Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

Jeetje Bianca, alweer zo ziek meid… heel veel beterschap!!! Balen dat je nu het gesprek af moet zeggen.

Erika, héél mooi kamertje! En veel plezier met de echo vandaag!

Ellen, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Kan gewoon een contactbloeding zijn geweest en die misselijkheidkan natuurlijk op de vreemdste momenten op komen zetten. Maar als je je er niet lekker bij voelt moet je gewoon ff de verloskundige bellen, die kan je vast geruststellen.

Heb een druk weekend gehad. Zaterdag wedstrijd van ballet. Wel raar, we horen over 2 weken pas of we door zijn naar de volgende ronde :think: Maar het ging goed, en we hebben het erg gezellig gehad. Wel heel erg vermoeiend. Ik heb uiteindelijk maar 1 van de 2 dansen meegedaan, en heb de hele avond vreselijke hoofdpijn gehad. Ben bij mijn ouders blijven slapen, want de wedstrijd was in Sittard en ik kon niet meer naar Zoetermeer, zo laat. Maar was ook wel weer een keer leuk.

Verder niet zoveel te melden…

xHeske

Hello Lady’s!

Nou ik denk dat er niet zo veel aan de hand is. Het was een super klein bloedinkje en hij was gelijk alweer opgehouden. Mijn gevoel zegt dat het niets is dus ik laat het even zo…het was alleen even schrikken.

Nou verder hier alles goed hoor. Lekker rustig weekend gehad verder.

Nou Erika ik ben benieuwd naar je echo!

Zo Heske wel knap hoor dat je nog danst ondanks je zwangerschap! Is dat niet te zwaar voor je?

Nou Erika ik ben benieuwd!

Groetjes

Ellen

Ellen, gelukkig maar dat het bloeden verder niet doorgezet heeft. Denk idd echt dat je je nergens zorgen om hoeft te maken. Lekker op je gevoel afgaan, dan zit je 9 van de 10 keer toch wel goed.

Wat ballet betreft… die wedstrijd was een voorlopig afscheid hoor. Het wordt inderdaad te zwaar nu. Het dansen op zich gaat wel, maar ik moet er ver voor reizen (want dans nog in Asten, in de buurt van Eindhoven, maar woon nu in Zoetermeer) en ben 's avonds pas om 00.15 uur thuis. En dat is nu gewoon niet goed meer te doen. Maar ik vind het wel super moeilijk om te stoppen hoor!

Erika, heb je de echo al gehad? En? En? Oh, ben zo benieuwd!

xHeske

Klinkt in ieder geval wel zwaar hoor meis. Let een beetje op jezelf he :-*

We wonen trouwens wel dichtbij elkaar! Ik woon in Leidschendam maar dat zegt toch niemand wat dus heb ik maar Den Haag neergezet. Dan hebben mensen een beetje een idee zeg maar :wink:

Ja Erika je laat ons wel in spanning wachten zeg! We zijn super benieuwd!

Bianc meis hoe is het met je? En Michar hoe voel je je meis?

En met de andere dames uiteraard?

Groetjes

Ellen

Hihi wat zijn jullie nieuwsgierig zeg!!! Ik ben lekker de hele dag met mijn moeder en neefje op stap geweest na de echo, dus had nu pas tijd om te reageren, maar ik zal jullie niet langer in spanning houden, het is een…Jongen!!! :inlove:

Wij zijn zo blij!! Vanaf dat ik zwanger ben leek het mij al leuk om 2 jongens te hebben en nu is dat gewoon zo!!!

En verder heel belangrijk, hij is helemaal gezond!! We hebben daar wel een uur gezeten/ gelegen!! Ze heeft echt alles bekeken, hartje, hersenen, niertjes, maag, darmen, voeten, lippen, neus, omtrek van alles, ruggetje en zijn ienieminie piemeltje!!!

