend zeg voor jou! Weet je intussen al wat meer? Ga je testen of wacht je nog even? Nou ik ben echt benieuwd meis!!!
Van dat vrijwilligerswerk is wel super goed zeg! Ik denk dat je daar wel veel voldoening uit haalt.
Erica! Wat een super leuke foto’s van die mannetjes, echt zo schattig. Ik kan me voorstellen dat je dan een trotse moeder bent :inlove:
En het babykamertje die vindt je echt wel!
Leuk Heske zo’n mini spijkerrokje. Hoe is het verder met je?
Biebs laat je ons wel even weten wat het wordt??? he wat een spannende dingen allemaal.
Gister naar de verjaardag van de dochter van mijn vriendin geweest. Die is 1 geworden, echt schattig. Verder lekker rustig weekend gehad en keihard geduimd voor Raffaela!
Nou toedels meiden!
Groetjes
Ellen
Hey Ellen, ik heb ook geduimd hoor! En het heeft dus geholpen. Goed van ons
Met mij gaat het verder wel goed eigenlijk. Vorige week wel weer heel erg misselijk geweest. Ook ineens weer moeten overgeven. Steeds als ik denk dat ik daar helemaal vanaf ben steekt het weer de kop op. Maar volgens de VK is de kans groot dat ik er last van blijf houden tot aan de bevallig. Lekker vooruitzicht :think: Maar ja, de kleine doet het prima, en daar draait het nu toch even om.
En hoe is het met jou nu? Nog altijd geen last van kwaaltjes? Ik hoop het voor je meid, want dan kun je lekker ongestoord genieten! Ben je al een beetje aan het idee gewend dat je zwanger bent? Ik soms nog steeds niet hoor, het blijft zo onwerkelijk. Hihi. Maar ja, na 2 echo’s kan ik er eigenlijk niet meer omheen.
Gisteren nog naar de verjaardag van een vriendin geweest. We zaten daar met ons oude vriendinnenclubje van de middelbare school (heb ik nog steeds heel veel contact mee). En die hebben dus allemaal nog absoluut geen babyplannen. Maar ze vinden het voor mij wel heel gaaf en willen er echt alles over weten. Hoe het nou voelt om zwanger te zijn… Ja, dat kon ik dus onmogelijk uitleggen. Op zo’n moment is het allemaal wel vreemd (maar wel leuk vreemd hoor). Zit ik daar met mijn zwangere buik herinneringen op te halen uit onze middelbare schooltijd…
xHeske