Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

even update over mijn ongi, denk dat ie snel komt nu,

kan zien aan mijn temp-lijst ik heb net 3 dgn hoog gezeten kwa temp en nu daalt ie weer heel stijl, dus geen zwangerschap deze maand voor ons.

Maar volgende maand hebben we weer iets meer zicht in de dagen van cyclus, we hebben nu ig wel goed geklust naar mijn mening op de vr b dagen, maar toch niet gelukt, we gaan weer verder…

ik zit overigens op dag, 25, dus wel een heel vroege daling van de temp, ms dan ook een vroege ongi? ms iemand die dat weet hoe dat gaat?

goeiemorge

bianca ik blijf voor je duimen :thumbup: :pray:

garfield heel veel sterkte gewenst in deze periode hopenlijk ben je er snel uit en heb je de kracht om de juiste beslissing te nemen :thumbup:

erika ben je al wat opgeknapt ? leuk he dat de sandaaltjes zo leuk staan ik moet ook nog ff op zoek naar sandalen voor de kids.

Me dochter loopt thuis op slippers maat 38 en die zijn nog iets te groot voor der maarja tis een eigenwijs ding dus ze houd ze aan thuis.

yona leuk joh dat je kamertje van het weeekdn gedeltelijk klaar is nu kun je je eindelijk lekker gaan voorbereiden en genieten van het mooie kamertje.

ellen hoe was je voetzool masage ? klinkt heerlijk heel af en toe doet vriendlief me voeten ook maseren haha

fijn voor je dat de ijzertabletten lijken te werken.

kimzie lukt het al een beetje met je puppie tis zeker veel werk ja ik heb ook wel eens een logeer hond vindt het erg gezellig maar ben ook weer blij als ien weer naar me moeder kan.

Heb zelf alleen katten en die zijn gelukkig zelfstandig.

hier gaat het goed hoor tis gelukkig minder heet dus ik kan weer een beetje uit de voeten.

Heb vanochtend de vluchttas ingepakt en de babytas staat ook al klaar.

Gisteren is de eerste baby bij de juni mama’s al geboren schrok wel een beetje ben dan wel eind juni uitgerekend maarja het lijkt nog zo ver weg maar het komt snel in de buurt.

verheug me erg op me manneke maar dan wel pas over 6 weekjes zoiets liever niet eerder.

Me zoontje is de 17e jarig dus een weekje later zou perfect zijn leek me.

maarja dat heb ik niet voor het zeggen he :slight_smile:

alvast fijne dag allemaal

Goh Ilse de eerste juni baby alweer!! dat gaat snel! Ja het komt nu echt dichterbij!!

Bianca ik heb echt geen verstand van tempen… ik weet dus echt niet wat een tempverlaging betekend… misschien iemand anders??

Garfiels wat vervelend dat het nog steeds rommeld, ja moeilijk lijkt me dat… ga je door of ga je alleen verder… sterkte ermee hoor :-*

Ik heb net een zwembadje opgezet voor Thomas als hij straks wakker wordt zullen we eens een duik nemen!!!

Hallo allemaal!!

Onze pup heet Tycho en het is een franse bulldog. Hij wordt vrijdag 9 weken oud.

Hier een fotootje van de (b)engel.

Er is wel wat gebeurd hier ondertussen:

Ik heb een tijdje in de ziektewet gezeten en wilde dus maandag weer beginnen met werken…Ik bel heel fijn op om dat te zeggen…

“Je hoeft niet meer te komen, er is geen werk meer voor je…”

In juli was ik weer welkom (vakantie periode he).

Op zich zit ik er niet echt mee dat ik daar niet meer terug hoef, maar nu dat sollicitatiegedoe allemaal, das wat minder :stuck_out_tongue:

Maar voor de rest alles okay hier! Lekker de gordijnen allemaal dicht enzo. Tis echt heerlijk zonnig weer buiten :smiley: Eindelijk zomer!

Groetjes Kim

hey kimzie wat laf van je werk zeg!!! Ze mogen je heel geen werk ontzeggen tijdens ziekte, laffaards, sterkte met werk zoeken,

wat een doetje van een hond heb je, echt zon schattig kopke,

erika, hoe is het, en met je hubbie kwamedicijnen?

hoe is het met jemanneke, thomas fotos binnenkort?? :mrgreen:

( bijv van het zwembadje)

ow ja hoe ist met jou ( k vergeet je bijna, hihi) , nee meid hoe voel je je?

ilse hoe is ie, garfield meid wat een nare gedoezeg met jerelatie,zo spanning dieje krijgt dan en ook niet echt happy, zet em op meid, knuf van mj

He lieve zomermeisjes!!!

