Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

heske :smiley: :thumbup: gefeliciteerd meid ene meiske en alles oke :!:

O wat gaaf!!! Gefeliciteerd Heske en ik ben superblij voor jullie dat alles goed is! Een klein meisje… :dance: :dance: :dance:

Geniet er maar lekker van!!!

Ellen wat heerlijk dat je zo weinig last hebt van de zwangerschapskwaaltjes, ik was ook alleen verschrikkelijk moe.

En dat bloedverlies, mmm maar ja dat is nou niet echt een zwangerschapskwaaltje.

Heerlijk dat je zulke goede reacties hebt gehad over je zwangerschap.



Bianca ik zou het wel leuk vinden een paar foto’s van jouw en je mannie :wink:

Hoe gaat het nu met je :?:

Heerlijk he lijkt dat me dat baderen van die hummeltjes, ik hoop zo dat je snel je eigen kleine mag baderen.



Erika wat heerlijk nu vier dagen vrij, ga er van genieten.



Michar, vervelend die vage testen, maar een streepje is toch een streep dus zwanger.

We duimen verder :thumbup: :thumbup: :thumbup: :!:

Ik hoop het echt voor je



Heske wat gaaf een MEISIE :!: Nogmaals gefeliciteerd, dat worden rokjes en jurkjes en heel veel roze…baletpakjes :wink:



Damens verder gisteren een heerlijk verjaardag gehad, en een super kado gehad namelijk, een 2, 3 en 4 D echo, en dat drie keer :shock:

Had gister middag al meteen de eerste echo super verassing, was echt super :inlove: een echo van zo drie kwartier.

Alles zat er op en d’r aan, hij zwaaide zelfs ff naar ons :smiley:

Nou ik ga er weer van tussen zo reanimatie training :cry:

Heske,



Wat lekker dat alles zo goed gaat :dance:

Enneh… toch geen Kareltje dus hè, hihi!



Groetjes,

Garfield

Dag dames…



Oh wat heb ik weer lang niets van mij laten horen he…

Ik heb het nog steeds erg druk.



Drie dagen in de week werken is gewoon te veel voor mij.



Nog 1.5 maand, dus dat red ik nog wel en dan kan ik weer lekker kletsen met jullie…



Als ik dan nog welkom ben???



Hier alles ok. Mateo is afgelopen zaterdag 1 jaar geworden. het was gezellig maar verschrikkelijk druk. Hij is zondag ziek geworden en is dat nu nog steeds.

Hopelijk is het vrijdag over, want we gaan zaterdag een week op vakantie naar oostenrijk.



Vrijdag hebben we onze geslachtsbepaling. Ik vind het superspannend.

Ik hoop dat ik het niet vergeet om hier even te posten, maar anders zou ik Heske of Erika even willen vragen om het hier te posten??



Nou ik ga even chillen. Mark is al 2 dagen niet in de avond thuis geweest en nu lekker wel. Dus even samen op de bank…



kussies voor jullie allemaal

Ohhhh Heske, een meid, wat leuk!!!

Maak je borst maar nat want ze zijn ohhhh zo pittig hahaha.

Ik ben helemaal blij voor je.



Hey Marlous, hoe gaat het met jouw?

Zie je niet veel meer op kok, maar begrijp dat je het druk hebt.

Alles goed met je beeb?

hier dan de beloofde fotos van hiero ,

Marlous??? JE BENT ALTIJD WELKOM!!!

Hey Bianca, wat een leuke foto’s!!!



Hier nog steeds geen :evil: .



Ik krijg zo visite, nog van mijn verjaardag, Monique en Jildau komen even langs :dance:

owwww wat leuk doe je de groetjes mocht je het nog lezen? ik spreek haar nog zo weinig hihi



dank je voor compliment wb fotos

Heske wat leuk een meid!!! Gefeliciteerd hoor!!!



Natascha wat een super verjaardagskado zeg!!! en nu mag je nog 2 keer??? Heel leuk!! Konden ze het geslacht ook al zien, of wil je dat niet weten.



Bianca leuke foto’s!!



Michar je houdt het wel erg spannend hoor!! hOe is het nu???



He MArlous, gezellig dat je hier ook weer even langs komt, nog even en dan heb je weer alle tijd, en tuurlijk ben je dan nog welkom!!! Doe toch niet zo mal!!!

Lekker op de wintersport!! Leuk!! Ik hoop ook voor je dat Mateo dan weer beter is.

Als je vergeet te posten doen wij dat wel vrijdag!!



