Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

Leuk dat bijtje trouwens :slight_smile:

Ik heb je huissie ook even gezien Heske, parchtig hoor!



Er staan zowiezo alleen maar prachtige huizen op! Ik woon in een flatje van 8o vierkante meter. Die huizen die ik daar heb gezien die kan ik van mijn leven nooit betalen! Nou ja verschil moet er zijn he :wink:



Ik woon verder heel knusjes dus mij zal je verder niet horen klagen hoor.



kus

Haha, Ellen, dan moet je eens naar de huizenprijzen in Friesland kijkenā€¦ Wat wij betalen voor een hokkie in de randstad, daar heb je in Friesland een villa voor! Beetje overdreven, maar het scheelt zoooo veel! Wij hadden eerst ook een appartement van 80 m2. Nu een huisje van 125 m2, en dat voelt voor mij al aan als een paleis!

Maar verder, idd, het verschil moet er zijn :wink: Ach, en onze tijd komt misschien nog wel!

:cry: :cry: :cry:



jullie zijn lieverds,

ik kan gewoon geen afstand nemen van het foru, het zwanger worden is ook niet wat me nu verdrietig maakt waar ik mee zit, dat heb ik zowieso niet zo, maar gewoon alles er om heen,

er tussen uit? kon dat maar gewoon een weekje andre en ik , maar dat geld hebben we niet, al wat ā€œoverā€ is gaat in de pot voor evt ooit ene kindje, als we nu een kindje hebben zouden we nog rond komen hoor , dat wel degelijk,maar geld voor vakantie is ā€œoverbodigā€ hoe zeg je dat?



We sparen nu voor laminaat, ons vloer ziet er nu niet uit en dus met vakante geld gaat daar heen ā€¦



nu ja doet er niet toe ook ,

hoi



bianca je krijgt van mij een dikke knuffel.

Tuurlijk mag je al je frustraties hier neer zetten we zijn er voor mekaar om naar elkaar te luisteren.



Sinds ik de maxi-cosi hier beneden in de box heb staan kan ik eigenlijk niet meer wachten tot mijn kleine ventje geboren wordt.

Begin steeds ongeduldiger te worden.

Maarja manlief moet eerst de deuren nog lakken en de plinten voor we de meubels kunnen opbouwen.



Ben wel blij als het kamertje opgebouwt is ik heb zoveel spullen dat je er eigenlijk geen overzicht op hebt overal staan spullen.

Mischien kan frans zaterdag en zondag alles aflakken ?

Zou erg mooi zijn haha

Nee begrijpelijk bianc had ik misschien ook niet moeten zeggen :cry: sowwy



Wij kennen de geldproblemen hoor Bianc. Vriend en ik zijn nog helemaal nooit met elkaar op vakantie geweest. Hoeft in mijn ogen ook niet hoor want ik ontspan mij voldoende :wink: Verder heb ik alles wat mijn hartje begeert hoor maar een vakantie zat er tot nu toe gewoon even niet in.



Ja Heske onze tijd komt vanzelf maar je huisje is prachtig! :wink:



Haha die Ilse is ongeduldig! Ja het komt ook steeds meer dichterbij, logisch toch! Leuk dat je al die spulletjes hebt. Ik denk daar voorlopig nog niet aan.



Ik heb gister een rompertje gekocht hihi ja ik kon het niet laten. Met 'mijn papa is de aller, aller allerliefste" hahahaha en die aan vriend gegeven. Ik heb hem nog nooit zo ontroerd zien kijken :inlove:



knuffies

hey je hebt niks verkeerd gezegt hoor ik vindt het juist ontzettend fijn van je mee denken en zoo ,



:-*

Hihi, geldproblemenā€¦ klinkt akelig bekend! Nou ja, echt problemen hebben we niet, maar een beetje meer zou leuk zijn :wink: Wij leven best zuinig, kijken altijd uit met boodschappen enzo. Mā€™n vriend verdient wel goed hoor, maar ik werk nu nog veel te weinig. Nu ik mā€™n eigen bedrijfje heb gaat het wel beter, want ik verdien nu erg goed (bruto 60 tot 80 euro per uur!). Maar ja, als ik een week geen opdracht krijg verdien ik dus ook helemaal niks. En als ik, net als vandaag, een keer echt geen fut heb dan komt er ook niets binnen. :frowning: Maar goed, voor vakanties sparen we altijd wel. Ik mƃĀ³et er echt eens per jaar uit, daar heb ik dan wel wat geld voor over. Hoeft overigens niet ver weg te zijn. We zijn een keer een weekje naar Ameland geweest, kostte maar 125 euro voor een 4-persoonshuisje, en dat was misschien nog wel onze leukste vakantie ever! Nou ja, op Malta na natuurlijk, want daar hebben we elkaar leren kennen :inlove: Over 4 weken gaan we nu naar Gran Canaria, maar die vakantie heeft mijn vriend betaald, voor mā€™n verjaardag. Anders was het vast weer Ameland geworden :wink:



Hihi, en Ellen, wat ons huisje betreft: mooie inrichting hoeft dus niet duur te zijn. Lang leve de grote internationale blauw/gele meubelketen! :wink: En een pot verf doet ook wonderen :smiley: Maar leuk dat je het mooi vindt! Ik ben er zelf ook heel erg blij mee!