OOOOOO wat is je hondje lief kimzie!!! :inlove: :inlove: :inlove:

En kleine franse bulldog! Zo schattig! Ik wilde er vroeger ook zo eentje maar uiteindelijk niet gedaan. We hebben nu een logeetje…zo’n mopshondje knor knor knor knor knor dat is wat ik de hele dag hoor op het moment. Zijn baasje zit in curacau zichzelf af te builen voor miss fitness 2006. Ja zij doet genoeg aan lichaambeweging alleen haar hondje niet :mrgreen: Beetje dik is tie.

Wel balen van je werk meis! Ik hoop dat je gauw weer iets nieuws vind!

Oke even terug lezen hoor…ik heb een geheugen als een zeef tegenwoordig :wall:

Erikaatje!!! Leuke foto’s maken van Thomas in het badje!!! Schattig…

Ilse JAAAAAAAAAAAA! spannend meid! Het gaat echt dichtbij komen he!

Nog een paar weekies meid en dan kan je dat kleine jochie lekker knuffelen!!!

Natas lekker bijna klaar met het kamertje! Echt super leuk hoor! Mooi behangetje?

Garfield meis wel balen hoor dat het nog zo rommeld in je relatie. Heb je er nog vertrouwen in dat het goed komt? Wat zegt je hartje meis?

Nou je mag het gewoon lekker van je afschrijven hoor meis! Of je nou probeerd zwanger te worden of niet het is gewoon een leuk clubje zo!

HESKE WAAR BEN JE???

Nou met mij gaat alles goed hoor. Doe voetzoolreflex behandeling was heerlijk! Ja ik wil gewoon een beetje beter voor mezelf zorgen. Ik wil in totaal toch wel 10 kilo kwijt dus ik moet er nog 6…het gaat niet zo snel maar als ik het streng doen dan houd ik het niet vol. Dus gewoon lekker gezond eten en bewegen. Ik wil zo’n thuisfietsje voor mezelf kopen…ik ben niet zo’n sportschool chick. Verder hoop ik als mijn stuitje over is weer te skeeleren en verder fiets ik zo wie zo al alles want wij hebben geen auto…

Hier trouwens nog geen mentruatie maar ja dat kan ook nog wel even duren. Curretage is morgen 4 weken geleden en ik moet morgen even naar het ziekenhuis voor de laatste controle maar goed daar verwacht ik niet zo veel van…

Dus dat is wat mij betreft!

Biancaatje! ik heb ook geen verstand van tempraturen meis maar ik hoop natuurlijk dat het raak is meis! Ongeacht wat je tempratuur ook zegt!

Nou meiden dat was het weer!

Voor jullie allemaal een dikke zomer knuffel!!!

Groetjes

Ellen

Sorry voor de schrijffouten hoor meiden…wat dat betreft ben ik echt een ramp :wall:

Ha meiden!

Ellen, geen paniek, ik ben er nog!!! Heb vreselijke last van nesteldrang en kom er daardoor niet meer steeds aan toe om én hier én bij de juli-mama’s te posten. Heb eerst de juli-mama’s een paar dagen verwaarloods en nu jullie :oops: Duizend maal sorry, voel me een slecht mens :wink:

Kimzie, wat een scheet zeg, die pup! Kan me voorstellen dat je daar je handen aan vol hebt! Maar wel leuk hoor!

Ellen, succes bij de controle morgen. Hoop voor je dat je cyclus snel op gang komt, dan weet je tenminsten een beetje waar je aan toe bent.