Hier verder alles zijn ganagetje, Thomas ligt weer lekker te slapen en edwin ook beneden op de bank, hij is nu nl ziek…

Hij is nu met de nieuwe medicijnen bezig, maar dat gaat allemaal nog niet zo goed, kreeg er een leveraandoening van dus moest minderen en andere med. erbij, maar daar werd hij ziek van dus moest hij ook direct weer mee stoppen. Nu toch weer de nieuwe en zijn lever extra goed in de gaten houden en anders moet hij over op hele andere, maar die bijna niet voorgeschreven mogen worden omdat ze zo duur zijn… Dan moet hij eerst naar 1 of andere reumacentrum om te kijken of hij wel in aanmerking komt voor die. Ik hoop het dan maar, want verder is er niets meer…

Nou ja…komt allemaal ook wel weer goed.

Ik ga nog even verder kijken hier en dan weer aan de slag, laatste dagje en dan 4 dagen vrij :dance:

Hello Lady’s!!!



Natas wat een leuke kado’s!!! Dus je hebt lekker zitten genieten… mooi meis!



Bianc leuke foto’s!! Erika is dat een nieuw fotootje van Thomas? Wat een heerlijk kereltje!!! Echt leuk al die foto’s.



Ja Michar ik ben superbenieuwd of je al wat meer weet!



Erika mag ik vragen wat je man precies heeft? Misschien heb je het al 1000 keer uitgelegd. Dat zijn wel heftige medicijnen dan als je er een leveraandoening aan overhoudt.



Nou hier alles goed hoor. Gister had ik een baaldag dus ik denk schrijf even niets. Je kon gerust zeggen dat ik last had van hormonen :cry:

Maar goed vanmorgen werd ik wakker met vriendje tegen me aangeplakt en toen ben ik eerst maar eens een kwartier gaan nadenken over waar ik me nou precies zo druk over maak. Dus vandaag gaat het allemaal weer prima…en nee verder nog steeds geen kwaaltje. Ik eet goed en gezond en ben vandaag dus ook 2 weken gestopt met roken maar daar denk ik niet meer aan eigenlijk.



Nou verder eigenlijk weinig nieuws!



Groetjes!!!

Ik ben nog niet ongie, en heb ook niet het gevoel of ga ik dat worden.

Ik hebvandaag weer een test gedaan :oops: en nog steeds niet zwanger.

Dus ik ga er dus ook gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben.

Maar dan mag van mij de ongie wel komen hahaah



Ik hou jullie op de hoogte, moet me nu haasten, ga zo ff werken

Marlous tuurlijk blijf je welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Hopelijk knapt meteo snel op, en kunnen jullie onbezorgd genieten van een fijne vakantie.

Maar je had vrijdag ook een geslachtsbepaling spannend hoor.



Bianca leuke foto’s hoor, heb nu bij je ook nog een beeld.



Erika mag inderdaad nog 2 keer voor zo predecho, vond het ook een super leuk kado.

Gatsie klinkt allemaal erg vervelend van je man, wat kunnen ze soms ook discuseren over medicatie en de prijzen ect.

Van neemt u maar deze want heeft dezelfde werking alleen stuk goedkoper. Maar jammer genoeg werken niet alle medicijnen bij iedereen het zelfde.



Ellen heerlijk dat het stoppen met roken je zo makkelijk af gaat.



Michar, jeetje vervelend zeg. Blijf toch duimen op een een verlate positieve test.

Leuke foto’s Bianca!!! Grappig hondje ook!



Yona, wat een supercadeau, die echo’s!!!



Erika, veel beterschap voor je hubbie!



Michar, ik blijf voor je duimen meid, je weet maar nooit!



Ellen wat heerlijk dat je helemaal geen kwaaltjes hebt, en dat het stoppen met roken zo goed gaat.



Haha, en Marlous, tuurlijk blijf je welkom hier! Niet iedereen heeft zoveel tijd over als ik :wink:



Zometeen gaan m’n skatje en ik even verf uitzoeken voor de slaapkamer. Want bij ons nieuwe bed hoort natuurlijk een mooi nieuw kleurtje op de muur :mrgreen:



Ben verder nog helemaal happy door de echo! Was zo gaaf. Duurde ook heel lang, omdat er eerst een gewone echoscopiste alles heeft bekenen, en daarna nog iemand die in opleiding was!