Dat rompertje dat je hebt gekocht heb ik mijn vriend voor Valentijnsdag gegeven. Leuk issie hƃĀØ!



Ik ga ff stofzuigen en de badkamer poetsen. Geen zin, maar het moet!



xHeske

He Bianca wat lees ik nu weerā€¦ gedverdemme, ik vind dat zo vervelend als jij je rot voelt, omdat ik vind dat jij het zo verdiend om gelukkig te zijnā€¦ Ik wou dat ik je ergens mee kon helpen, zeg het maar!!!

Dikke kus lieverd!!! :-*



Wat betrfet dat weekje er tussenuit??? Wij hebben wel een tent op zolder, zet m op bij ons in de tuin en je hebt een weekje boerencamping, hihi!!! Met gratis gebruik van sanitair en fietsen haha!!!



Ke ik wil ook je huisje zien, maar waar???

Mooi lijstje trouwens!!

hey lieve erika ik miste je hier al een beetje maar zag dat je wel reageerde bij de zwangeren gelukkig maar.



Ik heb mijndag gewoon niet denk ikach en alles looptdoorelkaar, wat maar fout kangaat fout , nu weer zon buikpijn ,

ik snap er niks van.



ik meende dat ik bijna ongi moest worden, maar das niet waar de 9e pas op zijn vroegst, ( ik dacht met 2 dgn alweer)

N.av het gesprek met de gyn om een kalender bj te houden en ik dit eerst niet wou doe ik het nu toch,

het doet nu ook pijn , ik weet nog de eerste keer, in dec maand ik toen op het punt stond da ha te bellen maar me ingehouden heb en een test deed negatief tuurlijk,maar toen had ik zoiets van oke pijn niet zwanger dan ongi worden, ā€¦

Mijn gyn vondt het niet juist dat ik nooit pijnklachten heb gehad voor mijn ongi ( of nauwelijks en nu ver vooraf al en dan ook zo erg.



Nou straks maar een pijnstiller,kruikje en mijn bed in, dit is nu de 5e cyclus zo,

zopas heb ik even opzetje gemaakt voor het kalendertje en ms toch maar heen over 3 maand.



Nou meiden doei liefs van mij,



Erika , bedankt lieve meid, :-* :-* voor jou en thomas en :-* voor je kleintje op komst. :lol:

Poeh he, was ik gisteren even ziek, hele dag overgeven en de rest zeg maarā€¦ echt niet leuk meer. Ik ben echt nooit ziek en nu ik zwanger ben is het alweer de tweede keerā€¦ Gelukkig voel ik me vandaag weer een stuk beter, heb net ook weer lekker gegeten, gister alleen een beschuitje die er net zo snel weer uit kwamā€¦

Maar even rustig aan doen nog vandaag, edwin wilde al gaan zwemmen en weet ik wat, maar dat toch nog maar even nietā€¦ Moet morgen fit zijn want dan ga ik mijn papa en mama en hun vrienden van Schiphol halen.

Hoe is het verder met jou nu Bianca??? Voel je je alweer wat beter?? Heb je nog buikpijn??



En met de andere dames??? Nog iets leuks gegdaan dit weekend???





:-* Erika

goeidemiddag allemaal



ons weekend was gezellie druk vrijdag avond had mijn vriend pokeravond dus zoā€™n 9 vrienden hebben hier gezellig gepokerd.



Mijn vriend had gewonnen :stuck_out_tongue: dus we kunnen gezellie vanmiddag naar de mac.

Vriendlief is nu de laaste hand aan de babykamer aan het leggen de plinten is ie aan het verven.

Dan kan ik mischien volgend weekend de meubels gaan opbouwen?



Heb vandaag echt een gigantische hoofdpijn heb al wat ingemnomen maarja werkt niet echt, we gaan zo met de kids naar de kinderboerderij dus hopenlijk doet frisse lucht wonderen.



Ik mag dinsdag beginnen met zwangerschapsyoga ben benieuwt hoe het gaat heb amper een conditie dusā€¦



Fijne zondag allemaal

met mij redelijk buikpijn houdt wat aan ws tot ikongi ben en dan weer weg, ikmoet volgende week worden dus.



Ilse schiet al op dus met de beebkamer, zal cvast mooi worden



Erika ook al ziekmeid beterschap en idd rustig aan doen hoor, hoe voel je je verder qua zwanfgerschap?



Dus morgen fit voor schiphol, hopelijk dan voldoende opgeknapt meid



ik heb nog een fotootje van vorige week van mij , hier ziek maar na de pijnstilling kon ik eindelijk even liggen ,

Oh heerlijk met je hondje en een warme deken op de bank!! Zo lag ik er gisteren ook bij.

