Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

Nieuw deel, nieuwe kansen!

Hm, lijstje is nog niet helemaal oké… sommige lijntjes zijn weggevallen… zal kijken of ik dat nog kan veranderen.



Mis ook nog wat gegevens… maar daar kunnen jullie me vast wel aan helpen :wink:



xHeske

hey ene neiuwe deel, zeg , ik ben alleen al een beetje een poosje 25 8) hihi dus dat kan veranderd en mijnnod is op 10 maart maar mag niet zwwanger wezen deze maand,



en bij afspraken mag wel staan wachtende uitslagen onderzoeken , als dat kan



of moet dit via pm?



nu ja geen nieuws hier verder :-*

Wat leuke heske een nieuw deeltje! Geweldig gedaan!



Mijn afspraken 30 mrt echo, 18 april verlos.



Nou hier verder alles prima hoor meiden en met jullie?



Dikke zoenen

Zo, da’s een beter lijstje, mét lijntjes! Heb al het één en ander aangepast, ook ff bij de zwangeren een rijtje voor 't geslacht. Ilse is tot nu toe de enige die het weet, maar daar komt vast snel verandering in!

Maakt mij niet zoveel uit of jullie wijzigingen zo doorgeven of via pb. Lees hier toch meestal wel een paar keer per dag, dus denk dat ik het meeste wel uit de berichtjes kan vissen.



Hier is verder alles oké. Beeb beweegt steeds meer (of ik voel het steeds beter…), erg grappig gevoel is dat! Tot nu toe één keertje ook wat aan de buitenkant gevoeld.



Vanmiddag ga ik naar mijn ouders, in Brabant. Denk dat ik maar een beetje op tijd vertrek, want het treinverkeer is natuurlijk een chaos met dit weer. Nou ja, niet alleen het treinverkeer.



Mijn vriend heeft gisteren bedacht dat hij een fiets gaat kopen (heeft hij nu niet, schandalig! :wink: ), want hij wil straks kunnen fietsen met de kleine. Nou duurt het natuurlijk wel ff voordat die kleine kan fietsen… Maar vind het wel leuk dat m’n schatje nu een fiets gaat kopen, kan 'ie weer eens wat aan zijn conditie gaan doen :mrgreen: . Het leuke is dat 'ie nu bij het uitzoeken van een fiets er rekening mee houdt dat er een kinderzitje op moet kunnen :inlove: En het allerleukste is dat hij voor mij ook een fiets wil kopen :smiley: Ik namelijk zo’n sportfietsje (heb ik gekregen toen ik naar de brugklas ging :mrgreen: láng geleden!) en daar kan ook geen kinderzitje op. Hihi. Hij wou die fiets voor mij eigenlijk als een verrassing ineens in de schuur zetten, maar ik kwam de fietsenwinkel binnenlopen (was ff bij de drogist geweest) toen hij daar net druk aan het praten was over een fiets voor mij :wall: Dus nu is 't geen verrassing meer, maar wel nog steeds lief :inlove:



xHeske

Hihi, nu ik toch bezig ben… ff 2 fotootjes van mij en mijn fietsenkoperd :wink:

bedankt voor het veranderen,



ik moet wel zeggen dat ik het heel vreemd vindt dat er staat eerste kind, kijk er vreemd tegen aan maar dat zal aan mij liggen,



nou ik wordt weeggebeld hihi, dus ik ben er vanmiddag of vanaf weer ws is mijn mannie ook thuis straks,



toedels en liefs bianca

Ow sjips, Bianc sorry, daar heb ik eigenlijk niet bij stilgestaan, heb het zo letterlijk van het oude lijstje overgenomen. Sorry meid, zal er ff wat bijzetten



xHeske

Hoi!



Lang niet hier gepost.



Heske, leuk om foto’s van jullie te zien! Lekker bruin allebei!

Leuk zeg van je vriend, echt lief! Ik vind het ook zo geweldig om mijn vriend met kinderdingen bezig te zien!

Jeetje ben er ff een paar dagen aan het werk en er is weer een hoop geschreven zeg :!:



Heske wat een mooie lijst heb je gemaakt zeg :!: Ziet er goed uit.

Ben benieuwd naar je buikfoto van weekend.

Zou is kijken of ik het dan ook aan durf :oops:

MMM wat lief dat hij je wou verassen met een fiets, jammer dat het nu geen verassing meer is.



