Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

He Monique (toch) wat gezellig dat je er weer bent!! Hoe is het met je en je mooie meid???

Dus vandaag is je nod… spannend hoor!!!



Ke mooie buik al meid, vooral van voren zeg!!! Mooi hoor!!



Natascha gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Fijne dag nu alvast en volgende week weer natuurlijk!!!


Wij hebben ook een meegroeikamer voor Thomas. lekker veel ruimte en hij neemt hem nu mee naar de grote kamer!! De volgende kamer wordt geen meegroei, want de babykamer is er eigenlijk iets te klein voor…

YONA, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:



Michar, leuk dat je weer mee komt kletsen!!! Had er natuurlijk al op gehoopt, daarom stond je nog op 't lijstje :wink: Nee, zag dat je verder nog wel heel veel op 't forum kwam, dus verwachtte je nog wel eens terug. Leuk!

En meteen weer spannend voor jou, vandaag NOD. Ik zal voor je duimen!!!



Heb de gegevens op 't lijstje weer even aangepast.



Thanx voor de complimenten over m’n buikie!



xHeske

Damens bedankt voor jullie felicitaties :smiley:



Michar leuk dat je wederom hier mee komt kletsen.

Spannend vandaag je NOD spannend, ik hoop dat :evil: :evil: :evil: wegblijven :!:

Met mij gaat het goed, en met mijn lieve Michelle ook.



De reden dat ik toen die tijd niet meer meeschreef, was ivm de miskraam.

En onbewust vond ik het erg moeilijk om hier te blijven typen.

En daar kwam bij, dat ik er niet teveel meer mee bezig wou zijn, met zwanger worden.

En later was het gewoon zo, dat het erbij bleef.



Maar ik ga nu lekker mee lezen en typen.



En Ke, ik heb je buik ook gezien, wat een mooie buik :thumbup:



Ik wil nu wel graag een test doen, maar denk niet dat manlief dat zo zou waarderen.

Hij vind dat ik een paar dagen moet wachten, en hij heeft gelijk.

Ik moet gewoon even een paar daagjes volhouden :evil:

Michar, dat kan ik wel begrijpen ja, dat je het toen moeilijk vond om hier te typen. Zo’n mk gaat je niet in de koude kleren zitten, lijkt me, dat heeft tijd nodig om verwerkt te worden. Maar vind het echt heel leuk dat je nu weer hier komt kletsen!



Moeilijk hè, om niet te testen. Ik was daar steeds errug slecht in :wall: En mijn vriend ook, die zat mij juist steeds over te halen om op m’n NOD al te testen, dat hielp ook niet echt. Maar een negatieve test is zo teleurstellend, dan kun je beter een paar dagen wachten, zodat je in ieder geval genoeg HcG aangemaakt hebt (we gaan er dus gewoon vanuit dat er op dit moment héél veel HcG’tjes aangemaakt worden in je lijf :wink: ). Nou, succes met wachten iig!!!

Hello Lady’s :!:



YONA GEFELICITEERD MEID!!! Dat je maar een leuke dag mag hebben. Is het een beetje zonnig weer bij je? Nou hier wel hoor!



Welkom terug Michar al kwam ik er pas later bij als jou :wink: Gezellie! Hoe meer zielen hoe meer vreugde.



Dames wat schrijven jullie snel!!



Erika voel je je al weer wat beter? en jij biancaatje?. Ja lieve foto zo met je hondje. Ik lag gister ook zo op de bank met mijn fretje van 10 jaar oud. Leuk om nu ook een beeld te hebben van je Bianc. Net als Heske. Ik zal er binnenkort ook wel eentje neerzetten maar dan moet ik er wel eerst eentje hebben :wink:



Nou hier gaat alles goed. Niet echt super kwaaltjes eigenlijk. Wel snel moe en ik slaap heel veel. Vanmorgen viel ik bijna om dat kwam door duizeligheid. Dat heb ik wel…duizeligheid. Verder niets eigenlijk :think:



Mijn weekend was erg rustig…Gister was mijn schoonmoeder jarig en vriend had zoiets ik vertel het lekker aan iedereen! Dus ik had zo’n :oops: hoofd. Maar wel hele leuke reacties.



Ja verder voel ik me vandaag een beetje opstandig en waar dat nou weer vandaan komt?! Ik heb allemaal van die rare dromen gehad vannacht. En ik zit ook een beetje met mijn werk in mijn maag. Ik wil het echt pas vertellen als ik de drie maanden gepaseerd ben maar mijn collega’s zitten natuurlijk wel al hun vakanties te boeken terwijl ik midden/eind september toch echt met zwangerschapverlof ga. Als ik wegga moet er echt een vervanger voor mij gezocht worden. Ik vind het gewoon spannend. Ik ben ook echt wel een beetje bang en misschien geheel onterecht dat mijn baas mijn contract gewoon niet verlengd in januari 2007. Aan de andere kant denk ik nou ja jammer dan mocht het zover komen ik kom er echt wel uit! Hoe ging dat bij jullie?



