Hey Ellen, wat fijn dat alles in orde was bij de gyn! 't Is nu wachten op je ongi, of niet? (heb er niet zo’n verstand van hoor, dus als ik nu iets geks zeg dan sorry!).
Ik vind die blonde krulletjes van Thomas ook zo lief! :inlove: Bij mijn vriend in de familie heeft iedereen krullen, behalve hij, en bij mij in de familie heeft iedereen slag, behalve ik. Mijn vriend en ik heb dus allebei vreselijk suf stijl haar Hoop stiekem nog op een hummel met krullen hoor, misschien ergens nog een verstopt gen? Maar las laatst dat stijl haar recessief is (voor degenen die zich nog iets van de erfelijkheidsleer herinneren… Ik niet hoor, maar heb er laatst een heel stuk over gelezen, dus nu weet ik weer een beetje hoe het zit), en dat de kans dat wij een kind met krullen krijgen dus héél klein is
We weten wel bijna 100% zeker dat ons meissie blauwe ogen krijgt. Maar verder… ben zoooo benieuwd!
Had het er laatst nog met mijn moeder over. Mijn vriend heeft zo’n mooie brede (mannelijke dus) kaaklijn. Dus zij mijn moeder: ‘zou mooi zijn als jullie beeb de kaaklijn van haar vader krijgt’. Uhm mam… zo’n kaaklijn voor een meisje :shock: :shock: :shock: Doe maar niet!!! :lol: Maar ze mag wel zijn mond en gebit hebben, en mijn ogen. En de haren van m’n schoonzusje dus. M’n vriend z’n neus. Mijn oren. Hm, dat was mijn verlanglijstje wel Maar eigenlijk maakt het me niet zo heel veel uit. Als alles er maar op en aan zit, en het kindje gezond en gelukkig is. Lekker cliché, maar het is wel zo…
Weet je, het gekke met die vent van mij, is dat hij eigenlijk véél netter is dan ik. Meestal loopt hij te mopperen omdat ik m’n spullen laat slingeren. En dan ben ik nog niet eens zo slordig, hij is gewoon een enorme tut op dat gebied. Maar als hij aan het klussen gaat… :roll: pffff, dan wordt 'ie opeens een échte vent geloof ik Zijn verfkleren liggen nu al bijna een week in de badkamer op de verwarming gekwakt, en er ligt een oude doek met verfvegen op de grond. :evil: En dat kan ik met m’n nesteldrang nu dus niet hebben. Maar ja, ik wil wél graag dat hij dit weekend hard aan de slag gaat met de babykamer (ga hem wel helpen hoor), dus ik laat het maar even zo.
xHeske
Nog ff voor de fun, dit ben ik dus als baby. Nog een maand of 3 en dan kunnen we vergelijken
…
haha Heske!! Nu ben ik helemaal super benieuwd hoe jullie beeb eruit gaat zien, jouw kaaklijn, krullen, blauwe ogen, jouw oren je vriend’s neus, nou ja wie weet, als het dan maar niet van alles het tegenover gestelde is… bruine ogen, stijl haar, zijn kaaklijn enz… hihi…
Maar idd als het maar gezond is!! Zo cliche, maar ook zo waar!!
Jij was ook een schattige beeb hoor!!!
jammer he dat het dit weekend weer slechter weer wordt… van mij mag het wel zulk weer blijven tot eind september!!
Hoe gaat het eigenlijk met je eigen bedrijfje???
Hihi zo leuk al die reacties op Thomas!! Ja ik ben super trots op hem, en net als ik denk dat ik niet nog meer van hem kan houden doet hij iets waardoor ik nog meer smelt… ik ben verslaafd aan mijn eigen knulletje! En dan heb ik er straks nog 1 om net zoveel van te houden oh jee, dan ga ik vast zweven ofzo :inlove: :inlove:
fijn dat alles goed was Ellen! Betekend dat dat jullie er nu weer voor kunnen gaan??
Natascha doe zeker maar rustig aan!!
Hihi Ilse, dus je hebt last van het mamoetsyndroom??
Gelukkig voor jou dan dat het dit weekend weer wat frisser wordt!!
Ja Bianca dat is zeker te hopen dat je temp hoger blijft want dat betekend een zwangerschap toch?? Spannen hoor!! Het zou echt fantastisch zijn!!!
