Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

Oh jee Bianca… wanneer was je nod dan??? Van alle keren dat je graag zwanger wilde zijn is nu natuurlijk niet de beste maand… spannend hoor…

Jij ook Michar zollang er geen duivels zijn blijf ik voor je duimen hoor!! Het kan nog alle kanten op!!!

Elke keer weer leuk he HEske die vk bezoekjes!!!

Wij gaan morgen een tweede poging doen voor een babykamer en een buggy voor Thomas. Vorige week was ik ziek dus toen werd het niets. Edwin is nu begonnen met de zolder dus dat kan ook geregeld worden en dan moet ik hier en daar maar een skijken voor een leuk stoer jongens behangetje voor Thomas zijn nieuwe kamer! Ik heb al zo’n leuke hangschommelzak van de Ikea voor hem gekocht!!!

zo ben ik weer, heb mogen bloedgeven bloeddruk was wel iets te hoog maaromdat ik vaker heb geenkwaad,

ijzer was 7.5 dus ook prima, en wb medicijnen en ziek geweest zijn wa slang genoeg gelden,

mijn nod was de 8e maar goed gemiddeldde van mijn cyclussen is 28/29 dagen langste cyclus was 32 en nu zit ok op dag 31 dus kan nog alle kanten op hoor ik voelme niet zwanger ,dus kannog makkelijkkomen en die ene dag dat wesex hebben gehad zonder voorbehoed, lijkt me raar dat ik daar zwanger van zou worden en dat op dag 11 van mijn cyclus,

Leuk erika die toespeling naarnieuwe kamertjes, leuk leuk leuk, klinkt goed hoor. Voel jeje weer helemaal opgeknapt?

ik waswezen bloed donerendus net, heb mogen bloedgeven bloeddruk was wel iets te hoog maar omdat ik vaker heb geenkwaad,

ijzer was 7.5 dus ook prima, en wb medicijnen en ziek geweest zijn was lang genoeg gelden,

Ik heb info meegekregen wb trobocyten en beenmerg doneren dus ws ga ik me daar ook voor opgeven, maar de kans datr je daar ooit oproep oor krijgt is minimaal, maar je wordt in het wereldbloedbank dan genoteerd,

maar je doet et voor goed doel :thumbup:

nou toedels

Uuuuhhhh Bianc…volgens mij ben ik er wel een voorbeeld van :wink: Maar inderdaad dag 11 is wel snel maar goed je weet het niet meis!!!

Nou hier alles goed hoor. Even een vraagje hebben jullie ook zo’n last van die hormonen? Ja ik wil niet zeuren hoor maar ik ben daar wel benieuwd naar. Ik heb gemerkt dat sinds ik geen pil meer slik ik echt stukken beter in mijn vel zit en nu met die zwangerschaphormonen knal ik weer alle kanten op met mij gevoel. Ik baal dan echt van mezelf en ben dan best wel een beetje bang dat ik dat gevoel mijn hele zwangerschap blijf houden. Daar is dan niets aan te doen…

Ik hoop zo dat dit alleen de eerste drie maanden is…

Lieve meiden vertel me jullie ervaringen dan ga ik gelijk even zoeken op het internet.

In ieder geval een fijn weekend!!!

Kus

hallo meiden!

lang geleden dat ik hier ben geweest, toch kom ik hier nog wel vaak even meelezen. Ik dacht, laat ik me dan ook maar eens weer melden. :stuck_out_tongue:

Alles gaat nu weer goed, ben niet meer zo gestresst als in het begin, maar nog steeds maak ik mij te druk. Er zijn nog wat familieprobleempjes waar ik het heel moeilijk mee heb. Ik heb daardoor ook veel last van harde buiken, ook komt dit doordat de baby erg hard groeit. Ik heb (vind ik zelf dan) ook al een joekel van een buik :stuck_out_tongue:

Ik wilde gewoon weer even iets van me laten horen :slight_smile: Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden :wink:

