Mmmmm jeetje hier weer een weekje niet gereageerd, en is weer een hoop geschreven zeg :!:
Haha Erika gelukkig was de kleur uitwasbaar, blauw is wel leuk voor ff naar om daar nou maanden mee te moeten lopen
Grasmaaien haha dat heb ik eigenlijk ook nog nooit gedaan, we hebben maar een heel klein grasveld in de tuin is haast niet de moeite om te maaien maar toch. Maar wel lekker voor de kleine om op te kunnen spelen.
Jammer dat je man de naam niks vond, vindt het zelf wel een mooie naam.
Bianca hoe gaat het met Dre, knapt tie al wat op van zān longontsteking?
Lijkt me inderdaad erg dubbel nu je zus er ook weer voor wilt gaan.
Helemaal om jullie er al zo lange tijd samen mee bezig zijn.
Hoop gewoon dat jullie heel snel zwanger zijn, heb je toch nog een voor sprongetje
Je vruchtbare dagen komen er ook weer aan zo te zien aan je banner :!:
Zelf zou ik het wel leuk vinden om samen zwanger te zijn.
Ik weet dat me beste vrindin er deze maand er ook weer voor gaat voor de tweede.
Dus hoop dat ze net als bij de eerste snel zwanger is kunnen we samen keuvelen.
Jeetje wat een verhaal wat schreef over dat meisje op zwemles, belachelijk. Hoe gaat het nu met Wendy?
Ik heb dat andere verhaal nog niet gelezen, probeer het binnenkort is te lezen.
Ellen heerlijk hoor dat de kiloās er zo af vliegen, nu nog behouden zo :!:
Maar daar heb ik het volste vertrouwen in bij je.
Inderdaad veel ligt in eetgewoonte, teveel snoepen ectā¦maar ja 't is zo lekker :?
Jeetje een showtje weg gegeven op de bar :shock:
Heerlijk hoor weer is ouderwets stappen.
Heske heerlijk hoor iedere middag een uurtje slaap proberen te pakken.
Nesteldrang oww wat zal je huisje er zo helemaal tip top bij staan.
Ilse eigenlijk moet je het ook niet zeggen he dat het zo goed ging.
Jakse nu weer rugpijn, nog een paar weken :!:
Alweer bijna 32 weken zeg :shock:
Hier gaat alles redelijk, vandaag weer is sinds tijden een late dienst ben benieuwd hoe dat gaat.
Wel nog regelmatig harde buiken, gisteren een stuk minder dus hoop dat dat door zet.
Verder druk bezig in de babykamer vrijdag behangen 2 muurtjes en dan is het wachten op de meubeltjes.
Jakse nu weer rugpijn, nog een paar weken :!:
Alweer bijna 32 weken zeg :shock:
ja gaat snel hoor die laaste weekjes.
mag morge weer naar het ziekenhuis voor controle ben erg benieuwt voor mijn gevoel is ie al ingedaalt hij ligt al weken naar benden draait nog wel eens van zij maar daar blijft het bij.
het schoppen doet soms wel zeer en het draaien soms ook hij heeft volgens mij zo weinig ruimte dat me buik echt alle kanten op gaat :)
soms heb ik zo iets van het duurt nog zo lang 8 weken en aan de andere kant soms wojee nog 8 weken help.
zullen wel de hormonen zijn denk ik.
alles is klaar voor hem ga deze week alles uitwassen en maak de vluchtas klaar, denk dat dat met die hoge bloeddruk mischien toch wel raadzaam is het alleemaal nu al klaar te hebben.
stel dat ik de komende weken toch nog opgenomen wordt dan hoeft manlief alleen maar de goede tassen te pakken.
En hij weet niet welke pakjes ik de beeb aan wil geven enz enz.
toen ik in het begin opgenomen werd kwam ie mijn pyama brengen een pyama die ik al jaren niet meer aankon was meer een verfshirt :oops:
dus lijkt me wel handig om de tas zelf al klaar te hebben :P
fijne zonnige dag allemaal
Ilse heerlijk dat je kindje al is ingedaald.
Gaat inderdaad allemaal erg hard, maar zal nu wel heel erg fijn zijn als de laatste damens ook snel zwanger zijn.
Gun het iedereen van harte.
En die vluchttas zal ik zeker weten zelf in pakken mannen nemen anders echt de vreemste dingen mee :o
Damens is echt heerlijk weer zeg net al een tijd in de zon gezetten, zo nog ff een uurtje voordat ik ga werken 8) .