Wij zijn dus helemaal gelukkig!! Direct een pakje gekocht vandaag en voor Thomas ook nog 2 broeken, ja als ik dan toch bezig ben, hihi!!

zo ik ben er eventjes ben weer thuis,

iets opgeknapt,

erika gefelicitererd met jullie zoon joh leuk hoor,

nou sorry heb even geen puf te reageren verder kijk even verder rond nog en dan lig ik weer doei :-*

Weer iets opgeknapt Bianca?? Dat is fijn! Heb je al een neiuwe afspraak voor je gesprek voor vrijwilligerswerk??

Ke wat heerlijk dat je nog 1 dans hebt kunnen uitvoeren, dat wou je toch heel graag.

Bianca wat balen dat je ziek bent, en dat je afspraak hierdoor niet door kon gaan.

Sterkt hoor :-* :!:

Erika nogmaals gefeliciteerd zeg, een echte boysmama geweldig

En helemaal super dat er niks gevondemn is op de echo, helemaal geweldig zeg :!: :!: :!:

Ellen gelukkig was het een kort bloedinkje, maar je schrikt je zelf het apenzuur. Hoop dat je dit niet nog eens mee hoeft te maken.

Michar hoe gaat het nu met je :?: , las gisteren wat verontruste berichten bij de Novenbermama’s.

Ik hoop dat het loos alarm was, sterkte in ieder geval.

Vanmiddag weer een afspraak bij de gyn, ben benieuwd wat hij dan allemaal te zeggen heeft. Heb zelf eigelijk weinig te vertellen.

hier ben ik ook weer even…

Ik heb volgens mij de griep, voel me al een paar dagen niet zo lekker. Vannacht niet geslapen, ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen. Op mijn linkerzij wil niet en op mijn rechterzij wil niet, want dan begint de baby gelijk te schoppen, en hard! Gisternacht heeft de baby een paar keer keihard in mijn ribben geschopt, pffff… pijnlijk!! Vannacht was ie ook ontzettend druk, ik kon niet in slaap komen, ik kon niet doorslapen, heb dus lekker veel wakker gelegen.

Ik heb het gevoel dat ik niet meer automatisch in mijn slaap kan draaien, dat ik dus gewoon wakker word als ik niet meer lekker lig. Ik denk dat ik toch maar zo’n voedingskussen aan ga schaffen, dat moet erg fijn zijn om bij je in bed te hebben. :slight_smile:

Gistermiddag weer heerlijk geshopt!! Heb een broekje en shirtje gekocht en verder allemaal zwitsal spulletjes, een borsteltje en kammetje, 2 lakentjes, onderlakentjes, spulletjes voor het bedje (onderzeiltje enz), en al 1 pak luiers. :slight_smile:

Gisteren ook de commode en kast schoongemaakt dus kon daar alle spulletjes al neerzetten. Nu moeten we nog een paar spulletjes kopen (matrasje, badje + standaard en nog een paar basisspulletjes) en gordijnen, een lampje, schilderijtjes en een behangrand. En dan zijn we zo’n beetje klaar!

Ik kan niet wachten tot ik met verlof mag zeg!!

Ik ga nu weer aan het werk, even mijn werkzaamheden afmaken en denk dat ik vanmiddag maar naar huis ga!

Erika!!! Super gefeliciteerd met dat kereltje in je buik! En wat fijn dat het helemaal gezond is! Ik heb echt aan je gedacht meis! Echt helemaal super!!! Geniet ervan :-

He Bianc meis gaat niet zo lekker he! Sterkte hoor meis :-

En met jou lieve Michar?

Darkangel wat lijkt mij dat superleuk al die inkopen doen voor die kleine! Leuk hoor meis nu alleen dat slapen nog he :wink:

Natascha is het een gewone controle bij de gyn?

Nou hier gaat alles goed hoor. Ik heb nog steeds niet nieuws te vertellen.