Ik voel me wel weer goed, ook zwangerschap alles prima, voel ā€˜jetjeā€™ al geregeld trappen en dat is fijn!! Ik kan nu niet wachten tot de 20 weken echo op 20 maart, hopelijk zien we dan het geslacht ook!!!

Iedereen denkt dat ik hoop op een meisje, omdat we al een jongen hebben, maar het maakt me echt geen fluit uit. Ik ben dolgelukkig met allebei.

Hey meiden, hier ben ik ook weer eens, na het weekend! Bianca, leuke foto hihi, gezellie zo met je hondje! Balen dat je nu zoā€™n buikpijn hebt voor je ongi. Hopelijk voor het laatst!!!



Erika, weer opgeknapt? Er zijn echt veel zieken de laatste tijd! Mā€™n schoonzusje was met dā€™r man en hun 3 kids op vakantie, maar ze zijn eerder thuisgekomen omdat ze alle 5 ziek warenā€¦



Morgen heb ik de 20weken-echo!!! Heb er zoā€™n zin in en ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig of we een jongetje of een meisje krijgen! Maakt mij dus ook helemaal niets uit wat het is, maar wil het toch heel graag weten. Kunnen we wat gerichter gaan shoppen :wink:



xHeske

Ow, vergat nog ff wat: heb gisteren weer nieuwe buikfotoā€™s gemaakt. Zal ze zo ff op 't showforum zetten. Enneā€¦Erika, fotoā€™s van ons huisje staan ook op showforum, bij ā€˜hoe ziet jouw huis eruitā€™. Niet meer op de laatste baldzijde geloof ik, dus ff zoeken :wink: Of had je ze al gevonden?



xHeske

Ja had ze al gevonden!!! Ziet er mooi uit, ben beneiuwd naar jullie beebkamer!!

Als ik je niet meer spreek voor morgen heel veel plezier!!!

:-*

Hoi damens allemaal een lekker weekend gehad, ik in ieder geval wel heerlijk na spullentjes gekeken.

En nu eindelijk een keuze kunnen maken, gaan alles binnenkort bestellen.

Het wordt een doorgroei kamertje en de bugaboo cameleon in waarschijnlijk de kleuren zwart/rood.

Oww en ik ben vandaag jarig jaja 28 geworden hahaha.

Vier het vandaag niet, dat doen we zaterdag is wat rustiger.

Omdat ik deze week veel moet werken en morgen avond ook nog reanimatie training wederom heb.

Wel heb ik een brief gehad van me man met regels waar ik me vandaag aan moet houden, voor een verassing. Ben benieuwdā€¦



Ilse mooie wagen hoor :!:

Ben benieuwd hoe de zwangerschap yoga je bevalt, waarschijnlijk gaan wij mee doen aan samen bevallen of zoiets.

Maar dat is nog een hele periode ver weg.



Jeetje bianca ik hoop dat er toch is spoedig betere tijden voor jullie aan komen zeg.

Leuk dat we nu een beeld van je hebben, hoop alleen spoedig op een op geknapte bianc.

Je kan je behoorlijk rot voelen als je het niet naar je zin hebt op je werk, en gaat dan door in je prive leven.

Hoop dat je man op redelijk termijn een passende baan kan vinden waar hij het naar zā€™n zin heeft.

En ik ben het volledig met ilse eens dat al je frustraties hier neer kan zetten we zijn er voor mekaar om naar elkaar te luisteren :!:



Ellen hoe gaat het nu verder met je, last van zwangerschapskwaaltjes :?:



Erika vervelend dat je je nu al voor de tweede keer ziek bent nu je zwanger bent. Ik herken het wel hoor, normaal amper ziek en nu iedere keer wat :? Vandaag weer heerlijk je ouders ophalen, lekker he als alles weer in nederland is.



Ke ga straks weer ff kijken op het schowforum naar je buik, zal vast al een mooi bolletje worden :inlove:

Jeetje alweer je 20 weken echo, tijd vliegt zeg, ga er van genieten :!:

Heske mooi buik begin je al te krijgen, kan zien dat je een getrainde buik hebt.

Haha bij mijn is het een stukje slapper :?

Hey meiden,



Ik wil graag weer met jullie meekletsen.

Ik heb vaak wel meegelezen, maar ik zag dat er in dit nieuwe deeltje mijn naam ook nog stond, dus ik klets weer mee.



Keā€¦

Ik ben 27 jaar JONG :mrgreen:

Nod= 6 maart



Nou dit was geloof ik wat nog aangevuld moest worden.



Het is voor mij even spannend zeg maar.

Natuurlijk hoop ik dat ik niet ongie wordt, even afwachten dus.

Ben geneigd om een test te doen, maar ben bang dat de uitslag negatief is, dus ik moet van mezelf nog even een paar dagen wachten.



Hoe is het met jullie allemaal?