Liefs Monique

uhhh meiden ,

ik heb vandaag weer een test gedaan en er was een vaag streepje, dus ik vind dat ik wel mag zeggen dat ik zwanger ben

ik ben helemaal blij!!!

gefeli monique nogmaals ik heb ook redelijk goed nieuws,

DE UITSLAG VAN DE GYN WAT BETREFTDE STOLLINGSONDERZOEKEN ZIJN GOED GEEN AFWIJKINGEN DUS DAT IS IIG IETS WAT GEEN MISKRAAM VEROORZAAKT HEEFT>!! :dance: :dance:

De dna onderzoeken zijn nog niet binnen dus daar kan nog iets uitkomen, zoals het nu lijkt positief en hoogstwaarschinlijk mag ik als ik zwanger ben dus mee doen aan de studie en het onderzoek ( waar ik destijds over had) nou lucht op, het bloed voor dna was ook nog in het lab en in verwerking dat betekend dat het onderzoek nog volop in gang is, de gegevens waren al wel in de computer, dus ze zijn bezig…

hey darkangelleuk dat je even langskomt, meid sneu dat je niet helemaal in je sas bent dan wel om je familie of je zwangerschap, dat horen we hier liever anders meid, maar verder kwa gezondheid wel alles oke? nou liefs mij

hoi hoi

michar echt super gefeliciteerd echt goed nieuws joh.

Had al zo’n idee dat je zwanger zou zijn.

erika is het gelukt met de babykamer en buggy ?

bianca spannend dat je overtijd bent zou mischien inderdaad niet de beste maand zijn mar toch zou wel goed nieuws zijn.

ke en heske hebben jullie al wat mooie roze jurkjes gekocht ?

Heb zelf inmiddels al heel wat mooie jongens pakjes maar de meestje zijn toch universeel.

darkangel welkom terug nu hoef ik dus niet als eerste te bevallen :stuck_out_tongue: jij eerst dan ik oke haha

Aan de ene kant kan ik niet meer wachten maar aan de andere kant vindt ik het ook super spannend.

ja niet het beste maand maar mocht het zo zijn ( wat ik niet denk ) maar mocht het zo wezen is het me gewoon gegeven, tja wat wil je dan nog meer? tis welkom hoor, stiekum blijf ik hopen …

hihi ik heb gelijk dre gebeld met dit goede nieuws, kan ie wel gebruiken nu zo slecht gaat op het werk ( het is behoorlijke zootje, want de baas is inmiddels ingelicht over de collega in de zaak die trammelant schopt , en er worden steeds meer fouten gevonden, en ook de andere collegas vinden het zo niet juist gaan dus het zit niet mee op het werk momenteel) maar dat terzeide, ik dacht lievie kan wel goed nieuws gebruiken hihi,

** zucht **

Michar wat geweldig!!! Super gefeliciteerd meis!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

En Bianc voor jou ook goed nieuws meis!!! :dance: :dance: :dance:

MICHAR, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Weet je al wanneer je uitgerekend bent?

Oh, en Bianca ook al zo’n goed nieuws. Meiden, ben zo blij voor jullie!!!

Voor jou dus nog wel even spannend, of niet Bianca? Wie weet is het nu toch wel zo…

Monique (darkangel) leuk dat je weer eens komt kijken. Ik zal je weer op 't lijstje zetten hoor, dat staat voor jou ook wat gezelliger :wink: Maar doe ik morgen ff, want heb nu niet zo veel tijd.

Mijn vriend heeft last van plaatsvervangende nesteldrang, geloof ik. Is opeens de doorgeslagen en staat de slaapkamer te schilderen… :think:

xHeske[/b]

Hihi, toch maar vast het lijstje aangepast, want wilde er natuurlijk wel meteen inzetten dat Michar zwanger is :smiley: Dus DarkAngel, je staat er ook alweer bij. Weet alleen niet of al je gegevens nog kloppen, heb ik van een oud deel vandaan geplukt.