Kimzie lekker dan dat je nu zonder werk zit… heb je nog wat gehoord van het uidzendbureau??
Schattig hondje hoor!!! En d’r gaat zeker veel werk in zitten, die van mijn ouders is nu een maand of 8 en dat was al enorm druk, maar wel leuk!!
Wij hebben vanmiddag een pretecho!! Ik heb er zo’n zin in!! Gelukkig weten we al dat de beeb gezond is voor zover ze dat kunnen zien, maar ik ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet!!!
He lieve meisies!!
De echo was geweldig!!! Ik ben zo verliefd op ons mannetje!!! Echt super!!
vandaag zijn we bij de landmachtdagen geweest. Edwin zijn broer is sportleraar in het leger en die was daar aan het werk dus even gekeken, was best leuk!! Thomas is nog gecomoufleerd met sminck, hihi… En vooral de parachutisten waren helemaal geweldig vond hij!!! Hij zag ze alleen niet, totdat ik ‘kijk een vogel’ zei, toen keek hij pas naar boven en vond het fantastisch!!!
hoi hoi
ik wilde dit ff met jullie delen.
Wij hebben nu bijna 1 jaar een persische kat ze is echt heel lelijk haha
’
We hebben haar dus net voor het eerst gewassen ze leek echt op een gremlin
als je zo’n kat in de nacht tegen kwam zou je je rot geschrokken zijn.
hier komen de foto’s eerst een foto hoe ze er normaal uit ziet en hoe ze er nat uitziet en afgedroogt
dat wordt lachen
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hahahaha, wat een klein monster!!! :lol: :lol: :lol: Leuk beesie hoor! In ieder geval niet zoeen waar er 1000 van rondlopen!
haha das waar
ze is ook zo ontzettend simpel ze slaapt de hele dag als je een touwtje voor der beweegt wacht ze net zo lang tot het in der pootje ligt en dan pas speelt ze ermee.
ze doet alles op der gemakkie eten drinken en vooral heel veel slapen.
Ze is nu 7 heb nog een witte poes met een paar zwarte vlekken loekie van 2.
En cheeta mijn kindje van dik 11 nu heb der met de fles groot gebracht dus ze is echt me lievelingetje.
zal eens wat foto’s plaatsen van de rest van me beestjes.
Leuke foto’s Ilse!!! Ik ben ook zo dol op onze poesies. Maarre… gelukkig is je dochter mooier dan je katten Mooi meiske hoor, zul je wel trots op zijn!
Hahahahahahaha leuk Ilse! Leuke dochter ook!
Ilse, erika gefeliciteerd met jullie moederdag! En de andere zwangere dames natuurlijk ook een beetje
Nou meiden ik heb mijn eerste mentruatie alweer te pakken! Ik ben zo blij dat mijn lijffie het zo snel weer heeft opgepakt! Verder gaat alles oppietoppie :thumbup:
Ga van de week alleen wel even naar de dokter want ik heb behoorlijke last van mijn stuitje. Ik denk dat ie zwaar gekneusd is en daar staat 6 weken voor…
Ik ben ook opeens heel bang voor mijn skeelers… :eh:
Die blijven voorlopig ook nog even in de kast staan denk ik.
MAAAAAARR!!! Ik ga weer voetballen! Vroeger echt mijn lust en mijn leven en ik wil zo graag weer gaan sporten. De kilo’s gaan ook goed! Ik zit nu op 4,5 dus dat is echt super! en we gaan gewoon rustig door…
Wilde ik verder nog wat vertellen :think:
Nee volgens mijn niet…
Nou dan maar een hele dikke knuffel voor jullie allemaal :-*
Groetjes
Ellen
ilse wat een grappige kat, volgens mij wel een makkelijk beestie ja, hihi ,
en idd je dochter is veeeel mooier, prachtige meid hoor
ellen fijn dat je ongi er is, en wat ben je fanatiek meid knap hoor vanje,
hopelijk is je 1e ongfi zo voorbij meid kun je weer verder als je het wilt
erika , ik las op thomas site dat de logeerhond weer weg is, alle rust weer trug in huis hihi en jullie kat ook weer in de buurt.
hoe is alled verder met jou?
Ennuh met de rest van de meiden, Ke, hoe voel jij je?