Nou Heske ik ga ook even naar die buik van jou kijken want je maakt me super nieuwsgierig :wink:



Ben ik verder iemand vergeten? Nou ja in ieder geval een dik zoen voor jullie allemaal!



Groetjes



Ellen

:: Michar ik duim ook voor je! ::

hihi ik zal binnenkort een leuke van me zelf doen en ms van mijn mannie als iemand geinteresseerd is?



Michar lieve meid leuk dat je terug bent je weet het he/??? ik duim en hoop voor je,



liefs mij :-*



erika weer voldoende opgeknapt om naar vlliegveld te gaan om je vader ( was het toch) op te halen?



Verder geennieuws hier heb het druk met de collecteweek,

Ja ik moest mijn papa en mama ophalen. Vind het altijd wel leuk op Schiphol, beetje mensen kijken enzo, bakkie doen en wachten tot ze eindelijk door de douane heen zijn.

Ben altijd weer blij als ze dan weer terug zijn, heerlijk iedereen weer in de buurt.

Heb een leuk shirtje voor Thomas gekregen en een mooie sjaal voor om je heupen zeg maar voor mezelf, edwin kreeg ook een leuk shirt.

Morgen weer werken en woensdag en en dan lekker weer 4 dagen vrij!!



Jij alweer beter Bianca??



Leuke dag gehad Natascha???



Ellen ik heb een vast contract dus ik hoef niet bang te zijn dat het niet verlengd wordt, ik heb het met 12 weken ongeveer verteld aan mijn leidinggevende, maarbij ons is het nooit zo’n punt. Ik werk in de zorg en daar zijn ze zwangere vrouwen wel gewend :wink: Er liep zelfs al een weddenschapje wie er eerder zou zijn ik of mijn collega.

Nou meiden, ik heb ook weer wat.

Ik vanmorgen heel dapper om half 6 een test doen.

Maar met die test moest je 3 min. wachten.

Ik weet dus niet of ik 3 min. heb gewacht, dus ik keek en ik zag geen streepje.

Maar ik lag op bed en lag maar te denken, heb ik wel 3 min. gewacht?

Volgens mij niet.

Dus ik weer na beneden, en ik zag een vaag streepje.

Maar er stond op dat je de test niet na 10 min. af moest lezen, maar nu zit ik dus in een dubio, qua tijd, dus ik zal zo maar weer 1 halen

spannend meid maar kun je niet beter morgen in de ochtend 1 doen nog?



als heel licht streepje is dan nu test kan urine al te weinig hcg bevatten ,



maar ig ik duim mee voor je succes meid

Ow wat spannend meid!!! Ik duim mee :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Erika, ik vind Schiphol ook altijd zo leuk! En over 3 weken mag ik er weer heen, maar dan om lekker zelf op vakantie te gaan!!! Heb er zo’n zin in :dance:



xHeske

Ja om zelf op vakantie te gan is natuurlijk nog beter!!!



Jeetje Michar spannend hoor!!!

Ik heb weer een test gedaan en ik zie een vage streep, of ik wil een vage streep zien, ik weet het niet, maar ben bang dat ik gewoon ongie ga worden.

Dus ik baal gewoon stevig hier.

hey michar das idd balen,maar goed zolang de duivels er neit zijn blijf ik hopen hoor, ikkan hard duimen voor de anderen hiero enzo aangezien ik zelf deze maand oversla hihi



duimerdeduim dus





ik ga zo naar mijn vriendin de kleine meid even weer zien , papa is ook thuis en vrij lekker voor hun dus te bnekomen ,

het is al weer 2 week terug dat het meiske is geboren,



nu ja ik ga , heb er weer zin in hopelijk is ze wakker :inlove:

Michar, ik blijf duimen hoor!!! Zolang de duivels er niet zijn… En een vaag streepje kan genoeg zijn toch? Anyway: duimerdeduim!!! :thumbup:



Bianca, veel plezier plezier bij je vriendin en d’r kleine!



xHeske

ja het was heerlijk gezellig,

we hebben der in bad gedaan en hun oudste hielp al flink mee der zusje te wassen, en drogen en insmeren,



nu ja was erg leuk iig

Spannend Michar! Ik duim ook mee hoor! :thumbup: :thumbup:

Als ik woensdag nog niet ongie ben ga ik gewoon weer testen, maar ik voel me toch wel zwanger.

Maar ik ben ook een beetje bang dat ik het allemaal gewoon zo graag wil dat ik er vooral dit keer teveel mee bezig ben, we wachten rustig af.



Hoe is het met iedereen?

Oh meiden, heb goed nieuws! Net de 20-wekenecho gehad, en alles was helemaal oké. Echo duurde een dik half uur, dus we hebben extra lang van ons kleintje kunnen genieten. En…het is een meisje!!!



xHeske