Wat een heerlijke dag vandaag zeg!!! Wij zijn echt de hele dag buiten geweest!!!
Natascha wat een mooie foto!!! Een knapperd hoor!!!
Ilse dat zou mooi zijn als hij al ingedaald is!! Lekker op tijd iig!!
Een tas kan je nooit te vroeg klaar hebben staan toch!! Spannend hoor het komt steeds dichterbij!!!
Hihi Bianca nu al geen zin om te werken? Dat begint goed :mrgreen:
Hoe is het verder nog iets gehoord van meneer agent??
Ja Ellen ik vond het ook zoān leuke naam, misschien dat ik hem nog een paar keer noem en dat hij eraan gaat wennen⦠voor nu noemen we hem herman of junior :mrgreen:
Natas en Kimzie zijn idd rustig⦠Waar zijn jullie???
Hihi Bianca nu al geen zin om te werken? Dat begint goed
Hoe is het verder nog iets gehoord van meneer agent??
haah nu ja wel zin in het werk zelf maar er heen fietsen en zo vroeg op enzooooo hihhi , ach heb ik heel vaakals ik ergens heenmoetdan geen zinals ik er ben is goed, dan
nee meneeer de agent belt niet, had liever wel gehad,maar ik ga zelf ook niet bellen, immers tegenmij geen aangifte , zwager hjad kontakt gehad ws vervalt het hele gedoe, wij houden het gezin wel in de gaten en school kontakt komt er zeker na de vakantie,
Owww is zeker heerlijk weer zeg.
Ga het er straks ook nog ff lekker van nemen.
Hoe gaat het met iedereen?
Mijn avonddienst is gisteren buiten gewoon goed gegaan.
Dus vandaag gaan we het nog eens proberen.
Morgen behangen en dan is het wachten op de meubeltjes, kijk er best naar uit om straks het kamertje compleet te hebben.
Erika ik ben er wel hoor :mrgreen: heb alleen me plaatje veranderd :mrgreen:
Hele fijne dag allemaal 8)
Haha ja natuurlijk ben je er⦠wat stom van mij⦠:doh:
Ik bedoelde jou ook helemaal niet eigenlijk, maar dark angel⦠maar was even in de warm met natas (white dolphin van de aug.mamaāsā¦)
Wat een verwarring weer hihi en dat met dit mooie weer!!!
Vanmiddag even naar de intratuin leuke plantjes halen en wat gezelligs voor buiten op de tafel. Ook even bij mijn ouders langs voor de post en een zak eten voor het hondje waar daar zijn we alweer bijna doorheen.
Morgen is Edwin ook lekker vrij dus dan gaan we denk ik ioets leuks doen, mss even naar Zwolle naar het bevrijdingsfestival ofzo!!
HE ZOMERMEISJES!!!
Wat een prachtig weer he! Ja en ik zit binnen te werkenā¦nou ja werkenā¦tegen jullie aan te kletsen! :mrgreen: :mrgreen:
Zo Ilse dus de kleine is al ingedaaldā¦nog even geduld
Ja mooi fotootje natas! Ik ben zo benieuwd wat het wordt! Maar dat horen we wel als het zover is! Fijn dat je avonddienst goed is gegaan meis.
Erika morgen lekker vrij! en gezellie samen met Edwin! Ik wil ook vrijā¦
Bianc hoe is het werken bevallen? Ondertussen nog wat van de police gehoord?
Heske meis hoe is het???
Nou hier gaat het goed hoor. Ik kon vanmorgen maar niet wakker worden en dat terwijl mijn wekker om 10:00 uur stond! Zo onwijs moeā¦
Ik begrijp er echt helemaal niets van. Ik heb maar even extra vitaminen c gehaald en ijzertabletjes misschien dat het helpt! En ik eet juist hardstikke gezondā¦nou ja ik wacht het wel even af. Met het lijnen is het nog steeds bij die drie kilo geblevenā¦meer wil er gewoon niet vanafā¦ik moet nu dus echt gaan sporten :eh:
Nou dat was mijn geklets weer!
Meiden fijne dag!
Groetjes
Ellen
Ha meiden!