Bianca, ook hier geen ervaring met tempen… Maar ik kan wel heel goed duimen, dus ik denk dat ik dat maar doe, oké? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik vergeet nu op de helft van jullie te reageren… :oops: Sorry…

Hier alles goed verder. Op een paar kleine ergernissen na… :evil: De dakkapel is wéér een week verzet, misschien zelfs 2 weken :evil: :evil: :evil: En dan te bedenken dat we met die aannemer in zee zijn gegaan omdat hij zo snel kon leveren. Nou, mooi niet dus. Maar goed, ik maak me er niet zo heel erg druk meer om, want mijn schatje heeft besloten dan toch maar vast de babykamer in orde te maken. De muren zijn geschilderd!!! Zit hier nu in een heel fris limegroen met roze kamertje te typen :inlove: ! Dit weekend ruimen we de kamer verder leeg en gaan we een nieuwe vloer leggen, en dan gaat m’n vriend de plinten en kozijnen schilderen. En volgende week vrijdag komen de meubeltjes. :dance:

Verder geen nieuws, alles gaat lekker z’n gangetje.

Meiden, ik zal mijn leven beteren en wat vaker wat van me laten horen. :-*

xHeske

Erika vandaag je afspraak bij de bedrijfsarts succes he, laat niet over heen lopen.

Wat niet gaat gaat niet :!:

Heerlijk altijd sandalen met dit weer, kan me voorstellen dat thomas ze heerlijk vindt zitten. Lekker luchtig.

En is de duik nog genomen in het zwembad :?:

Garfield vervelend dat het nog zo rommeld in je relatie, je voelt je er bijde niet happy in maar er een punt achter zetten is ook zo definitief.

Zijn ook vervelende rot situaties, ik hoop dat jullie er uit komen.

Wat het ook moge worden.

Bianca meestal daalt je temp toch een dag van te voren voor je ongi.

Ik twee keer een een temp lijst bij gehouden en daarin merkte ik wel.

Dat na me eisprong dat me temp wat schommelde toe ik niet zwanger was, en toen ik zwanger was dat hij constant bleef.

Succes ermee, ik blijf hopen op een bevruchting :pray:

Ilse het schiet nu nu bij jouw aardig op vlucht koffer al gepakt heel verstandig.

Als de eerste baby’s van de maand komen kan ik me voorstellen dat het ff schrikken is. Komt dan in 1 keer wel heel dichtbij.

Kimzie jeetje wat een dotje zeg, zit zeker een hoop tijd ik zo beesie in het begin.

Met zindelijk maken en comando’s aanleren.

Mogen ze je dan zo maar ontslaan, of had je een contact voor bepaalde tijd :?:

Oww Ellen die mops hond kunnen echt verschrikkelijk knorren zeg :!:

Ook nog zo last van je stuitje, mag nu toch onderhand wat minder worden anders zou ik maar ff langs de HA gaan.

Ik hoop dat de controle in het ziekenhuis allemaal mee valt, blijft vervelend die onderzoeken (vind ik zelf).

Hoop dat je cyclus weer snel op gang komt dan kun je het het weer een beetje afsluiten lijkt me.

Oww Heske nesteldrang, heeerlijk wat zal jouw huisjes er tip top bij staan zeg.

Maar het begin van de kinderkamer is er dus :dance:

Wat vervelend dat het u juist weer 1 of 2 weekjes langer duurt met de dakkapel, maar er wordt hard gewerkt lees ik al. Succes.

Hier alles redelijk rustig was gisteren weer wat ongerust omdat ik dinsdag avond en woensdag morge een slijmprop velor.

Gelukkig kon ik gister morge meteen langs komen en alles ziet er nog rustig uit, wel dunner geworden.

Maar moet het goed in de gaten houden, en maandag weer terug voor controle.

Damens hou het rustig, en geniet nog maar lekker van deze mooie dagen.

Ze mochten me wel ontslaan. Ik zat via uitzendbureau al iets meer als een half jaar bij dat bedrijf. Toen ik ziek werd heeft dat bedrijf ook gezegd dat ik terug mocht komen als ik weer beter was…maar ja, gouden bergen beloven he…

En in zo’n pup gaat inderdaad veel werk zitten…Maar het is het wel waard (hopelijk) haha.

Ik ga weer snel verder, uitzendbureau belt me zo en dan kijken we weer verder!

Geniet lekker van het zonnetje allemaal!!!