Ellen jeetje je uitgerekkende datum zit zeker in de buurt van de trouwdatum van je zus en zwanger :!:

Maar i.p. zou je op hun trouwdag wel bevallen zijn van een mooie zoon of dochter. Ik hoop dat je dan ook redelijk ter been bent, al is het maar voor ceremonie.

Wat een fijne huisarts zeg heb je, daar kan een groot deel van de HA een voorbeeld aan nemen.

En de tijd vliegd nu zeker, de eerste 12 weken leken voor mijn gevoel veel langer te duren, maar nu gaat het allemaal veel sneller.

En kan er van gaan genieten.



Garfield jammer dat jullie er nog niet uit zijn in jullie relatie.

Lijkt me ook erg moeilijk om een goede keuze te maken. Na zoveel jaren lief en leed gedeeld te hebben.

Snap dat je dat niet zo maar alles over board kunt gooien, maar gelukkig zijn samen is natuurlijk wel het belangerijkste.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen…sterkte



Erika super dat je het nu alle zo goed kan horen met de bellytalk.

Fijn dat alle uitslaggen bij de huisarts goed waren, toch altijd weer fijn om te horen.

Heerlijk hoor 20 maart je 20 weken echo, jeetje dan zit je alweer op de helft zeg :dance:



Biebs wat leuk om weer iets van je te vernemen.



Hier weinig te melden geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.

Vloeien is nog steeds weg gebleven :dance: Dus dat ziet er gunstig uit.

Vanmorgen gebeld over het uitstrijkje en de kweken.

Kweken waren nog niet bekend, maar het is in iedergeval geen kanker.

Was ik eigenlijk ook niet bang voor, maar is wel fijn om te horen.

Heske wat een mooi woonkamer keuken en slaapkamer hebben jullie :!:

Ziet er toppie uit :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoi Ke,



Mijn NOD is 24 maart, hoewel het natuurlijk meer theoretisch is. Misschien kan in het lijstje ook iets gezet worden dat ik ‘even’ een time-out heb ofzo…



Groetjes,

Garfield

hoi hoi



weer een nieuw deeltje en natuurlijk een hele mooie lijst.

nu hopen dat dit nieuwe deeltje veel geluk brengt voor alle toekomstige mama’s



En ook de mama’s die al zwanger zijn wens ik veel succes tijdens hun zwangerschap.



Ik zie dat ik de eerste ben die bevalt staat me toch bij dat er nog iemand voor me moet zijn toch ?



We hebben gister de kinderwagen en maxi-cosi gekocht voor echt een spotprijs 250 voor de wagen en 100 voor de maxi-cosi incl. bijpassende zak.

volgens mij heb ik me uitzet onderhand bij elkaar.

Op wat lakwerk na is de babykamer klaar alleen nog nieuwe plinten en dan kunnen de meubels opgebouwt worden.



Kan niet wachten het was zo onwerkelijk maarja het gaat zo hard kwa weken dat het bedje van mij volgende week al mag staan en denk dat ik het ook al ga opmaken.

Ziet er zo leuk uit tegen het eind moet toch alles uitgewassen worden.



hier een foto van de kinderwagen de bak is trouwens zwart en niet donkerblauw zoals op de foto.

hoi hoi



zie je wel dat er nog als ik het goed heb 2 mama’s voor mij zijn uitgeteld.



mojo op 24 mei

en darkangel 12 juni



En in onze vorige club waren we met 18 vrouwen toch ?



ik ben ff het spoor bijster :oops:





heb net het hele forum afgezocht naar darkangel was bang dat het mischien mis gegaan was en ik nu zo vrolijk vertel van der zwangerschap.

Maar ik las dat ze afscheid heeft genomen.



DEnk dat de rest van de vrouwen ook wel afscheid genomen hebben en dat we nu nog met zijn 12en over zijn toch ?



maar mojo is er nog steeds en actief dus zij mag eerst bevallen hoor :stuck_out_tongue:

Hihi, Ilse, ik heb het lijstje een beetje ge-update… aangezien een groot deel van de meiden die op het lijstje stonden hier nooit meer kwamen. Als ik er iemand vanaf ‘gegooid’ heb die dat niet de bedoeling vond, dan sorry daarvoor natuurlijk! Ik wil ze er zo weer bijzetten hoor, maar zo leek het me een beetje overzichtelijker. Dusse, dan ben jij inderdaad de eerste die gaat bevallen.



xHeske

hallo lieve meiden , ben een beetje down,



we hebben een heerlijke dag gehad andre had nl vrij genomen , maar ook veel besproken o.a dat andre het heeft gehad met zijn werk, het niet meer ziet zitten daar , en hij zich er gewoon niet prettig voelt, het gaat niet zo oke op het werk de planner doet zijn werk niet goed moppert op de monteurs ( waaronder mijn mannie) en na de laatste jaren waarin de laaste maanden zwaar waren is het op , bij andre maar ook bij nog een collega,



andre wil dus eig ander werk, maar wat? Hij werkt hier nu al jaren vast, heeft nooit ander werk gehad, en gelijk van school af hier gebleven.