Oja, en Michar, heb ff bij de novembermama’s gespiekt wanneer je uitgerekend bent :oops:

xHeske

Als je wel weer eens zin en tijd hebt mag je bij mij welneerzetten wacht nog op uitslag DNA-onderzoek. ( de andere is dus al binnen) liefs mij,

Michar GEFELICITEERD met je zwangerschap

Super zeg ga er heerlijk van genieten zeg.

Heske en welke kleur is het geworden :?:

Heerlijk dat alles goed was bij de verloskundige, heeft je schoonmoeder ook nog ff mee mogen genieten.

Erika wat een leuke foto van Thomas, lekker ding hoor :!:

Vervelend dat er nog geen goed medicijn is gevonden die bij hem goed aan slaat.

Ik hoop dat er snel 1 komt, sterkte ermee in ieder geval.

Succes met de speurtocht naar een buggy en een kinderkamer morge :!:

Monique wat fijn om weer is wat van je te horen zeg.

Mooi buik heb je op de foto, mag je trots opwezen hoor :inlove:

Jammer dat je zo stress periode hebt, ik hoop dat alles snel in rustiger vaar water komt.

Bianca wat heerlijk om te horen het positieve nieuws hoop dat dit een voor teken is voor nog meer goed nieuws.

Blijf stiekem wel door duimen voor heel mooi nieuws van jouw :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Marlous vandaag was de dag waar je al zo tijd naar uitkijkt, hoop dat je nog ff komt schrijven.

Anders een hele fijne vakantie 8)

Hier weinig te melden morgen vier ik mijn verjaardag van afgelopen maandag.

Verder een heerlijk rustig weekend. Ook wel eens heerlijk :smiley:

Michar, gefeliciteerd!!!

Eindelijk een streepje, hihi :dance:

Groetjes,

Garfield

Iedereen al gezien dat MArlous een zoon krijgt??? Leuk he, ik wil het ook zo graag weten!!!

Michar nogmaals gefeliciteerd!!! Echt super voor jullie!!, zal ook even bij de nov.mama’s spieken wanneer je uitgerekend bent!!

He dark angel leuk om van je te horen, je hebt al een flinke buik zeg!!!

Wat een onderneming Bianca, maar idd je doet het ergens voor!!!

Geweldig trouwens dat onderzoeksuitslagen goed waren!!! Gefeliciteerd, betkend dat nu dat het ‘domme pech’ was zoals ze dat dan zeggen???

En Ik blijf ook hopen voor je hoor!!!

Haha Heske een man met nesteldrang!!! 8)

hey lieve erika, nu het domme pech zo noemen ze wel de eerste miskraam, de missed abortion vermoeden ze toch dat daar wel iets mee is geweest maar wat? Dat weten ze vooralsnogniet ende kans is ook klein dat ze dat niet komen te weten,heeeeeel misschien dat er iets uit de ddna en chromosomentest komt,

Een jongen marlous wat gaaaaaf, leuk joh gefeliciteerd ,

Ik ben een verhaal aan het typen om ms vervolgens ooit bij vlinderverhalen te zetten op de site van KOK, ms wil iemand het dan lezen?

Nu ja ik ben nog bezig, er mee en nog steeds geen ongi hier

doei :-*

Hey, had het nog niet gelezen, maar wat gaaf dat Marlous weer een zoontje krijgt!!!

Zal zo het lijstje nog even aanpassen, heb vandaag tijd zat!

Bianca, ben wel benieuwd naar je verhaal hoor meid. Dus als je het af hebt dan laat het maar even weten.

De muur in de slaapkamer is een hele mooie kleur rood geworden. Er zitten nu 2 lagen op, maar het dekt nog niet helemaal goed, dus morgen gaat er nog een laagje overheen (m’n vriend wil het zelf doen, maar moet vandaag werken).

xHeske

dank je is goed tzt laat ik het weten als het af is en of het geplaatst wordt dat weet ik natuulijk niet he

rood is echt eenkleur wat gewoon vaker geverft moet worden, succes er mee, zeker weten dat het mooi wordt,

liefs mij :-*