Doeidoei :-*

Jeetje, Yona, het blijft bij jou ook maar rommelen hè. Meis, ik hoop voor je dat de rest van je zwangerschap gewoon zonder troubles verloopt!!! Gelukkig zag alles er goed uit, maar het zou wel lekker zijn als je je de komende maanden eens nergens druk over hoeft te maken (behalve over de kleur van de babykamer en de naam voor jullie beeb enzo…)

Helaas heeft mijn vriend last van anti-nesteldrang. Hij is de laatste tijd veel in de tuin aan het werken (hmmm, misschien wil hij gewoon een nestje in de tuin, kan ook natuurlijk) en neemt de halve tuin mee het huis in… :? Ik had eergisteren gedweild en een dag later wassie in de tuin geweest. We hebben nieuw gras gelegd en dat moet 3 keer per dag water hebben, dus m’n vriend was met de tuinslang in de weer geweest en had enorme modderpoten. Komt 'ie binnengelopen met de woorden ‘ik heb wel vieze voeten’ en vervolgens loopt 'ie vrolijk door :shock: :evil: Heb hem een dweil in handen geduwd en een paar minuten later zat 'ie op z’n knietjes te boenen. :dance: 't Is goed met hem hoor!

Tja, en verder, we hebben 2 katten die vreselijk aan het verharen zijn, dus er blijft hier altijd wel iets om mijn nesteldrang op te botvieren. :mrgreen:

xHeske

Bianca meestal daalt je temp toch een dag van te voren voor je ongi.
Ik twee keer een een temp lijst bij gehouden en daarin merkte ik wel.
Dat na me eisprong dat me temp wat schommelde toe ik niet zwanger was, en toen ik zwanger was dat hij constant bleef.
Succes ermee, ik blijf hopen op een bevruchting

ik heb gisteren een daling gehad, ik heb idd ook eerder eens 3 maand getempt ( 2 jaar terug ) en idd dan werd ik een dag er na ongi,of soms 2 dagen er na, dat zou kunnen, vandaag ben ik het niet nog, maar ik zit ook pas op dag 26 van mijn cyclus nog erg vroeg dus om ongi te worden ( al wel eens gehad dag 25 ongi) maar mijn langste cyclus is 38 dagen, tjee ben wel beneiuwd eig, ik weet iig aflezende van mijn templijst ik wel goed gesext heb, duzzzzzzzzz

Kimzie balen van je werk nu weer druk solliciteren zeg, succes meid.

Erika hoe isje gesprek vandaag gegaan? hopelijk oke meid.

Iedereen verder ene knuffel van mij,

Jeetje Natascha ik schrik wel van je berichtje hoor!! Doe je extra rustig aan??? Je beeb moet nog een flinke tijd blijven zitten hoor!!!

Hier alles goed, bij de bedrijfsarts geweest en het was slechts een formaliteit zodat mijn werkgever zichzelf ingedekt heeft voor het uwv… Zoals de arts zei, ik doe verder niets met je, maar dat moet je niet tegen het uwv zeggen als ze weer bellen. Hij heeft mij een brief gemaild die ik voor moet lezen als ze weer bellen!!

Zoals verwacht en gehoopt doet mijn werkgever dus echt niet moeilijk als je wegens zwangerschap in de zw zit!!! Applaus voor hun!! Nu voel ik me helemaal niet meer schuldig!!!

Ik heb nog ggen foto van Thomas in zijn nieuwe bad, maar wel 1 van hem samen met de bal in het zonnetje!!

haah wat een knul is het toch, volgens mij een grappenmakertjuh, hihih schatje

nou mijn temp stijgt weer, beetje gek eerst daalt ie dan weer een stijginghiih,k snap erniet veel van, hopelijk kan de gyn mij het vertellen als ik weer heen moet,

hopelijk blijft de temp zo hoog.

hoi ho

erika wat een mooi manneke heb je, je zult wel reuze trots op hem zijn.

bianca ik ga toch voor je duimen hoor wie weet is het je nu eindelijk eens gegunt :pray: :pray: :pray: :pray:

heske erg he die nestedrang die van mij ruimt momenteel ook niks achter zijn kont op en dan de kids nog wordt soms radenloos hier.

Denk ik alles mooi klaar te hebben nouw 1 uur later is er weer een bom gevallen wordt er dood moe van.

kimzie succes met het zoeken naar een baan hopenlijk heb je snel een super leuke baan :thumbup:

natas zal wel schrikken zijn van die prop hopenlijk blijft beebje nog ff gezellie bij je.

garfield heel veel sterkte in deze rotte tijd hopenlijk komt er snel vrede in jouw leven :pray:

hier gaat het redelijk ben de warmte ff beu voel me een mamoet maarja ben wel blij dat je het zo goed kan zien :inlove:

Begin steeds ongeduldiger te worden lijkt nog wel een eeuwigheid te duren voor ik beebje mag ontmoeten.

fijn weekend allemaal ik ga ff lekker op de bank as the world turns kijken

doei doei

Ah, Erika, wat een lekker mannetje is het toch! :inlove:

Fijn dat je werkgever niet moeilijk doet, zo hoort het natuurlijk ook!

Bianca, ik duim voor je dat je temperatuur niet meer daalt voorlopig hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Vandaag waarschijnlijk de laatste dag zomerweer (voorlopig) en ik zit binnen achter de pc :frowning: Maar heb de laatste tijd zo weinig werk gehad dat ik het eigenlijk toch wel fijn vind dat ik nu iets te doen heb. Over een tijdje toch maar eens een laptop aanschaffen, dan kan ik lekker buiten werken.

Verder gaat alles hier z’n gangetje. Dit weekend gaan we een nieuwe vloer leggen in de babykamer, en de kozijnen en plinten schilderen. En woensdag heeft m’n vriend vrij dus dan kan 'ie alles afmaken voordat de meubeltjes komen. :dance:

xHeske

Haha, Ilse, ik kan me voorstellen dat nesteldrang in combinatie met 2 kids niet echt handig is! Ik word al gek van de katten, die met zandpootjes het huis in en uit lopen.

M’n vriend helpt eigenlijk best goed mee in huis hoor, maar af en toe issie ff de weg kwijt ofzo :? Als 'ie eenmaal buiten bezig is dan zit 'ie zelf ook helemaal onder het zand, en dan lijkt het hem logisch dat het huis dan wel vies mag worden ofzo :roll:

xHeske

Oww ik was ff vergeten dat je voor een uitzendbureau werkte :oops:

Maar inderdaad is zeer on aardig om van alles te beloven maar het niet na te komen.

Hoop dat het uitzendbureau nog goed nieuws voor je had.

Hahaha Heske met de nesteldrang en man lief die zich daar niks van aan trekt.

Oww das heel irritant al je schoon hebt gemaakt en hij gaat er dwars over heen met ze modder potten.

Hopelijk heeft hij nu wel z’n lesje geleerd dat tie het zelf op heeft moeten dweilen haha.

Al hoe wel manne zijn hard leers :?

Erika heerlijk dat het gesprek slechts een formaliteit is geweest.

Maar lucht toch weer op als het naar je zin is verlopen.

Wat een schattige foto van Thomas :inlove:

Bianca je was er weer vroeg bij vanmorge, vandaag weer je werk dag?

Zit er veel verschil in die temp verhoging en verlagingen?

Ik hoop inderdaad dat je gyn je er het fijne van kunt vertellen, maar het mooiste zal zijn als je kunt zeggen dat je zwanger bent.

Ik hoop het in ieder geval van harte :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Hier gaat alles nu weer z’n gangetje, doe rustig aan, ga maandag weer proberen te werken. Kijken hoe dat gaat.

He meiden!

Erika wat heb jij een ontzettend lekker mannetje!!! :inlove: :inlove:

Die blonde krulletjes…zo schattig!

Ik ben blij dat je je nu niet meer zo schuldig voelt (is zo zonde van je energie :wink: )en dat het allemaal goed geregeld is nu :thumbup:

Natas ik hoop dat je een beetje rustig aan doet en dat net als wat heske zegt je je zwangerschap nu zonder probleempjes mag voortzetten.

:-*

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] VOOR ILSE!!! IJSKLONTJES!

Heske met je nesteldraag :mrgreen: :mrgreen:

Heerlijk he af en toe die mannen :wink: Die van mij heeft wat met kleren…als ik net als heb opgeruimd en opgevouwen dan liggen en een uur later weer overal kleren…vooral politiekleren :wall:

Maar goed even kort mijn verhaaltje bij de gyn…het was allemaal goed! Mijn slijnmvlies is weer goed aan het opbouwen en het zag er allemaal netjes en schoon uit van binnen :thumbup:

Dus ja wat kan ik nog meer zeggen :think: Niets eigenlijk :mrgreen:

Nou meiden alvast een fijn weekend!

Groetjes

Ellen