Een dikke :-* voor jullie lieve meiden!

hallo meiden even snel nog ik ben al poosje weer op kok maar moest even reageren op monique haar bericht bij zwanger zijn, tjee hoop voor alle goeds voor hun hoor,

nou hier nog ziek koorts enzo dus ga zomijn bed weer in ,

toedels meiden

Ohhh Erica, wat mooi die echo! :inlove:

Hey Bianca meid dikke knuffels richting jouw en heel veel beterschap.

Ik zal zo mijn urine even naar de ha brengen, even laten onderzoeken of ik ook blaasontsteking heb.

Ik bloed nog wel, en nog steeds oud bloed en GEEN buikpijn.

Nu ik in deze situatie zit, hoor ik steeds meer verhalen dat er wel vrouwen zijn die tijdens hun zwangerschap bloeden en dat de zwangerschap goed verloopt.

Ik ben redelijk positief, maar vind het ook wel een beetje eng om eerlijk te zijn.

Hoe is het met de rest van de meiden?

:-*

Logisch dat je het eng vind, gezien wat je al hebt meegemaakt, maar oud bloed en geen buikpijn zijn goede tekens!!! Natascha (Yona) heeft ook zolang bloedverlies gehad en die gaat ook richting de 20 weken nu!! Ik ben dus vol goede moed voor jou!!! Maar ik snap helemaal dat het spannend is, dat is het zonder bloedverlies ook al… laat staan met…

Bianca meid ben je nog steeds ziek?? Poeh he dan heb je het echt goed te pakken… Ik ben sinds 2 dagen weer voor het eerst op msn en ik zag je daar ook al niet.

Veel beterschap!!!

Ellen lief dat je aan me gedacht hebt!! :-*

Jij ook al ziek?? Nou en dat met een dikke buik, want die heb je al zie ik op de foto!! Mooi meid!!! Ik sliep idd heerlijk met zo’n voedingskussen al was het wel een gesleep om dat ding weer goed te leggen als je je om wilde draaien…

natascha ben benieuwd hoe het bij de gyn was!!!

Ik ga zo met mijn vriendinnetje naar de 9 maanden beurs! Mij benieuwen hoe het daar is…

ik duim voor goeds lieve monique echt waar hoor, maar dat weet je he?

DA beterschap meid, rustig aan doen hoor.

ellen fijn dat alles goed gaat joh,

dank je erika,

ik ben nu net even op msn, even zien, ik ga zo weer liggen ik red ongeveer een kwartiertje zo,

jullie zijn schatten, liefs van mij :-* :-* :-* :-*

Hoi Darkangel fijn dat je nu weer zo nu en dan wat van je laat horen, erg leuk.

Vervelend dat je nu ook grieperig bent zeg, hangt ook echt in de lucht.

Sterkte dan maar.

Wel heerlijk al dat shoppen naar al dat leuke babyspul :inlove:

Ellen hoe vergaat je nu het stoppen met roken?

Michar geen buikpijn is een heel goed teken, en zolang het geen helder rood bloed is is dat dat ook goed.

Ik me helemaal voorstellen hoe je voelt, heb zoals Erika schreef ook regelmatig last gehad van bloedverlies.

Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon om een echo vragen, probleem is dat je 6 weken nog niet altijd een kloppend hartje kunt waarnemen.

Dat was bij mijn ook het geval :!: Succes en sterkte

Erika heel veel plezier op de negen maanden beurs :smiley:

Gisteren bij de gyn geweest, alles was oke. Pfff das weer een opluchting.

Hij vroeg als eerste of ik nu al kon genieten van deze zwangerschap, en zei dat nu al wat meer kwam maar erg onzeker ben geworden door iedere keer dat bloedverlies.

Nou hij zei meteen dan maken we eerst een echo hopelijk helpt dat wat.

Dus wij zijn weer helemaal gelukkig, kindje loopt nu zelfs 2 dagen voor op groei. En zwaaide nog ff naar ons :inlove:

Ohhhh Yona, wat geweldig voor je , het neemt ook voor jouw een stuk rust met zich mee.

Ben helemaal blij voor je.

Ik mag a.s maandag voor een echo!