En vanmiddag mag ik weer naar de VK. Hoor ik hopelijk het hartje van ons kleine frummelke weer!



xHeske

Hub heeft een vorm van reuma in combinatie met een huidziekte. Nu na 10 jaar weten ze het nog steeds niet welke vorm precies en daar zullen ze dus ook wel niet meer achter komen. Het ging eigenlijk altijd goed totdat hij moest stoppen om zwanger te kunnen worden en sindsdien is het een potje geworden… Nieuwe reumatoloog die vind dat nieuwe medicijnen uitgeprobeerd moeten worden, heel goed, want die oude deden het gewoon niet meer, maar ja nu is dus het probleem van wat werkt wel… Dit dus duidelijk niet.



Ach ja, we hebben er 10 jaar vrij zorgeloos mee kunnen leven, hier en daar een beperking, maar verder niets, dus het was te verwachten dat het een keertje weer slechter zou gaan, dat is nou eenmaal de loop van reuma.

Zoals ik al zei, het komt allemaal wel weer goed, alleen zit een wandelvakantie naar Oostenrijk er voorlopig niet in :wink:

He meiden,



Ja maar het blijft toch vervelend erika. Ik hoop dat ze snel een medicijn voor hem vinden. Hoe voel je je verder?



Haaaa Heske ja tuurlijk ben jij nog helemaal happy!!! Echt super meis! Ik kan niet wachten tot ik mijn eerste echo heb! Maar dat duurt nog wel even…geduld geduld geduld…



Maar verder gaat hier alles goed! Ik had weer is een bui vanmorgen maar die is alweer gezakt :oops: Ik vind het zo grappig hoe mijn vriend ermee omgaat. Die zet gewoon keihard een cdtje aan van Frans Bauer naaahhh ik kwam niet meer bij en als hij dan ook nog eens zo’n stijf dansje erop gaat staan doen kan je me helemaal weggooien. Hij maakt me altijd weer vrolijk die kanjer.



Hoe is het verder dames? En speciaal met jou Michar?



Heske vertel je even hoe het was bij de verloskundige?!



Groetjes en een dikke knuf!!!

Hallo meiden,



Hier dus nog geen :twisted:

Ik snap er werkelijk waar helemaal niks van.

1 dag overtijd, 2 tests gedaan NEGATIEF

2 dagen overtijd, 1 test gedaan NEGATIEF.

Maar ik vind het gewoon zo vreemd dat ik helemaal nog geen buikpijn enz heb, want ik heb altijd buikpijn als ik ongie moet worden.

Maar als ik 3 testen heb gedaan en ze zijn alle 3 negatief, dan zou het toch duidelijk zijn?

Michar, ik denk dat het nog alle kanten uit kan meid. Je hoort wel vaker dat iemand pas een positieve test heeft na een week overtijd te zijn ofzo. We blijven lekker duimen met z’n allen hoor!!!



Ellen, lekker hè, die hormonen. Super dat je een vent hebt die steeds weer weet op te vrolijken. Dat is nu precies wat je nodig hebt!



Bij de vk was alles weer oké. M’n schoonmoeder ging mee, want m’n vriend had natuurlijk dinsdag al een vrije dag gehad. Maar m’n schoonmoeder vond het geweldig om het hartje eens te horen. Frummel was weer lekker beweeglijk, steeds als de vk het hartje had gevonden zwom ze weer weg. Maar uiteindelijk liet ze zich toch nog luid en duidelijk horen. Nu mag ik over 5 weken pas weer. Normaal om de 4 weken, maar dan zijn we op vakantie, dus nu moet ik een weekje langer wachten.



xHeske

he wat lastig he monique, sterkite hoor,



ke wat fijn dat alles goed was, leuk dat je moeder mee kon zeg is ook wel byzonder lijkt me



Ik moet straks even bij de ha-ass langs voor de b12 injectie vanmiddag moet ik bloedgeven,

zopas was ik op de site aan het zien van sanquin ( bloedbank)

en daar staat info over trombocytendonoren en stamcel( beenmerg donoren,.

Ik ga vanmiddag informeren of ik me in kan schrijven voor deze. De kans is minimaal dat je bloed matcht met dat van iemand die het nodig heeft ,MAAR als iemand het nodig heeft kun je iemand er mee redden.



Ik ga dan wel een heel traject in van voor onderzoeken maar das me wel waard. Het is alleeen even de vraag of ik met mijn b12 verhaal deel kan nemen.



Nu ja julie lezen wel ( ahahtja voor jullie weinig interessants aan ws ) , maar ik ben wel benieuwd, je moet ook ene hartfilmpje , maar die heb ik kortgeleden nog gehad en die was goed dus vraag me af of herhaald moet worden,



nu ja groetjes mij, nog steeds niet ongesteld zijnde ( zucht)