Garfield las ik nog niet helemaal toppie met de relatie meid, leuk en lief dat je ons op de hoogte houdt, maar ik zou ook snappen als je het niet zo udoen hoor, hou je taai meid, en alle succes en sterkte wat je ook doet beslissen, :-*
nopu hier weinig nieuws, ik krijg weinig hoogte vande templijst, en heb nu al weer een dag of 4 pijn, de hele dag door sluimerd het wat. dus de ongi zal echt komen vrees ik.
Iemand trouwens tips tegen hyperventilatie?
Verder eig goed ik zit verder lekker in mijn vel,merk ook dat het lekker weer er toe bijdraagt, en dat ik me prettig voel op het "werk"ik zal tuusen anahalingstekekntjes doen wanthet verdient niks natuurlijk , nu ja een hele hoop eigenwaarde dat zeker en ik vindt het heerlijk ben zelfs gevraagd ook nog es voor de woensdagmiddag en voor de bootreis mee te gaan dat laatste overdenk ik nog ben ik nl 4 dgn van huis,
nou euhm verder nieuws? euhm nee ,nu ja ik hoef helaas jammer genoeg niet meer op te passen bij mijn vriendin was gevraagd en had me verheugd maar is veranderd.
nou nee verder niks, ik doe nog eveneen leuke foto zo er bij van planten in de tuin, zien er erg vrolijk uit nl,
nou toedeloeeeeeeeeeeee
jahoe ze waren bij aankoop nog klein maar inmiddels flink uitgegroeid :dance:
EN SKIP ER NOG BIJJJJJJJ
en dre bij de bbq :inlove:
nog 1 tje dan ,
hoi hoi
leuke foto bianca van skip en jim, wij hebben 2 jaar geleden ook een dwerg hangoortje ggekocht.
Hij was zo klein dat ie in de palm van me hand paste.
Nu dus niet meer :shock: volgens mij is zijn vader een vlaamse reus haha. we hebben dus echt een grote kooi moeten kopen omdat meneer niet meer in zijn oude kooi paste, hij heeft nu een huis met een grote ren eraan en ook onder zijn huis kan ie nog rond huppelen.
Heb dalijk weer een groeiecho ben erg benieuwt naar me manneke hoe hard ie gegroeit is en hopenlijk een schatting hoe zwaar ie zal zijn dalijk.
Als alles mee zit ligt me moederkoek nu helemaal goed en is de keizersnee definitief afgestreept.
succes met de echo meid,
ja die van ons was ook dwerg en nu stuk gegroeid hoor past niet meer in 1 hand en ook niet in 2 :mrgreen:
Hey Bianca, leuke foto’s!!!
Meid, ik vind je werk wel echt werk hoor, ookal verdien je er geen geld mee. Je werkt er niet minder hard om. Lieverd, ik blijf heel hard voor je duimen dat je ongi lekker wegblijft!!!
Oja, wat die hyperventilatie betreft… heb er zelf niet echt ervaring mee, maar paar van mijn oud-leerlingetjes bij ballet wel. Wat bij hen vaak hielp (als ze het op tijd voelden aankomen): een hand laag op je buik leggen en dan bij iedere inademing die hand wegduwen, en bij iedere uitademingje hand weer terug laten veren. Zo ben je heel bewust via je buik aan het ademen (zoals het eigenlijk ook moet). Bij hyperventilatie adem je vaak heel hoog en dan gaat bij de inademing je borst vaak omhoog en je buik naar binnen. Precies verkeerd om dus.
Ilse, succes zo bij de echo. Hoop voor je dat je mannetje het helemaal goed doet. Je laat het ons wel even weten straks hè.
Ellen, wat fijn dat je ongi er is!!!
Zo, al 4,5 kilo afgevallen :shock: Goed zeg!!! Oh, en weer voetballen, leuk joh! Dan zullen de kilo’s er helemaal wel afvliegen. Enne, op een paar voetbalschoenen sta je natuurlijk een stuk stabieler dan op je skeelers! Beterschap met je stuitje!
Met mij gaat alles eigenlijk goed. Heb wel weer veel last van misselijkheid. Volgens mij ligt de kleine uk heel hoog nu. Maar voel me verder goed en gelukkig! Dit weekend heeft mijn vriend heel erg hard gewerkt in de babykamer. Woensdag nog even plinten leggen en dan kunnen de meubeltjes komen (vrijdag). Het wordt zo’n mooi lief meisjeskamertjes (limegroen met roze), ben er echt blij mee. Zodra de meubeltjes staan (volgend weekend waarschijnlijk) zal ik eens wat foto’s in het showforum plaatsen.
xHeske
heke dank je,
fijn dat jej e verder goed voelt, wel even rot van de misselijkheid, is niet prettig.
Ja die hyperventilatie is lastig, ik denk dan heeft het zin om er mee naar de ha te gaan dan denk ik nee kan ook niks doen,deademhalingsoefeningen heb ik destijds geleerd van de fysio maar heb ikniks aan als ik er al middeninzit eig,
ik ga dan maar wat werk doen dan ben ik even mijn gedachten elders, uit vemroeidheid ben ik tegen half 4in slaap gevallen gelukkig maar,
dus toch nog 3,5 uur slaap,
He meiden!!
Poeh he wij hebben toch een druk weekend gehad!!! vrijdag dus die echo (zie showforum!!) zaterdag landmachtdagen en ‘s middags shoppen voor moederdag, s’ vonds even bij mijn vriendinnetje/ buurvrouw de echo geshowd. Toen zondag eerste een ontbijt op bed met een kadotje!!! Het nieuwe boek van Dan Brown, daarna zijn we wezen zwemmen, wantd at wilde ik graag, toen ;s middags naar mijn ouders toe! Daar hebben we gebbq-d, kon Thomas weer even met het hondje spelen, want die is idd weer terug bij mijn ouders! En natuurlijk met zijn neef, dat worden steeds dikkere maatjes!!!
Nu alweer maandag, net weer gebeld door het uwv en over 4 weken belt ze weer om te vragen hoe het gaat, nou ze doen hun best maar als ze niets beters te doen hebben…
En ik ben flink aan het behang trekken!! En ik vind het nog leuk om te doen ook!!!
Wat een leuke foto’s trouwens van jullie beestje en dochter Ilse!!
Hoe was de echo vandaag??
Ellen dus alweer ongie! Nou fijn dat je lijf weer op orde is!! Behalve je stuitje dan natuurlijk, heb je daar nog steeds last van?? Vervelend hoor en 6 weken dat is niet niks… dan moet je maar op zo’n donut kussen zitten!
4,5 kilo al! Jeetje meid wat knap!!!
Bianca jij ook leuke foto’s zeg!!! Schattig hoor het hondje en het konijn en jij natuurlijk ook met dre!! Ik wil ook weer graag een konijntje lijkt me zo leuk voor Thomas, maar Edwin wil niet… ja dan houd het op he!
Ennuh dat je geen geld verdient betekend natuurlijk niet dat het geen werk is!! Laat alle thuisblijf mama’s het maar niet horen!!!
Weet je al of je mee gaat met die bootreis??
De kat is weer helmaal zichzelf, het poezebest was dolblij dat die gekke hond weer weg was :lol:
Met mij ook alles goed, ik voel me goed vind het alleen jammer dat het mooie weer weg is…
Heske, dus je bent weer misselijk? LAstig hoor, hoe is het met je nesteldrang Ben erg benieuwd naar je kamertje, klinkt erg schattig!! Beebs kamer wordt hier aqua met lime, en Thomas zijn kamer eigenlijk ook, niet echt origneel, maar zo leuk!!!
Hihi, ben niet te houden met m’n nesteldrang. Maar niet erg hoor, huis blinkt als een spiegeltje, en dat bevalt me best!
Als ons frummelke een jongetje was zouden we de babykamer ook aqua met lime schilderen, staat lekker fris! Nu zou het in eerste instantie lime met fuchsia worden, maar dat was wel érg fel. Dus dan maar lime met babyroze, en de kozijnen enzo fuchsia.
Lekker weekend heb je gehad, zo te horen! Leuk dat Thomas het zo goed kan vinden met zijn neef. Hoop dat m’n schoonzusje snel zwanger is, dan heeft ons frummelke straks ook een neefje of nichtje om mee te spelen. Want haar andere neefjes (de kids van m’n andere schoonzusje) zijn wel een stuk ouder. En ik geloof dat het bij m’n zusjes wel even duurt voor ze aan de baby willen.
Succes met het behang!!
xHeske