Ik heb ff 2 dagen lekker van het weer zitten genieten en heb de pc amper aan gehad⦠maar begon jullie nu wel te missen hoor
Ilse, wat schiet het bij jou al lekker op meid, nog maar 8 weken! Ik moet er nog 12 en dat klinkt al zo dichtbij. Als ik bedenk hoe snel deze eerste 28 weken al gingen⦠Wel slim om je vluchttas alvast klaar te zetten. Ik wil ook niet weten wat mijn vriend er allemaal in zou stoppen :? Ik moet trouwens nog onderbroeken halen voor na de bevalling, want mijn schoonzusje heeft me er even subtiel op gewezen dat kraamverband niet in een stringetje past :mrgreen: Dus ga binnenkort maar eens wat leuke shortjes halen ofzoā¦
Erika, ik vind Finn ook een super leuke naam!!! Jammer dat je hubbie er niets aan vindt. Ben wel hĆĀ©ĆĀ©l benieuwd welke naam het dan wordt, maar ik wacht geduldig af!
Lekker dat je vandaag vrij hebt! Maar Zwolle :? Ik heb daar een jaar op kamers gewoond (als 18-jarig Brabants grietje) en ik heb er traumaās aan overgehouden Kon daar helemaal niet aarden, en was zoooo blij toen ik weer terug naar Eindhoven kon. Klinkt misschien vreemd, maar de overstap naar Zoetermeer was makkelijker. Hihi, maar ben nu natuurlijk ook wat jaartjes ouder en niet meer zo onzeker als toen, dus wie weet zou ik het nu in Zwolle ook leuk vinden. En op zich is het stiekem wel een leuk stadje. Anyway, veel plezier vandaag!!!
Yona, wat lekker dat de avonddienst nu goed gaat!
Oh, en wat gaaf dat jullie al zo goed bezig zijn met de babykamer. Ik wil ook zo graag! Nou ja, duurt nu niet heel lang meer. De meubeltjes worden 19 mei geleverd en hopelijk zijn we voor die tijd iig begonnen om de kamer in orde te maken. Heb er echt zin in!
Ellen, dus jij gaat aan het sporten :mrgreen: Nou, lekker toch?
Wel rot dat je zo moe bent⦠Als de vitamines niet helpen misschien eens bij de dokter langs, misschien heb je bloedarmoede ofzo. Maarre⦠een keer uitslapen is ook best okĆĀ© toch?
Bianca, hoe is het nu? Hoop dat dat gedoe met de politie zichzelf zo oplost en dat jij en je zus verder geen last meer krijgen.
Met mij is alles nog steeds goed. Gisteren naar de vk geweest. Mijn baarmoeder was de afgelopen 3 weken wel maar 1 cm gegroeid, maar aangezien 'ie de vorige keer in 5 weken 8 cm gegroeid was, liep ik nog steeds mooi op schema en hoefde ik me geen zorgen te maken. Ijzer- en suikergehalte werden ook gemeten, en waren okĆĀ©, al was mān ijzer wel wat lager dan aan het begin van de zwangerschap. Maar verder alles helemaal okĆĀ©. Voel me ook wel lekker nu. Vermoeidheid is echt stukken minder, al blijf ik erop letten dat ik voldoende rust krijg. Heb een beetje last van rugpijn nu, maar als ik niet teveel doe is het wel te hebben.
Vanmiddag naar een vriendin in Nuenen (bij Eindhoven), maar zag net op de reisplanner dat er een treinstoring is op het traject dat ik moet hebben⦠dus maar ff omreizen via Den Haag. Wordt weer een hele reis, maar ja.
Goed meiden, ik heb weer ff genoeg geblaat geloof ik. Tot snel weer!
xHeske
hoi hoi
is het bij jullie ook zoooooooooooooo warm.
Heb ik al die tijd uitgekeken naar warm weer en nu is het zo ver en kan ik er dus helemaal niks mee.
tis veelste warm om iets in huis te doen, en zoonlief maakt er constand een puinzooi van.
Ben momenteel anti- rommel hahah zegt de grootste rommelzak ter wereld :oops:
maarja ben ik met het een bezig heeft meneer het andere al weer op zijn kop staan.
Hij gaat zo ff een spelletje doen achter de pc kan ik mooi ff de was doen en daarna gaat ie mooi ff voor buiten spelen.
hijās bijna 8 dus hij hoeft met dit mooie weer niet binnen te hangen toch ?
alvast een productieve dag gewenst dikke knuffel
Daar ben ik dan!!!