Nu ja nu voelt dre zich schuldig want zomaar ander werk vinden is ook niet makkelijk,

eindelijk komt dus de reden waarom zo is als ie is de laatste tijd daar bij het verdiret ( zo zei ie) dat het kindjes krijgen niet wil , en dan in de omgeving wel,



nu ja is gewoon rot, maar goed komt wel weer ik heb hem gezegt als ie ander werk wil gaan zoeken ik achter hem sta en we wel weer redden zoals altijd maar hij zegt ook nu financieel staan we al kantje boord, en lukt het om rond te komen maar als je geen werk houdt dan maar zo veel % ( 70?) en ja das behoorlijk miinder we staan dus in dillemma



Nou ja sorry voor gedoe moest even kwijt, we hebben iig een fijne middag gehad ondanks dit ter sprake is gekomen,maar goed

He lieve bianca,



Het is zeker rot allemaal. Maar andre zit niet op een schopstoel dus hij kan rustig om zich heen kijken naar iets wat hem wel leuk lijkt. Hij heeft daar in principe alle tijd voor. Hij is op en dan moet hij tijd nemen voor zichzelf. Gaan jullie nog op vakantie? Jullie moeten echt even weg met zijn tweeen en even opladen.



Een uitkering krijg je alleen als je ontslagen bent dus niet als je ontslag neemt. Bianc als hij aan zijn eind zit dan moet hij zich voorlopig even ziek melden. Ziek is ziek. Jullie hebben genoeg te verduuren gehad en soms kan een mens gewoon niet weer. En ander werk vind hij echt wel het gaat om je instelling. Waar een wil is is echt een weg daar geloof ik heilig in. Laat hem lekker de tijd nemen om om zich heen te kijken en rust te nemen voor zichzelf. Mag ik vragen wat hij precies voor werk doet?



Ik ben in 1 jaar tijd twee keer mijn baan kwijtgeraakt vorig jaar maar ik had gelukkig toch elke keer binnen enkele weken weer nieuw werk gekregen en zo veel heb ik ook niet gestudeerd hoor. Dus als je je inzet komt het echt goed meis. Wilskracht hebben jullie allebei daar twijfel ik niet aan dus het komt echt in orde.



Verder wil ik je heel graag troosten maar ik weet niet zo goed meer wat ik kan zeggen…

Maar ga alsjeblieft geen sorry zeggen! Je mag altijd hier je ei kwijt. Je bent een positieve meid en ik hoor je niet vaak klagen. Meid het leven kent zijn ups en downs en het is goed om het van je af te schrijven…



Nou hier gaat verder alles zijn gangetje. Geen nieuws eigenlijk.



Wilde even zeggen Heske wat een leuke foto’s meid. Ik heb ook nog zitten zoeken of ik even een foto kon neerplanten maar ik heb niets op mijn computer staan.



Zo ilse zo te lezen gaat het allemaal goed met je he! Fijn.



En met jou ook het Yona. Super dat het vloeien nog steeds wegblijft en hopelijk voorgoed. Nog even afwachten van de andere testjes he!



Hoe is het met de andere dames?



Nou ik ga weer even stoppen.



Groetjes en dikke zoenen

ik heb het idee dat ik delaatste paar weken alleen maar zeur , geen puf heb te rageren op anderen hiero ( komt wel weer weet ik ) en eigenlijk grotendeels alleen inkletstopic echt schrijf en hiero dan ,

het gekke ismijn gevoel zegt ms gewoon afstand nemen en toch wil ik het ook niet, lukt het niet, het gekke is ik voel me zelf verder oke, er komen soms gewoon kleine dingen bij kijken het ziek wezen van laatst de stress dat het zo lang duurt van de uitslagen van de onderzoeken nu andre en zijn werk, mijn zus en zwager bij wie het totaal even niet goed gaat mn de zaak, mijn schoonpapa die eignlijk ziek is maar absoluut geen ha wil zien, al die kleine dingen is gewoon irri, en dan wou ik gewoon wel es dat ik mijn mams had pfffffffffff nu ja ,komt wel weer denk ik zo