Voor mij is dit een hele opluchting en nou maar hopen dat ik dan ook een teken van leven zie/hoor.

Tuurlijk ga je kindje maandag zien, met een keurig kloppend hartje :!:

Maar ik voel mee in je onzekerheid.

Ga in ieder geval ontzettend hard duimen, het moet gewoon.

Oud bloedverlies komt wel vaker voor, bij zijn ze er ook niet achter wat het iedere keer veroorzaakte.

Behalve de eerste keer maar toen had ik helder rood bloedverlies en flinke krampen.

Hoe voel je verder?

Bij de eerste echo 6w3d waren erbij namelijk geen kloppende hartjes te zien, en zeiden toen dat ik van miskraam uit moest gaan. Maar mijn gevoel bleef zeggen dat ik zwanger was, en ik had ook gewoon gelijk.

Sterkte in ieder geval :-* :!:

Hoi lieve meiden!

Natascha wat fijn dat die kleine even naar jullie zwaaide :wink: en dat alles verder in orde is. Ik hoop echt dat je nu een beetje van je zwangerschap kan genieten meis :-

Stoppen met roken gaat trouwens prima. Morgen alweer 4 weken dus zolang ik weet dat ik zwanger ben. Geen moeite mee en ik denk er ook niet meer aan.

Michar we blijven positief hoor en ik hoop dat je maandag een prachtige echo zal hebben :-
.

O biancaatje nog steeds ziekjes meis…sterkte :-

Nou Erika ben benieuwd hoe het was op de negen maanden beurs!

Waar is onze lieve Heske? meis is alles in orde? Beetje moe misschien?

Nou hier gaat alles wel goed. Vanmorgen weer een super klein beetje bloedverlies :think: Ik begrijp er niet zo veel van. Ja hoe leg ik dat uit…

Licht roze urine op een wc papiertje dat is alles. En ik ging net weer even naar de wc en dat is het weer weg. Geen buikpijn, geen druppels bloed alleen dat. Nou ja ik ga me niet druk maken…

Ik ga zo even lekker een boterham met pindakaas eten :mrgreen:

Groetjes en een dikke :-

Jeetje Michar, wat rot joh, die onzekerheid. Maar ik heb idd ook vaker gelezen dat meiden last van bloedverlies hebben, en dat uiteindelijk toch alles oké was. Maar probeer idd maar positief te blijven denken en op je gevoel af te gaan. We gaan er gewoon lekker vanuit dat het loos alarm is. Maar ik duim wel hoor!!! Gelukkig maandag al een echo. Hoef je niet nog langer in spanning te zitten. Succes meis!!

Yona, fijn dat bij de gyn alles oké was! Ik ben ook steeds opgelucht als ik bij de VK vandaan kom. Het blijft gewoon spannend, en hoewel de onzekerheid wel steeds even weg is nadat ik het hartje van ons kleine meisje gehoord heb, sluipt het er daarna toch steeds weer erin. Maar het scheelt dat ik onze frummel nu zo vaak voel bewegen.

Monique (DA) en Bianca, allebei veel beterschap!!! Bianca, het houdt bij jou ook maar niet op hè meid. Monique, lastig dat je zo slecht slaapt door je buik nu. Mijn schoonzusje had het er toevallig ook over dat zo’n voedingskussen een oplossing kan zijn. Hoe lang nog voordat je met verlof mag?

En Erika, wat gaaf, nog een zoontje!!! Stoer hoor, 2 knullen straks! Gefeliciteerd!!! En alles helemaal oké, fijn hoor!!!

Ellen, we wonen idd heel dicht bij elkaar. Leidschendam ligt hier om de hoek! Grappig joh!

Nou, hier verder ook weinig nieuws. Over een week lekker op vakantie!!! Dit weekend nog maar ff de stad in om wat leuke zomerkleding te kopen, want m’n zomerspullen van vorig jaar pas ik nu natuurlijk niet meer.

xHeske

Als je het over de duivel hebt :wink: hihihihi