Ik heb even het een en ander uit te leggen
Het is opgevallen dat ik me wat afzijdig hieldā¦dit heeft twee redenenā¦
Ten eerste omdat we een puppy hebben gekocht en ik daar de handen mee vol hebā¦Tis echt onvoorstelbaar hoeveel tijd zoān beestje vraagt.
En ten tweede: ik wil me wat minder bezig houden met zwanger worden. Mijn hele dag draaide daarom en dat schoot niet echt op. Elke maand weer teleurstelling⦠Dus vandaar dat ik wat afstand heb genomen en niet de hele tijd de computer meer aanzet om te kijken wie wat gezegt heeft. Ik trok het gewoon even niet meer .
Maar ik lees nog wel gewoon stiekem mee hoor
Erika: Heb je ook een foto van āsmurfā Thomas? Lijkt me wel hartstikke grappig haha :lol:
Bianca: wat rot wat er gebeurd is, ik heb het ook gelezen op arm om je schouder⦠Volgens mij zou ik als ik zoiets zie ontploffen, ik vind dat zo oneerlijk heā¦
Yona: wat gaat de tijd toch snel! Lekker aan het behangen geslagen vandaag Heerlijk werk he als buiten het zonnetje schijnt
Ellen: Toch al drie kiloā¦is beter als niets!
Ilse: lekker dat de kleine al ingedaald is! de laatste loodjes hĆĀ©!
Heske: Lekker dat alles okay was! en gegroeid is gegroeid he!
Nou ik ga weer even met de puppy wandelen haha
Doeidoei en geniet lekker van het weertje!!
xxxx Kimzie
hallooo meiden, ik heb nog niks vande police gehoord we hebben info gehaald bij de beschermingsinstantie voor kinderen , mochten we iets van de politie horen nemen we met hun kontakt weer op,ā¦ons verhaal is bij hun bekent,
ik ben vandaag naar de gyn geweest, was zo rot allemaal, staat in mijn topic bij zwanger worden,
nou ik reageer weer snel op jullie , :-*
hallo lieve meiden ik ben tegen kwart na 2 gebeld dooer de politie, de wijkagent. Ik had net getypt dat ik niks gehoord nog had,
Ik zal in topic bij arm om je schouder melden hoe of wat,
tjee ik was erg geschrokken en verdrietig,maar heb net ook even zus gebeld ben ik het even kwijt ook he?
Maar ben ow zo blij dat ie man belde, kon zien dat ik der de hele week mee heb rondgelopen, toen pas kwamen de tranen, gelukkig was wendy buiten aan spelen, toen ze binnenkwam bijna klaar met gesprek, trooste ze me zo lieffffffff :inlove:
nu ja ik duik naar het andere topic en typ daar het gebeuren van telefoontje
He meiden!
Nou bianc is wel weer een klote dag zeg voor je! Gaat ie een beetje meis?
Heb je nu nog geen uitslagen van het ziekenhuis of zou je die vandaag krijgen??? Ik lees zo je andere topic nog even.
Kimzie meis!!! Leuk een puppy! Ik wil ook een puppy en een baby :mrgreen: Maar ik begrijp goed dat je er afstand van wil nemen hoor meis. Ik klets hier ook gewoon over mijn dagelijkse dingetjes maar ben niet zo bezig met zwanger worden. Ik zit nog steeds op mijn eerste menstruatie te wachten dus ik ben er zowiezo niet echt mee bezig.
Heske nog twaalf weekies he meis! Spannend!!! Fijn dat alles in ieder geval in orde was bij de vk.
En Ilse jij met je dikke buik zal het inderdaad wel warm hebben heā¦hier wat ijsklontjes voor je [] [] [] [] [] [] []
Nou ik hoop in ieder geval dat je kleintje er is voor een een hittegolf aankomt :shock: nog 8 weekies :dance: :dance:
Erika ben je lekker aan het genieten van je dagie vrij!!!
Nou hier alles okidoki hoor na gisteren
Eigenlijk niet zo veel te melden :think:
Nou dan ga ik jullie een heel fijn weekend toewensen!!!
Groetjes
Ellen
Hoi meiden,
Ik had gisteren ook al vrij, dus een lekker lang weekend! Na een dagje strand, vandaag op de tennisbaan van het zonnetje genoten. Met een zeewindje erbij was dat goed uit te houden.
Maarreh, jullie lezen zelden meer iets van mij. Zoals sommigen waarschijnlijk nog wel weten, rommelde het in mijn relatie. Aangezien ik dat voorlopig niet meer tot een zwangerschapswens zie leiden, kom ik hier ook niet meer zo vaak. Ik lees nog wel regelmatig mee hoor, maar ik kan dus wel uit het lijstje.
Morgen lekker nog een dag vrij. 's Middags heb ik kantinedienst, maar voor die tijd ga ik weer lekker van het zonnetje genieten. Eerst nog even skeeleren denk ik. Ik heb een leuk rondje bij ons in de buurt, dus dat probeer ik nu regelmatig te doen. Lekker met de mp3-speler op met een beetje opzwepende muziek, hihi.
Fijn weekend nog!
Liefs,
Garfield
He Garfield leuk van je te horen!! Begrijp ik nu dat het met je relatie weer iets beter gaat?/ dat zou heel fijn zijn!!
Kimzie logisch hoor!! En ja een pup wat een werk!!! Wij hadden deze week de hond van mijn ouders (7 maand) en dat was me al een bult werk, maar wel leuk!! Al moet ik er niet aan denken om er zelf 1 te hebben⦠Wat voor 1 is het? En hoe heet ie??
Ellen ja heerlijke vrije dag gehad, al zijn we niet naar Zwolle geweest oid. 'S morgens sandaaltjes voor Thomas gekocht want die dikke schoenen waren natuurlijk veel te warm, daarna bij mijn ouders in de jacuzzi geweest, was heerlijk en 's avonds met de buurtjes(overigens ook goede vrienden) gebbbq-d!!
Gisteren eindelijk behang besteld voor Thomas zijn nieuwe kamer en vandaag op visite bij m ijn ouders want ze waren weer terug van vakantie en het hondje is dus ook weer weg!
Ben je nog steeds zo moe? Misschien door het weer ofzo??
Bianca ik zal zo direct je verhaal gaan lezen, wij zaten een paar dagen zonder internet totdat Edwin er achter kwam dat er gewoon een stekkertje los zat :roll: :snooty: Ik loop dus een beetje achterā¦
Ilse vandaag was het hier iets minder warm, er ging een heerlijk windje rond. Hoop voor je dat dat bij jou dan ook zo was.
Hou je het verder allemaal nog een beetje vol, wat gaat de tijd dan snel he⦠het is alweer bijna zover!!!
Heske, ik vind Zwolle altijd wel even leuk om heen te gaan, om te winkelen vind ik het niets, ga dan liever naar Amersfoort, maar om even rond te sjouwen vermaak ik me daar altijd wel! Ik heb er 3 jaar op school gezeten, maar reed gewoon 1 keer per week met het autotje erheen. Toch hebben Edwin en ik het er wel eens over dat het ons een leuke stad lijkt om te wonen.
Maar we zijn er dus niet geweestā¦!! Lekker aangerommeld hier in de buurt!!
Fijn dat alles weer goed was bij de vk!!! Lastig dat je last hebt van rugpijn, dat is bij mij gelukkig helemaal over!
Nog een goede reis gehad naar je vriendin??
Zoals ik al zei zaten we een paar daagjes zonder internet, maar ach,nu het stekkertje er weer in zit loopt het weer als een zonnetje!!!
Met mij verder alles goed!!! Morgen weer werken bleh⦠en dan donderdaag ook weer en dan moet ik ook naar de bedrijfsartsā¦
Dan weer lekker vrij, ik ben nu elk weekend vrij omdat de weekendiensten mij te zwaar werden omdat dan de kinderen de hele dag thuis zijn, maar dat bevalt me wel goed moet ik zeggen!!! Moet er nu niet aan denken om straks weer de weekenden te werkenā¦
Nou ik ga nog even verder kijken en dan een lekker bakkie koffie drinken!!!
Kussies!!!
He meiden!
He garfield meis! Leuk weer wat van je te horen. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met je relatie gaat? Je bent in ieder geval afgelopen weekend lekker bruin geworden door al die zonnestraaltjes
Dus je hebt een lekker weekend gehad Erika. Leuk van die kleine sandaaltjes voor Thomasā¦dat vondt hij zeker wel lekker he!
Ik ben nu tegenwoordig ook elk weekend vrij en dat bevalt me echt super. Ik heb echt een hekel aan weekenddiensten. Dan hoorde je echt op de radio: āJA HET IS VRIJDAG!!! BIJNA WEEKEND!ā⦠Ja niet dus ik moest gewoon werken ggggrrrr. Maar nu niet meer dus en het bevalt mij ook super!
Ik ben eigenlijk niet meer zo moe. Ik heb ijzertabletjes gehaald en ik heb wel het gevoel dat het helpt! Dus dat is wel lekker.
Nou mijn weekend is verder druk geweest pppffffff. Ik ben normaal niet zoān druktemaker. Maar goed zaterdag een bbq en een verjaardag en sāochtends trouwens nog geskeelerd en heel hard onderuit gegaan :shock: :mrgreen: Dus ik denk wel dat mijn stuitje een beetje gekneusd is. Maar goed en gister was mijn vriendje jarig dus weer visite dus aan het eind van de dag was ik het helemaal zat en toch wel een beetje blij dat iedereen weer weg wasā¦Maar hij heeft een leuke dag gehad en das toch het belangrijkst.
En vanmorgen ging om 05:10 het wekkertje weer :eh:
O ja ik krijg vanmiddag een voetzoolreflex behandelingā¦das zo lekker!!!
Nou meiden!! Een fijne dag toegewenst!!
Groetjes
Ellen
Zo weer ff me achterstand bijwerken vanaf donderdag.
Erika je tuin staat er dus weer tip top bij zo te lezen.
Heerlijk he die tuinkriebels als het mooie weer zijn intrede doet.
Jeetje heerlijk in de jacuzzie zeg, toe maar luxe.
A.s. donderdag weer naar de bedrijfsarts, ben benieuwd of er nog wat nieuws uit komt.
Ellen nu gaat dus het echte werken beginnen voor het afvallen, hoeveel wil je er in totaal af hebben :?:
Wat vervelend dat je zo moe bent zeg, maar zo te lezen doen de tableten hun werking.
Voetzoolreflex therapie klinkt ontspannend :!:
Nog gefeliciteerd met je mannetje die jarig was :!:
Heske het is zo 19 mei hoor :!:
Lekker dat alles wer oke was bij de verloskundige, geeft altijd wel weer een geruststellend gevoel.
Ilse haha je zoon maakt er dus een potjes van net nu moeders nesteldrang krijgt.
Lekker naar buiten hoor, groot gelijk hebt je :!:
Kimzie wat leuk een hondje zeg, hoe oud is het beesie en is het een bepaald ras of waar lijkt het een een beetje op :?:
Kom gewoon geschrijven wanneer je zin hebt.
Bianc ik kan het niet allemaal bij houde al die verschillende topicās.
Ga straks nog is een poging wagen om ze te vinden en te lezen.
Maar schrijft hier op 2 topicās en ook nog op een andere site op twee forumās. Dus hou het anders niet meer bij :oops:
Garfield fijn dat je weer wat van je laat horen, ben ook benieuwd hoe het nu met jullie relatie gaat.
Laat nog eens wat van je horen.
Hier gaat alles zān gangtje wel last van hoofdpijn, erg vervelend.
Druk weekend gehad met 2 verjaardagen en familie bezoekjes.
Vrijdag het kamertje behangen, dus dat is nu ook helemaal af.
Nu mogen de meubeltjes wel komen
Ik ben ook benieuwd wat hij gaat zeggen!! weer meer werken zit er iig niet in voor mij⦠vandaag ook weer gewerkt en ik voel dan steeds flinke lamlendig als ik thuis ben⦠Nou ja we zien het wel!
Thomas vond zijn sandaaltjes heerlijk!! En ze staan ook zo stoer 8)
Fijn dat je niet meer zo moe bent!
Nog gefeliciteerd met je vriendje!!!
Hoi hoi,
Helaas rommelt het nog steeds in mijn relatie hoor. Rationeel gezien denk ik soms dat we er beter mee kunnen stoppen, maar mijn gevoel werkt niet erg mee. Geen van beide kanten op trouwens. Het lukt me niet (meer) om er volledig voor te gaan en het lukt ook niet om er een punt achter te zettenā¦
Dus zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn, zal ik jullie nader berichten.
Het lijkt trouwens wel of ik veel emotioneler ben sinds ik niet meer aan de pil ben. Herkennen jullie dat? Ik vind het maar een irritante bijkomstigheid :x
Ik had gisteren zitting en die vrouw moest huilen, ging ik ook bijna
Nou ja, meiden⦠verder weinig nieuws.
Ik ben net pas terug van de studie en volgens mij is de lasagne bijna klaar.
Groetjes,
Garfield