maar iig bedankt ellen,

Hey Bianca, wat een rotsituatie weer. Ik sluit me wel bij Ellen aan hoor, schrijf het lekker allemaal van je af! Dat kan enorm opluchten en wie weet staan wij nog klaar met goede tips. Volgens mij zou het jullie inderdaad veel goed doen om er even tussenuit te gaan met z’n tweetjes, even weg van alles wat je de laatste tijd hebt meegemaakt. Niet dat je ervoor moet vluchten, maar even afstand nemen kan wel heel fijn zijn. Wat je hubbie z’n werk betreft… ik herken dat een beetje van een goede vriend van me. Die is nu ook op zoek naar ander werk en blijft ondertussen gewoon bij zijn oude werkgever, al heeft hij het daar helemaal niet naar zijn zin. Maar hij is vrijgezel en heeft net een huis gekocht, dus kan het zich ook niet veroorloven om nu zonder werk te zitten. Dus als ik je hubbie was zou ik gewoon eens om me heen gaan kijken en lekker solliciteren naar ander werk. Als hij dan wat gevonden heeft kan 'ie z’n huidige baan opzeggen. Kan me in ieder geval wel goed voorstellen dat hij graag ander werk wil, als hij het er echt niet meer naar zijn zin heeft. Succes meid!



Yona, super dat het vloeien niet meer terug is gekomen!!! Houden zo!!! :dance:



Meiden, bedankt voor de leuke reacties op mijn foto’s! Biebs, bij die onderste foto ben ik wel echt aso bruin hoor, zo bruin word ik normaal niet, maar ik was toen eerst 2 weken in St. Maarten geweest, toen in Nedereland heel met héél mooi weer regelmatig wezen zeilen, en daarna nog 2 weken in Malta… Ja, dan wil het wel!

Yona, dus je hebt mijn foto’s gevonden van ons huisje! :smiley: Vond het zo leuk om al die andere huizen te zien, dus dacht ‘dan zet ik ons huisje er ook maar eens bij’.



Nou, ik ga eens aan het werk, denk ik…



xHeske

Ja als ik het allemaal zo lees lijkt er gewoon geen eind aan te komen voor je :cry:



Maar je bedoeld afstand nemen van het forum? Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is aangezien je hier met veel meiden contact hebt. Ja ik had dat op een gegeven moment ook een beetje…vorige maand maar ja ik kwam natuurlijk net kijken dus dat is wat makkelijker. Ik vind dat moeilijk te zeggen bianc. Ik sta niet in jou schoenen en ik weet ook niet hoe dat voelt en nu ik zelf zwanger ben heb ik zoiets van ja nu heb je helemaal makkelijk praten El. Maar loslaten is zo belangrijk met alles in het leven.



Even een voorbeeld. Die vriendin van mijn moeder die 16 februari is gecremeerd kreeg 1 maand ervoor te horen dat ze niet lang meer te leven had. 1 maand!!! Mijn moeder was een week voor haar dood nog bij haar en stond echt versteld van haar acceptatie. Ze zei het is goed zo en ik ben niet bang om te gaan :shock: Nou dat is echt knap als je drie jonge kids hebt en een leuke man en heel veel vrienden en vriendinnen.

Weet je mensen die het niet kunnen accepteren die blijven een ziektebed van maanden hebben of jaren en dat noemt men lijden. Het is een lijdesweg zoals ze dat noemen. Maar zij liet het los en had geen pijn meer. Had zoveel mogelijk afgesloten en heeft echt afscheid genomen van haar bijzondere familie. Begrijp je wat ik bedoel met loslaten.



Ze gaf zich over en zei nou ja laat maar komen dan. Dit is met alles zo in het leven en dus ook met zwanger worden en ik wil hier absoluut niemand mee kwetsen en dit bedoel ik met dat makkelijk praten van mij maar ik ben er echt het levende bewijs van met mijn zwangerschap en erika ook denk ik. Ik heb het echt geprobeerd het los te laten. Nu is dat voor jou nog moeilijker dat weet ik maar misschien is het voor beter als je wat afstand neemt van het zwanger worden. Wat voor andere dingen zijn er nog meer dan een kindje krijgen. ( ik heb altijd weer spijt als ik dit soort dingen opschrijf) Maar ik bedoel het echt goed Bianc want ik wil echt heel graag dat je zwanger wordt. Maar ik denk dat je eerst zover moet komen dat je het loslaat. Begrijp ie me nog een beetje?



Nou ja ik houd mijn mond maar weer even :silenced: